Hop til indhold
Bull1958

Dejlige Maria i Sønderborg

Recommended Posts

Dendejligemarie skrev, for 11 minutter siden:

Ej det var da sjovt ;) 

jeg elsker skam at give blow ;) 

og jeg har aldrig spurgt en kunde under blow eller sex, om han snart kommer. 

Jeg har måske kommet med en hentydning efter 20-30 min sutten at det var hårdt for kæben! Men aldrig bedt personen om snart at komme.. 

Så hvad du end har ondt i røven over, så skal du ikke skrive noget, som ikke er sandt! 

Tager du det i munden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af og til bliver jeg sku så skuffet over gang på gang at opleve en masser mudderkast herinde. Vi kan altså ikke gøre alle tilfredse. Jeg har selv været der og det skide ubehageligt og mange der læser anmeldelser aner intet om hvad der egentlig er sket under sådan en fræk aftale. 

God Lørdag 

fra AmatørMILF :-P

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dendejligemarie skrev, 1 time siden:

Ej det var da sjovt ;) 

jeg elsker skam at give blow ;) 

og jeg har aldrig spurgt en kunde under blow eller sex, om han snart kommer. 

Jeg har måske kommet med en hentydning efter 20-30 min sutten at det var hårdt for kæben! Men aldrig bedt personen om snart at komme.. 

Så hvad du end har ondt i røven over, så skal du ikke skrive noget, som ikke er sandt! 

Jeg deler bare mine oplevelser.  Som Jofas også nævnte så var de anmeldelser du havde under andet profil navn/annonce hellere ikke så gode.

Men man kan jo have en nederen periode, så bare husk at have en positiv indstilling og smil til kunderne. Få dem til at føle sig 110% tilfreds.

Jeg var hos en pige i kruså hvor hun nærmest ikke engang kiggede på uret. Jeg bestilte 1 time men jeg var der næsten 1½ time. Hun sagde jeg skulle prøve igen om et par uger for der fik hun en pige mere til stedet, så kunne jeg opleve 2 piger på engang.

Redigeret af hornydog
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes denne tråde udmunder sig i en ren hets mod pigen. Det kræver fandme sin kvinde at holde masken når man møder gæster som jer. Men vi gør det også selvom i kommer ind ad døren med en træls indstilling. 

Udvis dog den selvrespekt at gå igen hvis pigen ikke falder i jeres smag af den ene eller anden årsag. 

 

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 13 timer siden:

Jeg deler bare mine oplevelser.  Som Jofas også nævnte så var de anmeldelser du havde under andet profil navn/annonce hellere ikke så gode.

Men man kan jo have en nederen periode, så bare husk at have en positiv indstilling og smil til kunderne. Få dem til at føle sig 110% tilfreds.

Jeg var hos en pige i kruså hvor hun nærmest ikke engang kiggede på uret. Jeg bestilte 1 time men jeg var der næsten 1½ time. Hun sagde jeg skulle prøve igen om et par uger for der fik hun en pige mere til stedet, så kunne jeg opleve 2 piger på engang.

Dvs at du muligvis går og tror/håber at når du besøger den anden pige igen næste gang at du måske at få det dobbelte til den halve pris? 

Tror du bliver slem skuffet og nok ikke 110% tilfreds.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 41 minutter siden:

Dvs at du muligvis går og tror/håber at når du besøger den anden pige igen næste gang at du måske at få det dobbelte til den halve pris? 

Tror du bliver slem skuffet og nok ikke 110% tilfreds.

 

Overhovedet ikke, jeg er godt klar over at det koster ekstra for 2 piger. Jeg hentød ikke til det på noget tidspunkt i min post, at jeg tror/håber af få det dobbelte til den halve pris.

Med hensyn til mine kommentar om Dejlige Maria, så læste jeg nogle af hendes tidligere anmeldelser hvor hun brugte navnet Miss Catharina og folk fik præcis samme oplevelse som jeg beskrev i min egen oplevelse med hende.

Feks. 

" Jeg hentede hende og vi kørte hen på mit værelse. Hun gad sgu ikke rigtigt at føre en samtale og det skulle vist bare overståes. Hun suttede 1½ minut og spurgte om jeg snart kom. "

Redigeret af hornydog
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 16 minutter siden:

Overhovedet ikke, jeg er godt klar over at det koster ekstra for 2 piger. Jeg hentød ikke til det på noget tidspunkt i min post, at jeg tror/håber af få det dobbelte til den halve pris.

