Hop til indhold
Emanuelle24

Hvor mange af os piger køber sex?

Recommended Posts

Hej var bare nysgerrig på og høre fra andre piger her hvor mange der køber sex eller har overvejet det?

Der er sikkert ik nok til sit eget forum men måske en tråd med erfaringer?

Har selv prøvet snart 10 gang nu både med mænd og piger med lidt blandet held.

Men spændt på om andre piger her har prøvet osse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, jeg har set et par piger søge efter spændende oplevelser de vil give til deres mænd. En enkelt der besøger piger sammen med sin mand....

Men jeg tror altså du er den første pige jeg har set herinde der ikke har sin mand / kæreste indblandet, men kun køber til sig selv :)

Velkomme til Eroguide :)

Nej jeg er ikke en pige, så måske skulle jeg ikke svare på denne tråd, men ligestilling og M/K tider osv. Jeg må godt lege med :P

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville ønske der var mere ligestilling inden for købesex markedet :) 

Tror skisme ikke der er så mange piger (især ikke herinde) som overhovedet har behov for at købe sex. Det er livets ulidelige uretfærdighed :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ik et spørgsmål om og ha "behov for" og købe sex. kan jo bare ta på chat og spørge om nogen vil knalde. 

Men det er smart man kan købe en go oplevelse uden nogen forpligteser og det er diskret og ukompliceret. Plus de fleste man scorer i byen ka sgu ikke knalde særlig godt, no offense :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emanuelle24 skrev, for 6 minutter siden:

Det er ik et spørgsmål om og ha "behov for" og købe sex. kan jo bare ta på chat og spørge om nogen vil knalde. 

Men det er smart man kan købe en go oplevelse uden nogen forpligteser og det er diskret og ukompliceret. Plus de fleste man scorer i byen ka sgu ikke knalde særlig godt, no offense :D

Nogle af pigerne tager på swingerklub eller xxdark i fritiden, så det er sikkert vejen frem for dem som ikke gider Netflix efter fyraften. :) 

Men som sagt; Kunne skabe mere balance i Kraften hvis pigerne også ville spendere en håndfuld sedler på en sengetur, på hendes betingelser. Ville få min stemme. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emanuelle24 skrev, for 12 minutter siden:

Det er ik et spørgsmål om og ha "behov for" og købe sex. kan jo bare ta på chat og spørge om nogen vil knalde. 

Men det er smart man kan købe en go oplevelse uden nogen forpligteser og det er diskret og ukompliceret. Plus de fleste man scorer i byen ka sgu ikke knalde særlig godt, no offense :D

Er liiige lidt nysgerrig, hvad slags sex køber du så? Pusse-nusse eller lige på og hårdt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 9 minutter siden:

Er liiige lidt nysgerrig, hvad slags sex køber du så? Pusse-nusse eller lige på og hårdt? 

Mest kælesex med piger og så enten noget tantraagtig eller dominansagtig med mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har endnu ikke købt sex, men jævnligt Tantramassage, det er lidt derhenad. :D 

Er det ham som bruger sin penis til at massere kvindens indre med? :D Han siger det absolut ikke er samleje.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har gjort det nogle gange inden jeg blev Jazz :)  mest fordi jeg ville være sikker på at fyren havde skills...  SIKKER!!!!!  for det er rigtig svært at finde mænd med virkelig gode evner på det område.. 

Nu har jeg en del faste kunder som Jazz som jeg har opbygget nogle suverænt gode "sex-rutiner" med + at jeg har min mand derhjemme som jeg har lært op fra bunden og som er en af de mest talentfulde mænd jeg har sexet med... så nu er købesex ret ligemeget 

men hvis jeg en dag bliver single igen ville jeg helt sikkert gøre det... for det er rigtig rart at være sikker på at få kvalitets-sex.... også selv om jeg skal betale for den garanti..... det er bedre end at skulle 20 middelmådige (læs: dårlige) knald igennem før jeg finder en der falder i min smag :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tip toe skrev, for 3 minutter siden:

Er det ham som bruger sin penis til at massere kvindens indre med? :D Han siger det absolut ikke er samleje.

