Guest Maii Love Skrevet 7. Marts, 2016 .... så skal der tages frække billeder Hyg jer, drenge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 7. Marts, 2016 Maii Love skrev, for 10 minutter siden: Din røv er altså lige lidt mere lækker end gemmensnittet hvor jeg kommer fra 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 7. Marts, 2016 Jamen så ked jer bare alt det , I vil 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Marts, 2016 Vendelboen skrev, for 2 minutter siden: Jamen så ked jer bare alt det , I vil Ja hvem siger dog det, at kede sig er en dårlig ting Idet selskab, ville jeg dog ikke kede mig. God dag derude allesammen. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 7. Marts, 2016 DETH skrev, for 15 minutter siden: Din røv er altså lige lidt mere lækker end gemmensnittet hvor jeg kommer fra Tak, Deth. Den følger mig hvor jeg går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 7. Marts, 2016 Næste gang I keder jer, så ring lige i forvejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2016 Du må meget gerne komme hjem til mig og kede dig. Hvis det er sådan der du keder dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 7. Marts, 2016 Hehe, at kede sig, kan føre til meningsfuld adfærd: https://www.information.dk/indland/2011/05/kede-kan-vaere-sundt-viser-ny-forskning f.eks. "Kedsomhed får mennesker til at længes efter forskellige og formålstjenlige aktiviteter"... Og i dette tilfælde, er jeg ganske sikker på, at kedsomheden helt sikkert kommer til at føre til "formålstjenlige aktiviteter".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 7. Marts, 2016 Maii Love skrev, for 23 minutter siden: Tak, Deth. Den følger mig hvor jeg går Hahah var jeg en hund, så kunne du spare snoren væk på gåturen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 7. Marts, 2016 Marilyn Monroe???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 325 Skrevet 7. Marts, 2016 DETH skrev, for 15 minutter siden: Hahah var jeg en hund, så kunne du spare snoren væk på gåturen Jeg gad også godt være hund her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 7. Marts, 2016 Maii Love skrev, 1 time siden: .... så skal der tages frække billeder Hyg jer, drenge. Er dine bryster lige så dejlige som resten ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. Marts, 2016 kanonkongen skrev, for 53 minutter siden: Ja hvem siger dog det, at kede sig er en dårlig ting Idet selskab, ville jeg dog ikke kede mig. God dag derude allesammen. KK Har du startet bilen og rettet gps´en mod Randers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 7. Marts, 2016 Grækeren skrev, for 9 minutter siden: Marilyn Monroe???? Nej, Maii Love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 7. Marts, 2016 minitulle2 skrev, for 2 minutter siden: Er dine bryster lige så dejlige som resten ? Det tror jeg du skal spørge mændene om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Marts, 2016 Prinz skrev, for 2 minutter siden: Har du startet bilen og rettet gps´en mod Randers? Betaler du da. Men kunne være fristet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 7. Marts, 2016 (edited) minitulle2 skrev, for 1 time siden: Er dine bryster lige så dejlige som resten ? Maii Love skrev, for 1 time siden: Det tror jeg du skal spørge mændene om Det kan jeg skrive under på de er - og så er de ægte. Redigeret 7. Marts, 2016 af Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 7. Marts, 2016 Så må jeg håbe jeg får dem at se en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 7. Marts, 2016 Nu er jeg ik så meget til lak så vil hellere se telefon pigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. Marts, 2016 kanonkongen skrev, for 2 timer siden: Betaler du da. Men kunne være fristet. Ja da så gir du vel en tur hos tele til gengæld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 7. Marts, 2016 DETH skrev, for 2 timer siden: Hahah var jeg en hund, så kunne du spare snoren væk på gåturen Hunden efter missen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. Marts, 2016 gerog skrev, for 14 minutter siden: Hunden efter missen.... Mon missen så kradser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 7. Marts, 2016 Peterpedal skrev, for 2 timer siden: Nu er jeg ik så meget til lak så vil hellere se telefon pigen Hvorfor har skulle hun dog være interesseret i det? Hun er jo TELEFONPIGE og ikke glædespige.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 7. Marts, 2016 Tror han mente det som en joke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 13. Marts, 2016 minitulle2 skrev, den 7/3/2016 at 15:07: Er dine bryster lige så dejlige som resten ? Det er de..... Maii er en helt igennem fantastisk kvinde.... og man keder sig ikke i hendes selskab... hun er yderst berøringsvenlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg