Hop til indhold
Gæst

Adelie afholder GB i Nordjylland den 10. maj

Recommended Posts

Gæst

Hejsa skønneste mænd

I sidste måned vovede jeg mig ud i et super skønt og frækt GB. (Som I kan læse om i en tråd under afholdte sexevents)

Nu gentager jeg så denne skønne succes. Og denne gang bliver det sidste gang i lang tid, da den kommende tid står på fokus på det almindelig arbejdsliv.

Arrangementet bliver tirsdag den 10. maj fra 13.00- 15.00 ( og er der stadig FULD gang i festen så forlænger jeg gerne med en halv time, jeg vil jo nødig gå glip af noget ;) )

Prisen er 1500 kr.

Arrangementet vil som sidst være med snacks, sodavand, øl og selvfølgelig champagne og vin.

Det forgår i et privat super lækkert hus i Nordjylland (og denne gang uden at vejen dertil indebærer våde tæer.... indforstået for de som deltog sidst)

Sidst blev vi 7 ud af de 8 tilmeldte....... og som sidst håber jeg på en deltagerliste af skønne, fantastiske, karismatiske og loyale mænd, som sidst bidrog til en helt sublim stemning.

Det skal jo ikke være nogen hemmelighed, at jeg er ret pjattet med sex, og derfor vil jeg være tilgængelig på alle leder og kanter. Så fri leg i alle små "huler"  (oral, mis og anal) (og nej, jeg er ikke blot dårlig til at stave til huller, men synes det er smule mere smagsfuld med en hule, frem for et hul ;) ) .... og husk .... jeg elsker sandwich. (samleje er selvfølgelig med kondom)

Vi kunne sagtens have brugt et par ekstra deltager sidst så derfor åbner jeg op for 2 ekstra denne gang, dvs. max 10 frække mænd.

Der kommer meget mere info til de som tilmelder sig og VIGTIGT er at tilmeldingen foregår således:

Send en mail til [email protected] eller en sms til 60212870

Hvis I gerne vil se flere billeder af mig så klik på mit profil navn og læs punktet "om mig" i bunden af dette findes flere billeder.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Icemand skrev, for 2 timer siden:

you got mail :grin:

Der er ikke noget at finde i min indbakke skønne mand ;)  Prøv Igen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
7752 skrev, for 39 minutter siden:

Jeg er helt klart med

I så fald så enten via mail eller sms frække ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har fået en del henvendelser om hvor i Nordjylland arrangerementet kommer til at foregå. Da Nordjylland  jo selvfølgelig dækker over mere end et par kvm så kan jeg hermed indskrænke området til ; ....ikke langt fra Aabybro ;) 

Jeg håber det er svar nok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I dagens anledning har jeg besluttet mig for at alle hvis navn som ender på N og hvis 2 sidste cifre i deres CPR nr må deltage gratis :) 

ha en skøn dag 

kh A 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, for 3 timer siden:

I dagens anledning har jeg besluttet mig for at alle hvis navn som ender på N og hvis 2 sidste cifre i deres CPR nr må deltage gratis :) 

ha en skøn dag 

kh A 

Altid uheldigt, ligsom i Lotto hvor jeg mangler det sidste cifre til at vinde nogen gevinst :(

 

Jeg giver også en gratis omgang til alle hvor deres sidste cifre i deres CPR ender på 2 og har lige så lækker krop som Adelie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
skrev, for 1 time siden:

Altid uheldigt, ligsom i Lotto hvor jeg mangler det sidste cifre til at vinde nogen gevinst :(

 

Jeg giver også en gratis omgang til alle hvor deres sidste cifre i deres CPR ender på 2 og har lige så lækker krop som Adelie.

... Det er så meget god humor Shah ...

Jeg møder gerne op og hjælper hvis du finder en heldig vinder.

Og til dine tidligere lotto erfaringer, ja her kan man vel kun sige ; lige ved og næsten slår ingen mand af hesten ;) 

Men vi kan da ikke undvære dig til det kommende arrangement !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Louise6dk
skrev, for 7 timer siden:

Altid uheldigt, ligsom i Lotto hvor jeg mangler det sidste cifre til at vinde nogen gevinst :(

 

Jeg giver også en gratis omgang til alle hvor deres sidste cifre i deres CPR ender på 2 og har lige så lækker krop som Adelie.

En omgang hvad? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Louise6dk
Nille skrev, for 2 minutter siden:

BDSM gangbang er da lige sagen :D

Hehe, uden tvivl . Jeg springer bare lige over :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 10 timer siden:

I dagens anledning har jeg besluttet mig for at alle hvis navn som ender på N og hvis 2 sidste cifre i deres CPR nr må deltage gratis :) 

ha en skøn dag 

kh A 

Den skal jeg lige have igen... Hvis de 2 sidste cifre ender på hvad ? :P  eller mener du kun hunkøn må deltage gratis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, den 1/4/2016 at 08:15:

I dagens anledning har jeg besluttet mig for at alle hvis navn som ender på N og hvis 2 sidste cifre i deres CPR nr må deltage gratis :) 

ha en skøn dag 

kh A 

Aprilnar mon ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, den 1. april 2016 at 18:47:

Den skal jeg lige have igen... Hvis de 2 sidste cifre ender på hvad ? :P  eller mener du kun hunkøn må deltage gratis :D

Jeps en lille aprilsnar, og jeg forstår ganske udemærket at du ikke helt er med, for den giver med ville ingen mening, skulle jo nødigt stå i den situation at nogen rent faktisk opfyldte kravene ;) 

skulle måske ved nærmere eftertanke overveje om hunkøn ikke skulle have lov at deltage gratis :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 7 timer siden:

Jeps en lille aprilsnar, og jeg forstår ganske udemærket at du ikke helt er med, for den giver med ville ingen mening, skulle jo nødigt stå i den situation at nogen rent faktisk opfyldte kravene ;) 

skulle måske ved nærmere eftertanke overveje om hunkøn ikke skulle have lov at deltage gratis :) 

JAAA !! Tag en veninde med GRATIS !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, den 29. marts 2016 at 16:20:

I så fald så enten via mail eller sms frække ;)

 

Send mig en mail eller sms skønne mand, hvis du fortsat gerne vil deltage ;) 

med mindre du selvfølgelig allerede har gjort det. Jeg ved jo ikke nødvendigvis hvilket navn som tilhører hvilken profil :) 

kh A 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aalborgok skrev, for 3 timer siden:

Halløj :-)

Vil da lige høre om jeg kan nå og melde mig til dette arrangement ?

Det kan du i hvert fald, der er stadig  få ledige pladser .... Vi er ved at have samlet eliten endnu engang ;) 

Jeg slår lige eventet op igen når vi nærmere os, jeg har jo været ude i temmelig god tid. 

Men send en mail eller sms til 60212870 ... Så har du en plads. 

Kh Adelie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi nærmer os datoen for mit frække event, om end MEGET langsomt ;) 

Men til de som er interesseret så er det stadig pladser at få.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...