gerog 9289 Skrevet 14. Marts, 2016 Dansk dyrevelfærd.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 14. Marts, 2016 Forbandede svin der behandler deres dyr på den måde, de skulle sateme have samme behandling selv, sådan nogle forpulede møjdyr. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissCassandra 9 Skrevet 14. Marts, 2016 Det er frygteligt DERFOR spiser jeg ikke kød. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stp 18 Skrevet 14. Marts, 2016 MissCassandra skrev, for 27 minutter siden: Det er frygteligt DERFOR spiser jeg ikke kød. jeg bliver aldrig vegetar, forbrugerne får den vare de vil betale for 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissCassandra 9 Skrevet 14. Marts, 2016 Det er selvfølgelig også helt fair, stp Så længe at jeg kan blive fri 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2016 Bliver så trist og får helt dårligt over at nyde den ellers velsmagende hot dog på grillen . Wspa er et godt stred at starte, de får rigtig mange at mine tjente penge fra luder jobbet og jeg har det godt med det! De gør en forskel og kæmper for ALLE dyr verden over.. sørgeligt at vi ikke alle siger nej tak til de stopper det svineri! Ja ja jeg dropper bacon osv nu.. Bliver så trist.. Knus dyreelskeren ( misforstå mig ikke) Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 14. Marts, 2016 stp skrev, for 2 minutter siden: jeg bliver aldrig vegetar, forbrugerne får den vare de vil betale for BULLSHIT nej hvis det ikke kunne købes så spiste folk jo ikke alt det lortmad med tilsætningsstoffer og hvad ved jeg. Det er de skide griske producenter der scorer kassen på bekostning af sundheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stp 18 Skrevet 14. Marts, 2016 BigDick skrev, for 4 minutter siden: BULLSHIT nej hvis det ikke kunne købes så spiste folk jo ikke alt det lortmad med tilsætningsstoffer og hvad ved jeg. Det er de skide griske producenter der scorer kassen på bekostning af sundheden jeg vil ikke deltage yderligere i debatten, men du kan da bare købe øko kød og så blive taget ved røven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 14. Marts, 2016 stp skrev, for 1 minut siden: jeg vil ikke deltage yderligere i debatten, men du kan da bare købe øko kød og så blive taget ved røven Se nu er det sådan at jeg er så heldig at bo et sted hvor landmanden har sine dyr gående på friland, så jeg har udsigt til disse hver dag, så ja det er økokød jeg køber. Men du har da ret i at dem der køber økovarer i butikkerne bliver taget ved røven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stp 18 Skrevet 14. Marts, 2016 BigDick skrev, for 3 minutter siden: Se nu er det sådan at jeg er så heldig at bo et sted hvor landmanden har sine dyr gående på friland, så jeg har udsigt til disse hver dag, så ja det er økokød jeg køber. Men du har da ret i at dem der køber økovarer i butikkerne bliver taget ved røven. det var noget andet, jeg har fingeren pulsen, filmindslaget øverst er kun probagada, og fyldt med løgn fortsat god aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 14. Marts, 2016 Jeg spiser stort set kun kød, når jeg spiser burgere. Mange har så også rigtig travlt med at bedyre over for mig, at burgere er papmad og gummisåler - ergo intet kød. Så jeg spiser mine cheeseburgere med allerstørste velbehag og uden snerten af dårlig (kød)samvittighed. Hapshaps, /Gina. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 14. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 21 minutter siden: Jeg spiser stort set kun kød, når jeg spiser burgere. Mange har så også rigtig travlt med at bedyre over for mig, at burgere er papmad og gummisåler - ergo intet kød. Så jeg spiser mine cheeseburgere med allerstørste velbehag og uden snerten af dårlig (kød)samvittighed. Hapshaps, /Gina. Godt at de ikke kalder det lædersåler, for var samvittigheden nok blevet lidt flosset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 14. Marts, 2016 stp skrev, for 51 minutter siden: jeg bliver aldrig vegetar, forbrugerne får den vare de vil betale for Du mener efterspørgsel dikterer udbuddet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2016 Det er sgu alt for besværligt at være vegetar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 15. Marts, 2016 Jeg er stort set selvforsynende med kød, men ingen garanti for at det er økologisk, da dyrene bevæger sig frit i naturen, der er mange meninger om jagt, men jeg har det godt med at udvælge det rigtige dyr til gryden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 15. Marts, 2016 stp skrev, for 12 timer siden: jeg vil ikke deltage yderligere i debatten, Det er så den anden debat som du meddeler at du IKKE vil deltage i. Hvad med bare at lade være med at skrive noget?