Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Shit hvad sker der???

Recommended Posts

HammerAarhus skrev, for 24 minutter siden:

Jeg er så en af dem, som altid spørger, om der tilbydes uden kondom, hvis det ikke tydeligt fremgår af annoncen/hjemmesiden... Og er svaret ja, så er mit svar nej. Spørger for min sikkerheds skyld, et kondom kan jo godt sprænge.

Bare et godt råd. Nævn i smsen hvorfor du spørger - for jeg tilbyder fx ikke uden - men alle der bare så meget som spørger om jeg gør - de bliver automatisk blokeret uden et svar og kan ikke lave en aftale :) 

Så at du spørger kan også diskvalificere dig den anden vej rundt selv om der havde været et godt match med hende du spurgte :):):)  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 16 minutter siden:

Har rigtig mange henvendelser på SF og 99,9% af de opkald bliver ikke til noget fordi jeg ikke tilbyder det.
Undre mig bare lidt for i min annonce står der ALT er med kondom - Hvorfor så spørge efter det??

Det fandt jeg ud af i Esbjerg.... 

fordi mænd der spørger efter det - selv om det står i annoncen at vi ikke tilbyder det - mener vi bare er dumme ludere og det kun er et spørgsmål om hvor mange penge vi skal have ekstra før de kan købe vores grænser og få hvad de vil have.... hos klamme ludere er alt jo til salg ... 

 

det må vi endelig huske.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Jasmin skrev, 1 time siden:

Bare et godt råd. Nævn i smsen hvorfor du spørger - for jeg tilbyder fx ikke uden - men alle der bare så meget som spørger om jeg gør - de bliver automatisk blokeret uden et svar og kan ikke lave en aftale :) 

Så at du spørger kan også diskvalificere dig den anden vej rundt selv om der havde været et godt match med hende du spurgte :):):)  :) 

Du nævner jo også i din annonce at du ikke tilbyder hverken usikker sex, eller super/mega fransk, så her ville det også være lidt usmart at spørge.

Hos de piger hvor det ikke fremgår om de tilbyder uden kondom, er det måske ikke så smart at lægge ud med at forklare hvorfor man spørger, for så kan hun jo bare - hvis hun er "desperat" - bare sige "nej selvfølgelig tilbyder jeg ikke noget uden kondom" 

Dem der tilbyder sex uden kondom går man så bare udenom hvis man ikke vil risikere noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 time siden:

Bare et godt råd. Nævn i smsen hvorfor du spørger - for jeg tilbyder fx ikke uden - men alle der bare så meget som spørger om jeg gør - de bliver automatisk blokeret uden et svar og kan ikke lave en aftale :) 

Så at du spørger kan også diskvalificere dig den anden vej rundt selv om der havde været et godt match med hende du spurgte :):):)  :) 

Nu fremgår det jo tydeligt af din annonce, at du ikke tilbyder uden, så mit spørgsmål ville aldrig blive aktuelt hos dig.

Hellere miste et godt match, end være medicineret resten af livet :grin:

Desværre tror jeg, at hvis man melder ud om hvorfor man spørger, så vil de som tilbyder det, svare som jeg vil have svar, for at tjene de penge. Har jeg faktisk været ude for en enkelt gang, så derfor ændrede jeg spørge metode.

Redigeret af HammerAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 2 timer siden:

Bare et godt råd. Nævn i smsen hvorfor du spørger - for jeg tilbyder fx ikke uden - men alle der bare så meget som spørger om jeg gør - de bliver automatisk blokeret uden et svar og kan ikke lave en aftale :) 

Så at du spørger kan også diskvalificere dig den anden vej rundt selv om der havde været et godt match med hende du spurgte :):):)  :) 

Hvad tror du svaret på det spørgsmål ville være hos en der tilbyder sex uden, fordi hun efter dit hovede mangler penge? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden:

Måske søger disse kvinder bare sæddonorer? :D 

Mon ikke, de så ville bruge mere end 5 min på udvælgelsen? Men OK - en på 40 år - så er det også ved at være sidste udkald :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Måske søger disse kvinder bare sæddonorer? :D 

Endnu en grund til at hedde 'Peter', og købe Lyca Mobile på tanken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 3 minutter siden:

Endnu en grund til at hedde 'Peter', og købe Lyca Mobile på tanken :)

Ingen kvaler, staten betaler, eller. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 4 timer siden:

Det fandt jeg ud af i Esbjerg.... 

fordi mænd der spørger efter det - selv om det står i annoncen at vi ikke tilbyder det - mener vi bare er dumme ludere og det kun er et spørgsmål om hvor mange penge vi skal have ekstra før de kan købe vores grænser og få hvad de vil have.... hos klamme ludere er alt jo til salg ... 

 

det må vi endelig huske.... 

Nej. Måske er folk i Esbjerg bare mere oplyste end disse Københavnere der er glade for at bruge deres fleshlight hjemme i stuen?

Opfattelsen er jo nok ikke at det er klamme ludere med alt til salg, men nærmere at de prøver at slippe afsted med at sælge en dårlig vare, og hvis de kan er det jo nemme penge. For hvorfor sælge uden, hvis disse håbløse liderlige tabere alligevel acceptere med?

Og ja, "lidt" extra penge løser som regel problemet, specielt i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 8 timer siden:

Nej. Måske er folk i Esbjerg bare mere oplyste end disse Københavnere der er glade for at bruge deres fleshlight hjemme i stuen?

Ja - de er faktisk så meget med på noderne at de kollektivt deler alt.... med de få GPer der er i området,... og med hinanden !!! 

toogood skrev, for 8 timer siden:

Opfattelsen er jo nok ikke at det er klamme ludere med alt til salg,

åhh jo - verbatimt faktist.... sproget i Esbjerg er meget meget oplyst....  sprogblomsterne væltede frem fra sms-poeterne 

toogood skrev, for 8 timer siden:

men nærmere at de prøver at slippe afsted med at sælge en dårlig vare, og hvis de kan er det jo nemme penge. For hvorfor sælge uden, hvis disse håbløse liderlige tabere alligevel acceptere med?

Den lader vi lige stå lidt.... 

toogood skrev, for 8 timer siden:

Og ja, "lidt" extra penge løser som regel problemet, specielt i Jylland.

Ja - det løser problemet med at gå til GP :) faktisk løste det problemet så meget at det fuldkommen sparede dem  for udgiften til sex.... de fik hjemme-spiller fuldkommen gratis den aften... 

det var win win for alle parter... de fik slet ikke en dårlig vare og de sparede alle deres penge.... sådan er jyder nemlig..... resultatorienterede!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er godt nok også mange gangbangs som tilbyder alt uden. Kan ikke lade være med at tænke på om der kommer en eksplosion i grimme sygdomme om nogen tid... Men nu kan man da heldigvis holde det i skak med medicin. Skal ikke gøre mig hellig. Er også faldet i nogle gange hos nogen som Lod det ske uden at det var aftalt. Kan være svært at modstå når liderligheden styrer. Har 3 gange oplevet at modne danske piger har villet gøre det uden kondom uden at det var aftalt. Skal siges at det var nogen som jeg har besøgt flere gange og har opbygget et 'forhold' til.

Be careful out there

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 1 time siden:

Kan ikke lade være med at tænke på om der kommer en eksplosion i grimme sygdomme om nogen tid... Men nu kan man da heldigvis holde det i skak med medicin. 

Det gør der formodentlig... super gonorre  smitter pt som en steppebrand i asien og usa og de første tilfælde er blevet registreret i DK. 

Det er permanent ild i pikken/dryppert  resten af livet... for den er multiresistent... personligt har jeg altså ikke ondt af dem den rammer for det var SÅ let at undgå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 2 timer siden:

Skal ikke gøre mig hellig. Er også faldet i nogle gange hos nogen som Lod det ske uden at det var aftalt. Kan være svært at modstå når liderligheden styrer.

ÉN gang er det sket hos en ægte dansk GP - godt 40+ - at jeg blev spurgt om vi skulle fortsætte uden kardong eftersom "modet" var faldet i pjoverten.

Selvom jeg stadig var godt liderlig skulle jeg ikke nyde noget - jeg ved udemærket at kardongen tager en del af følelsen og kan gøre en stor forskel - men hun måtte bare igang med et godt håndarbejde istedet :-) 

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den Tuesday, March 01, 2016 at 11:09:

Ingen kvaler, staten betaler, eller. :D 

Altså jeg betaler ihvertfald ikke! Så vil jeg have mine skolepenge tilbage først.. de sagde ikke noget om graviditet ved fisting! :D

EDIT: De sagde vist overhovedet ikke noget om fisting.. shit, i may be fucked! :blink:

PS. Kan man få det dér Super Goneré, af at fiste en laber steg uden gummi?

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 6 timer siden:

ÉN gang er det sket hos en ægte dansk GP - godt 40+ - at jeg blev spurgt om vi skulle fortsætte uden kardong eftersom "modet" var faldet i pjoverten.

Selvom jeg stadig var godt liderlig skulle jeg ikke nyde noget - jeg ved udemærket at kardongen tager en del af følelsen og kan gøre en stor forskel - men hun måtte bare igang med et godt håndarbejde istedet :-) 

 

/The Bluesman

Shit mand, her har du jo temaet til en fed blues klassiker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 29. februar 2016 at 16:58:

Jeg syntes pt at det mest er i Jylland at mændene spørger efter det. Jeg oplever det sjældent på Sjælland. Jeg var i Silkeborg sidste år....8 ud af 10 opkald handlede om samleje uden og megafransk.

Ok, det var dælme et spøjst perspektiv jeg aldrig har overvejet. Hvorfor? Nu bliver jeg virkelig en socialfacist, men kunne det tænkes at sex uden kondom er mest efterspurgt i områder langt fra universitetsbyer...? Jeg mener, segmenter med lavere dannelse? Hmmm?

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 12 timer siden:

Ok, det var dælme et spøjst perspektiv jeg aldrig har overvejet. Hvorfor? Nu bliver jeg virkelig en socialfacist, men kunne det tænkes at sex uden kondom er mest efterspurgt i områder langt fra universitetsbyer...? Jeg mener, segmenter med lavere dannelse? Hmmm?

Eller at udbuddet i Kbh er så stort, at man ikke behøver ringe til nogen der ikke annoncerer med det for at prøve at forhandle sig til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, den 29/2/2016 at 18:01:

Nej. Det er service og gode penge. Mange af disse stakkels piger har hus, bil og kandidatgrader.

Det netop INTELIGENTE, IKKE pressede og IKKE desperate kvinder der tænker sig om, og KUN dyrker sex med beskyttelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, den 1/3/2016 at 09:10:

Det fandt jeg ud af i Esbjerg.... 

fordi mænd der spørger efter det - selv om det står i annoncen at vi ikke tilbyder det - mener vi bare er dumme ludere og det kun er et spørgsmål om hvor mange penge vi skal have ekstra før de kan købe vores grænser og få hvad de vil have.... hos klamme ludere er alt jo til salg ... 

 

det må vi endelig huske.... 

De her mænd har INGEN respekt overfor kvinder i det hele taget. Jeg undrer mig virkelig, men man skal sku være lavet af et bestemt stof for at kunne lave disse aftaler. Gudskelov ved man selv hvad man er værd. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...