Hop til indhold
Gæst

Er i mest til blondiner...?

Recommended Posts

Gæst

... Vil være taknemlig, om 'de herrer' herinde vil melde ærligt ind på følgende;

... Tiltrækkes mænd mere/mest af den type kvinder, som er lidt blonde, med al respekt oversat til smådumme og måske samtidig rent faktisk lyshårede...? Måske fordi i så har mulighed for at fremstå klogere, mere voksne, macho og magtfulde i relationen/forholdet...

.. Ved godt, at det er totalt kliche, meeen... Er der et gram sandhed i denne observation? - alle kvinder kan jo købe sig til lyst hår, men åbenlys dumhed/mindre begavelse er svær at skjule i længden, griner. Er det virkelig attraktivt? 

... Hvorfor jeg spørger, afslører jeg, når jeg har hørt fra jer... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... og jeg antyder IKKE med ovenstående, at blondiner har en tendens til at være mindre begavede end alle andre kvinder desuagtet hårfarve... - hentyder mere til begrebet 'blondine' og den betydning, som hæfter sig dertil... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mizz Skov.

Ja det er jo næsten som hvad kom først hønen eller ægget. Men å trods af alle de velkendte klichéer. Blondes have more fun, blonde is better, blonde is beautiful. Så betyder hår farve ikke en dyt for mig. Det der betydernoget for mig, er at pigen/kvinden har noget at byde ind med. jeg drages (som Misse Møghe ville have sagt) af kloge saglige piger/kvinder, som kan debattere om forskellige ting. Men tror altså ikke på, at blondiner er mere dum end andre. Det tror jeg er en myte opfundet af diverse reality programmer :D. Jeg har skam mødt højt intelligente blondiner, så er nu ikke så nervøs mht det,  Men fx i England er det brunetter de fortrækker. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2029680/What-men-REALLY-want-brown-haired-blue-eyed-size-14-woman.html

Ha en dejlig torsdag aften

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine præferencer er også kvinder der kan yde modstand rent intelligensmæssigt uanset hårfarve . . . 

Dumhed findes under alle farver garn . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 27 minutter siden:

... Vil være taknemlig, om 'de herrer' herinde vil melde ærligt ind på følgende;

... Tiltrækkes mænd mere/mest af den type kvinder, som er lidt blonde, med al respekt oversat til smådumme og måske samtidig rent faktisk lyshårede...? Måske fordi i så har mulighed for at fremstå klogere, mere voksne, macho og magtfulde i relationen/forholdet...

.. Ved godt, at det er totalt kliche, meeen... Er der et gram sandhed i denne observation? - alle kvinder kan jo købe sig til lyst hår, men åbenlys dumhed/mindre begavelse er svær at skjule i længden, griner. Er det virkelig attraktivt? 

... Hvorfor jeg spørger, afslører jeg, når jeg har hørt fra jer... ;-)

 

Ah cliche...altså jeg så en blondine den anden dag...hendes kæreste var en pumpet mand med tatoveringer og fancy frisure...så hvem der har scoret hvem ved jeg da ikke !

Ubegavet er et totalt turn off for mig,... men ofte synes jeg at "IQ blondiner" virker friske, imødekommende og med god humor der giver god stemning.

Der er ikke noget værre end en selvstændig kvinde i den helt anden grøft som ikke vil tage imod komplimenter, fordi "at hun sagtens kan klare sig selv". :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vil jeg tillade mig at gå lidt mod strømmen, og indrømme at en naiv pige kan aktivere et beskytter/omsorgs gen ved det første møde, som i situationen fascinerer og gør mig mere opmærksom overfor hende. I længden går den bare ikke, og det vil forvandles til et irritationsmoment. Det jeg kan lide ved en pige/kvinde er humor og intelligens - faktisk er det noget der tænder mig. Jeg har besøgt piger herindefra, alene pga. deres skriverier og den nysgerrighed det har vakt - at flertallet så har været blondiner er vist et tilfælde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hårfarven betyder ingenting - som førstegangssindtryk tiltrækkes jeg udelukkende af, om kvinden er smuk, velskabt og i øvrigt ser godt ud.

Ved andengangsindtrykket må hun gerne ha' noget mellem ørerne.

En klog mand sagde engang, at den bedste combi udgøres af et par, hvor kvinden er den klogeste, og manden er den ældste.

Og jeg synes bestemt ikke, at kvinden skal simulere mindre begavet for at virke tiltrækkende.

Men hvis hun så gør det alligevel, er det af afgørende betydning, at hun så har udseendet og i endnu højere grad charmen og udstrålingen på sin side.

En "smådum" (Mizz Skov's udtryk, og ikke mit) kvinde kan redde utroligt meget ved at se godt ud og have charme - hvis disse elementer heller ikke er med, er slaget tabt.

