Hop til indhold

Er i mest til blondiner...?

Featured Replies

Skrevet

Jeg læste engang i Scientific American, at blondiner er mere intelligente end brunetter - fordi de bliver mere stimuleret (på den ene eller anden måde).Det synes jeg lyder sandsynligt.

Personligt er jeg aldeles ligeglad med hårfarven, men intelligens er naturligvis et turn on.

• Svar 79
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ah cliche...altså jeg så en blondine den anden dag...hendes kæreste var en pumpet mand med tatoveringer og fancy frisure...så hvem der har scoret hvem ved jeg da ikke ! Ubegavet er et totalt turn

• HammerAarhus
    HammerAarhus

For mig er farven på håret fuldstændig underordnet, bare der er noget mellem ørerne, og kemien passer. Amalie-typer er totalt turn-off.

• Så vil jeg tillade mig at gå lidt mod strømmen, og indrømme at en naiv pige kan aktivere et beskytter/omsorgs gen ved det første møde, som i situationen fascinerer og gør mig mere opmærksom overfor he

Postede billeder

Skrevet
Louie De Palma skrev, 1 time siden:

Jeg læste engang i Scientific American, at blondiner er mere intelligente end brunetter - fordi de bliver mere stimuleret (på den ene eller anden måde).Det synes jeg lyder sandsynligt.

Spøjst.. selvfølgelig kan man lave et antal tusinde IQ tests, og komme frem til at den ene gruppe overgår den anden.

Men jeg er nysgerrig på, hvordan man kan konkludere på hvad der er årsagen til, at den ene gruppe klarede testene bedre?.

PS. Som du, har jeg ingen præferencer vedr. hårfarver. Alle farver sådan set, kan se skide godt ud, både for oven og forneden ;)

KF. 

Skrevet
Dyner skrev, den 15. maj 2016 at 15:51:

Tight1c.jpg

Nøjjjjjjjjj... hvor er Brigitte Bardot lækker i den der 'cencored' udgave fra 1958 :-):-):-)

Venligst

French

Skrevet
Dyner skrev, den 15. maj 2016 at 15:51:

Blondinen over dem alle. Godt musikvalg til BB og CC
Roxette She's got the look

Hendes forførende ben blev censureret dengang

Tight1c.jpg

MizzSkov spørger til om vi hælder til blondiner, var jeg i en tidskapsel og skulle vælge mellem Claudia og Brigitte, gik jeg nok i selvsving, uanset ville man altid tænke hvordan er den anden. Begge er to fantastiske klassiske skønheder, Marylin Monroe kunne vel også være med i de smukke selskab.

Skrevet

Hårfarve eller hårlængde ingen betydning. En flot kvinde vil altid få opmærksomhed og der er hårfarven ikke i spil, men selvfølgelig så er der smag og behag og til sidst kemi, som lige giver det sidste gode touch. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.