Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var så heldig at kunne besøge Tilde i Bording godt nok efter at hun havde rykket tiden et par gange, var lige ved at køre igen, men godt jeg valgte at vente og sikke en pige der mødte mig sød smilende og virkelig sexet. jeg havde bestilt en time og jeg skal da lige love for at hun kunne sit kram, og hun smagte pragtfuld og suttede så kom i den syvende himmel. helt klart en pige der skal besøges igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ja Tilde er en ener i bording, hun ser rigtig dejlig ud og hendes dejlige jydske accent gør hende endnu mere sexet i mine øjne, tror jeg kan presse en køretur til bording ind i programmet for i morgen.:razz: hun skal besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med de foregående, men vær forberedt på, at Tilde har det med at "rode lidt" med sine aftaler og "skyde"  aftale tidspunkterne, men når først du er indenfor, så får du fuld valuta for pengene og ægte GFE med masser af dybe tungekys.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
31hans07 skrev, den 13/3/2016 at 10:08:

Enig med de foregående, men vær forberedt på, at Tilde har det med at "rode lidt" med sine aftaler og "skyde"  aftale tidspunkterne, men når først du er indenfor, så får du fuld valuta for pengene og ægte GFE med masser af dybe tungekys.

Ja så blev det Tilde dag i går søndag, og hun gjorde alt hvad hun kunne for at jeg nåede at besøge hende, og hun ligner sig selv, længe siden jeg har været hos hende men hvor kan man dog nemt blive afhængig af denne smukke pige, så der går helt sikkert ikke længe inden jeg er der igen, så skal jeg bare bruge meget længere tid hos hende for den flyver afsted i godt selskab med Tilde.:grin: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterph skrev, for 6 minutter siden:

Er det samme pige som hende her? 

http://spor6.dk/sexannoncer/tilde-bording/

Hej peterph det hvis en gammel hjemmeside du har funden Tilde på. Her er hendes egen nye hjemmeside og den nok mere brugbar nu:wink:, Nye billeder, vagtplan og andet info som værd at vide:wink: Link   http://tilde4you.weebly.com/vagtplan.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret krone, 

Du har helt ret annoncen er gammel, men jeg besøgte tilde ved privat diskret for Ca. 3 år siden vil jeg mene. Og det var hende fra den annonce jeg linkede til. 

 

Så ville lige vide om hende i snakker om er samme pige? 

 

Hun ser helt bestemt dejlig ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterph skrev, for 1 minut siden:

Tak for svaret krone, 

Du har helt ret annoncen er gammel, men jeg besøgte tilde ved privat diskret for Ca. 3 år siden vil jeg mene. Og det var hende fra den annonce jeg linkede til. 

 

Så ville lige vide om hende i snakker om er samme pige? 

 

Hun ser helt bestemt dejlig ud :)

 

Det er samme pige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikmunden skrev, den ‎12‎-‎03‎-‎2016 at 19:20:

Jeg var så heldig at kunne besøge Tilde i Bording godt nok efter at hun havde rykket tiden et par gange, var lige ved at køre igen, men godt jeg valgte at vente og sikke en pige der mødte mig sød smilende og virkelig sexet. jeg havde bestilt en time og jeg skal da lige love for at hun kunne sit kram, og hun smagte pragtfuld og suttede så kom i den syvende himmel. helt klart en pige der skal besøges igen. 

Hej kære Slikmund

Jeg er super glad for dine utrolig pæne ord, bliver helt genert :x 

Ja det var virkelig noget rod, men er super glad for at du valgte at besøge mig trods ;) Og glad for at vi havde en god oplevelse sammen, og du skal selvfølgelig være mere end velkommen, og virkelig tak ;) Mange kram fra en super glad Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
knaldehunden skrev, den ‎12‎-‎03‎-‎2016 at 19:46:

Ja Tilde er en ener i bording, hun ser rigtig dejlig ud og hendes dejlige jydske accent gør hende endnu mere sexet i mine øjne, tror jeg kan presse en køretur til bording ind i programmet for i morgen.:razz: hun skal besøges igen.

Igen bliver jeg bare total rød i hovedet :x men virkelig tak for de fine ord Kram Tilde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jadukada skrev, den ‎12‎-‎03‎-‎2016 at 00:53:

Ja hun er sgu en sød pige, og skør på den fede måde :cool:

Skør, jeg er da aldrig skør ;)  Normal er også bare så kedeligt :P Kram Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
31hans07 skrev, den ‎13‎-‎03‎-‎2016 at 10:08:

Enig med de foregående, men vær forberedt på, at Tilde har det med at "rode lidt" med sine aftaler og "skyde"  aftale tidspunkterne, men når først du er indenfor, så får du fuld valuta for pengene og ægte GFE med masser af dybe tungekys.

