Hop til indhold
Asschampion

Sorte kys til hende.. Turn on/turn off..

Recommended Posts

Hej  :-D

Jeg er en kæmpe røvfanatikker, og hvis tøsen tænder mig nok, så tænder det mig at slikke en pige i røven.

Hvad er jeres holdning til dette? 

Er det go eller no go at lade tungen komme lidt på afveje efter jeres mening? 8-)

Redigeret af Asschampion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 4 minutter siden:

Jeg slikker ikke røv i virkeligheden, heller ikke herinde og heller ikke pigerne, kun hvis hun er min.

Men at slikke numse og tungekysse bagefter det er "skide" frækt :P

Det kommer an på hvis numse der er blevet slikket.
Hendes eller hans :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asschampion skrev, for 32 minutter siden:

Hej  :-D

Jeg er en kæmpe røvfanatikker, og hvis tøsen tænder mig nok, så tænder det mig at slikke en pige i røven.

Hvad er jeres holdning til dette? 

Er det go eller no go at lade tungen komme lidt på afveje efter jeres mening? 8-)

Hvis hun kommer lige fra badet OG hun tænder på det, så har hun min tunge langt oppe i numsen. :D 

Bum! Er det fredag..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Havde en kæreste der egentlig ikke var til anal , men da hun stod på alle fire slikken jeg lidt fise og så længere mod det forbudte hul,, hun protesterede lidt (Ca 15 sekunder ) så begyndte hun at stønne... til sidst var der fri adgang for pikken... ;-). Jeg elsker at slikke en ren røv og nyder selv når pigen giver mig tunge der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det kan være rigtig fint, men det er ikke noget jeg decideret går efter, fx i en annonce!

det skal komme af sig selv mens man leger de orale lege, det er ikke noget jeg tænker at nu skal jeg lige slikke hende i røven, eller går rundt og tænker derhjemme at jeg har lyst til at slikke en smækker gås i hendes mås i aften! hvis du forstår hvad  jeg mener!

Det er Go!

selve akten er fræk, men tanken lidt klam :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 7 minutter siden:

ja det kan være rigtig fint, men det er ikke noget jeg decideret går efter, fx i en annonce!

det skal komme af sig selv mens man leger de orale lege, det er ikke noget jeg tænker at nu skal jeg lige slikke hende i røven, eller går rundt og tænker derhjemme at jeg har lyst til at slikke en smækker gås i hendes mås i aften! hvis du forstår hvad  jeg mener!

Det er Go!

selve akten er fræk, men tanken lidt klam :)

Helt enig, men er stjernen 

lækker og ren kommer min tunge da også gerne der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det bedste er at slikke en helt ren røv, og blødgøre hende uha ! Men bryder mig tilgengæld slet ikke om at hun gør det på mig .. Det no go ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ligesom med alm. oral sex til hende, hvis man mærker hun virkelig  tænder på det er det megafrækt - der er jo ikke meget ved sex hvis man fornemmer hum tænker på morgendagens vasketøj :) 
Jeg har engang helt uforberedt modtaget fuldstændig hæmningsløse sorte kys af en totalt vild pige - kæft det var en fræk halv time jeg havde med hende :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 8 timer siden:

FØJ bare tanken giver mig kvalme.

Det er fanme sjovt.

11 indlæg der anpriser sorte kys, og så dit småhomofobiske indlæg.

Vi har alle vores perversiteter, du burde åbne dine øjne og lade folk gøre det de synes er sjovt.

Til næste gang folk skriver om noget du ikke bryder dig om, så kan du f.eks. skrive at det er ikke din stil, eller helt undlade at kommentere.