Å 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 15. Marts, 2016 stp skrev, for 14 timer siden: jeg bliver aldrig vegetar, forbrugerne får den vare de vil betale for Og der efter. stp skrev, for 14 timer siden: jeg vil ikke deltage yderligere i debatten, Men du havde egentlig heller ikke ret meget at byde ind med. Du gør dig til talsmand for at dyrevelfærd er en anliggende mellem producent og forbruger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 15. Marts, 2016 stp skrev, for 20 timer siden: det var noget andet, jeg har fingeren pulsen, filmindslaget øverst er kun probagada, og fyldt med løgn fortsat god aften " filmindslaget øverst er kun probagada, og fyldt med løgn" Er kadaverboksene uden for svinefabrikkerne også propaganda fyldt med løgn? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 17. Marts, 2016 stp skrev, den 3/14/2016 at 22:43: jeg har fingeren pulsen, filmindslaget øverst er kun probagada, og fyldt med løgn Jeg har fingeren på pulsen. Dit indlæg er kun propaganda og fyldt med løgn. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2016 Reklame: http://www.dalsbakkegaard.dk/ , desværre ikke onkologisk, men høj, dyre velfærd. Det meste kød jeg køber, har gået i Fuglereservatet ved Hov Vig, og spekulerer over livet, indtil der kommer en rar mand med en bolt-pistol. http://friluftsguiden.dk/?print_trail_id=2555&target=print Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 18. Marts, 2016 Gina Faith skrev, den 14/3/2016 at 22:49: Jeg spiser stort set kun kød, når jeg spiser burgere. Mange har så også rigtig travlt med at bedyre over for mig, at burgere er papmad og gummisåler - ergo intet kød. Så jeg spiser mine cheeseburgere med allerstørste velbehag og uden snerten af dårlig (kød)samvittighed. Hapshaps, /Gina. Har du tænkt over hvor osten kommer fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 18. Marts, 2016 Der skal vel produceres store mængder billigt svinekød for at imødekomme den efterhånden store efterspørgsel på hakket svinekød til frikadeller i daginstitutionerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2016 Hovedparten af dansk kød, er "industrielt" produceret, og selv om det er mere humant, end så mange andre steder, er det noget "svineri". Man risikerer nu, at blive smittet med MRSA bakterier, selvom man ikke har været i nærheden af en svinestald, man skal blot møde op på et hospital. Ligesom i Frankrig med AOC, for vine, kan vi snart inddele landet, i MRSA bakterie regioner, med egne bakterie stammer. Da man fandt ud af at bruge ZINK som alternativ, gik svineproducenterne, "all in", hvorfor man nu kan måle zink her der og alle vegne, og bakterierne er nu også risestente overfor zink. Ser man på de økologiske svine-producenter, ikke på det sundhedsmæssige aspekt, så er forekomsten af MRSA, i besætningerne, forsvindene lille, og skyldes overvejende, at man må købe, 20 %, konventionelle smågrise, for at supplere besætningerne. De konventionelle producenter, presser på, for at kunne sprede mere gylle, for at øge produktionen, på samme landbrugs areal .....øf......gratis MRSA-Bakterier til alle inden 2020, vent måske, det er en del af 2020 planen ........ Og vent lige, jeg kan ikke helt huske, har vi fået flere eller færre, kontaminerede drikke-vands boringer i de senere år, hmm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 19. Marts, 2016 Sønderborg sygehus ligger i toppen hvad angår MRSA. Als og Sundeved er det sted i landet der har den tætteste produktion af svin. Så længe det ikke går ud over eksporten synes der ikke at være stor vilje til at gøre noget ved problemet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg