Hop til indhold
Asschampion

Sorte kys til hende.. Turn on/turn off..

Recommended Posts

Jasmin skrev, den 16/4/2016 at 08:36:

 

jeg skruer altid bruseren helt af, sætter medium tryk på lunkent vand, tæller til 5 når strålen er "kommet ind" og voila - HELT ren røv når det hele er ude igen....  perfekt til rimming (og anal bagefter) 

Hvis du har bruser i campingvognen, skal du være forsigtig med fremgangsmåden, da der kan forekomme undertryk i systemet. Men det kan Jernsvinet nok bedre berette om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, den 16/4/2016 at 07:23:

Det er fanme sjovt.

11 indlæg der anpriser sorte kys, og så dit småhomofobiske indlæg.

Vi har alle vores perversiteter, du burde åbne dine øjne og lade folk gøre det de synes er sjovt.

Til næste gang folk skriver om noget du ikke bryder dig om, så kan du f.eks. skrive at det er ikke din stil, eller helt undlade at kommentere.

 

BB

 

P.S: Jeg æææælsker sorte kys, både at give og modtage, og der både hos piger og transkønnede ;)

Det skulle jeg også til at skrive, men blev så opmærksom på, at strengstarter jo faktisk har efterlyst  både for og imod. Men enig i, at Bhullersen ikke behøvede at supplere med sin intolerance.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, den 16/4/2016 at 07:23:

Det er fanme sjovt.

11 indlæg der anpriser sorte kys, og så dit småhomofobiske indlæg.

Vi har alle vores perversiteter, du burde åbne dine øjne og lade folk gøre det de synes er sjovt.

Til næste gang folk skriver om noget du ikke bryder dig om, så kan du f.eks. skrive at det er ikke din stil, eller helt undlade at kommentere.

 

BB

 

P.S: Jeg æææælsker sorte kys, både at give og modtage, og der både hos piger og transkønnede ;)

Der er da intet homofobisk i at sige at tanken om at slikke en andens røvhul giver en kvalme.

Jeg kunne heller ikke finde på det, jeg tror jeg ville føle mig som en hund hvis jeg gjorde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har intet imod at lade min tungespids, lege lidt omkring pigens stjerne, og hvis jeg fornemmer at pigen kan lide det, kan jeg også godt finde på at "trykke" lidt med tungen, synes faktisk det er lidt frækt, og jeg har erfaret, at en del piger tænder viiildt på det hvis jeg samtidig lader en finger lege liiige i åbningen af missen, men til gengæld siger det mig ingenting at modtage. Blev engang spurgt af en latina pige, jeg besøgte, om jeg nogensinde havde prøvet det, jeg svarede, at det havde jeg ikke, så hun spurgte om jeg ville prøve og det svarede jeg jatak til. Hun suttede min (RENSKUREDE) røv, og det var da okay, men ikke noget jeg partout ville betale ekstra for, endsige efterspørge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes både det at yde og nyde er dejligt, men det skal være med en GP jeg kender godt. Og helt klart vigtigt med en grundig udskylning inden, det lille rør nævnt ovenfor, som skrues på bruserslangen, virker super fint. Da jeg ikke kunne finde det i de almindelige sexbutikker fandt jeg en homobutik i en af sidegaderne til Istedgade, de havde det selvfølgelig. Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

At give eller modtage sorte kys er fantastisk. Desværre er der ikke så mange kvinder der yder disse ydelser. Nogle skriver de modtager. Men 9 ud af 10 jeg har besøgt de har kun ydelsen som ekstra gebyr da det er nemt og mærke om hun tænder på det eller ej.

Men Judith der nogle gange er i Randers hun nyder det meget ;-) dog kun som modtager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig brugt det men en gang ! en stjerne GP tra Romantica satte bare stjernen ned i mit hoved og så måtte jeg bare i gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane
Asschampion skrev, den 15. april 2016 at 20:56:

Hej  :-D

Jeg er en kæmpe røvfanatikker, og hvis tøsen tænder mig nok, så tænder det mig at slikke en pige i røven.

Hvad er jeres holdning til dette? 

Er det go eller no go at lade tungen komme lidt på afveje efter jeres mening? 8-)

Jeg både giver og modtager:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...