Med hensyn til mine kommentar om Dejlige Maria, så læste jeg nogle af hendes tidligere anmeldelser hvor hun brugte navnet Miss Catharina og folk fik præcis samme oplevelse som jeg beskrev i min egen oplevelse med hende.

Feks. 

" Jeg hentede hende og vi kørte hen på mit værelse. Hun gad sgu ikke rigtigt at føre en samtale og det skulle vist bare overståes. Hun suttede 1½ minut og spurgte om jeg snart kom. "

Jeg har skam fulgt med i tråden siden jeg kommentere. 

men hvorfor vende tilbage hvis du ikke var tilfreds?

Af erfaring ved jeg at det ikke er alle gæster der har en venlige attitude så måske det er der den er gået galt. Der skal jo 2 til en tango. 

Jeg skal ikke forsvare Maria. Jeg ved jo ikke om hun er kørt træt i jer mænd eller bare er udsat for en hets. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 42 minutter siden:

Jeg har skam fulgt med i tråden siden jeg kommentere. 

men hvorfor vende tilbage hvis du ikke var tilfreds?

Af erfaring ved jeg at det ikke er alle gæster der har en venlige attitude så måske det er der den er gået galt. Der skal jo 2 til en tango. 

Jeg skal ikke forsvare Maria. Jeg ved jo ikke om hun er kørt træt i jer mænd eller bare er udsat for en hets. 

Ja jeg tror hver GP har sin del af historier om uhøflige kunder. Jeg er den stille og lidt generte type. Jeg har besøgt hende 2 gange for det kunne jo være hun havde en dårlig dag. Jeg kunne måske også godt finde på at besøge hende igen, det kan jo være at hun tager disse ting til sig og ændre sin attitude.

Redigeret af hornydog

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 15 timer siden:

Jeg var hos en pige i kruså hvor hun nærmest ikke engang kiggede på uret. Jeg bestilte 1 time men jeg var der næsten 1½ time.

Det kunne jo være at der var kemi mellem pigen og kunden, og hun ikke bare er en pisse sur arrogant mokke.

Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Dvs at du muligvis går og tror/håber at når du besøger den anden pige igen næste gang at du måske at få det dobbelte til den halve pris? 

Nu er det sikkert ikke alle der er tidsryttere.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har skam fulgt med i tråden siden jeg kommentere. men hvorfor vende tilbage hvis du ikke var tilfreds?

Nu påstår hun jo selv hun har ændret sig, så kunne det jo være det var blevet bedre. Men NEJ åbenbart.

Af erfaring ved jeg at det ikke er alle gæster der har en venlige attitude så måske det er der den er gået galt. Der skal jo 2 til en tango.

Så forstår jeg da ikke at pigen ikke afvise kunden, når hun ser hans attitude, grådighed er en grim ting. 

Jeg skal ikke forsvare Maria. Jeg ved jo ikke om hun er kørt træt i jer mænd eller bare er udsat for en hets. 

Så skulle hun dæleme samle benene og få et kassejob i en discountforretning, så skal hun opleve trælse kunder ind imellem.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror bare vi skal konstatere at hun bedre kan lide at give blowjob til nogle i forhold til andre. Så for ikke at komme i uføre herinde nævner jeg ikke hvilken gruppe jeg tilhører. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 23 timer siden:

Overhovedet ikke, jeg er godt klar over at det koster ekstra for 2 piger. Jeg hentød ikke til det på noget tidspunkt i min post, at jeg tror/håber af få det dobbelte til den halve pris.

Med hensyn til mine kommentar om Dejlige Maria, så læste jeg nogle af hendes tidligere anmeldelser hvor hun brugte navnet Miss Catharina og folk fik præcis samme oplevelse som jeg beskrev i min egen oplevelse med hende.

Feks. 

" Jeg hentede hende og vi kørte hen på mit værelse. Hun gad sgu ikke rigtigt at føre en samtale og det skulle vist bare overståes. Hun suttede 1½ minut og spurgte om jeg snart kom. "

Jeg kan så fortælle dig, at de anmeldelser er 3 år gamle.. 

Det er en skam, at alle dem, som har haft en god oplevelse, ikke kender til eroguide 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dendejligemarie skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan så fortælle dig, at de anmeldelser er 3 år gamle.. 

Det er en skam, at alle dem, som har haft en god oplevelse, ikke kender til eroguide 

Det er sådan set ligegyldigt hvor gamle de anmeldelser er, for jeg fik nogenlunde samme oplevelse begge gange jeg besøgte dig, og jeg besøgte dig med stor mellemrum.

