Hop til indhold
Guest Nytilsex

Røvet af en GP

Recommended Posts

Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det skrev jeg altså også:

Det er dog ikke særligt præcist.

Hvis man krydstjekker masteoplysningerne så fås der en præcis koordinat eller flere til at Stedbestemmelses position

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 1 time siden:

Nej, det bliver ikke logget for tiden. Og taletidskort kan ikke "spores" - i hvert fald ikke til en person. Køb et kort kontant i en butik = umuligt at spore dig, hvis du ikke har brugt samme telefon med et simkort i dit navn - har du det kan man godt, medmindre du har været kreativ - men en brugt tlf og et taletidskort koster ikke meget.

Du glemte vist at bemærke følgende linie i mit indlæg. Det var mastetriangulering jeg referede til og hvorfor mener du ikke det er præcist? 

sølvpapirshat skrev, for 20 timer siden:

Det er muligt at spore en mobil telefon ned til få meters afstand.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden var der en klyde som indtelefonerede en telefontrussel mod sin arbejdsplads, fordi han trængte til en fridag(!). Fjolset brugte et taletidskort i sin fars mobil. Han havde tydeligvis aldrig hørt om IMSI nummer.. selve mobilens unikke identifikation som bliver sendt med - og logget - når mobilen kommunikerer med udbyderen. Og når så mobilen er købt i en almindelig telebutik med abonnement i sin tid... så tager det et splitsekund for politiet (teleselskabet) at finde synderen. Eller rettere hans far, men det var i praksis lige så godt.

Men det kræver at mobilen ikke er stjålet :)

Redigeret af slip
Tilføjet 1 linie

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 11 timer siden:

Du glemte vist at bemærke følgende linie i mit indlæg. 

 

Ja, det overså jeg.

sølvpapirshat skrev, for 11 timer siden:

Det var mastetriangulering jeg referede til og hvorfor mener du ikke det er præcist? 

 

Fordi eksperter på området siger det?

Se fx: https://www.information.dk/moti/2015/08/vidste-uskyldig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrlige Alice skrev, for 43 minutter siden:

Et par gode råd til dig gå til Danske piger 

Den eneste gang jeg er blevet "rullet" var det en dansk pige der gjorde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrlige Alice skrev, for 53 minutter siden:

Et par gode råd til dig gå til Danske piger 

Ja danske piger kunne jo "ALDRIG" finde på sådan noget, vel. De er jo så ærlige og regulære alle sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke helt det jeg mente :-o men hos danske piger kan vi i mindste ikke sige noget om at sproget kan være en  barrierer ;-) der vil altid være nogen der ikke kan kende forskel på dit og mit. Både danske og udenlandske GPere.

jeg er da ked af at høre om jer der har  mistet noget. Hos en person som i sammen havde en forventning om at få en god oplevelse. 

Alice 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrlige Alice skrev, for 5 timer siden:

Et par gode råd til dig gå til Danske piger 

Når det handler om penge så er vel farve og sprog underordnet men begærlighed det handler om skal så siges har fåed pæn behandling hos de Danske piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrlige Alice skrev, for 2 timer siden:

Det var ikke helt det jeg mente :-o 

Jamen så må du jo skrive det som du mener. Mændene må jo efter GP´ ernes opfattelse være tankelæser, og kommentere derefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, den 14/3/2016 at 00:33:

Det er fint at du tager afstand fra selvtægt, men fornemmer dog en ubalance med bemærkningen "Meld de svin!"

Nårg ikke holdt øje med denne tråd, så opdagede først den her kommentar nu..

Seriøst så kan du vel ikke tage din kommentar seriøst ??????   

Du mener der er en ubalance i mig fordi jeg går ind for en retsstat kontra en bananrepublik hvor det er det vilde Western med selvtægt ??

Det er dog den dummeste kommentar jeg har hørt...  Ved ikke om det overhovedet nytter at argumenter for virker mere som du absolut vil være en "Rasmus modsat"... Hvordan du kan se det som en modsætning at man er imod at folk skal løbe rundt og banke eller dræbe hinanden efter for godt befindende,- og deraf udlede at man så må være modstander af retfærdighed er mig en gåde..   

Kan ikke i min vildeste fantasi se sammenhængen.. Fakta er vel nærmere modsat.

Forskellen på os to er bare at jeg mener det er mere konstruktivt og retfærdigt hvis det er nogle neutrale der udmåler en eventuel straf kontra ham med det bedste våben..   Det er ikke altid de stærkeste der har ret ;-)  Selvom det er det man må udlede der er din tankegang

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 19 timer siden:

Nårg ikke holdt øje med denne tråd, så opdagede først den her kommentar nu..

Seriøst så kan du vel ikke tage din kommentar seriøst ??????   

Du mener der er en ubalance i mig fordi jeg går ind for en retsstat kontra en bananrepublik hvor det er det vilde Western med selvtægt ??

Det er dog den dummeste kommentar jeg har hørt...  Ved ikke om det overhovedet nytter at argumenter for virker mere som du absolut vil være en "Rasmus modsat"... Hvordan du kan se det som en modsætning at man er imod at folk skal løbe rundt og banke eller dræbe hinanden efter for godt befindende,- og deraf udlede at man så må være modstander af retfærdighed er mig en gåde..   

Kan ikke i min vildeste fantasi se sammenhængen.. Fakta er vel nærmere modsat.

Forskellen på os to er bare at jeg mener det er mere konstruktivt og retfærdigt hvis det er nogle neutrale der udmåler en eventuel straf kontra ham med det bedste våben..   Det er ikke altid de stærkeste der har ret ;-)  Selvom det er det man må udlede der er din tankegang

 

Zeus jeg nægter at diskutere med dig, når du laver personangreb på mig! 

Du kan opføre dig ordentlig og tale i en sober og respektfuld tone til dine meddabatører!

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 35 minutter siden:

2Zeus jeg nægter at diskutere med dig, når du laver personangreb på mig! 

Du kan opføre dig ordentlig og tale i en sober og respektfuld tone til dine meddabatører!

Nej tænkte nok du ikke kunne snakke dig ud af den her ;-)   

Vedrørende personangreb som jeg ikke kan spotte i mit indlæg så skulle du måske heller kigge lidt indad ;-) eller tænke lidt før du skriver...  Her kan du se  hvem er det er der startede med person angreb med denne kommentar:   Det er fint at du tager afstand fra selvtægt, men fornemmer dog en ubalance med bemærkningen "Meld de svin!  

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...