Hop til indhold
Pigeforskeren

Kysse-frekvens

Recommended Posts

Gæst

Vi ser nok allesammen forskelligt på det med at kysse, kan jeg læse. 

For mig er det at kysse det mest intime der findes, og jeg har altid kun kysset kvinder jeg har haft følelser for. Har jeg købt sex hos GP'er så er det ikke for at få "kærlighed" eller nærhed, da det ikke er noget man kan købe, det er noget der opstår mellem 2 mennesker når følelserne tager over. At besøge en GP må handle om at få et behov dækket for en oplevelse hvor man ikke skal tænke på andet end få noget fræk sex. Da jeg samtidig altid har passet på mig selv, hvilket vil sige alt er foregået med kondom, også det franske, og da det sgu ikke er særlig fedt at kysse med kondom på ville det være helt udelukket for mig, så det er et bevist valg jeg har taget, har det lidt sådan at man jo ikke ved hvad en mund har lavet en time før;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 13 timer siden:

Ja kys er individuelt og du skriver som om du er kysse eksperten, du kysser jo ikke dine kunder, det er dit valg, ligesom jeg ikke gider at knalde piger som ikke kysser.

Vi er vel allesammen eksperter i hvad der føles godt for os.... og nogle piger er ligeglade med at det ikke føles godt fordi prisen for at udholde det er ganske favorabel... 

Gætter på at sidstnævnte tanke bare ikke appellerer til dig som den selvudråbte "kysse-mester" .... tænk hvis de bare siger du er god fordi du betaler..... hmmmmm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

A kiss says a 1000 words ;)

Bliver nødt til liiiige at komme med mit indspark hér. Først og fremmest må man lige definere "kysset".

Der findes tante kys, spids mund, tørt, på kinden, eller med lukket mund (uden brug af tunge). Disse kys bør begrænses til familiemiddage, børnefødselsdage o.lign. og må aldrig tages i brug overfor koner, kærester eller sexpartnere!

Så findes der de våde kys, der efterlader en våd plet der hvor man er blevet kysset. De kan være ret frække på en brystvorte, i et øre, på halsen og i nakken. Tunge behøver ikke nødvendigvis at være en del af aktiviteten. Modsat ovenstående så må disse aldrig tages i anvendelse til børnefødselsdage, familiemiddage osv.!

Endeligt, så er der jo tungekysset, eller french kissing som man siger "over there". Det indebærer gensidig friktion af to, eller flere menneskers tunge. Det kan variere i dybde, hastighed og vådhedsgrad. Dette kys er yderst effektivt til at sætte gang i de hormoner, som gør os klar til seksuel aktivitet (læs: våd skede eller stiv pik). Dog er det undertegnedes erfaring, at man aldrig skal kysse (intimt) med nogen som man egentlig ikke tænder på

Men hvad gør en god kysser? 

En god kysser er individuelt. Det er ligesom en god danser. Man lægger mærke til hvad modparten kan lide og hvad man selv kan lide ... og så gør man sit bedste og nyder den intime stund. Man kan kommunikere ret meget i et kys om hvad man er til seksuelt. Som mand kan man med fordel bruge sine hænder samtidigt til f.eks. at kærtegne balder, hofte, bryster og ikke mindst hals og hovede på kvinden - det kræver dog en stiltiende accept som man opnår via øjenkontakt.

Den dårlige kysser kendetegnes ved en lad, ligegyldig, mekanisk, uopmærksom eller ufølsom adfærd overfor sin kyssepartners signaler ... og der findes også kvinder i denne kategori!

1000 kys og nyd solen

Mvh

Hot6, Cand. Kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...