Hop til indhold
Pigeforskeren

Kysse-frekvens

Recommended Posts

To af de lidt større bordeller i Københavnsområdet er Cassiopeia Stars på Østerbro og Seduction Girls i Rødovre. Begge bordellers hjemmesider har nogle ”søgemaskiner”, så man kan lave nogle små sammenligninger mellem deres tilbud.

Ud fra billederne af pigerne kan man gøre op, at der på Cassiopeia er 27 piger (17 faste og 10 på gæsteoptræden). På Seduction er der i alt 31 piger (25 faste og 7 på gæsteoptræden). Med 27 og 31 piger er de to steder rimeligt sammenlignelige. Begge steder kører også med længe åbent aften/nat i weekenden.

 

Hvad angår kys, er kategorierne lidt forskellige, så det gør vi lidt ud af:

Cassiopeia er der i alt 17 piger, der tilbyder at kysse (11 af de faste og 6 af dem på gæsteoptræden). Desuden findes på Cassiopeia en kategori, der hedder våde kys og våde kys med forbehold. 6 piger tilbyder dette. 2 af de faste (Cloé og Maja) og 3 på gæsteoptræden tilbyder våde kys med forbehold. Nicoline kysser som den eneste vådt uden forbehold. Hun har desværre ikke været der i nogen tid.

Hos Seduction er der 16 piger, der tilbyder at kysse. Her opererer man med kys med og uden tunge. Tungekys tilbydes af 14 piger (10 af de faste og 4 på gæsteoptræden). En fast pige (Anna) og en gæsteoptrædende tilbyder kys uden tunge. (Vi tror dog, at Anna inden længe udvikler tungekys).

Med de forskellige kategorier bliver det lidt vanskeligere at afveje tilbuddene. Hos Cassiopeia er der lidt flere piger der generelt tilbyder at kysse. Hos Seduction bliver der kysset mere vådt og dybt.

 

Ser man på tilbud om urin ser resultatet således ud:

Cassiopeia tilbydes der urin af 14 piger (7 faste og 7 på gæsteoptræden).

Hos Seduction tilbydes der urin af 17 piger (15 faste og 2 på gæsteoptræden).

 

Man kan vel i grove træk sige, at halvdelen af pigerne tilbyder kys af en eller anden art, og halvdelen af pigerne tilbyder urin. Vi har ikke forsøgt at korrelere faktorerne kys og urin. Ligeledes ved vi heller ikke, hvor stor efterspørgsel og udnyttelsesgrad er af de to tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 58 minutter siden:

To af de lidt større bordeller i Københavnsområdet er Cassiopeia Stars på Østerbro og Seduction Girls i Rødovre. Begge bordellers hjemmesider har nogle ”søgemaskiner”, så man kan lave nogle små sammenligninger mellem deres tilbud.

 

Ud fra billederne af pigerne kan man gøre op, at der på Cassiopeia er 27 piger (17 faste og 10 på gæsteoptræden). På Seduction er der i alt 31 piger (25 faste og 7 på gæsteoptræden). Med 27 og 31 piger er de to steder rimeligt sammenlignelige. Begge steder kører også med længe åbent aften/nat i weekenden.

 

 

 

Hvad angår kys, er kategorierne lidt forskellige, så det gør vi lidt ud af:

 

Cassiopeia er der i alt 17 piger, der tilbyder at kysse (11 af de faste og 6 af dem på gæsteoptræden). Desuden findes på Cassiopeia en kategori, der hedder våde kys og våde kys med forbehold. 6 piger tilbyder dette. 2 af de faste (Cloé og Maja) og 3 på gæsteoptræden tilbyder våde kys med forbehold. Nicoline kysser som den eneste vådt uden forbehold. Hun har desværre ikke været der i nogen tid.

 

Hos Seduction er der 16 piger, der tilbyder at kysse. Her opererer man med kys med og uden tunge. Tungekys tilbydes af 14 piger (10 af de faste og 4 på gæsteoptræden). En fast pige (Anna) og en gæsteoptrædende tilbyder kys uden tunge. (Vi tror dog, at Anna inden længe udvikler tungekys).

