Hop til indhold
Dellepude1970

Så kom sandheden frem

Recommended Posts

Guest mature man

Vi mangler lige at pigerne herinde bekræfter :) – men jeg mener at flere har en nedre alderegrænse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Top 15 over hvad mænd og kvinder søger i en partner
Søndag d. 25. november 2012 - af: Maria Jönsson Bebe, Q.dk

2012-47-kvinder-og-maend-p.jpg?itok=D_TR

http://www.q.dk/kaerlighed-og-erotik/erotik/top-15-over-hvad-maend-og-kvinder-soeger-i-en-partner

Når det så ikke lykkes for en, og man er fyldt 50 uden at det lykkes for en, så er det da godt at vi har glædespiger, der ikke er så kræsne.

Andet end den gamle Kakadu kliche:

Har du penge kan du få, har du ingen gør det ondt :)

Så simpelt kan det siges, og er måske også årsagen til at nogle foretrækker købesex, fremfor en top 15 over begge køns præferencer?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 38 minutter siden:

 

Så simpelt kan det siges, og er måske også årsagen til at nogle foretrækker købesex, fremfor en top 15 over begge køns præferencer?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Nu er der så forskel på "partner" og "sex".

Ved godt at det ene sagtens kan have noget med det andet at gøre, men (i min verden) så er partner en kone/kæreste mens sex sagtens kan være mere flygtige bekendtskaber (One Night stands osv).

Så jeg vælger da helt klart at tage "ja-hatten" på og fortolker overskriften rent bogstaveligt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg er meget fleksibel... Op til godt 20 år yngre og 10 år ældre hvis det er udelukkende sex. Hvis det er en potentiel partner, så er jeg nok mest til mænd mellem fem år ældre og 10 år yngre...:-)

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 14 timer siden:

jeg er meget fleksibel... Op til godt 20 år yngre og 10 år ældre hvis det er udelukkende sex. Hvis det er en potentiel partner, så er jeg nok mest til mænd mellem fem år ældre og 10 år yngre...:-)

hahaha - der er jeg nok nødt til at være lidt mere til den modne side hvis jeg ikke skal til at bryde loven :) 

Jeg snupper dem helt ned til 18 år.... og jeg tager op til ca 25 år ældre... men meget mere end det... så´er det den fysisk form der gør at jeg ikke synes det er så sjovt... 

Fair nok - jeg er blevet revet rundt af en iron-man på 65 - men honestly - hvor mange over mænd 55 er i bragende god fysisk form.... 

Så jeg siger - 10 til + 20 hvis det skal være optimalt for mig :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...