Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været hos Ann en gang og Bee 3 gange. De er super dejlige men jeg vælger til hver en tid Yen i Vejle. Efter min smag er det simpelthen toppen af poppen når man taler om hvordan en mand skal behandles.

God fornøjelse :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uffer skrev, for 12 timer siden:

hvordan en mand skal behandles

Ok, det lyder som om at hun er mit næste Thai-besøg.

Tilbyder hun blow uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kabali

Nu har jeg ikke besøgt Ann og Bee. Derfor er det ikke muligt at svar på dit spørgsmål sådan direkte. Men FEM er den af pigerne jeg har mødt på thaiklinikker der er god til at skabe en god stemning og hun nyder hendes arbejde. 

Redigeret af Kabali

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg taget mig sammen til at oprette en profil herinde, så jeg kan anmelde mine oplevelser. Efter at have læst denne tråd, besluttede jeg mig for at prøve stedet. Da jeg ankom, blev jeg vist ind i et rum af ejeren (tror jeg). Lidt efter kommer der en høj slank pige ind til mig. Hun fortæller mig at hun er ny på stedet. Efter lidt snak frem og tilbage, bliver vi enige om fuld pakke. Hun starter massagen, og må sige jeg nød det. Men hvem gør ikke det, når en dejlig kvinde rør ved en ;-) Blev bedt om at vende mig om, mens jeg gør det smider hun tøjet. Hun fortsætter massagen, mens hænderne kommer tættere og tættere på med små pirrende berøringer. Da min pik er godt stiv, finder hun gummiet frem. På med det, og så går hun ellers igang med leje med den med munden. Synes nu også hun skulle nyde det, så fik hende lokket til en 69'er. Fik hende slikket godt våd. Hun vendte sig rundt, og begynder at ride mig til jeg kommer med et brag. Uha sikke en behandling hehe.. den gentager jeg gerne. Fik herefter et tiltrængt bad og noget at drikke.

Alt i alt en god oplevelse, som nok bliver gentaget på et senere tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianfriend skrev, den ‎18‎-‎11‎-‎2016 at 08:15:

Yen i Vejle er helt kanon var der fro 3 uge siden meget fin service blev betjent af PiMM , BLOV og fuldpakke hun var kanon dygtigt

 

Redigeret af ST22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det tid til en gang julemassage;) Tog en tur forbi Yen, her blev mødt af en flot mørkhåret pige som viste mig ind i et rum. Mens jeg gjorde mig klar, forlod pigen rummet. Hun kommer tilbage efter ca 5 min, og vi snakker lidt om hvad pakken det skal være. Jeg skal selvfølgelig have FP, det er jo kun jul en gang om året;) Hun starter massagen, og giver ryg skuldre og lår en rigtig god omgang. Undervejs bliver der indimellem også plads til berøringer af den mere erotiske slags. Efter ca. 45 min, er det tid til at jeg skal vende mig om. Massagen fortsætter, men nu tager den erotiske leg til. Hun begynder at småkysse mig rundt omkring på kroppen, for til sidst at komme så tæt på at hun tager den i munden. Sikke dog en dejlig følelse. Hun leger med den, på den måde et stykke tid, inden hun finder gummiet frem. På med det, og så er vi klar. Hun kravler op og begynder stille at ride mig. Efter et stykke tid, får jeg hende lokket til at lægge sig på briksen. Jeg står på gulvet og tager hende hårdt indtil jeg kommer i en intens orgasme. Bagefter får jeg et tiltrængt bad og noget at drikke. Dejlig juleoplevelse, måske den skal gentages til nytår;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaiboy skrev, for 3 timer siden:

Så blev det tid til en gang julemassage;) Tog en tur forbi Yen, her blev mødt af en flot mørkhåret pige som viste mig ind i et rum. Mens jeg gjorde mig klar, forlod pigen rummet. Hun kommer tilbage efter ca 5 min, og vi snakker lidt om hvad pakken det skal være. Jeg skal selvfølgelig have FP, det er jo kun jul en gang om året;) Hun starter massagen, og giver ryg skuldre og lår en rigtig god omgang. Undervejs bliver der indimellem også plads til berøringer af den mere erotiske slags. Efter ca. 45 min, er det tid til at jeg skal vende mig om. Massagen fortsætter, men nu tager den erotiske leg til. Hun begynder at småkysse mig rundt omkring på kroppen, for til sidst at komme så tæt på at hun tager den i munden. Sikke dog en dejlig følelse. Hun leger med den, på den måde et stykke tid, inden hun finder gummiet frem. På med det, og så er vi klar. Hun kravler op og begynder stille at ride mig. Efter et stykke tid, får jeg hende lokket til at lægge sig på briksen. Jeg står på gulvet og tager hende hårdt indtil jeg kommer i en intens orgasme. Bagefter får jeg et tiltrængt bad og noget at drikke. Dejlig juleoplevelse, måske den skal gentages til nytår;)

Hej thai boy

Jeg har også besøgt hende idag, hun er super sød og dejlig med nogle store bryster samt lækker krop synes jeg.

Jeg fik lov til 2 omgang med hende og jeg blev helt genert, forført og meget tændt sammen med hende.

Fik osse en masse kys og kram af hende hvor vi blandt andet kyssede mens jeg tog hende stående forenden af briksen

Gad godt en hel nat med hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders skrev, den 2/12/2016 at 17:56:

Hej thai boy

Jeg har også besøgt hende idag, hun er super sød og dejlig med nogle store bryster samt lækker krop synes jeg.

Jeg fik lov til 2 omgang med hende og jeg blev helt genert, forført og meget tændt sammen med hende.

Fik osse en masse kys og kram af hende hvor vi blandt andet kyssede mens jeg tog hende stående forenden af briksen

Gad godt en hel nat med hende

 

Hej ved du om hun er det i næste uge. og ved du hvad hun heder hun lyder som en dejlig pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landmanden skrev, for 30 minutter siden:

Hej ved du om hun er det i næste uge. og ved du hvad hun heder hun lyder som en dejlig pige. 

Jeg mener hun hedder PINN hun yder en kanon god service

Del dette indlæg


Link til indlæg

På SMS JEN og mener hun sagde jennifer da jeg var i ene rum med hende.

hun virker lidt genert men med lidt kompliment og rosende samtale, fik jeg en super hyggelig time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi lørdag aften.

Tror at hun hed Fem  Der var god kemi og lækker,sex. Kan klart anbefales.

hun er der ikke onsdag og fredag

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 30 minutter siden:

Hun var der ikke lørdag aften.

Venligst 8000

Tak 8000.

 

- andre der måske har haft fornøjelsen af Yen for nylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vædder skrev, for 18 timer siden:

Tak 8000.

 

- andre der måske har haft fornøjelsen af Yen for nylig?

Ja hun massere stadig. Men de er 4 piger på stedet, så hun er der ikke hele tiden.

Hvis du vil være sikker på at det er hende du kommer ind til, må du nok lave en aftale med hende.

Har ikke selv haft fornøjelsen af hende endnu, men det skal helt sikkert prøves på et tidspunkt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter længere tid's luren på siden, og søgen efter det helt rigtige sted at besøge. Faldt jeg over tråden om yen i vejle.

Besluttede mig efter de fine anmeldelser, for at besøge stedet. Så nu vil jeg da lige anmelde min oplevelse.

Da jeg ankom blev jeg vist ind i et nydeligt rum, rent som det skal være. Pigen (Jen) kom ind og snakkede lidt frem og tilbage, inden jeg besluttede min for fuld pakke. Hun fortalte blandt andet, at hun lige var kommet tilbage til stedet, efter en pause.

Massagen var lidt for blød i starten, efter min smag. Men da jeg bad pigen om at tage bedre fat, gjorde hun det. Så alle de ømme muskler fik den omgang de havde brug for.

Sex'en WOW, den havde hun styr på, har ikke oplevet en der var så indlevende før. Forspillet blev en del af massagen på forsiden. 

Her brugte hun både hænder og tunge til at varme mig op (Dejligt), det er ikke alle der gør det, Men det giver en faktisk oplevelse.

Fik hende efter lidt tid op i en 69'er, så hun også kunne blive varmet op. Det havde hun fortjent, efter hendes hårde forarbejde.

Da vi begge, var blevet godt tændt, blev hun taget i forskellige stillinger, til det hele endte med fantastiske orgasmer til os begge to.

Efterfølgende blev jeg både tilbudt noget at drikke og et bad.

Må sige at jeg bestemt ikke blev skuffet, og stedet skal med garanti besøges igen.

Redigeret af kingnothing
Havde glemt noget tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingnothing skrev, for 4 timer siden:

Efter længere tid's luren på siden, og søgen efter det helt rigtige sted at besøge. Faldt jeg over tråden om yen i vejle.

Besluttede mig efter de fine anmeldelser, for at besøge stedet. Så nu vil jeg da lige anmelde min oplevelse.

Da jeg ankom blev jeg vist ind i et nydeligt rum, rent som det skal være. Pigen (Jen) kom ind og snakkede lidt frem og tilbage, inden jeg besluttede min for fuld pakke. Hun fortalte blandt andet, at hun lige var kommet tilbage til stedet, efter en pause.

Massagen var lidt for blød i starten, efter min smag. Men da jeg bad pigen om at tage bedre fat, gjorde hun det. Så alle de ømme muskler fik den omgang de havde brug for.

Sex'en WOW, den havde hun styr på, har ikke oplevet en der var så indlevende før. Forspillet blev en del af massagen på forsiden. 

Her brugte hun både hænder og tunge til at varme mig op (Dejligt), det er ikke alle der gør det, Men det giver en faktisk oplevelse.

Fik hende efter lidt tid op i en 69'er, så hun også kunne blive varmet op. Det havde hun fortjent, efter hendes hårde forarbejde.

Da vi begge, var blevet godt tændt, blev hun taget i forskellige stillinger, til det hele endte med fantastiske orgasmer til os begge to.

Efterfølgende blev jeg både tilbudt noget at drikke og et bad.

Må sige at jeg bestemt ikke blev skuffet, og stedet skal med garanti besøges igen.

Hej

Jeg har oss fået super hyggelig samvær med Jen, jeg fik lov til 2 runder for 1500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianfriend skrev, den 12/15/2016 at 18:14:

Ja hun massere stadig. Men de er 4 piger på stedet, så hun er der ikke hele tiden.

Hvis du vil være sikker på at det er hende du kommer ind til, må du nok lave en aftale med hende.

Har ikke selv haft fornøjelsen af hende endnu, men det skal helt sikkert prøves på et tidspunkt ;-)

Hej Asianfriend

Må spørge til navne på de 4 piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vil jeg lave mit første indlæg og give mit besyv med.

Efter en MEGET skidt oplevelse med fuld pakke hos en thaimassør i Esbjerg, trængte jeg til at få genoprettet troen på, at man godt kan få en god oplevelse. Efter jeres fine anmeldelser og anbefalinger gik turen til Vejle, hvor jeg dumpede ind uden tidsbestilling. Her blev jeg mødt af en ret lækker og meget smilende pige, som heldigvis havde tid med det samme. Det viste sig at være Jen, som skulle have den tvivlsomme ære at rette op på den sidste fadæse.

Jeg bestilte fuld pakke med B2B, og så gik hun i gang. Massagen var tilpas hård og samtidig dejlig afslappende, lokalet var fint og Jen tog det stille og roligt. Efter et stykke tid fik ballerne en tur, og derefter kunne jeg høre, at hun begyndte at smide tøjet. Kort efter kunne jeg mærke hendes lækre krop gnide sig mod min, og når hun kom op på siden af mit hoved, blev jeg bidt blidt i øret eller kysset på halsen. Dette fortsatte et stykke tid, mens hendes hænder gled ned mellem mine ben og bearbejdede mine ædlere dele. Det var skønt, og jeg var mere end klar, da hun bad mig vende mig om på ryggen.

Nu begyndte hun at kysse mig op ad inderlårene, inden hun gav bollerne en ordentlig slikketur. Herpå bevægede hun sig videre op til mit hoved, og så fik jeg ellers tungekys til den store guldmedalje, hvor hun sugede min tunge ind i sin mund. Jeg fik fat i hendes lækre bryster (de er kunstige, men virkelig godt lavet og passer til hendes figur) og gav dem en slikketur, mens mine hænder gik på opdagelse på hendes meget faste røv. Nu kravlede hun længere op, og pludselig havde jeg en meget lækker våd mis lige over munden. Det var for fristende, så jeg gik i gang med at slikke hende, mens en finger sneg sig ind i varmen. Det lod til at virke, for efter lidt tid kom hun i en stille orgasme, som ikke virkede fake (hvis den var, så havde det ingen betydning). Efter et kort øjeblik bevægede hun sig nedad igen, og nu fik jeg igen kys, inden hun fortsatte ned over min mave og kyssede "lillemanden", som var mere end klar efterhånden. Den fik lynhurtigt en regnfrakke på, og så kom den i hendes varme mund, hvor den fik en ordentlig tur. Efter lidt tid gled hun ned over den, og så fik jeg en lækker ridetur, hvor der var skøn øjenkontakt, og jeg kunne lege med hendes skønne bryster imens, og massere hendes faste baller. Nu kunne jeg ikke klare mere, og min orgasme var dejlig intens. Hun gjorde mig helt færdig, og så blev jeg ellers pænt vasket af, inden jeg blev tilbudt et bad og noget at drikke.

Om jeg fik genoprettet troen? Hmmm, jeg må vist forbi igen for at være helt sikker ;)

Så hvis I mangler en julegave til jer selv, kan jeg kun sige - kom af sted. Efter nytår får Århus fornøjelsen af hende, fortalte hun.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Lidt forvirret her....er Jen, og Yen den samme pige ??

Kan forstå på hele at Yen er pigen som driver stedet, er det ikke korrekt ??..samtidig er det hende som er afbildet på deres hjemmeside ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...