 

BB

 

P.S: Jeg æææælsker sorte kys, både at give og modtage, og der både hos piger og transkønnede ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt ok for mig og gærne begge veje generelt brug af tungen er rigtig ophissende  og til tider giver oral leg mig langt større nydelse end almindelig sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nødig slikke en røv, jeg ikke selv havde vasket, da det er ret vanskeligt at gøre det grundigt nok og mange brusere, som ikke kan give nogle få koncentrerede stråler er næsten umulige at få til at ramme lige der, hvor det er godt.

Desuden har mange ikke brusetermostater med antiskoldningssikring - og en for varm stråle lige der i stjernen er ret ubehageligt - så hellere en iskold :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 29 minutter siden:

Jeg ville nødig slikke en røv, jeg ikke selv havde vasket, da det er ret vanskeligt at gøre det grundigt nok og mange brusere, som ikke kan give nogle få koncentrerede stråler er næsten umulige at få til at ramme lige der, hvor det er godt.

Desuden har mange ikke brusetermostater med antiskoldningssikring - og en for varm stråle lige der i stjernen er ret ubehageligt - så hellere en iskold :)

Røven skal være HELT ren... ellers er det nasty business :)  Jeg synes faktisk man skal skylle ud - ikke bare rense udenpå for tungen kommer jo ind... 

og nok er vores enzymer i spyttet nok til at tage livet af meget, men ligefrem at præsentere en overflod af tarmkultur er der jo ingen grund til...  

jeg skruer altid bruseren helt af, sætter medium tryk på lunkent vand, tæller til 5 når strålen er "kommet ind" og voila - HELT ren røv når det hele er ude igen....  perfekt til rimming (og anal bagefter) 

Det synes jeg er det mest... lækre... for partneren... at der ikke er nogensom helst risiko for for "guf" i mindst et par timer frem :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Jeg ville nødig slikke en røv, jeg ikke selv havde vasket, da det er ret vanskeligt at gøre det grundigt nok og mange brusere, som ikke kan give nogle få koncentrerede stråler er næsten umulige at få til at ramme lige der, hvor det er godt.

Desuden har mange ikke brusetermostater med antiskoldningssikring - og en for varm stråle lige der i stjernen er ret ubehageligt - så hellere en iskold :)

Okay, men har varmtvandsbeholder også indvirkning på din seksualitet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, 1 time siden:

 

jeg skruer altid bruseren helt af, sætter medium tryk på lunkent vand, tæller til 5 når strålen er "kommet ind" og voila - HELT ren røv når det hele er ude igen....  perfekt til rimming (og anal bagefter) 

 

Os, der er lidt uddannelses mæssig begrænsede, kunne have glæde af om du ville være sød at filme processen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 5 timer siden:

jeg skruer altid bruseren helt af, sætter medium tryk på lunkent vand, tæller til 5 når strålen er "kommet ind" og voila - HELT ren røv når det hele er ude igen....  perfekt til rimming (og anal bagefter) 

Man kan vist få nogen specielle røvskyllefiduser til at skrue på istedetfor brusehovedet, der er mere behagelige at få op i røven end sådan en stump slange med spiralgevind.

Pas desuden også på at tætningen ikke bliver væk - besøgte en glædespige, hvor den manglede og da jeg så skruede lidt op, kom jeg til at sende en stråle lige i øjet på hende - der gik lidt tid før hun var helt klar til Liv på lagenet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Man kan vist få nogen specielle røvskyllefiduser til at skrue på istedetfor brusehovedet, der er mere behagelige at få op i røven end sådan en stump slange med spiralgevind.