Desuden skrev du også:

"jeg har aldrig spurgt en kunde under blow eller sex, om han snart kommer.

Jeg har måske kommet med en hentydning efter 20-30 min sutten at det var hårdt for kæben! Men aldrig bedt personen om snart at komme.. 

Så hvad du end har ondt i røven over, så skal du ikke skrive noget, som ikke er sandt!"

 

Men nok om det, du kan jo selv gøre noget ved det og lærer fra de anmeldelser. Tak kritikken til dig og forbedre dine kunders oplevelser. Så kunne det være at der begyndt at dukke flere gode anmeldelser op.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, den 3. apr. 2016 at 09:48:

Ja jeg tror hver GP har sin del af historier om uhøflige kunder. Jeg er den stille og lidt generte type. Jeg har besøgt hende 2 gange for det kunne jo være hun havde en dårlig dag. Jeg kunne måske også godt finde på at besøge hende igen, det kan jo være at hun tager disse ting til sig og ændre sin attitude.

Det vil sige at du så ikke vil aflægge hende et 3 besøg som du ellers skriver. Jeg syntes ærlig talt i skal stoppe den jagt af hende og lade mulige nye gæster bedømme deres oplevelse med hende. Måske de er ens eller langt fra hinanden. Hvem ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 48 minutter siden:

Det vil sige at du så ikke vil aflægge hende et 3 besøg som du ellers skriver. Jeg syntes ærlig talt i skal stoppe den jagt af hende og lade mulige nye gæster bedømme deres oplevelse med hende. Måske de er ens eller langt fra hinanden. Hvem ved.

At gå til en fuser 1 x, er forståeligt, 2 x er uforståeligt, 3 x er det direkte dumt.

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dendejligemarie skrev, for 7 timer siden:

Men jeg må sku ærlig indrømme. 

Jeg tror sgu dette er engang hekse jagt.. 

 

Synes denne tråd går mer og mer over i noget som ligner komedie og tragedie tror Shaksper vil været missunnelig

og marie heksejagten starter tidlig i år (ser det ud til) er jo lang tid til st hans må håbe du klarer den

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 41 minutter siden:

Det vil sige at du så ikke vil aflægge hende et 3 besøg som du ellers skriver. Jeg syntes ærlig talt i skal stoppe den jagt af hende og lade mulige nye gæster bedømme deres oplevelse med hende. Måske de er ens eller langt fra hinanden. Hvem ved.

Tjo måske hvis der dukker gode anmeldelser op, det må så betyde at hun kan tage kritikken til sig og forbedre kundernes oplevelser. Jeg er ikke på jagt efter hende men deler blot de oplevelser jeg har haft med hende, og så forsvare jeg min påstand, efter hun kaldte mig for løgner, ved at henvise til tidligere anmeldelser der havde lignende oplevelser og udsagn som mine egne.

Jeg har også foreslået til en bruger i privat besked, at han kunne besøge hende og få sin egen oplelvelse med hende. For det kunne jo være hun ville forbedre sin præsentation efter dårlig omtale, men jeg gjorde også opmærksom på at det måske ikke var tilfældet.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dendejligemarie skrev, for 21 timer siden:

Jeg kan så fortælle dig, at det er et rygte!! 

Og jeg kan lige med det samme fortælle. Jeg dyrker ikke sex med nogen uden kondom.. 

Tak for svar, hvis man ikke kan underbygge sin påstand med fakta, så skal man ikke sprede rygter  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dendejligemarie skrev, den 4/4/2016 at 08:40:

Jeg kan så fortælle dig, at de anmeldelser er 3 år gamle.. 

Det er en skam, at alle dem, som har haft en god oplevelse, ikke kender til eroguide 

Jeg har så kun gode oplevelser.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin, kan vi ikke få stoppet denne tråd..

Påstand mod påstand, mudderkastning, og et sprog der klæder de færreste.

Det minder sgu snart om Republikansk valgkamp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gokke skrev, for 11 minutter siden:

Admin, kan vi ikke få stoppet denne tråd..

Påstand mod påstand, mudderkastning, og et sprog der klæder de færreste.

Det minder sgu snart om Republikansk valgkamp.

Jeg kan godt forstår dig :) 

men eftersom at jeg kan bevise det, så er mit ikke påstand :) 

 

peace herfra :-* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jofas skrev, den ‎26‎-‎03‎-‎2016 at 15:40:

 

Prøv at tjekke Miss Catharina ud i gamle Eroguide anmeldelser - selvsamme person:

 

Før det har hun også kaldt sig Miss Snuggi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...