Hop til indhold
Gæst

Adelie afholder GB i Nordjylland den 10. maj

Recommended Posts

Gæst

Nu er der så kun en stor uge til dette skønne og længe annoncerede arrangement løber af stablen :) Derfor er det nu tid til for de tilmeldte kort at bekræfte at de forsat er med.

Disse vil så modtage, som aftalt, en mail eller sms (alt efter jeres præference) med praktisk info.... og faktisk også lidt fræk info ;) 

Jeg har sultet min krop for seksuelle aktiviteter, så jeg håber i den grad at der møder MEGET tændte og villige mænd op, så jeg kan få tilfredsstillet min enorme sult ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa..... 

Er der nogle af de herre her indefra der skal op og hjælpe med og mætte denne frække kvinde ?                                          Jeg glæder mig til og hjælpe hende med sulten.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke mætte hende! I hvert fald ikke ene mand. Jeg har prøvet, og døde næsten i forsøget! :-D

Men jeg glæder mig til at høre hvordan det går ved GB. ;-):-P

 

Redigeret af Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 20 minutter siden:

Man kan ikke mætte hende! I hvert fald ikke ene mand. Jeg har prøvet, og døde næsten i forsøget! :-D

Men jeg glæder mig til at høre hvordan det går ved GB. ;-):-P

 

Men i øvrigt kan jeg kun anbefale metoden, hvis man er træt af dage. Ja jeg kan faktisk ikke forestille mig en bedre måde at komme herfra på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet alene og til hendes sidste gb...... Det mislykkes... 

Så lidt flere mænd end sidste gang lyder som om fantastisk ide ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Samson skrev, for 25 minutter siden:

Man kan ikke mætte hende! I hvert fald ikke ene mand. Jeg har prøvet, og døde næsten i forsøget! :-D

Men jeg glæder mig til at høre hvordan det går ved GB. ;-):-P

 

ha ha ha .... beklager, det var altså ikke et drabsforsøg.... promise :shock:. Og æv vil det sige du ikke kommer og hjælper de stakkels andre deltager som jeg skal tage livet af ;) ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aalborgok skrev, for 5 minutter siden:

Har også prøvet alene og til hendes sidste gb...... Det mislykkes... 

Så lidt flere mænd end sidste gang lyder som om fantastisk ide ;-)

Hvad I ikke ved er at jeg har lavet en liste med folk, som jeg diskret forsøger at aflive :-o... og med min metode er det efterfølgende ret svært at rejse tiltale. men tilsyneladende har I luret min plan ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Aalborgok skrev, for 6 timer siden:

Halløjsa..... 

Er der nogle af de herre her indefra der skal op og hjælpe med og mætte denne frække kvinde ?                                          Jeg glæder mig til og hjælpe hende med sulten.. ;-)

Jamen, j jo ikke mand! :-o Gid jeg var :?  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frække Ida skrev, for 1 time siden:

Jamen, j jo ikke mand! :-o Gid jeg var :?  ;-)

Jamen kære Ida da ..... hvem siger at vi ikke kan lege ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cagetheelephant skrev, for 9 minutter siden:

Lækkert arrangement @Adelie... Jeg kan ikke komme helt derop den dag, så jeg satser på at løbe tilfældigt ind i dig i en elevator eller noget :roll:

Smiler.... ja hvis nu du løber af med sejren så forventer jeg jo præcis ovenstående!  (Pardon, det er lidt en anden tråd) ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 1 time siden:

Smiler.... ja hvis nu du løber af med sejren så forventer jeg jo præcis ovenstående!  (Pardon, det er lidt en anden tråd) ;-)

Et knald med @Cagetheelephant vil du ikke fortryde. Puha, han kan da bare et eller andet. Men pas på. Jeg kender også den elevator så måske i får selvskab. @Frække Ida skal vi ikke hører smukke @Adelie om vi kan være med den 10? Da jeg desværre må aflyse vores pga skolen/eksamen. Måske det lige er sent nok med to ekstra liderlige pigerB)

ps. Hvor laver man anmeldelser om kunderne? Har flere jeg kan anbefale og da også det omvende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, Lige nu:

Uha - det er sørme lidt af en anbefaling @TrineMuz ..... Men det kræver jo indsats fra 2, og det knald vil jeg sent glemme - det kommer vi nok til at gentage i nye varianter :wub:

Tak tak. Vi mødes i elevatoren.:wub:

ikke mere om mig. Det jo ikke min tråd. Men kunne være frækt. Med GB med os tre. Måske @Cagetheelephant så kunne logges til det mørke Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det engang kom på tale med i 3 tøser til samme gb..... Så er 3 timer da slet ikke nok..... Så er der da dømt sexfest i en hel anden verden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, 1 time siden:

Et knald med @Cagetheelephant vil du ikke fortryde. Puha, han kan da bare et eller andet. Men pas på. Jeg kender også den elevator så måske i får selvskab. @Frække Ida skal vi ikke hører smukke @Adelie om vi kan være med den 10? Da jeg desværre må aflyse vores pga skolen/eksamen. Måske det lige er sent nok med to ekstra liderlige pigerB)

ps. Hvor laver man anmeldelser om kunderne? Har flere jeg kan anbefale og da også det omvende. ;)

hvor er I ski da skønne piger ... tirsdag bliver nok lidt presset...meeeeen helt ærligt, skulle vi ikke afholde ÅRET mest komplette begivenhed, 3 LÆKRE tøser i samme arrangement ?:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aalborgok skrev, for 35 minutter siden:

Hvis det engang kom på tale med i 3 tøser til samme gb..... Så er 3 timer da slet ikke nok..... Så er der da dømt sexfest i en hel anden verden ;-)

Så taler vi om aktiv dødshjælp !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cagetheelephant skrev, for 50 minutter siden:

Ja - vi må holde os til emnet - altså Adelie, Ida og TrineMuz i samme GB rum...... Hmmmm det lyder som en fristelse af de helt store. Har dog også en lille plan om, at have smukke Adelie helt for mig nogle timer - tror godt hun og jeg kunne lave en lille fest :-D

 

TrineMuz skrev, for 55 minutter siden:

Tak tak. Vi mødes i elevatoren.:wub:

ikke mere om mig. Det jo ikke min tråd. Men kunne være frækt. Med GB med os tre. Måske @Cagetheelephant så kunne logges til det mørke Jylland.

Fantastisk ide !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 1 minut siden:

Så taler vi om aktiv dødshjælp !!!

 

Adelie skrev, for 4 minutter siden:

hvor er I ski da skønne piger ... tirsdag bliver nok lidt presset...meeeeen helt ærligt, skulle vi ikke afholde ÅRET mest komplette begivenhed, 3 LÆKRE tøser i samme arrangement ?:-o

Jeg kan godt den dag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 19 timer siden:

ha ha ha .... beklager, det var altså ikke et drabsforsøg.... promise :shock:. Og æv vil det sige du ikke kommer og hjælper de stakkels andre deltager som jeg skal tage livet af ;) ?

 

Jeg vil gerne.. Rigtig gerne. Men jeg skal sætte en hel dag af til det. Så det bliver noget med besked i sidste øjeblik.. Omvendt, hvis jeg dør, så kan det jo være lige meget med job bagefter :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Samson skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil gerne.. Rigtig gerne. Men jeg skal sætte en hel dag af til det. Så det bliver noget med besked i sidste øjeblik.. Omvendt, hvis jeg dør, så kan det jo være lige meget med job bagefter :-D

Jeg krydser min fingre ;) ... bestemt ikke mine ben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ved at være sidste frist for de få som endnu ikke har bekræftet deres plads til at gøre det :) 

(og man bekræfter sin plads ved at sende en sms eller mail til mig om at man fortsat er med :)

Ellers går pladsen til en anden ..... 

Så ud af fjederen.... Det bliver et arrangement som I helt sikkert ikke vil gå glip af :x

så til jer på ventelisten og andre hold øje ... Måske jeg åbner for tilmelding igen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Ej ok, nu d nok! :x

Du skylder @Adelie, hvis j ikke kommer t dit GB! ;-) 

J vender nakken t i ikke engang et døgn, og j r gået glip af sex i spøgelseshuset i Tivoli, pjaskeri i vandrutsjebanen på Bakken og bunkepul m Bjørnebanden og Andersine :-P  

Tænker at vi 3 hotte, dejlige, liderlige frækkerter, jeg, @TrineMuz og @Adelie,  lejer et stort og lækkert sommerhus m alle faciliteter, spa, pool, bar, strand i luksuriøse og private omgivelser, hvor vi f.eks. lejer d en weekend og tilbringer en dag med alle de drenge, som v komme og feste sammen m os, og en dag m kun os piger, hvor vi kan komme os og bagtale alle drengene og give karakterer på en skala fra 1-10 ;-), inden turen går hjem t hverdagen igen.

Tøser, j tror, at d kunne blive et exceptionelt koncept at få sat igang, hva siger I?

Og r der stemning hos drengene??? :-) 

K Ida.

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frække Ida skrev, for 15 timer siden:

Ej ok, nu d nok! :x

Du skylder @Adelie, hvis j ikke kommer t dit GB! ;-) 

J vender nakken t i ikke engang et døgn, og j r gået glip af sex i spøgelseshuset i Tivoli, pjaskeri i vandrutsjebanen på Bakken og bunkepul m Bjørnebanden og Andersine :-P  

Tænker at vi 3 hotte, dejlige, liderlige frækkerter, jeg, @TrineMuz og @Adelie,  lejer et stort og lækkert sommerhus m alle faciliteter, spa, pool, bar, strand i luksuriøse og private omgivelser, hvor vi f.eks. lejer d en weekend og tilbringer en dag med alle de drenge, som v komme og feste sammen m os, og en dag m kun os piger, hvor vi kan komme os og bagtale alle drengene og give karakterer på en skala fra 1-10 ;-), inden turen går hjem t hverdagen igen.

Tøser, j tror, at d kunne blive et exceptionelt koncept at få sat igang, hva siger I?

Og r der stemning hos drengene??? :-) 

K Ida.

Kære @Frække Ida, du ryster den ene gode ide ud af ærmet efter den anden. 

Så nu griber jeg den altså og vi piger skal mødes og arrangere det. Luksus lækkert sommerhus, skønne mænd og liderlige piger ..... Hold nu op det skal være en kæmpe sommerhus !!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Selected9000 skrev, for 2 timer siden:

Lyder som et fantastisk arrangement piger... Jeg har haft fornøjelsen af @TrineMuz en gang før og ved det er høj klasse... så vil se frem till at krydre den oplevelse med både @Adelie og @Frække Ida ;-)

@Cagetheelephant det virker til at vi har samme tanker om hvad der er godt i denne 'verden' 8-)
 

Mange tak. Håber snart vi ses igen så jeg kan sætte et ansigt på dig:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...