Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Shit hvad sker der???

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Har godt hørt det med ubeskyttet sex er i fremgang :? men… havde da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig det var reglen fremfor undtagelsen.

Jeg loggede ind på og kiggede lige for sjovt AL annoncerne igennem. 3 af dem var tøser der kunne besøges (altså interessant for mig) 2 kunne kneppes uden kondom og den 3 tilbød megafransk. WTF :shock: allesammen ubeskyttet sex….

Nu er jeg ikke vandt til at kigge så meget på sexannoncer da jeg mest er til klubber. Men håber sandelig ikke det er et retvisende billede jeg fik fra AL for så har tingene da for alvor bevæget sig ud på et skråplan. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske er det den store efterspørgsel efter det der får pigerne til at give den from for service med jeg mener nu det er et dårligt og ligepå farlige trend som er kommet 

 

Jeg vil aldrig have ubeskyttet sex da man aldrig kan være sikker i denne verden 

Redigeret af andenn
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 10 minutter siden:

Har godt hørt det med ubeskyttet sex er i fremgang :? men… havde da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig det var reglen fremfor undtagelsen.

Det er det heller ikke.

Liderlig-fyr skrev, for 10 minutter siden:

Jeg loggede ind på og kiggede lige for sjovt AL annoncerne igennem. 3 af dem var tøser der kunne besøges (altså interessant for mig) 2 kunne kneppes uden kondom og den 3 tilbød megafransk. WTF :shock: allesammen ubeskyttet sex…

Du skal nok lave lidt større undersøgelser, før du går i selvsving. 

 

Men der er efterhånden "mange" der tilbyder sex uden, det varierer dog hvilken slags, lige fra "superfransk" til anal. Super/megafransk har været ret udbredt længe. Men samleje uden har været stigende det sidste års tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok primært for taber-segmentet. Ikke sådan nogle kloge mennesker her på EG. :)

Min frygt er mest, at disse piger som tilbyder sex uden kondom, nok også er de piger som er mest pressede af usympatiske bagmænd. Dårlig karma.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 15 minutter siden:

Min frygt er mest, at disse piger som tilbyder sex uden kondom, nok også er de piger som er mest pressede af usympatiske bagmænd. Dårlig karma.

Det er det så ikke nødvendigvis. Det ved jeg 100% sikkert, af egen erfaring.

Pas på med at generalisere om noget man ikke skal generalisere om.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tip toe skrev, for 51 minutter siden:

Det er nok primært for taber-segmentet. Ikke sådan nogle kloge mennesker her på EG. :)

Jeg er desværre bange for at du ikke har ret. :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, 1 time siden:

Det er det så ikke nødvendigvis. Det ved jeg 100% sikkert, af egen erfaring.

Pas på med at generalisere om noget man ikke skal generalisere om.

KF.

Generalisering er aldrig godt - kun imellem.:shock:

Men udvikle gerne - hvad er tin tese? For der er jo næppe nogen tvivl om at det er i stigende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Det er et rigtig godt spørgsmål hvad det er der er igang. Man gribes af vantro når man ser så mange unge piger annoncere med sex uden kondom for et mindre tillæg.

Jeg tror heller ikke det kan forklares blot med pres fra kyniske bagmænd. Men hvad er forklaringen så? 

At behandlingsmulighederne for HIV er blevet så gode at folk ikke tager risikoen så alvorligt længere? 

At konkurrencen er hård, så sex uden bruges som et trækplaster som sammen med lavere priser skal trække kunder til? (personligt fravælger jeg nu snarere piger som tilbyder sex uden).

At grænserne hele tiden skrider så alt skal være mere og mere ekstremt?

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 26 minutter siden:

(personligt fravælger jeg nu snarere piger som tilbyder sex uden).

Ja, det er altid dejligt med forbrugeroplysning - og da et kondom kan springe, springer jeg også gerne de piger over, der allerede i annoncen tilbyder samleje uden kondom - men jeg har spekuleret på om pigerne oplever efterspørgslen større end den reelt er, fordi mange måske netop ringer for at sikre sig at pigen ikke tilbyder sex uden kondom - og her er man jo for at få et ærligt svar - ligesom nødt til at spørge direkte: "Tilbyder du samleje/sex uden kondom?" :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 14 timer siden:

Det er et rigtig godt spørgsmål hvad det er der er igang. Man gribes af vantro når man ser så mange unge piger annoncere med sex uden kondom for et mindre tillæg.

Jeg tror heller ikke det kan forklares blot med pres fra kyniske bagmænd. Men hvad er forklaringen så? 

At behandlingsmulighederne for HIV er blevet så gode at folk ikke tager risikoen så alvorligt længere? 

At konkurrencen er hård, så sex uden bruges som et trækplaster som sammen med lavere priser skal trække kunder til? (personligt fravælger jeg nu snarere piger som tilbyder sex uden).

At grænserne hele tiden skrider så alt skal være mere og mere ekstremt?

Eller at dem der tilbyder uden, allerede har hvad de kan få, og dermed intet har at tabe ved at tilbyde sex uden ?? !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg syntes pt at det mest er i Jylland at mændene spørger efter det. Jeg oplever det sjældent på Sjælland. Jeg var i Silkeborg sidste år....8 ud af 10 opkald handlede om samleje uden og megafransk. Det er for mig et udtryk for et meget meget presset marked. Først faldt priserne, så kom megafransk og nu samleje uden. Det giver en sær blanding af desperate piger på tilbud. 

Ingen og jeg mener det vitterligt....INGEN piger tilbyder megafransk og samleje uden for deres egen fornøjelses skyld. 

Jeg ved godt at nu starter et kor at mænd som har mødt en pige eller 2 som bare er HELT vilde med det. Men ingen er i fulde alvor vilde med at sætte deres lov og levned på spil. 

Det er ydelser baseret på ren nød!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 51 minutter siden:

Jeg syntes pt at det mest er i Jylland at mændene spørger efter det. Jeg oplever det sjældent på Sjælland. Jeg var i Silkeborg sidste år....8 ud af 10 opkald handlede om samleje uden og megafransk. Det er for mig et udtryk for et meget meget presset marked. Først faldt priserne, så kom megafransk og nu samleje uden. Det giver en sær blanding af desperate piger på tilbud. 

Ingen og jeg mener det vitterligt....INGEN piger tilbyder megafransk og samleje uden for deres egen fornøjelses skyld. 

Jeg ved godt at nu starter et kor at mænd som har mødt en pige eller 2 som bare er HELT vilde med det. Men ingen er i fulde alvor vilde med at sætte deres lov og levned på spil. 

Det er ydelser baseret på ren nød!

Den tilslutter jeg mig... det var nøjagtig samme billede jeg fik i Esbjerg...  

Nu er jeg i Ålborg og det er en HELT anden boldgade.... men Esbjerg - vor herre bevares.... der var det en helt ekstrem majoritet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Det er ydelser baseret på ren nød!

Nej. Det er service og gode penge. Mange af disse stakkels piger har hus, bil og kandidatgrader.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 41 minutter siden:

Nu er jeg i Ålborg og det er en HELT anden boldgade.... men Esbjerg - vor herre bevares.... der var det en helt ekstrem majoritet... 

Ja præcis.. Der er kun søde folk i Aalborg. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
toogood skrev, 1 time siden:

Nej. Det er service og gode penge. Mange af disse stakkels piger har hus, bil og kandidatgrader.

Jeg vover den påstand at hvis de ting du siger er rigtige,så har de satme ondt i psyken. 

Det er fandeme dårlig selv-pleje at sælge samleje/ mega halløj uden kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
sølvpapirshat skrev, for 3 minutter siden:

Jep alle ved at de ikke tilbyder det i København. ;) 

Nej da....det sker skam også i Kbh ;-). Jeg for bare flest forespørgsler på det i bestemte jyske byer. Den slags spørgsmål kommer alle steder. Men Silkeborg var bare en helt skør oplevelse med det spørgsmål for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 3 timer siden:

Nej. Det er service og gode penge. Mange af disse stakkels piger har hus, bil og kandidatgrader.

ja da... kæmpe villa på strandvejen, en porsche i garagen og en phd i genetik .... 

de har faktisk SÅ høj IQ at de har fundet kuren til samtlige STD's inkl den seneste streng af "the super-bug" fra asien.... og mens de bare går og venter på at patenterne går igennem - så sørger de for at der er så mange som muligt der i fremtiden kan få glæde af deres revolutionerende opfindelse.... 

de gør faktisk menneskeheden en stor tjeneste ved at yde disse yderst gennemtænkte services...  :):)

jeg kan godt se det.... det er faktisk PUBLIC service når det er bedst ikke sandt ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

.INGEN piger tilbyder megafransk og samleje uden, for deres egen fornøjelses skyld. 

Jeg ved godt at nu starter et kor at mænd som har mødt en pige eller 2 som bare er HELT vilde med det. Men ingen er i fulde alvor vilde med at sætte deres lov og levned på spil. 

Det er ydelser baseret på ren nød!

Det kan jeg nu slet ikke tilslutte mig - jeg har aldrig oplevet østeuropæiske piger tilbyde samleje uden, men jeg har oplevet 3 danske ca. 40 årige, velfungerende glædespiger uopfordret og til min store overraskelse tilbyde dansk uden - ja, en forløb sig nærmest og da det først var sket, gav jeg hende lov til at fortsætte. Sidst oplevede jeg endda en ca. 40 årig thaipige, der også uopfordret tilbød samleje uden kondom "da hun var såååå liderli´ - og thai-piger plejer ellers altid at være meget emsige med renlighed og brug af kondom.

I alle tilfælde har det ikke været noget jeg efterspurgte - og heller ikke noget jeg blev opkrævet ekstra betaling for eller alene ville kunne få mig til at komme igen - så det med at det alene skulle være pga. nød, vil jeg tillade mig at stille et stort ? ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

 desperate piger på tilbud. 

Ingen og jeg mener det vitterligt....INGEN piger tilbyder megafransk og samleje uden for deres egen fornøjelses skyld. 

 

Bliver "spændende" hvad de nye stramninger af overførselsindkomsterne kommer til at sige…..

Formoder det er de svageste Piger som er desperate piger på tilbud. Altså dem som i høj grad er blevet ramt af de seneste års nedskæringer af specielt kontanthjælpen. Piger som ikke formår andet arbejde og derfor er søgt mod prostitution som de formentlig heller ikke rigtig formår.  Hvilket resulterer i kamikazi sex på tilbud for at tiltrække nogen Mænd.

Hvis ovenstående afsnit afspejler virkeligheden kommer vi formentlig til at se mere usikker sex i fremtiden. Den sidste besparelse på overførselsindkomsterne er næppe kommet endnu, det nægter jeg at tro på.

 

 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Jernsvinet skrev, for 50 minutter siden:

Det kan jeg nu slet ikke tilslutte mig - jeg har aldrig oplevet østeuropæiske piger tilbyde samleje uden, men jeg har oplevet 3 danske ca. 40 årige, velfungerende glædespiger uopfordret og til min store overraskelse tilbyde dansk uden - ja, en forløb sig nærmest og da det først var sket, gav jeg hende lov til at fortsætte. Sidst oplevede jeg endda en ca. 40 årig thaipige, der også uopfordret tilbød samleje uden kondom "da hun var såååå liderli´ - og thai-piger plejer ellers altid at være meget emsige med renlighed og brug af kondom.

I alle tilfælde har det ikke været noget jeg efterspurgte - og heller ikke noget jeg blev opkrævet ekstra betaling for eller alene ville kunne få mig til at komme igen - så det med at det alene skulle være pga. nød, vil jeg tillade mig at stille et stort ? ved.

Lige præcis. Vil man forstå hvad der er på færde, må man droppe de forud formulerede forestillinger (læs = fordomme), som forenklende påstår at det alene skyldes økonomisk nød eller - mere unuanceret endnu - at det er piger som allerede er smittet med et eller andet som tilbyder sex uden. 

Virkeligheden er lidt mere kompliceret end som så.

Jeg påstår ikke at jeg har forklaringen, men det lader til at være en slags trend i indstillingen til ubeskyttet samleje som er igang....(desværre)

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej - i behøver ikke stille spørgsmåltegn ved det.... for Trine har fuldstændig ret og det har intet at gøre med fordomme... 

Hvis man løber en sådan risiko (AO, bareback og hvad det hedder altsammen)  - så er man enten i nød ELLER også er man ikke i stand til at kalkulere risikoen for sig selv 

med andre ord er man seriøst enten ikke det hurtigste dyr i skoven eller også er man på røven

Når man bevidst vælger at sælge usikker sex - uanset om det er fordi man er småt begavet (hvis man lader liderlighed gå forud for sikkerhed ER man altså ikke for kvik) eller fordi man ikke har noget at miste eller fordi man er desperat - så er det JER KØBERE der er med til at fremelske denne trend

Det er jeres valg når i efterspørger og køber det, der er med til at få denne spiral til at løbe fuldkommen ud af kontrol...  og er med til at fremelske yderligere nød når disse piger får raget noget til sig... ELLER så lukrerer i på en halvdårlig begavelse der ikke tager risikoen seriøst og tror det kun sker for naboen... 

Så kan i tro hvad i vil... og narre jer selv...men INGEN sætter livet på spil for få hundrede kroner hvis de har for 2 øre brikker at tænke med med mindre de enten ikke har noget at tabe eller er desperate.... 

alle jer der er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilde med super og mega..... læs her:  de første tilfælde er fundet i DK :)  Den her STD kommer i ikke af med igen og der er ikke nogen behandling der virker :) 

http://www.menshealth.com/health/super-gonorrhea

http://www.cnbc.com/id/100685883

http://www.healthmap.org/site/diseasedaily/article/sex-and-superbug-meet-antibiotic-resistant-gonorrhea-52913

 

Så jeg holder med Trine her..... INGEN skal fortælle mig at kvinder med et minimum af intelligens nogensinde ville risikere permanent halsbetændelse for et par hundrede kroner ekstra....  endsige løbe risikoen for septisk chok pga den nye superbug fordi de er liderlige.....   come on drenge.... brug hovedet... det rigtige hoved!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så en af dem, som altid spørger, om der tilbydes uden kondom, hvis det ikke tydeligt fremgår af annoncen/hjemmesiden... Og er svaret ja, så er mit svar nej. Spørger for min sikkerheds skyld, et kondom kan jo godt sprænge.

Redigeret af HammerAarhus
Stavefejl rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...