Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Professoren

Var lige forbi Wan forleden. Er lidt vægelsindet ift hvad jeg skal mene om oplevelsen ;-)

På den gode side: Ok massage, dog lidt for blød. Rigtig sprød, slank og smuk pige. Skøn ridetur af hende som afslutning :-P

På den kedelige side: Umælende, og dårlig til engelsk, så Yen kom ind midt i det hele og lavede aftalen for hende. Ingen pirringsbondage undervejs, skulle opfordres til andet end bum-bum.

Måske var det mig der var den forkerte, men så overlader jeg hende gerne til jer andre B-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm har været forbi hos Yen i går. har fåret rigtig god massage og rigtig god afslutning:-D

Skal snart tilbage og prøve den ny lille pige. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

UHA UHA - jeg fik aflyst et møde i dag og tænkte at der skulle ske et eller andet - havde hørt, at Yen skulle være et godt sted.

Jeg ringede og "bookede" Wan - men da jeg kom sad Nan der og smilede sødt til mig. Så kom Yen ud - og jeg fik den vilde idé, at jeg ville være sammen med dem begge.

Jeg fik en god gang 4 hands massage og nød det til fulde... efter noget tid og dejligt nærvær vendte jeg mig om, og så skete tog de begge fat - Yen slikkede mig stiv og jeg fik lov at tage begge på de stramme baller imens - dejligt med en kvinde ved hver side. Jeg får faktisk stiv pik igen ved at tænke det hele igennem - ikke dårligt he he - nå men da jeg var godt stiv fik jeg dobbelt blowjob og både boller og pik fik en skøn tur. Som aftalt efterlod Yen derefter Nan alene hos mig, og kondom blev skiftet og jeg må sige, at det er længe siden, at jeg har været så langt oppe i så stram en kusse - og hun nød det, da jeg efter lidt tid besluttede mig for at kneppe igennem i den stilling - jeg havde lyst til at komme, og ville ikke trække tiden ud, så med venstre hånd tog jeg fat i hendes skuldre, så jeg kunne støde igennem og med den anden hånd klemte jeg højre ungpigebryst - jeg tror ikke Nan kom, men hun nød det så meget at hun kortvarigt glemte at ride og bare tog imod mine stød - og så måtte jeg komme - komme max.... Da jeg skulle i bad stod Yen der allerede og bad mig komme ind - hun var klar til at sæbe mig ind, men nu ville jeg egentlig bare i bad, så jeg klarede det selv. Og da jeg kom ud kom Nan grinende ind og smilede frækt - jeg havde faktisk en fin stund der med sødt nærvær - bedste stund længe ... TAK til jer begge. Da jeg trådte ud kom Wan ud fra et rum - wauw ... lækker kvinde ... tænkte faktisk på hvornår jeg kunne gentage det hele med Wan - det må blive snart ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Var forbi der i dag, og fik en tur med Yen selv, dejlige store bryster på den lille dame.

Men hun var ikke meget for at slikke uden et kondom, og først ville hun heller ikke knalde, men ændrede dog mening om, og det var da også dejligt :-)

Redigeret af Vestjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vestjyde skrev, den ‎29‎-‎08‎-‎2016 at 22:49:

Hej.

 

Det er Yen

Det kunne friste en til en tur til Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner. 

Endnu et besøg hos yen Koldingvej 144 jeg blev denne gang mødt af Nan en ung smuk pige i 20'erne hun var lige begyndt at arbejde i denne branche og hun virkede meget uskyldig hvilket er et særsyn jeg kan ikke klage over hendes service men hvis vi sammen giver hende lidt træning :-D skal der nok komme en diamant ud af hende. Kaffe og bad det hele for en tusse. Blev lukket ud af deres bagdør dejligt diskret 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
SuperG skrev, for 23 minutter siden:

Var forbi Yen i vejle idag, og fik en tur med Nan, jeg tog FP 45 minut for massage, så start hun sutte min pik lidt ud kondom,

min pik føler rigitg godt da den kom ind i stram fisse, efter vi færdig med bolle fik jeg lidt massage, så vi færdig tog jeg tøj på fik jeg et glas cola, 

så tak til dig Nan, jeg komme snart igen det kan jeg fortælle.

 

Hvad kostede det at hype det glas Cola, sjældent det går et par dage her på EG uden Thai pigerne får en Super anmeldelse, der er sgu kamp om kunderne i den lille by , mange flere anmeldelser end feks. Århus hvor der er mange flere Thai klinikker. 

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu i et stykke tid været "passiv" bruger på siden. Har besluttet at det nu må være min tur til at skrive en anmeldelse herinde.

Kørte forbi Yen thaimassage(vejle) forleden dag, efter jeg har læst nogle positive anmeldelser af stedet. Døren blev åbnet at en ung pige i 20'erne. Jeg blev vist ind i et rum, og blev bedt om at tage tøjet af. Pigen gik, men vendte tilbage kort tid efter( ca 5 min). Herefter startede en skøn gang massage, hvor alle de ømme punkter blev ramt. Undervejs blev det også til berøringer på mere erotiske steder, som man ikke kunne undgå at blive tændt af. Massagen varede ca 45 minutter. Efter massagen, blev jeg spurgt om jeg ville have mere. Og ja selvfølgelig ville jeg det, så vi blev enige om fuld pakke. Hun tog tøjet af, og wow sikke en krop:P (petit pige med langt mørkt hår, og formerne de helt rigtige steder) . Da hun var klar startede hun med at kysse mig fra top til tå, mens hun lege med den med hånden. Herefter hoppede hun op og red mig, sikke en energi den lille pige havde og hvilken afslutning hun gav mig. Efterfølgende blev jeg tilbud et bad og noget at drikke. Alt i alt et skønt besøg, og ikke sidste gang jeg kommer;-) der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Har lige fået en god behandling på koldingvej 144 hos Yen Thaimassage.

Kan kun varmt anbefale at i tager forbi hvis i ikke kan holde varmen her i det sure efterårsvejr:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på adressen for tre uger siden og fik en meget robotagtig oliemassage behandling i et køligt og meget mørkt rum. Det obligatoriske spørgsmål om mer kom på banen. Men nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det tid til at se om succesen fra første besøg kunne gentages, og jeg må sige at det kunne den. Da jeg kom til stedet blev jeg mødt af en forholdsvis ung mørkhåret pige. Blev vist ind i et rum, hvor jeg blev spurgt hvad jeg ønskede. Jeg bestilte Fuld pakke igen. Pigen forlod rummet og jeg fik lidt tid til at gøre mig klar. Pigen kom tilbage og gik igang med massagen. Må sige at hun tog godt ved, lige hvad de ømme muskler havde brug for. Efter ca 45 min måske lidt mere blev jeg bedt om at vende mig om. Nu begyndte det sjove. Hun tog sit tøj af, og frem kom en dejlig krop med naturlige bryster. Hun masserede sig stille og rolig tættere på, en oplevelse der kan tænde de fleste. Sex'en var god, hun gjorde hvad der skulle til. Alt i alt en god oplevelse. Skal helt sikkert derhen igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaiboy skrev, for 8 timer siden:

ung mørkhåret pige

Hvad hed hun, den mørkhårede  unge pige?

Andre som har erfaringer med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, 1 time siden:

Hvad hed hun, den mørkhårede  unge pige?

Andre som har erfaringer med hende?

Hun hedder Fram, er dog ikke sikker på navnet er stavet rigtigt. Hun er vist nok ny der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, den 1/11/2016 at 10:31:

Er hende den nye unge pige med bløde eller faste bryster?

Hun har faste naturlige bryster uden silicone 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kabali

Den ny pige hedder FEM. Hun er omkring 25 år, 150 høj og vejer omkring 50 kg. 

Jeg besøgte pigen igår og fik en dejlig behandling. Hun er ikke den bedste til massage delen, men til sex delen er hun god og du får GFE.

Bestilte FP og prisen er til forhandling. Tiden overholdes og der er mulighed for bad. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kabali skrev, for 14 timer siden:

Den ny pige hedder FEM. Hun er omkring 25 år, 150 høj og vejer omkring 50 kg. 

Jeg besøgte pigen igår og fik en dejlig behandling. Hun er ikke den bedste til massage delen, men til sex delen er hun god og du får GFE.

Bestilte FP og prisen er til forhandling. Tiden overholdes og der er mulighed for bad. 

 

Det er selvfølgelig svært at sammenligne piger og steder, men er oplevelsen på højde med det som Ann og Bee i Fredericia leverer. Når de ellers er i Danmark?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...