Hop til indhold

Dejlige Maria i Sønderborg

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg efterhånden besøgt hende mange gange og det været mega lækkert og frækt hver gang!

• Svar 54
  • Visninger 13.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ja jeg kan kun sige hun er fandeme go til at sutte og så fik jeg hende hel op at ringe så hun fik det man kalder en ORGASME  kan kun sige hvis man snakker ordentlig til pigerne så får man det man

• Frodige Ida
    Frodige Ida

Syntes denne tråde udmunder sig i en ren hets mod pigen. Det kræver fandme sin kvinde at holde masken når man møder gæster som jer. Men vi gør det også selvom i kommer ind ad døren med en træls indsti

• Dendejligemarie
    Dendejligemarie

Hej Jofas.  Til din information - så vejer jeg altså kun 5 kg mere, end dengang billederne blev taget   Og at jeg er ryger, og at du har et problem med det. Er kun dit problem og ikke mit.. 

Skrevet
Phan1968 skrev, den 13. april 2016 at 14:31:

men det er svært at få bekræftet en aftale

Jeg er skam seriøs! Er bare ikke interesseret i folk, som ikke respektere mit privatliv! 

Skrevet

Har låst tråden og skjult en del indlæg, da den mere og mere udviklede sig til personforfølgelse og fremførelse af udokumenterede påstande.

vh Qivitoq

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.