 

Med de forskellige kategorier bliver det lidt vanskeligere at afveje tilbuddene. Hos Cassiopeia er der lidt flere piger der generelt tilbyder at kysse. Hos Seduction bliver der kysset mere vådt og dybt.

 

 

 

Ser man på tilbud om urin ser resultatet således ud:

 

Cassiopeia tilbydes der urin af 14 piger (7 faste og 7 på gæsteoptræden).

 

Hos Seduction tilbydes der urin af 17 piger (15 faste og 2 på gæsteoptræden).

 

 

 

Man kan vel i grove træk sige, at halvdelen af pigerne tilbyder kys af en eller anden art, og halvdelen af pigerne tilbyder urin. Vi har ikke forsøgt at korrelere faktorerne kys og urin. Ligeledes ved vi heller ikke, hvor stor efterspørgsel og udnyttelsesgrad er af de to tilbud.

 

 

Pigeforskeren - du har for meget fritid, få dig en hobby...:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden:

Hvem er vi? 

Pluralis majestatis.

Pigeforskeren skrev, for 49 minutter siden:

Cassiopeia er der i alt 17 piger, der tilbyder at kysse (11 af de faste og 6 af dem på gæsteoptræden). Desuden findes på Cassiopeia en kategori, der hedder våde kys og våde kys med forbehold. 6 piger tilbyder dette. 2 af de faste (Cloé og Maja) og 3 på gæsteoptræden tilbyder våde kys med forbehold. Nicoline kysser som den eneste vådt uden forbehold. Hun har desværre ikke været der i nogen tid.

 

Hos Seduction er der 16 piger, der tilbyder at kysse. Her opererer man med kys med og uden tunge. Tungekys tilbydes af 14 piger (10 af de faste og 4 på gæsteoptræden). En fast pige (Anna) og en gæsteoptrædende tilbyder kys uden tunge. (Vi tror dog, at Anna inden længe udvikler tungekys).

 

Med de forskellige kategorier bliver det lidt vanskeligere at afveje tilbuddene. Hos Cassiopeia er der lidt flere piger der generelt tilbyder at kysse. Hos Seduction bliver der kysset mere vådt og dybt.

Deskriptiv statistik er sjov. Du kunne også sige, at antallet af faste piger er det samme begge steder, men andelen er større på Cassiopeia. Hvis vi antager at faste piger i sagens natur dominerer vagtskemaet er der altså større sandsynlighed for at møde en kysser på Cassiopeia ved tilfældig drop in. Våde-/tungekys er der til gengæld større sandsynlighed for på Seduction.

Men det vil jo være en lidt bagvendt tilgang - går man op i kys så tjekker man nok på den ene eller anden måde, hvor man kan få det.

Mere interessant kunne det være at se på generel frekvens. Den er 57 % af alle de to steder (alle typer kys) eller 52 % af de faste. Så "løse" piger kysser mere og i øvrigt også mere med tunge/vådt.

I ovenstående er jeg gået ud fra at de 6 piger på Cassiopeia der tilbyder våde kys også tæller med i de 17 piger der tilbyder "kys," men det har du faktisk ikke beskrevet entydigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 minutter siden:

Pluralis majestatis.

I ovenstående er jeg gået ud fra at de 6 piger på Cassiopeia der tilbyder våde kys også tæller med i de 17 piger der tilbyder "kys," men det har du faktisk ikke beskrevet entydigt.

