Hop til indhold

Recommended Posts

Tilde er vist et eksempel på en pige der ville have bedst af at der var en "mutter" til at styre tiderne ;) 

Føler med jer der må gennemleve alle de udsættelser.... min tålmodighed er ikke til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 15 timer siden:

Ja for 2 uger siden mente jeg klart at oplevelsen skulle gentages igen på et tidspunkt.

Men efter min oplevelse i går, må jeg sige, at jeg desværre absolut ikke skal have noget gentaget her...

For at være sikker på at undgå lige så mange forsinkelser og tidsrykninger som ved mit forrige besøg, havde jeg valgt at booke et helt døgn i forvejen til et tidligt formiddags besøg.

Men på selve dagen om morgenen trillede den første sms allerede ind med at der var forsinkelse, og vi blev enige om en ny tid længere oppe ad formiddagen.

Jeg trillede ind i Bording i god tid ca. et kvarter før aftalen, og i samme øjeblik kom endnu en sms om, at hun ikke kunne nå det incl. en ny tid en hel time senere end den aftalte. Nå men så fandt jeg et hyggeligt sted at parkere i Bording, og brugte lidt tid på min sodoku.

Ca. 10 minutter før den seneste aftalte tid begyndte, sms'ede vi sammen igen, og nu virkede hun meget forvirret over, at jeg forventede at besøge hende lige om lidt.

Herefter gik der 30-40 minutter mere med et par underlige søforklaringer samt flere beskeder om, at hun var klar lige straks efter bad og tandbørstning.

Normalt plejer jeg at være en meget rummelig og tålmodig person, men her var jeg godt nok ved at være lettere irriteret, så jeg skrev at jeg kørte hjem igen om 10 minutter, hvis hun ikke var klar inden, og det var så hvad jeg gjorde efter at have holdt og ventet i Bording i 2 timer.

Et kvarter efter at jeg var kørt, skrev hun igen, at hun var ved at være klar...lige når tænderne er børstet....jamen wtf?

Hun er simpelthen håbløs at kommunikere med. Selvom jeg skrev korte lette beskeder, svarede og spurgte hun både i øst og vest. Er ikke rigtigt sikker på om flere af beskederne fra hende overhovedet var ment med mig som modtager.

Så det var jo bare fedt at spilde en halv fridag på ingenting.

Hej jeg må indrømme at jeg lige er lidt forvirret over dette. Ja jeg kan være forsinket, hvilket selvfølgelig ikke er okay. Jeg ville ønske du evt. Ville skrive privat til mig, omkring hvem du er, for er faktisk uforstående. Det lyder nemlig lidt vildt. Så ville meget gerne hvis du gider at skrive privat så, fordi jeg forstår det ikke lige samt hvilken dag det skulle have været samt tid. Håber du vil bruge tiden på dette, så jeg kan få vished for hvad vi præcis snakker om. Da jeg ikke husker dette. Kram tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg

så alle i skønne mennesker

 

jeg kan hermed give jer den glædelige besked at jeg har fået ny mobil, det var der vist ingen tvivl om at jeg trængte til. Jeg skriver lige et indlæg herinde. Men nu skulle der være helt styr på det hele mht. Forsinkelserne osv. Kram Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
ons skrev, for 21 timer siden:

Hej Tilde

Ved ikke om du allerede har skiftet mobil; men én ting er sikkert..... du er da godt nok ikke nem at komme i kontakt med! Har sendt dig mange SMS'er; men der kommer intet svar fra dig! Så ingen sjov i gaden til mig... :-(

Ja den må jeg jo så tilslutte mig...... desværre :(

Jeg har prøvet nogle gange at sende sms med forespørgsler, først for et års tid siden sendte jeg nogen, men fik aldrig svar på nogen af dem, og opgav derfor ideen da der jo ikke var grund til at spilde mere energi på det.   Så har jeg prøvet igen for nogle få uger siden med samme resultat. I alt har jeg nok sendt 7-8 sms´er uden svar, så jeg må jo nok bare erkende at jeg ikke er interessant nok at ofre et ganske kort svar på....... om så kun det skulle være "nej tak"

Lidt ærgerligt da Tilde ser ud til at være meget sød og ligetil, hvilket jo nok også er grunden til at hun har travlt og ikke kan finde tid til at svare alle sms´er, sådan som hun ellers skriver på sin hjemmeside og i annoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr.Djurs skrev, for 18 minutter siden:

