Hop til indhold

Recommended Posts

anders skrev, den 19/12/2016 at 21:57:

Hej Asianfriend

Må spørge til navne på de 4 piger?

 

Bommer skrev, den 21/12/2016 at 05:54:

Hvem er den mindste (petite) af dem?

Beklager det sene svar, julen kom i vejen.

Efter min mening er det Fem, med det er jo altid et spørgsmål om smag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jeppe
Grækeren skrev, den 24/12/2016 at 14:18:

Lidt forvirret her....er Jen, og Yen den samme pige ??

Kan forstå på hele at Yen er pigen som driver stedet, er det ikke korrekt ??..samtidig er det hende som er afbildet på deres hjemmeside ??

Er det ikke Lin, der driver stedet, og som er afbildet på hjemmesiden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøkt yen og prøvet den nye pige dav eller dauge fik ikke helt fat i navnet.... virkelig skuffede på alle måder kunne ikke give nogen form for massage , snyd med tiden og det sjove var så kedeligt at jeg mistede lysten,:-(

Var der for en månede siden og fik ALT hvad der tilbydes af en Jennifer det var sindssygt godt både massage delen og hygge delen. har til dags dato aldrig før fået så god en sutter og sex delen var til 10+... fræk fræk pige...;-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været en tur forbi  Yen, for at prøve stedet. Pigen jeg havde fornøjelsen af at møde hed Jen, det lød som om, hun lige var kommet tilbage efter en pause. Massagen var en smule blød i starten, men det blev rettet til undervejs. Sex'delen den havde hun uden tvivl styr på, og fik trykket på de helt rigtige knapper, så man kom helt op at flyve, inden man landede med et brag ;-). Fik efterfølgende et bad og noget at drikke. Alt i alt en positiv oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
KingBing skrev, den 1/5/2017 at 19:50:

Har lige været en tur forbi  Yen, for at prøve stedet. Pigen jeg havde fornøjelsen af at møde hed Jen, det lød som om, hun lige var kommet tilbage efter en pause. Massagen var en smule blød i starten, men det blev rettet til undervejs. Sex'delen den havde hun uden tvivl styr på, og fik trykket på de helt rigtige knapper, så man kom helt op at flyve, inden man landede med et brag ;-). Fik efterfølgende et bad og noget at drikke. Alt i alt en positiv oplevelse

Fuldpakke til en tudse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 6/1/2017 at 21:29:

Fuldpakke til en tudse ?

Jo noget i den stil. Men man kan jo altid prøve at snakke med pigen om prisen, hvis man har lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KingBing skrev, for 2 timer siden:

Jo noget i den stil. Men man kan jo altid prøve at snakke med pigen om prisen, hvis man har lyst.

Tak for svaret.

Jeg vil helst ikke forhandle for meget om prisen. Men jeg vil altså også helst ikke være "den eneste" der betaler 50 % over den "normale pris".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 8/1/2017 at 00:35:

Tak for svaret.

Jeg vil helst ikke forhandle for meget om prisen. Men jeg vil altså også helst ikke være "den eneste" der betaler 50 % over den "normale pris".

Forståeligt nok, der er jo ingen der gider betale for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaieater skrev, den 7/3/2016 at 13:03:

Hun bærer ikke præg af at være ældre end godt 30, Hun har en dejlig fast bagdel, og nogle  dejlige brystet. Så virker hun smilende og imødekommende. 

Tror det var Fem, du var ved, og hende kan jeg varmt anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har lige været hos Yen idag. Og prøve den helt nye pige fik ikke navn. Men Yen hun snakke om den ny pige er lige kom til danmark igår. Hun ser rigtig søde ud tynd langhår og stram.  tror hun er cirka 22. :P:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var igår inde ved yen massage i Vejle og det er i hvert fald ikke sidste gang! jeg ville egentlig have haft en der hedder Jane, men hun var der ikke. jeg blev i stedet mødt med et kæmpe frækt smil af en der hedder Ferm. der sad også en ung ny pige på sofaen meget flot, men nu var jeg blevet logget af Ferm.
Ferm udføre det bedste massage i vejle og har en lille sød krop, jeg blev hurtigt spurgt om jeg ville have mere end bare massage. ja tak sagde jeg og tog hele pakken. hun startede ud med at sutte pikken, og slikkede mig lidt op og ned ad kroppen. jeg blev hel vild og havde egentlig bare lyst til at tage kondom på og kneppe hende. men hun trak det selv ud og sagde det skulle vare længere. så vi gjorde hinanden mere og mere liderlig. hun forstår lige at gøre en mand liderlig!! men på med kondomen og vi prøvede lidt af hvert, og endte med at hun red mig til jeg kom . rigtig god oplevelse og god service. da jeg gik ud smilede den nye unge pige til mig som de altid gør. men det er ikke min type, så hende vil jeg overlade til jer andre. men ikke sidste gang jeg kommer fordi det er vejles bedste sted.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Har i den sidste tid besøgt stedet to gange, og haft gode oplevelser begge gange.

Besøgt både Fem og den nye pige. Meget forskellige piger, men som jo så også giver forskellige oplevelser.

Den nye pige lille og spinkel, små bryster og lille røv. Lidt forsigtig type, med blid massage og blide stref både her og der..

Hun tar den helt til roden. Og når hun sætter sig op på den, får den bestemt også tur. Men lidt svært for mig at holde tilbage, fordi i hun er så våd og stram. 

Men alt i alt en god oplevelse..

Fem er en meget varm og spændende pige. Lidt mere tæt - lidt mere både røv og bryster.

Hun holder sig ikke tilbage - og når hun først er varmet op, så skal jeg lige love for der er "knald på"..!

En behagelig og venlig pige, og helt sikkert også et besøg vær igen...

 

Pænt og rent sted, og Yen går og hygge snakker lidt med en når man møder op. Hende vil jeg nu også vildt gerne prøve på et tidpunkt - hvis hun vil...? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan varmt anbefales. Dejlig imødekommende pige som forstår at få en til at øge sig velkommen og flirte. Dejlig varm olie massage og skøn forførende og pirrende elskov som man virkelig kunne mærke at hun også nød. Virkelig et besøg værd. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jen er vist den eneste der kan tale dansk

Så derfor vil hun helst bare tage imod kunderne

Hvis du kun vil have hende ellers går de igen , så har hun altid tid

Og hun er med på det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg er ny herinde, så jeg kender ikke så meget til siden. Men dejligt at finde et sted hvor folk anmelder deres besøg.

Efter at have læst nogle forskellige anmeldelser, besluttede jeg mig for at tage en tur forbi Yen. Blev mødt af en frisk smilende pige, hun hed vist Jen eller noget i den stil.

Flot mørkhåret pige efter min mening, med dejlige naturlige bryster. Jeg bestilte fuld pakke af hende efter en lill snak. I starten var massagen ikke helt hård nok efter min mening. Men da jeg bad hende tage bedre fat gjorde hun det, og det endte med at blive en rigtig god oplevelse, som fik løsnet næsten alle de stive muskler. Hendes berøringer fejlede absolut ingenting, derfor var der en muskel der reagerede noget anderledes end de andre ;-) sex'en efterfølgende var bestemt en oplevelse. Hun varmede mig op med både hænder og bløde våde læber, mens jeg fik lov til at pire hende med tungen. Bagefter fik vi prøvet forskellige stillinger til det hele kulminerede med orgasmer til os begge. Alle skal jo have noget ud af det ;-) 

Bagefter blev jeg tilbud noget vand og et bad. Skal helt sikkert tilbage og se om jeg ikke kan gentage succesen en anden gang. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ærede læsere bedes også se bort fra indlæg af Kinkydinky,  Kingbin, Funkydunky og Asianfriend... alle sammen den samme person - som derfor er banned 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaieater skrev, den 4/3/2016 at 19:06:

Prisen er almindelige vejle priser

Det vil være synd at kalde  hende gammel. Jeg vil skyde på godt 30; men hun er dejlig.

vil du ikke oplyser havd du gav for den spændende   oplevelse var der 1500 eller mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag var jeg igen forbi Yen i Vejle. Valget faldt på en ny ung pige på bare 20 år. Super lækker og med på alt. I kan se min anmeldelse af June her 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...