Hop til indhold
Gæst

Er i mest til blondiner...?

Recommended Posts

Jeg læste engang i Scientific American, at blondiner er mere intelligente end brunetter - fordi de bliver mere stimuleret (på den ene eller anden måde).Det synes jeg lyder sandsynligt.

Personligt er jeg aldeles ligeglad med hårfarven, men intelligens er naturligvis et turn on.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, 1 time siden:

Jeg læste engang i Scientific American, at blondiner er mere intelligente end brunetter - fordi de bliver mere stimuleret (på den ene eller anden måde).Det synes jeg lyder sandsynligt.

Spøjst.. selvfølgelig kan man lave et antal tusinde IQ tests, og komme frem til at den ene gruppe overgår den anden.

Men jeg er nysgerrig på, hvordan man kan konkludere på hvad der er årsagen til, at den ene gruppe klarede testene bedre?.

PS. Som du, har jeg ingen præferencer vedr. hårfarver. Alle farver sådan set, kan se skide godt ud, både for oven og forneden ;)

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dyner skrev, den 15. maj 2016 at 15:51:

 

 

Tight1c.jpg

Nøjjjjjjjjj... hvor er Brigitte Bardot lækker i den der 'cencored' udgave fra 1958 :-):-):-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dyner skrev, den 15. maj 2016 at 15:51:

Blondinen over dem alle. Godt musikvalg til BB og CC
Roxette She's got the look

Hendes forførende ben blev censureret dengang

 

Tight1c.jpg

MizzSkov spørger til om vi hælder til blondiner, var jeg i en tidskapsel og skulle vælge mellem Claudia og Brigitte, gik jeg nok i selvsving, uanset ville man altid tænke hvordan er den anden. Begge er to fantastiske klassiske skønheder, Marylin Monroe kunne vel også være med i de smukke selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hårfarve eller hårlængde ingen betydning. En flot kvinde vil altid få opmærksomhed og der er hårfarven ikke i spil, men selvfølgelig så er der smag og behag og til sidst kemi, som lige giver det sidste gode touch. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...