Hop til indhold

Adelie afholder GB i Nordjylland den 10. maj

Featured Replies

Skrevet

R du v at være klar og opstemt, @Adelie:-)

J glæder mig mere end ALLE t et meget detaljeret referat af dit GB :-)

...detaljeret!...8-)

Redigeret af Frække Ida

• Svar 59
  • Visninger 12.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Selected9000
    Selected9000

Lyder som et fantastisk arrangement piger... Jeg har haft fornøjelsen af @TrineMuz en gang før og ved det er høj klasse... så vil se frem till at krydre den oplevelse med både @Adelie og @Frække Ida 

• Måske ikke det bedste vejr til det GB med 25+ grader udenfor og mere indenfor. Men det lod vi os ikke stoppe af Der  Kan love for det var en klar opstemt Adelie man kunne møde ved hendes GB i dag . De

• Den skal jeg lige have igen... Hvis de 2 sidste cifre ender på hvad ?  eller mener du kun hunkøn må deltage gratis

Skrevet
Frække Ida skrev, for 3 timer siden:

...detaljeret!...8-)

Jeg er SÅ klar .... Spændt og grådig ! 

Skrevet
Adelie skrev, for 8 timer siden:

Jeg er SÅ klar .... Spændt og grådig ! 

That's My Girl! 8-)

Og endnu et, min pige ;-):  Hvem kommer t at dingle mest hjem efter??? :-o

Skrevet

Så er det godt nok ved og være snart :-)

Tror da du( Adelie )skal huske og ha  rigeligt med kølervæske.... For tænker da at vi er nogle som får varmen om ca 17 timer :-P

Skrevet
Aalborgok skrev, for 2 timer siden:

Så er det godt nok ved og være snart :-)

Tror da du( Adelie )skal huske og ha  rigeligt med kølervæske.... For tænker da at vi er nogle som får varmen om ca 17 timer :-P

Kolde drikke i spandevis er hermed sat på køl ;) 

Alle tilmeldte har bekræftet i løbet af dag ... så det ser ud til at vi bliver fuld hus :) 

Skrevet

Fuldt hus i Adelie lyder som årets Event. Jeg kan Desværre ikke være der idag. Men jeg håber at der er nogen der giver et Resume ;-)

Skrevet
kanonkongen skrev, for 4 timer siden:

Hej Adelie. 

Er det sådan det forgik i dag :P:P:lol::lol:

13151479_10207512898035315_5908973359155

Næsten ;)

Skrevet

Frække Ida skrev, den ‎06‎-‎05‎-‎2016 at 08:07:

...detaljeret!...8-)

Måske ikke det bedste vejr til det GB med 25+ grader udenfor og mere indenfor:mellow:. Men det lod vi os ikke stoppe af;-) Der  Kan love for det var en klar opstemt Adelie man kunne møde ved hendes GB i dag:D . Der blev igen hygget til den helt store guldmedalje med Adelie:D Der blev gjort en suppe god indsats for at stille sulten på Adelie i alle hendes "huler";-).  Der var ingen tvivl om at Adelie om er glad for sex mere end en forstand :D  Adelie fik så hatten passede:D

Den pige skal bare oplevelse, hun er helt fantastisk:wub::D 

Tak til deltagerne og Adelie for et godt GB:D

Skrevet
Krone skrev, for 13 timer siden:

Måske ikke det bedste vejr til det GB med 25+ grader udenfor og mere indenfor:mellow:. Men det lod vi os ikke stoppe af;-) Der  Kan love for det var en klar opstemt Adelie man kunne møde ved hendes GB i dag:D . Der blev igen hygget til den helt store guldmedalje med Adelie:D Der blev gjort en suppe god indsats for at stille sulten på Adelie i alle hendes "huler";-).  Der var ingen tvivl om at Adelie om er glad for sex mere end en forstand :D  Adelie fik så hatten passede:D

Den pige skal bare oplevelse, hun er helt fantastisk:wub::D 

Tak til deltagerne og Adelie for et godt GB:D

Ja jeg skulle nok havde taget et tillæg for gratis dampbad :wub:

.... Og tusinde tak fordi du og alle de andre ALLE mødte op og var med til at gøre det helt fantastisk .... 

Jeg nød resten af dagen :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.