 

De tæller med to steder - det burde de faktisk ikke. Dvs. 11 kyssere + 6 vådkyssere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Ratata skrev, for 4 timer siden:

 

Pigeforskeren - du har for meget fritid, få dig en hobby...:shock:

Eller nap en ph.d.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaptajnvom skrev, for 14 timer siden:

Sex uden tungekys er for mig helt ubrugeligt............ sådan har jeg det :)

Det er en væsentlig del af det passionerede synes jeg ;)

det er sjovt som vi er forskellige...  jeg har det lige modsat... 

den gang jeg var single og Jasmin - der fravalgte jeg kys fordi der er maximal chance for at fyren slukker mig i stedet for at tænde mig... gode kyssere gennem mit snart 17 år lange sexliv kan tælles på 2 hænder.....  det er virkelig ringe odds... 

der er ikke noget værre en en uformelig klump kød der formålsløst vælter rundt i munden på mig... eller modsat - en lille bitte tunge der er spændt til bristepunktet så man kun mærker en spids der slet ikke når hverken her eller der... ... eller endnu værre... hvis han er typen der danner så meget mundvand at det virker..."savlende" eller hvis han bare ikke smager godt???  uha der er ikke noget der kan slukke som en dårlig smag/lugt....  

så er der mindre end nul chance for at det højner nogen som helst passion hvis man spørger mig..... oh dear... bare tanken.... 

 

nu er jeg så double og Jasmin... så nu har jeg heldigvis argumentet der trumfer alt... "kys er reserveret til ham derhjemme."

Det er så let og enkelt, for det betyder at jeg ikke skal debattere med mænd der argumenterer "jamen jeg kysser godt" eller "jeg har altid fået at vide jeg er en god kysser".... blahhh... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 6 timer siden:

mænd der argumenterer "jamen jeg kysser godt" eller "jeg har altid fået at vide jeg er en god kysser".... blahhh... 

Det kunne jeg også sige. Men apropos tolkning af statistik: Jeg får det jo ikke at vide "hver gang" (det er vel ikke noget man roser uden anledning - det burde fremgå på anden vis), dvs. jeg ved faktisk ikke (hvis vi ser bort fra hvide løgne) om det faktisk er sådan, at nogen synes jeg kysser vildt godt, mens andre synes jeg kysser forfærdeligt (jo heller ikke noget man siger uden særlig anledning). Og vi er generelt tilbøjelige til at favorisere information, der støtter vores eksisterende antagelser og "glemme" information der taler imod.

Så hvem ved - måske har jeg et falsk billede, og det er kun få der mener det. Og de kan endda have været søde og bare rost mig for ikke at såre mig. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 1 minut siden:

@Jasmin hvorfor er det kun mænd som kysser dårligt ? Er kvinder per definition bedre kyssere ?... jeg kan kun sige øvelse gør mester.

Måske er det mest mænd, Jasmin har kysset med? Jeg har i hvert selv mødt temmelig mange kvinder, der kyssede dårligt (privat, vel at mærke - jeg stoler ikke rigtigt på, at alle GP'er "gør deres bedste").

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 20 minutter siden:

Måske er det mest mænd, Jasmin har kysset med? Jeg har i hvert selv mødt temmelig mange kvinder, der kyssede dårligt (privat, vel at mærke - jeg stoler ikke rigtigt på, at alle GP'er "gør deres bedste").

Er der noget Jasmin ikke er god til ???? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 28 minutter siden:

@Jasmin hvorfor er det kun mænd som kysser dårligt ? Er kvinder per definition bedre kyssere ?... jeg kan kun sige øvelse gør mester.

Ingen anelse... de 4 piger jeg kyssede i mine teen år har ikke gjort indtryk... 

det er mænd der må svare på det... 

Når man spørger mig kan jeg konstatere at majoriteten af mænd efter MIN HELT EGEN PERSONLIGE mening kysser elendigt... eller i bedste fald middelmådigt.. 

Min x mand var i modsætning til min nuværende mand en elendig kysser.... jeg gjorde alt for at slippe for kødklumpen som jeg tænkte på den...   min nye mand elsker jeg at kysse med så det er ikke alle hvor tungen helt skal blive bag tænderne :):)

Mon ikke det er lige så med kvinder... kan ikke forestille mig at der skulle være procentvis forskel - men det ved i mænd bedre... 

Eller også er i bare glade for st blive kysset og derfor ikke så kritiske ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 9 minutter siden:

Ingen anelse... de 4 piger jeg kyssede i mine teen år har ikke gjort indtryk... 

det er mænd der må svare på det... 

Når man spørger mig kan jeg konstatere at majoriteten af mænd efter MIN HELT EGEN PERSONLIGE mening kysser elendigt... eller i bedste fald middelmådigt.. 

Min x mand var i modsætning til min nuværende mand en elendig kysser.... jeg gjorde alt for at slippe for kødklumpen som jeg tænkte på den...   min nye mand elsker jeg at kysse med så det er ikke alle hvor tungen helt skal blive bag tænderne :):)

Mon ikke det er lige så med kvinder... kan ikke forestille mig at der skulle være procentvis forskel - men det ved i mænd bedre... 

Eller også er i bare glade for st blive kysset og derfor ikke så kritiske ??? 

Kys kan udføres på 1000 måder, lige fra tantekys til lidenskabelige kys. Kan man mester de forskellige kys er man på rette vej til at blive en god kysser.

Jeg kan godt lide at bruge hænderne også mens jeg kysser.... og det er ekstra god når man kender hinandens trigger punkter :D  Kys er ikke kun på munden, men også kinden, ørerne, halsen, nakken mv. man må mærke sig frem :DMen sex uden kys er ret upersonligt efter min mening !

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 10 timer siden:

det er sjovt som vi er forskellige...  jeg har det lige modsat... 

den gang jeg var single og Jasmin - der fravalgte jeg kys fordi der er maximal chance for at fyren slukker mig i stedet for at tænde mig... gode kyssere gennem mit snart 17 år lange sexliv kan tælles på 2 hænder.....  det er virkelig ringe odds... 

der er ikke noget værre en en uformelig klump kød der formålsløst vælter rundt i munden på mig... eller modsat - en lille bitte tunge der er spændt til bristepunktet så man kun mærker en spids der slet ikke når hverken her eller der... ... eller endnu værre... hvis han er typen der danner så meget mundvand at det virker..."savlende" eller hvis han bare ikke smager godt???  uha der er ikke noget der kan slukke som en dårlig smag/lugt....  

så er der mindre end nul chance for at det højner nogen som helst passion hvis man spørger mig..... oh dear... bare tanken.... 

 

nu er jeg så double og Jasmin... så nu har jeg heldigvis argumentet der trumfer alt... "kys er reserveret til ham derhjemme."

Det er så let og enkelt, for det betyder at jeg ikke skal debattere med mænd der argumenterer "jamen jeg kysser godt" eller "jeg har altid fået at vide jeg er en god kysser".... blahhh... 

 

Bebop skrev, for 3 timer siden:

Måske er det mest mænd, Jasmin har kysset med? Jeg har i hvert selv mødt temmelig mange kvinder, der kyssede dårligt (privat, vel at mærke - jeg stoler ikke rigtigt på, at alle GP'er "gør deres bedste").

Jeg har ikke mødt ret mange piger, jeg ikke har nydt at kysse. Selvfølgelig er der nogle jeg bedre kan lide at kysse med end andre. F.eks. bryder jeg mig ikke om at blive bidt i tungen som et par af mine tidligere elskere har yndet. Men ellers synes jeg det ligesom sex er en spændende rejse hvor man lærer hinanden at kende og hvor det bliver bedre hver gang. Sex uden kys er i min verden ligegyldigt hvis det er en fast elsker eller kæreste. Købesex er en anden historie.. men det kan nu også være dejligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 5 timer siden:

Jeg har ikke mødt ret mange piger, jeg ikke har nydt at kysse. Selvfølgelig er der nogle jeg bedre kan lide at kysse med end andre. F.eks. bryder jeg mig ikke om at blive bidt i tungen som et par af mine tidligere elskere har yndet.

Uha det med gensidigt at bide og nappe i tungen og i læberne er lige mig :P Går det vildt til sig kan det godt bløde lidt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 16 timer siden:

Kys kan udføres på 1000 måder, lige fra tantekys til lidenskabelige kys. Kan man mester de forskellige kys er man på rette vej til at blive en god kysser.

Ja der findes mange typer...

i min verden er der nu kun en type kys der kan høre til sex....ellers er jeg absolut helst helt fri....  og tantekys er noget man gør når man hilser på folk. Det virker så fjollet under sex

Citat

Jeg kan godt lide at bruge hænderne også mens jeg kysser.... og det er ekstra god når man kender hinandens trigger punkter :D  Kys er ikke kun på munden, men også kinden, ørerne, halsen, nakken mv. man må mærke sig frem :D

det er sjovt hvor forskelligt vi definerer kys.... for mig er det du beskriver kærtegn... kys er kun på munden...  det er rigtigt at du kysser PÅ hende.. jeg definerer blot kys som noget manden gør MED hende... :D:D 

jeg har aldrig været fan af den kyssen på hinanden under sex... det er for... pusse-nusset til mig... det er fordelen ved at have fokus på PSE - der er ikke nogen kunder der forsøger sig med noget der foregår over brysthøjde...

Citat

Men sex uden kys er ret upersonligt efter min mening !

Sex for mig er ikke noget personligt per se... det kan være det med den eneste ene men ikke ellers...og om det indeholder kys eller ej gør det ikke mere eller mindre personligt... 

sex er noget primalt, et fysisk behov og ofte et uforløst behov.... og så er det pt styret af mit biologiske vække-ur der irriterende nok holder mig vågen i døgndrift... 

sex for mig kan ikke blive personligt når jeg ikke kender personen og på ingen måde er investeret...  nogle af de faste kunder lærer jeg at kende... men det bliver stadig ikke personligt for der er altid den der distance som pengene skaber... 

den distance skal være der... jeg har valgt at være Jasmin FORDI den er der og fordi det betyder at sexen er konsekvens-fri ... men jeg synes kun sex med en man virkelig elsker kan blive "personligt"   den eneste "personlige" sex jeg dyrker er med min mand.....  resten er mænd der forløser min fetish for skiftende partnere... :) 

Men det er et fysisk behov... ikke et behov for bekræftelse og nærhed som kys repræsenterer 

Nille skrev, for 7 timer siden:

Uha det med gensidigt at bide og nappe i tungen og i læberne er lige mig :P Går det vildt til sig kan det godt bløde lidt :D 

uha - det kan også sagtens bløde lidt hvis fyren forsøger den slags med mig... men det vil nok mest være hans næse :):):) 

 

Kys er virkelig noget individuelt....  men det er sjovt at høre hvor meget i mænd egentlig lægger vægt på det og hvad det repræsenterer for jer... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

åhr, det er en svær og subjektiv diskussion, den der om mænd eller / kvinder kysser godt eller dårligt. Fornøjelig læsning dog, takker bidragsyderne.

... for mit eget vedkommende må jeg blot konstatere, at det nok er omkring 1/3 af de mænd, som jeg har kysser gennem tiden var super eller tilnærmelsesvist super kyssede. Det kan tænde fantastisk eller det kan være som at kaste en stor iskold spand vand på de indre gløder, hvis den udvalgte IKKE kan præstere i disciplin 'kys' - og kys er jo mange ting; sommerfugl lette kys, næsten uden berøring, bløde søde kys, forsigtige tungekys, mere insisterende tungekys, kys som tænder helt vildt og mænd, som kan 'snave mig i gulvet' er klart langt tættere på få æren af at nyde resten af denne mizz - close up and personal ;-)

... nogen er notorisk dårlige kys'ere - uden følelse, indlevelse, alt alt for langt ind i min mund, uden retning, fingerspitz gefuhl - om man så må sige. og hvis det så kombineres med dårlig ånde af en hver art, så kan man næsten få opkastfornemmelser 

Så kys er en disciplin helt for sig selv ude den intime verden af nydelse... respekter det, og praktiser det hellere lidt varsomt end foooooor pågående.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 10 timer siden:

Ja der findes mange typer...

Kys er virkelig noget individuelt....  men det er sjovt at høre hvor meget i mænd egentlig lægger vægt på det og hvad det repræsenterer for jer... 

Ja kys er individuelt og du skriver som om du er kysse eksperten, du kysser jo ikke dine kunder, det er dit valg, ligesom jeg ikke gider at knalde piger som ikke kysser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...