Hop til indhold

Så kom sandheden frem

Featured Replies

Skrevet

Gammel viden, desværre alt for overset viden.

Skrevet

Vi mangler lige at pigerne herinde bekræfter :) – men jeg mener at flere har en nedre alderegrænse :)

Skrevet

Jubii, jeg var også over 40 i 2005 :)

Skrevet

Top 15 over hvad mænd og kvinder søger i en partner
Søndag d. 25. november 2012 - af: Maria Jönsson Bebe, Q.dk

2012-47-kvinder-og-maend-p.jpg?itok=D_TR

http://www.q.dk/kaerlighed-og-erotik/erotik/top-15-over-hvad-maend-og-kvinder-soeger-i-en-partner

Når det så ikke lykkes for en, og man er fyldt 50 uden at det lykkes for en, så er det da godt at vi har glædespiger, der ikke er så kræsne.

Andet end den gamle Kakadu kliche:

Har du penge kan du få, har du ingen gør det ondt :)

Så simpelt kan det siges, og er måske også årsagen til at nogle foretrækker købesex, fremfor en top 15 over begge køns præferencer?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
  • Author
Rejsenetvaerk skrev, for 38 minutter siden:

Så simpelt kan det siges, og er måske også årsagen til at nogle foretrækker købesex, fremfor en top 15 over begge køns præferencer?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Nu er der så forskel på "partner" og "sex".

Ved godt at det ene sagtens kan have noget med det andet at gøre, men (i min verden) så er partner en kone/kæreste mens sex sagtens kan være mere flygtige bekendtskaber (One Night stands osv).

Så jeg vælger da helt klart at tage "ja-hatten" på og fortolker overskriften rent bogstaveligt :-D

Skrevet

jeg er meget fleksibel... Op til godt 20 år yngre og 10 år ældre hvis det er udelukkende sex. Hvis det er en potentiel partner, så er jeg nok mest til mænd mellem fem år ældre og 10 år yngre...:-)

Redigeret af Mizz Skov

Skrevet

Jeg har altid været over 40. Til kvindernes evinderlige glæde og fornøjelse.

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 14 timer siden:

jeg er meget fleksibel... Op til godt 20 år yngre og 10 år ældre hvis det er udelukkende sex. Hvis det er en potentiel partner, så er jeg nok mest til mænd mellem fem år ældre og 10 år yngre...:-)

hahaha - der er jeg nok nødt til at være lidt mere til den modne side hvis jeg ikke skal til at bryde loven :) 

Jeg snupper dem helt ned til 18 år.... og jeg tager op til ca 25 år ældre... men meget mere end det... så´er det den fysisk form der gør at jeg ikke synes det er så sjovt... 

Fair nok - jeg er blevet revet rundt af en iron-man på 65 - men honestly - hvor mange over mænd 55 er i bragende god fysisk form.... 

Så jeg siger - 10 til + 20 hvis det skal være optimalt for mig :)  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.