Ja den må jeg jo så tilslutte mig...... desværre :(

Jeg har prøvet nogle gange at sende sms med forespørgsler, først for et års tid siden sendte jeg nogen, men fik aldrig svar på nogen af dem, og opgav derfor ideen da der jo ikke var grund til at spilde mere energi på det.   Så har jeg prøvet igen for nogle få uger siden med samme resultat. I alt har jeg nok sendt 7-8 sms´er uden svar, så jeg må jo nok bare erkende at jeg ikke er interessant nok at ofre et ganske kort svar på....... om så kun det skulle være "nej tak"

Lidt ærgerligt da Tilde ser ud til at være meget sød og ligetil, hvilket jo nok også er grunden til at hun har travlt og ikke kan finde tid til at svare alle sms´er, sådan som hun ellers skriver på sin hjemmeside og i annoncer

Ja såeeee

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, den Thursday, April 14, 2016 at 01:56:

Tilde er vist et eksempel på en pige der ville have bedst af at der var en "mutter" til at styre tiderne ;) 

Føler med jer der må gennemleve alle de udsættelser.... min tålmodighed er ikke til det.

Helt rigtigt...en mutter til hende - det ville hjælpe.

Har også prøvet det. En klar aftale var lavet. På dagen ruller den første udsættelse ind fordi hun er kommet for sent hjemmefra..fair nok, dejligt med info istedet for st stå til grin når man møder op. Men men men...da jeg så kommer og parkerer bilen tæt på stedet i Bording 5 minutter før den nye aftaletid, så kommer endnu en sms, at hun ikke er klar .. jeg skal bare lige vente lidt endnu. Ok, stadig fair nok.  Det bliver til en halv times ventetid inden jeg får signal til at måtte komme til den i forvejen udsatte tid. 

Da jeg så står foran døren, får jeg lige lov at vente yderligere derude - inden døren langt om længe går op. 

Havde bestilt en time men var nu så presset på tiden, at det ikke blev til en time alligevel. Jeg HADER stress..det ødelægger godt nok oplevelsen at være under tidspres. 

Redigeret af Somebody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Somebody skrev, for 2 timer siden:

 

Havde bestilt en time men var nu så presset på tiden, at det ikke blev til en time alligevel. Jeg HADER stress..det ødelægger godt nok oplevelsen at være under tidspres. 

Det er derfor jeg personligt foretrækker aften besøg.... så bliver man ikke presset, hvis der sker forsinkelser eller det trækker lidt ud ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Somebody skrev, den 16/4/2016 at 17:48:

Helt rigtigt...en mutter til hende - det ville hjælpe.

Har også prøvet det. En klar aftale var lavet. På dagen ruller den første udsættelse ind fordi hun er kommet for sent hjemmefra..fair nok, dejligt med info istedet for st stå til grin når man møder op. Men men men...da jeg så kommer og parkerer bilen tæt på stedet i Bording 5 minutter før den nye aftaletid, så kommer endnu en sms, at hun ikke er klar .. jeg skal bare lige vente lidt endnu. Ok, stadig fair nok.  Det bliver til en halv times ventetid inden jeg får signal til at måtte komme til den i forvejen udsatte tid. 

Da jeg så står foran døren, får jeg lige lov at vente yderligere derude - inden døren langt om længe går op. 

Havde bestilt en time men var nu så presset på tiden, at det ikke blev til en time alligevel. Jeg HADER stress..det ødelægger godt nok oplevelsen at være under tidspres. 

Og på grund af denne ene uheldige oplevelse føler du dig kaldet til at sende PMs til folk herind, hvori du advarer mod at besøge Tilde, og i øvrigt på forskellig måde nedgør hende. Det er faneme meget usmageligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del af de problemer der har været, forsvinder forhåbentligt med den nye telefon. Der har været nogle SMS'er, der kom sent og forsvandt osv... Det skulle gerne være slut nu. Mht til tiden ved Tilde- det er rigtigt, det kan hjælpe med en Mutter, der styrer hendes tid totalt. Men så ryger noget af charmen også. Tilde har været god af sig med tiden, de gange jeg har besøgt hende. Så er det klart, at tidsplanen hurtigt kan ryge lidt. Det er pisse træls når man venter, og super dejligt når man er inde i varmen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, den ‎18‎-‎04‎-‎2016 at 08:18:

Og på grund af denne ene uheldige oplevelse føler du dig kaldet til at sende PMs til folk herind, hvori du advarer mod at besøge Tilde, og i øvrigt på forskellig måde nedgør hende. Det er faneme meget usmageligt. 

Tak for infoen, det er jeg super. glad for....Egentlig må han skrive hvad han vil, jeg ved at når jeg har styr på mine tider igen og det skulle jo gerne gælde de næste par dage, ja så det det problem løst, og jeg oplever ikke at der er andre problemer, men ærgerligt nogle folk skal have ondt i røven, er den advarsel herinde ikke nok for den herre somebody helt ærlig...vender tilbage, men tak søde...nat nat og inderligt tak kram Tilde ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, den ‎15‎-‎04‎-‎2016 at 22:10:

Ja den må jeg jo så tilslutte mig...... desværre :(

Jeg har prøvet nogle gange at sende sms med forespørgsler, først for et års tid siden sendte jeg nogen, men fik aldrig svar på nogen af dem, og opgav derfor ideen da der jo ikke var grund til at spilde mere energi på det.   Så har jeg prøvet igen for nogle få uger siden med samme resultat. I alt har jeg nok sendt 7-8 sms´er uden svar, så jeg må jo nok bare erkende at jeg ikke er interessant nok at ofre et ganske kort svar på....... om så kun det skulle være "nej tak"

Lidt ærgerligt da Tilde ser ud til at være meget sød og ligetil, hvilket jo nok også er grunden til at hun har travlt og ikke kan finde tid til at svare alle sms´er, sådan som hun ellers skriver på sin hjemmeside og i annoncer

Hej jeg er ked af at du ikke har haft kunne få kontakt med mig. som jeg skriver på min hjemmeside, svarer jeg ikke på beskeder, hvis jeg ser dem for sent, eller hvis du ikke skriver hvornår jeg seneste må svarer.

Ved ikke om det er det der er sket her. På min gamle mobil, var det super svært at holde styr på beskederne, men det sker jo så ikke længere efter den nye mobil endelig er kommet i mit liv.

Jeg kan jo ikke vide præcis hvem du er, og det skal du selvfølgelig heller ikke skrive her, men får jeg fx perverse eller uhøflige beskeder, eller beskeder som jeg ser som direkte tåbelige, besvarer jeg dem naturligvis heller ikke, ved ikke om vi er ude i sådan noget, eller måske blot en tone jeg virkelig ikke bryder mig om. Også "lukker" jeg for folk det vil sige at uanset hvor meget du skriver eller ringer kommer du ikke igennem. kunne godt lyde, som om der måske har været noget der, hvis du vitterligt har forsøgt 7-8 gange. Ellers har du været meget uheldig. For beskeder besvarer jeg vitterlig som regel altid, så at over en så lang periode, men du kan evt. sende mig dit nummer pr pm. så kan jeg se om du evt, skulle være "lukket for" Kram Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
basse1972 skrev, den ‎17‎-‎04‎-‎2016 at 14:31:

Jeg har skrevet med Tilde af flere omgange, og altid for svar på mine smser.

Helt ærlig synes jeg altså ikke at jeg ikke svarer folk, som jeg skrev før, kan der være grunde til at jeg ikke svarer folk, hvis de fx har været uhøflige, perverse, useriøse eller lignende. ellers synes jeg altså altid jeg svarer, hvorfor skulle jeg dog ikke svarer, det ville være meget dumt af mig. men tak for dit input, rart at vide at nogen føler/mener at jeg altid svarer ;-) Kram Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ønsker ærligt ingen der skal svarer mine telefon. nu forventer jeg med en ny mobil, samt at jeg igen har fået styr på en del ting i mit privatliv, som desværre gjorde det noget mere besværligt for mig...

Jeg ved at jeg har gejsten, så skibet vender nu, jeg håber jeg kan lave en opdatering om en måned eller to og komme med gode nyheder i forhold til mine aftaler osv. Og hvis nogen da skulle have nogen indvendinger, både gode og dårlige, ville det være rart at få respons, jeg forventer dog, ikke at der sker noget skidt. selvfølgelig kan der ske fejl. Men der er stor forskel på hvordan og hvorledes kram Tilde - Jeg ved jeg kan det her, har fået mig selv samlet op igen, så nu skulle det bare gerne kører ;-)

Håber i der måske har tvivlet vil give mig en chance, og dem der måske har haft en dårlig oplevelse med tiden, også vil give mig en chance for at bevise at jeg kan dette her, for det ved jeg at jeg kan. Og de som helt har opgivet, jeg beklager meget. Jeg håber i finder jeres drømme pige derude i landet er sikker på at der findes rigtig mange søde danske pige, som jeg selv, jeg har desværre ´bare haft lidt rod med tiderne, som jeg egentlig ikke ønsker at komme yderligere ind på. Telefonen var en ting, men selvfølgelig ikke alt. Men nu er der styr å det hele - Håber i vil give mig en chance, og er stor nok til at indrømme og sige undskyld, selvom det ikke hjælper...Men jeg mener det rent faktisk helt fra mit hjerte, da jeg brænder for dette her så inderligt <3 <3 Kram Tilde Pigen  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Somebody skrev, den ‎16‎-‎04‎-‎2016 at 17:48:

Helt rigtigt...en mutter til hende - det ville hjælpe.

Har også prøvet det. En klar aftale var lavet. På dagen ruller den første udsættelse ind fordi hun er kommet for sent hjemmefra..fair nok, dejligt med info istedet for st stå til grin når man møder op. Men men men...da jeg så kommer og parkerer bilen tæt på stedet i Bording 5 minutter før den nye aftaletid, så kommer endnu en sms, at hun ikke er klar .. jeg skal bare lige vente lidt endnu. Ok, stadig fair nok.  Det bliver til en halv times ventetid inden jeg får signal til at måtte komme til den i forvejen udsatte tid. 

Da jeg så står foran døren, får jeg lige lov at vente yderligere derude - inden døren langt om længe går op. 

Havde bestilt en time men var nu så presset på tiden, at det ikke blev til en time alligevel. Jeg HADER stress..det ødelægger godt nok oplevelsen at være under tidspres. 

ville ønske du ville give dig til kende, hvorfor ikke sende mig en pm, vil ønske du ville gøre det, om ikke andet kunne vi MÅSKE finde ud af noget på en eller anden måde, om det økonomisk eller hvordan, men det er lidt svært uden et  nummer....så plz pm mig kram Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg

har besøgt tilde nogen gange nu, men jeg har altid fået svar tilbage :)

tiden er blevet rykket lidt men jeg venter skam gerne på tilde 

hun er så sød og rar, når man som mig er en del genert :)

hilsen generte- kleinsmeden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tilde skrev, for 8 timer siden:

Hej jeg er ked af at du ikke har haft kunne få kontakt med mig. som jeg skriver på min hjemmeside, svarer jeg ikke på beskeder, hvis jeg ser dem for sent, eller hvis du ikke skriver hvornår jeg seneste må svarer.

Ved ikke om det er det der er sket her. På min gamle mobil, var det super svært at holde styr på beskederne, men det sker jo så ikke længere efter den nye mobil endelig er kommet i mit liv.

Jeg kan jo ikke vide præcis hvem du er, og det skal du selvfølgelig heller ikke skrive her, men får jeg fx perverse eller uhøflige beskeder, eller beskeder som jeg ser som direkte tåbelige, besvarer jeg dem naturligvis heller ikke, ved ikke om vi er ude i sådan noget, eller måske blot en tone jeg virkelig ikke bryder mig om. Også "lukker" jeg for folk det vil sige at uanset hvor meget du skriver eller ringer kommer du ikke igennem. kunne godt lyde, som om der måske har været noget der, hvis du vitterligt har forsøgt 7-8 gange. Ellers har du været meget uheldig. For beskeder besvarer jeg vitterlig som regel altid, så at over en så lang periode, men du kan evt. sende mig dit nummer pr pm. så kan jeg se om du evt, skulle være "lukket for" Kram Tilde

Hej Tilde :)

Nej Jeg skriver aldrig beskeder i en tone eller med indhold som kan give anledning til "lukning", og alle gange er der tilkendegivet at du kan vende tilbage uanset tidspunkt .... det er et eller et andet der er sket, men skidt nu med det, det er jo ikke verdens undergang.

Efter du havde fået ny telefon prøvede jeg at sende en stort set enslydende besked til dig igen som de andre, og da fik jeg et sødt svar straks efter, så mon ikke der har været noget om at alle beskeder ikke er nået frem til dig på din gamle mobil.

Jeg kan sagtens forestille mig at du får rigtigt mange useriøse henvendelser, men jeg er ret sikker på at mine ikke er sorteret fra på den konto.

Men nu er alting jo godt og vi ses sikkert inden ret længe i Bording, det skal bare lige passes ind med tiden ;)

Mvh Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg

ny tlf og ingen ventetid og hvis man så havde en kalender der passede med de dage du er på job så havde jeg bestilt en tur i paradis, med det samme men det kommer når kalenderen passer, og ingen mutter til at rende og banke på døren det er jo så pisse træls og du styre det jo godt når man er inde, træls for dem der er ude, men de er jo også inde hvis de venter, ;-)

 

Redigeret af Slikmunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...