Nej, mén ham her måtte faktisk rigtig gerne bruge sin fallos. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 10 minutter siden:

jeg har gjort det nogle gange inden jeg blev Jazz :)  mest fordi jeg ville være sikker på at fyren havde skills...  SIKKER!!!!!  for det er rigtig svært at finde mænd med virkelig gode evner på det område.. 

Nu har jeg en del faste kunder som Jazz som jeg har opbygget nogle suverænt gode "sex-rutiner" med + at jeg har min mand derhjemme som jeg har lært op fra bunden og som er en af de mest talentfulde mænd jeg har sexet med... så nu er købesex ret ligemeget 

men hvis jeg en dag bliver single igen ville jeg helt sikkert gøre det... for det er rigtig rart at være sikker på at få kvalitets-sex.... også selv om jeg skal betale for den garanti..... det er bedre end at skulle 20 middelmådige (læs: dårlige) knald igennem før jeg finder en der falder i min smag :) 

Hva betyder Jazz?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 9 minutter siden:

Hva betyder Jazz?

haha - det er blot det jeg vanligvis underskriver mig med når jeg smser med kunderne :) det kommer sig af at en af mine første gengangere skrev at nu var det blevet tid til en gang "jazz'ersize" ... og det syntes jeg lød sjovt så jeg begyndte at forkorte mig Jazz

og i betragtning af hvor mange "Jasminer" der dukkede op ca 4-6 md efter jeg startede - så var det nok meget godt så vi er til at kende fra hinanden 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 35 minutter siden:

Nej, mén ham her måtte faktisk rigtig gerne bruge sin fallos. :D 

Så gør han det helt forkert. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emanuelle24 skrev, 1 time siden:

Mest kælesex med piger og så enten noget tantraagtig eller dominansagtig med mænd.

Er du så også pigen man kan lave en deal med og aflægge et fællesbesøg hos en pige vi begge har lyst til at ruske...? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har som trediepart været involveret i en kvinde der købte sex.
Min daværende tændte HELT vildt på tanken om at se mig med en pik i munden og på at se mig blive pulet.

Så hun købte en god times tid til os hos en brasiliansk shemale da vi var i Spanien.
Hun så på til at starte med og blev så undervejs slikket af mig mens jeg fik pik.

Kanon oplevelse fo os begge

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har som trediepart været involveret i en kvinde der købte sex.
Min daværende tændte HELT vildt på tanken om at se mig med en pik i munden og på at se mig blive pulet.

Så hun købte en god times tid til os hos en brasiliansk shemale da vi var i Spanien.
Hun så på til at starte med og blev så undervejs slikket af mig mens jeg fik pik.

Kanon oplevelse fo os begge

SO cool :):)  .... det kunne jeg faktisk også godt tænke mig at gøre... den dag min mand forhåbentlig opdager at der er lidt bi- i ham :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke som sådan bi..
Jeg er til PIK.. men ikke til mænd ... det lyder tåbeligt, men hun lærte mig at nyde det at blive taget med dildo'er og derfra var der åbenbart ikke langt til en shemale..

En KÆMPEOPLEVELSE.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke en af de mere udbredte misforståelser at manden skal være bi for at nyde anal for him?

Det er jo et spørgsmål om HVAD man tænder på. Ikke HVILKET køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Jeg har endnu ikke købt sex, men jævnligt Tantramassage, det er lidt derhenad. :D 

Jeg vil virkelig gerne prøve tantra, og vil gerne have en god førtegangs oplevelse, kan i anbefale et sted? :-) (sorry - Ved godt det er lidt off topic)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 12 minutter siden:

Er det ikke en af de mere udbredte misforståelser at manden skal være bi for at nyde anal for him?

Det er jo et spørgsmål om HVAD man tænder på. Ikke HVILKET køn.

jo da - det ene har ikke nødvendigvis noget med det andet at gøre - det var bare mig der ville tænde max på at se min mand sammen med en anden fyr... og derfor kædede det sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...