Hop til indhold
Annette6

Klippekort

Recommended Posts

Synes jeg på et tidspunkt læste noget om klippekort i forbindelse med besøg.

Hvordan fungere det ??
Får kunden et kort eller opbevares det ved den pågældende GP?
Er det noget Du/I som kunde ville bruge eller ville I hellere ha en kontant rabat som fast kunde??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 10 minutter siden:

Synes jeg på et tidspunkt læste noget om klippekort i forbindelse med besøg.
Hvordan fungere det ??
Får kunden et kort eller opbevares det ved den pågældende GP?
Er det noget Du/I som kunde ville bruge eller ville I hellere ha en kontant rabat som fast kunde??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 24 minutter siden:

Tak ... Orker vist ikke lige læse hele debatten igennem :-D

Håber der kommer lidt input her :-)

Nejd et er godt nok en alen lang tråd, så lad os håbe der kommer input.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk at de fleste gp´er laver en udpræget kundepleje til gæster der kommer fast, eller som de meget gerne ser kommer igen :)  Mon ikke gp´erne i de enkelte tilfælde føler sig ind på hvad netop den enkelte gæst vil sætte pris på? Det kan jo være meget forskelligt ;) 

Nikita Darling er så vidt jeg lige ved, den eneste der offentligt reklamerede med at hver 10. besøg udløste en halv time på hendes regning (sådan husker jeg det var)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft ti-turs-kort på halve timer, hvor tur nr 10 var gratis, og gæsten derefter slap med 900,- pr halve time. Jeg er gået bort fra det, dels fordi det ikke er alle jeg vil give tilbuddet (sommetider opdager du først efter tredje besøg, at det er op ad bakke ;-) ), dels fordi faste gæster alligevel ofte får ekstra tid eller andre rabatter. Jeg satte en streg efter hvert besøg, på et papir som jeg opbevarede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 1 time siden:

Synes jeg på et tidspunkt læste noget om klippekort i forbindelse med besøg.

Hvordan fungere det ??
Får kunden et kort eller opbevares det ved den pågældende GP?
Er det noget Du/I som kunde ville bruge eller ville I hellere ha en kontant rabat som fast kunde??

Jeg fik tidligere thaimassage ugentligt et sted i KBH. Der fik man en gratis time hver 8. gang tror jeg det var.
Det fungerede således, at man fik et kort der blev stemplet hver gang. Og når kortet var fuldt, ja så skulle man ikke betale denne gang.

Jeg tror ikke rigtig det virker når man besøger glædespiger.
Der er jo forskel på thaimassage til 300-, pr time, og så en glædespige til en noget højere takst, så der vil sikkert gå et stykke tid inden kortet er udfyldt.
Så man ikke kan være sikker på, om man overhovedet når at få indløst sin bonustime inden glædespigen er væk igen..
Det ville nok være mere hensigtsmæssigt at tilbyde de faste kunder en lavere takst.

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kneppekort ...ups klippekort kan være en sjov gimmick og virke som markedsføringsmateriale....

En løsning kunne være et kort, hvor der var stor rabat på besøg nr. 4 inden for 30 dage (samme måned).... For at friste dem, der måske har 2 besøg pr måned til et 3. (og 4. med god rabat) ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 5 minutter siden:

Kneppekort ...ups klippekort kan være en sjov gimmick og virke som markedsføringsmateriale....

En løsning kunne være et kort, hvor der var stor rabat på besøg nr. 4 inden for 30 dage (samme måned).... For at friste dem, der måske har 2 besøg pr måned til et 3. (og 4. med god rabat) ...

Jeg synes det giver god mening at markedsføre sig mht. kneppe - undskyld klippekort, så beholder de piger der giver en god service de faste kunder, og ikke tage revl og krat ind. Så har de det problem mindre at harcelere over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har klippe kort til en thai klinik ( uden ekstra), men altså nu har jeg 6 kort med 1 klip i hver...  Det er umuligt at huske at få med, hvis man er en smule spontan. 

Desuden ville jeg have det dårligt ved at skulle huske pigen på, at nu var det altså 10'de gang, og den er jo så gratis! :shock:

Et gensidigt godt besøg, så kommer gæsterne igen helt af sig selv :)  og hvis de ikke kommer, så er de nok slet ikke til faste besøg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 9 timer siden:

Jeg har klippe kort til en thai klinik ( uden ekstra), men altså nu har jeg 6 kort med 1 klip i hver...  Det er umuligt at huske at få med, hvis man er en smule spontan. 

Desuden ville jeg have det dårligt ved at skulle huske pigen på, at nu var det altså 10'de gang, og den er jo så gratis! :shock:

Et gensidigt godt besøg, så kommer gæsterne igen helt af sig selv :)  og hvis de ikke kommer, så er de nok slet ikke til faste besøg. 

 

Jeg havde klippekort hos min tidligere frisør. Hun er forresten også thai.
Der foregik det således, at man selvfølgelig havde sit klippekort, men hun havde samtidig en mappe med alle kunderne, hvor hun også krydsede af.
Når der så skulle betales, så stemplede hun kortet og kiggede i mappen, og så var det altid hende som udbrød; "Det Grraaatiiis"

Hun var sgu heller aldrig nærig med stemplerne. Nogle gange fik man et ekstra pga. fødselsdag (min, hendes eller kongens) :grin:

Hun havde altid fuldt hus, og somme tider svingede man bare forbi til en kop kaffe og lidt snik snak.

Jeg kom der fast i 6 - 7 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Havnebumsen synes en kneppekortsordning kunne være fin! eksempelvis hver 10 gang gratis.

Såfremt en Courtisane indfører det, vil Havnebumsen gerne komme hver 10. gang og springe de 9 andre gange over :cool:

Nogle friske tøser?

Lidt mere seriøst. Prisen har noget at sige! Ingen tvivl! pengetræet ude i haven mangler gødning ellers vil Havnebumsen også have en skilling til andre ting , hvem ved :-)  Besøges Courtisanen er prisen accepteret! Står måne og stjerner rigtig og hun ligeledes er den helt rigtige, ja så er hun en lykkens pamfilius og oplever Havnepikken igen. Der har et klippekort ingen indflydelse 

Redigeret af Havnebumsen
imponerende så mange guldkorn der vælter frem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal sgu da være noget af en liberal fedterøv, hvis man sådan går og samler på klip. Hvis pigen gerne vil have hendes kunde kommer tilbage, så bør hun give ham noget han vil tilbage efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 2 minutter siden:

Man skal sgu da være noget af en liberal fedterøv, hvis man sådan går og samler på klip. Hvis pigen gerne vil have hendes kunde kommer tilbage, så bør hun give ham noget han vil tilbage efter.

Det er vel også derfor at hun uddeler klip, det sker jo ikke hvis det er en "skodoplevelse" hun giver. Færdsels politiet uddeler jo også "klip", og der er åbenbart adskillige fedte røve der sætter pris på disse, siden de samler sammen. Men hver sin lyst for sine penge. :)

Alt andet må det være bedre at få dem hos en GP. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Har aldrig brugt klippekort men hellere opbygge en relation med den enkelte, dels flytter/stopper GP eller er ustabile og det er jeg som kunde også ustabil så hellere en god relation hvor der ind i mellem gives mere tid eller som jeg oplevede hos en dansk GP , hun syntes jeg var sød at jeg kom flere gange hos hende, det var mit femte besøg, så jeg fik en gave, et blowjob til sidste dråbe lidt massage og anden dejlig berøringer og da jeg blev stiv igen fik jeg så det jeg bestilte - Dansk og i flere stillinger og lidt pause, se det er et koncept der kan bruges og GP kan selv vælge hvem hun vil give xtra til, det er nemlig ikke alle kunder der fortjener det, nogle opfører sig meget nedladende over for den GP de besøger.

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror også tilhænger af et kneppekort/klippekort. Det giver god mening, da det både er et godt salgsfremstød og kundepleje.