Pas desuden også på at tætningen ikke bliver væk - besøgte en glædespige, hvor den manglede og da jeg så skruede lidt op, kom jeg til at sende en stråle lige i øjet på hende - der gik lidt tid før hun var helt klar til Liv på lagenet ;-)

En røv-m.m.-skyllefidus: https://sex-kino.dk/intim-brusehoved-sort-plastik-833.html

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 10 timer siden:

Røven skal være HELT ren... ellers er det nasty business :)  Jeg synes faktisk man skal skylle ud - ikke bare rense udenpå for tungen kommer jo ind... 

og nok er vores enzymer i spyttet nok til at tage livet af meget, men ligefrem at præsentere en overflod af tarmkultur er der jo ingen grund til...  

jeg skruer altid bruseren helt af, sætter medium tryk på lunkent vand, tæller til 5 når strålen er "kommet ind" og voila - HELT ren røv når det hele er ude igen....  perfekt til rimming (og anal bagefter) 

Det synes jeg er det mest... lækre... for partneren... at der ikke er nogensom helst risiko for for "guf" i mindst et par timer frem :):):) 

Nemlig ! En rigtig god og grundig vask er altafgørende. For begge !

Ikke kun i.f.t. sorte kys el. anal, men ved alt sex.

Har heldigvis langt oftest oplevet god hygiejne hos gp'ere. Men der har også været enkelte smuttere..  F.eks. hos en pige hvor dunsten pludselig stod op nede fra, da vi lavede en doggy. For pokker da...jeg kunne bare ikke klare det. Det lugtede seriøst af fisk. Jeg fik de mest trælse forestillinger om en fiskeauktion, mens jeg ellers nød doggy'en. Var nødt til at skifte til anden stilling hvor næsen ikke så let fangede dunsten....

Nå, det er jo småting...men alligevel, det var jo lidt træls...havde ikke lyst at slikke hende igen derefter. 

Synes det ville være nedværdigende for hende, hvis jeg sagde det...men det var måske forkert ??? Ellers var hun både sød, dygtig og dejlig. ( pige hos PD i Bording i 2015 )

Jeg satser altid på, at det bliver godt for begge parter, så jeg lod som ingenting. Skulle jeg have sendt hende i bad ?

 

Redigeret af Somebody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Somebody skrev, for 13 minutter siden:

Det lugtede seriøst af fisk. Jeg fik de mest trælse forestillinger om en fiskeauktion, mens jeg ellers nød doggy'en. Var nødt til at skifte til anden stilling hvor næsen ikke så let fangede dunsten....

Nå, det er jo småting...men alligevel, det var jo lidt træls...havde ikke lyst at slikke hende igen derefter. 

Kunne du ikke bare have associeret med at du fik fiskesuppe. Aj undskyld kunne bare ikke lade være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... fornemmer helt klart, at mange mænd både tænder på at give sorte kys, men så sandelig også på at modtage... - kan mærke, at begge dele udfordrer mig mentalt. Skal virkelig fortælle mig selv (hvis jeg er modtager), at jeg bare skal slappe af og nyde det, fordi det i den grad tænder ham, som gør det. Og hvis jeg så får slået hjernen fra kan det være ret lækkert...

... at være den udøvende part, må jeg så blot erkende, at jeg stadig har til gode. Har intet imod at lege med fingre, butplug eller dildo lige der, hvis det tænder ham, jeg er sammen med... men takker pænt nej tak til at levere sorte kys...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har som udøver, absolut ingen hæmninger, med at tilbyde det, men som enhver ejendomsmægler, ville sige, ´det drejer sig om: hygiejne, hygiejne, hygiene.

De fleste kvinder jeg har seviceret, nyder det over ordentligt meget, når de har smidt hæmningerne, hvis altså de overhovedet har haft hæmninger.

Mine hæmninger, går mere på at modtage, så det er kun sket en enkelt gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, den Saturday, April 16, 2016 at 06:36:

jeg skruer altid bruseren helt af, sætter medium tryk på lunkent vand, tæller til 5 når strålen er "kommet ind" og voila - HELT ren røv når det hele er ude igen....  perfekt til rimming (og anal bagefter) 

Det synes jeg er det mest... lækre... for partneren... at der ikke er nogensom helst risiko for for "guf" i mindst et par timer frem :):):) 

Samme her, det krævede lidt tilvenning, men nu er det rigtig lækkert, at blive ren der også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...