Kan uheldigvis kun give dig ret i, at der har været utrolig meget rod i mine tider, og det er naturligvis ikke fair eller fedt på nogen måde. Jeg ved godt det er et problem, og skal nok tage det til mig, og håber at inden længe, at der kan komme en besked herinde, om at tingene er forbedret og til UG, for det er bestemt noget jeg arbejder med! Jeg også en plan, det er jo ikke fordi det kræver det vilde, så håber det vender nu, jeg skal i hvert fald gøre mig for det. For det er bestemt ikke okay på nogen måde. Kram Tilde

Ps. men er super glad for at du ærlig, og det gør mig faktisk glad, så er glad for dine meget fine kritik, og ikke mindst at oplevelsen lever op til forventningerne, og derfor vil det selvf. være dumt at smide det hele på gulvet pga. dårlig planlægningen. Så lover at gøre mig allerbedste for fremtiden!! Møs møs Tilde

Redigeret af Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Tilde skrev, for 5 timer siden:

Kan uheldigvis kun give dig ret i, at der har været utrolig meget rod i mine tider, og det er naturligvis ikke fair eller fedt på nogen måde. Jeg ved godt det er et problem, og skal nok tage det til mig, og håber at inden længe, at der kan komme en besked herinde, om at tingene er forbedret og til UG, for det er bestemt noget jeg arbejder med! Jeg også en plan, det er jo ikke fordi det kræver det vilde, så håber det vender nu, jeg skal i hvert fald gøre mig for det. For det er bestemt ikke okay på nogen måde. Kram Tilde

Ps. men er super glad for at du ærlig, og det gør mig faktisk glad, så er glad for dine meget fine kritik, og ikke mindst at oplevelsen lever op til forventningerne, og derfor vil det selvf. være dumt at smide det hele på gulvet pga. dårlig planlægningen. Så lover at gøre mig allerbedste for fremtiden!! Møs møs Tilde

Du skal bare have en ny smartphone Tilde :shock: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sødt skrevet Tilde.

Jeg ser meget frem til at vi skal nyde hinandens selskab, når vores kalendre kommer til at passe sammen igen - jeg mærker allerede trykket stige bare ved tanken !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Havde selv den store fornøjelse af at besøge Tilde i går. Først kom der dog en aflysning plus en lille forsinkelse på tværs, men i sidste ende lykkedes det at se denne underskønne mø. :-)

Vil ikke skrive nogle af de slibrige detaljer, men hun er virkeligt bare vildt sød, naturlig og nærværende, og hun er faktisk meget flottere end hendes billeder viser. Hun fik mig i syvende himmel fra start til slut. ;-)

Perfekt GFE oplevelse. På køreturen hjem følte jeg mig virkeligt træt og tilfreds, og fik i dag lidt sommerfugle i maven da jeg tænkte tilbage på søde Tilde. :-)

Gentagelsesfaren må nok siges at være over 100%. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Tilde for anden gang i torsdags, og jeg er sikker på det ikke bliver sidste gang. Jeg kan nikke genkendende til alle de positive og negative kritik punkter allerede skrevet i denne tråd. For ja der er lidt rod i kalenderen eller måske nærmere telefonen. Tilde sværger jo til sin gamle telefon- men jeg tror hun nu har indset, at den må skiftes. Så mon ikke det hjælper lidt på rodet ;) Men når det så er sagt, så har jeg ellers kun positiv kritik. Tilde er en dejlig jysk pige, meget snaksagelig og hun giver sig fuldt ud- hun er den perfekte GFE, som andre allerede har skrevet... Men det bedste ved Tilde, det er at hun er super god til, at få en til at føle sig godt tilpas. Tilde kan få een til at føle, at hun er lidt "forelsket" i en og man ikke bare er endnu en gæst i rækken... Sådan følte jeg i hvert fald- om i andre har oplevet det samme, det ved jeg jo af gode grunde ikke ;) 

Men som i nok kan høre, så kan jeg varmt anbefale Tilde- men pas på.... I bliver afhængige. Det eneste negative, i skal ikke have et stramt program omkring jeres aftale- der er som skrevet lidt forsinkelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey drenge i er bare de bedste jeg svarer lige når jeg får lodt tid  - og fuck jeg elsker jeg og dette her er bare det bedste "job" i hele verden kys kys jeres Tilde Og tak for jeres fine ord, og ja mobilen SKAL SKIFTES - der er ingen vej tilbage desværre øv øv øv men det skal jo ikke gå udover jer søde mennesker...mange kram igen møs møs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tilde skrev, for 5 timer siden:

hey drenge i er bare de bedste jeg svarer lige når jeg får lodt tid  - og fuck jeg elsker jeg og dette her er bare det bedste "job" i hele verden kys kys jeres Tilde Og tak for jeres fine ord, og ja mobilen SKAL SKIFTES - der er ingen vej tilbage desværre øv øv øv men det skal jo ikke gå udover jer søde mennesker...mange kram igen møs møs

 

Tilde skrev, for 5 timer siden:

hey drenge i er bare de bedste jeg svarer lige når jeg får lodt tid  - og fuck jeg elsker jeg og dette her er bare det bedste "job" i hele verden kys kys jeres Tilde Og tak for jeres fine ord, og ja mobilen SKAL SKIFTES - der er ingen vej tilbage desværre øv øv øv men det skal jo ikke gå udover jer søde mennesker...mange kram igen møs møs

hej smukke det er da også på tide at du begynder at høre efter og ikke bare snakker og snakker og snakker og elsker som en engel tak for sidst. og god ferie så må vi andre stakler knokle for at lave penge til at besøge dig efter ferien

Redigeret af Slikmunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Skalde skrev, den 26/3/2016 at 08:54:

Gentagelsesfaren må nok siges at være over 100%. ;-)

Ja for 2 uger siden mente jeg klart at oplevelsen skulle gentages igen på et tidspunkt.

Men efter min oplevelse i går, må jeg sige, at jeg desværre absolut ikke skal have noget gentaget her...

For at være sikker på at undgå lige så mange forsinkelser og tidsrykninger som ved mit forrige besøg, havde jeg valgt at booke et helt døgn i forvejen til et tidligt formiddags besøg.

Men på selve dagen om morgenen trillede den første sms allerede ind med at der var forsinkelse, og vi blev enige om en ny tid længere oppe ad formiddagen.

Jeg trillede ind i Bording i god tid ca. et kvarter før aftalen, og i samme øjeblik kom endnu en sms om, at hun ikke kunne nå det incl. en ny tid en hel time senere end den aftalte. Nå men så fandt jeg et hyggeligt sted at parkere i Bording, og brugte lidt tid på min sodoku.

Ca. 10 minutter før den seneste aftalte tid begyndte, sms'ede vi sammen igen, og nu virkede hun meget forvirret over, at jeg forventede at besøge hende lige om lidt.

Herefter gik der 30-40 minutter mere med et par underlige søforklaringer samt flere beskeder om, at hun var klar lige straks efter bad og tandbørstning.

Normalt plejer jeg at være en meget rummelig og tålmodig person, men her var jeg godt nok ved at være lettere irriteret, så jeg skrev at jeg kørte hjem igen om 10 minutter, hvis hun ikke var klar inden, og det var så hvad jeg gjorde efter at have holdt og ventet i Bording i 2 timer.

Et kvarter efter at jeg var kørt, skrev hun igen, at hun var ved at være klar...lige når tænderne er børstet....jamen wtf?

Hun er simpelthen håbløs at kommunikere med. Selvom jeg skrev korte lette beskeder, svarede og spurgte hun både i øst og vest. Er ikke rigtigt sikker på om flere af beskederne fra hende overhovedet var ment med mig som modtager.

Så det var jo bare fedt at spilde en halv fridag på ingenting.

Redigeret af Skalde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ærgerligt at det skal være så besværligt, jeg havde hende ellers i tankerne i går, og overvejede at bestille en tid, men droppede det da jeg ikke orker den slags forsinkelser, som også andre har skrevet om. Håber hun får styr på det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tilde skrev, den ‎29‎-‎03‎-‎2016 at 09:47:

hey drenge i er bare de bedste jeg svarer lige når jeg får lodt tid  - og fuck jeg elsker jeg og dette her er bare det bedste "job" i hele verden kys kys jeres Tilde Og tak for jeres fine ord, og ja mobilen SKAL SKIFTES - der er ingen vej tilbage desværre øv øv øv men det skal jo ikke gå udover jer søde mennesker...mange kram igen møs møs

Hej Tilde

Ved ikke om du allerede har skiftet mobil; men én ting er sikkert..... du er da godt nok ikke nem at komme i kontakt med! Har sendt dig mange SMS'er; men der kommer intet svar fra dig! Så ingen sjov i gaden til mig... :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...