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hårfarven skulle være afgørende, så ville det være knaldende rødt for mit vedkommende - men dybest set betyder indlevelse og empati meget meget mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Elsker blondiner ja og alle de andre typer;-)  

tvivler på en ægte blondine er dummere end en mørkhåret tjekker man  lidt rundt er det faktisk blondiner der har ret høj iq , det kræver jo en del intelligens at spille så dum.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hårfarven har ingen præference hos mig. Det har til gengæld en kvindes udstråling og måde hun konversere på. Der skal helst være lidt dybde i de ting man kommer ind på i løbet af en samtale. Kvinder der kun evner ja og nej er direkte turnoffs ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg tænder utroligt meget på intellektuelle kvinder, og min store drøm i den henseende er en dag at finde en kæreste, som rent faktisk kan sætte mig til vægs i en saglig diskussion. I øvrigt er jeg også mere til brunetter eller rødhårede kvinder end blondiner. Når det så er slået fast, så er min seneste eks faktisk blondine.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... tak for jeres ret så forskellige svar og kommentarer til mit oplæg... - teksten kunne jo tolkes forskelligt, og det er den så sandelig også blevet...

... og så til hvorfor, jeg spurgte...;

- oplevede tidligere i dag, at en mand, som jeg havde skrevet ret mange mails med (efter at have mødtes via nettet - og nej, det var ikke via scor, griner), og hvor jeg fornemmede en vis kemi og fælles sympati - så meget, at vi stod for at skulle mødes ASAP, pludselig vendte på en tallerken og meldte ud, at jeg ikke var 'blond' nok til ham..., og at han derfor trak sig... - og da jeg pressede en anelse og sagde, at det sgu var lidt letkøbt på nuværende tidspunkt, så skrev han, at han vist mere havde brug for en mere ultrafeminin og blond kvinde end en selvstændig, intelligent, sprudlende og skøn een, som mig (han havde modtaget fotos - og havde rost mit udseende indtil flere gange)... what the fuck - så blev man sgu lige valgt fra, fordi man er FOR klog... ahrrr... sidder tilbage med en mega æv fornemmelse indeni.

Den mandlige race bliver aldrig helt nem at tyde... - trænger til trøstekrammere og en skulder at læne mig op ad...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har vel bare været uheldig - det skulle da være mærkeligt, hvis du kom ud for noget lignende igen. Det er jo ikke en helt normal måde, han har reageret på. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mizz Skov - Se på det positive . . . Du slipper for en dårlig oplevelse, og han ved ikke hvad han derfor går glip a' . . . 

Hans syn på kvinder er ikke den pæneste - Og han ønsker sikkert at være den store beskytter . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lidt sent på den men håber du gidder at tage tiden formoder med den overførte betydning af blondine prøver jeg så vidt mulig at styre udenom synes livet fortjener lidt modspill dette giver også mere sjove oplevelser er jo også spænnende når en kvinde tager styringen og gærne at kvinden tør at være andeledes tag bare en ting som kønshår har vel ikke mødt en gp som ikke er nybarberet selv synes jeg det er dejlig med lidt hår ikke så tit man oplever det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... fornemmede klart på hans sidste svar, at han gerne ville ha et 'kønt vedhæng', som kunne se op til ham og beundre ham... - så måske du har ret an2n..., jeg slap for en dårlig oplevelse... men det gjorde alligevel avs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

... Vil være taknemlig, om 'de herrer' herinde vil melde ærligt ind på følgende;

... Tiltrækkes mænd mere/mest af den type kvinder, som er lidt blonde, med al respekt oversat til smådumme og måske samtidig rent faktisk lyshårede...? Måske fordi i så har mulighed for at fremstå klogere, mere voksne, macho og magtfulde i relationen/forholdet...

.. Ved godt, at det er totalt kliche, meeen... Er der et gram sandhed i denne observation? - alle kvinder kan jo købe sig til lyst hår, men åbenlys dumhed/mindre begavelse er svær at skjule i længden, griner. Er det virkelig attraktivt? 

... Hvorfor jeg spørger, afslører jeg, når jeg har hørt fra jer... ;-)

Er dumme kvinder attraktive??

Kære Miss skov prøv at observere dine omgivelser. Kender du en kvinde som spiller/ er lidt dum, uhjælpsom,  lyshåret og måske endda også temmelig naiv?

Denne kvinde, er hun generelt set ombejlet af Mænd? Så har du svaret....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, den 10. mar. 2016 at 20:55:

Er dumme kvinder attraktive??

Kære Miss skov prøv at observere dine omgivelser. Kender du en kvinde som spiller/ er lidt dum, uhjælpsom,  lyshåret og måske endda også temmelig naiv?

Denne kvinde, er hun generelt set ombejlet af Mænd? Så har du svaret....

 

... jeg har ihvertfald to lysende eksempler fra min omgangskreds, hvor den type, som Hr. Havnebums beskriver, klart ikke kan gå ret mange skridt uden en mand byder en hjælpende hånd.., så deeeet,...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil ikke sige at det er hårfarven der er det afgørende i mit valg , dog synes jeg dog generelt at sort hår tiltrækker mig mere end blond, desuden synes jeg generelt at rødhårede piger er frække at se på.

For mig er det mere afgørende med kropsbygning, tænder mest på slanke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... hvis De har ret hr. havnebums, så må jeg gå til ro med visheden om, at jeg ikke har en chance med mindre, jeg får lavet kasser, pumpet min allerede smukke smukke mund fyldt med filler, får BOTOX i de få rynker i panden, får falske negle, affarvet hår og extentions - det har jeg så ikke tænkt mig... never fucking ever... så hellere ingen mand!

image.jpg.3962f7d4a52413d892248b7173b556 og godnat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...