Hop til indhold
Emanuelle24

Hvor mange af os piger køber sex?

Recommended Posts

Jeg boede for mange år siden i Kina, og lærte der at give Tao massage (mange fællestræk med Tantra, hvor det går ud på at give ultimativ velvære til en anden person indenfor aftalte grænser, men ALDRIG direkte sex). Orgasme kan/må forekomme men manden må ikke få udløsning (som modtager af massagen), da det dræner energien. En Tao/Tantra massage tager minimum halvanden time at gennemføre. Det tager nemlig ca en halv time at slappe helt af, før man så kan nyde den næste halve time med let berøring, der fører modtageren ind i en komplet afslappet og trance-lignende tilstand. Til sidst bliver massagen erotisk pirrende, og berøring af de ydre kønsorganer vil typisk ske i den fase, hvor nydelsen stiger. Afslutningsvis føres personen tilbage til en afslappet tilstand igen. 

Jeg tjente lidt småpenge på at give massage efter jeg vendte tilbage til Europa, men der var utroligt mange henvendelser for hver gang der var en der "turde". Det var tilbage i 1990'erne og internettet var nyt og farligt den gang ;-)

Har de seneste 20 år kun givet det lejlighedsvis til partnere og dates. Har ikke mistet mit touch :cool:

Redigeret af hatten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emanuelle24 skrev, den 3/15/2016 at 16:54:

Jeg var til tantra hos en fyr som egnlig var ok til massage og så begynder han og spørge om jeg vil ha yoni massage med lingam og jeg fatter nada før det går op for mig han spørger om vi ska knep :D

lige der sagde jeg alså nej tak :D

Han var helt klart ikke Tantra-massør, men bare uprofessionel og liderlig. Ærgerligt for dig, for det har garanteret brudt din nydelse på grund af tillidsbruddet, som gjorde at du nu pludselig skulle være på vagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... vover mig ind på 'de herrers' grebet ift. anmeldelser, og spørger pigerne herinde

nogen som kender ham her??? (eller er han åh så fake..., griner)

kan ikke få link til at virke, sorry...

GRATIS sex til voksne( moden )kvinder GARANTERET GOD FORNØJELSE

Fyn

I dag, kl. 09:29

Jeg tilbyderDEN BEDSTE GRATIS sex til voksne (moden ) kvinder, jeg er en atletic mænd på 37 år, jeg er IKKE DANSKER MEN KAN GOD TALER DANSK ,hvis du har specialt ønsker bare skrive til mig på mail - [email protected]
DEN ER VIGTIG JEG ER IKKE DANSK MÆND MEN JEG TALER DANSK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 14 timer siden:

... han har tre tiltalende fotos på, men de behøver jo ikke være af ham...

Nå Mizz Skov, tog du en for holdet igår og fandt ud af om det var en fake gut eller ej, for så må du jo hellere skrive en anmeldelse om dine bedrifter til dine kønsfæller herinde  :grin:

Ja man jo samtidig også sige at det så nok er den første anmeldelse fra en kvinde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kære hr. Rubert... der kommer ingen anmeldelse fra denne frøkens hånd... - en dejlig kvinde herinde fra sendte en PM, hvor hun sødt oplyste, at manden fra Odense i den grad oversolgte sine evner ud i det seksuelle univers..., så slap jeg både for en køretur og en skuffelse...

mange tak til afsenderen af den PM ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 25/3/2016 at 11:27:

kære hr. Rubert... der kommer ingen anmeldelse fra denne frøkens hånd... - en dejlig kvinde herinde fra sendte en PM, hvor hun sødt oplyste, at manden fra Odense i den grad oversolgte sine evner ud i det seksuelle univers..., så slap jeg både for en køretur og en skuffelse...

mange tak til afsenderen af den PM ;-)

hahaha - en til af den slags mænd :):):)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, den 2016-03-29 at 18:19:

Måske de Damer her inde burde indføre en vilkårlig dag på vagt en gang i mellem med denne i tankene

avii11138861470582.jpg

 

Når jeg ser det billede og det tekst, tænker jeg på Jamaica. Hvor jeg lærte at en rigtig rasta "nuh eat unda sheet". Og hvor frustrerede deres kvinder var over det. Så hvis der kom er dedikeret bowcat som mig, så gik ryet hurtigt:

"Dat man ova deh suh luv nyam punaani. Mi luv wen him suck on mi pussy tongue." 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...