Om jeg selv vil bruge det er mere tvivlsomt. Jeg synes det er meget, hvis man skal have 9 klip før man får sin belønning, men jeg er jo også jyde.;)

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 26 minutter siden:

Jeg tror også tilhænger af et kneppekort/klippekort. Det giver god mening, da det både er et godt salgsfremstød og kundepleje.

Om jeg selv vil bruge det er mere tvivlsomt. Jeg synes det er meget, hvis man skal have 9 klip før man får sin belønning, men jeg er jo også jyde.;)

Nu skal jeg så være varsom med at udtale mig, men en af "mine" piger har indført klippekort, og kan fortælle at dagene er så booket op forud når hun kommer herover, både til fordel for hende selv og chaufførerne. Den aktuelle dag kører det så bare. Det fungerer bare ikke, hvis ikke besøget bliver til en gentagelse.

Sådan fungerer det - 1 time / 1 klip - 2 time / 2 klip. o.s.v.- Dinner date / 1. klip - Overnatnings date 1. klip, mange bække små

Og ja jyderne lider rigtig meget at begrebet "moneter separations angst. For en jyde har pengene det altid bedst i baglommen.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 22 minutter siden:

Jeg tror også tilhænger af et kneppekort/klippekort. Det giver god mening, da det både er et godt salgsfremstød og kundepleje.

Når så du har betalt fire fem klip kan pigen slappe af, hun ved jo du nok skal komme efter den tiende. Det er bestemt ikke kundepleje at anse kunderne for at være discaunt hungrende fedterøve, som sidestiller købesex med pizzaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 36 minutter siden:

Når så du har betalt fire fem klip kan pigen slappe af, hun ved jo du nok skal komme efter den tiende. Det er bestemt ikke kundepleje at anse kunderne for at være discaunt hungrende fedterøve, som sidestiller købesex med pizzaer.

Nu kanjeg se at dit indlæg ikke er rettet til mit indlæg,men vover alligevel at svare.Jeg har da læst at Sisse, da hun var aktiv havde adskillige dage, hvor besøgene kun bestod af faste kunder,så jeg tror ikke at kneppekort funktionen er afgørende for pigens trofaste kunder, men ser det mere som en ekstra bonus,i den sidste ende.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes honestly det er en tåbelig ide....  ærlig talt... hvordan kan det være i mænd går så allerhelvedes meget op i hvad i kan spare frem for hvad i oplever ??? 

Hvis mænd skal komme retur til mig - så skal det være fordi de synes jeg er et virkelig godt knald som de gerne vil opleve igen (og igen og igen og igen)  - sgu da ikke fordi de pludselig sparer på at besøge mig fremfor en anden... 

jeg kan ikke forestille mig et ringere incitament for fabelagtig sex... ærlig talt

jeg har flere faste end nye... for jeg nyder at gøre lidt (meget) ekstra når det er kunder der også giver MIG noget ekstra... i form af forrygende sex og masser af det ofte og som gør vagterne værd at møde op til... 

mine kunder skal komme fordi jeg har lidt ekstra til dem - ikke fordi de skal have mindre til mig.... 

liberale fedterøve sidder dælme lige i skabet i den her tråd.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 17 minutter siden:

Nu kanjeg se at dit indlæg ikke er rettet til mit indlæg,men vover alligevel at svare.Jeg har da læst at Sisse, da hun var aktiv havde adskillige dage, hvor besøgene kun bestod af faste kunder,så jeg tror ikke at kneppekort funktionen er afgørende for pigens trofaste kunder, men ser det mere som en ekstra bonus,i den sidste ende.

Hvis du vil have bonus i enden, så er der sikkert en pige, der med glæde vil hjælpe med at få presset den ind. I det forbindelse vil det måske være rart om man var en smule fedtet i røven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 3 minutter siden:

Hvad med månedskort med fri kørsel?

 

Eller et tilbud om at for hvert tiende betalende gæst, vil der blive uddelt et gratis BJ. til en hjemløs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du vil have bonus i enden, så er der sikkert en pige, der med glæde vil hjælpe med at få presset den ind. I det forbindelse vil det måske være rart om man var en smule fedtet i røven.

Åh ja,kan da godt se at den formulering ikke var særlig heldig, men tror godt du forstår meningen med det alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...