Hop til indhold
Annette6

Klippekort

Recommended Posts

Gæst
Midtj skrev, for 2 timer siden:

Når så du har betalt fire fem klip kan pigen slappe af, hun ved jo du nok skal komme efter den tiende. Det er bestemt ikke kundepleje at anse kunderne for at være discaunt hungrende fedterøve, som sidestiller købesex med pizzaer.

Ja det er også derfor jeg skriver.

sølvpapirshat skrev, for 2 timer siden:

Om jeg selv vil bruge det er mere tvivlsomt. Jeg synes det er meget, hvis man skal have 9 klip før man får sin belønning, men jeg er jo også jyde.;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes honestly det er en tåbelig ide....  ærlig talt... hvordan kan det være i mænd går så allerhelvedes meget op i hvad i kan spare frem for hvad i oplever ??? 

Hvis mænd skal komme retur til mig - så skal det være fordi de synes jeg er et virkelig godt knald som de gerne vil opleve igen (og igen og igen og igen)  - sgu da ikke fordi de pludselig sparer på at besøge mig fremfor en anden... 

jeg kan ikke forestille mig et ringere incitament for fabelagtig sex... ærlig talt

jeg har flere faste end nye... for jeg nyder at gøre lidt (meget) ekstra når det er kunder der også giver MIG noget ekstra... i form af forrygende sex og masser af det ofte og som gør vagterne værd at møde op til... 

mine kunder skal komme fordi jeg har lidt ekstra til dem - ikke fordi de skal have mindre til mig.... 

liberale fedterøve sidder dælme lige i skabet i den her tråd.... 

 

De færreste har da ubegrænsede midler.... Og klippekort kan være en god lille reklame og gimmick... Og tegn på en afslappet attitude  og servicemindedhed.... Det kan skaffe nye kunder i butikken....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
McQueen skrev, for 42 minutter siden:

Det kan skaffe nye kunder i butikken....

Præcis. Om det reelt skaffer nye kunder I butikken kan kun de piger der har prøvet det svare på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 57 minutter siden:

Præcis. Om det reelt skaffer nye kunder I butikken kan kun de piger der har prøvet det svare på. 

Ikke hos mig, da jeg ikke reklamerede med det, men blot tilbød til udvalgte gæster ;-) Ellers er jeg på linje med McQueen i hans betragtninger om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 2 timer siden:

De færreste har da ubegrænsede midler.... Og klippekort kan være en god lille reklame og gimmick... Og tegn på en afslappet attitude  og servicemindedhed.... Det kan skaffe nye kunder i butikken....

Det kan gode anmeldelser for god service også.... den  behandling der er ALLE pengene værd... 

Jeg har aldrig forstået det der med at få mindre betaling for virkelig godt arbejde fordi man arbejder MERE.....  

det er jo ikke en reservedel eller en tilbudsvare der købes stort ind af og derfor måske kan give kontant-rabat uden omkostninger for sælger... 

det er som om at fordi kunderne ikke har ubegrænsede midler men ubegrænset libido - så skal vi piger belønne det ? - i think NOT!!! 

Ingen tvivl om at jeg selv giver mere til de faste som giver mig noget der virkelig er værd at tage på vagt for :) men det er noget JEG vælger de skal have og "belønnes" med

at reklamere med at man får kontantrabat ved genkomst ville jeg aldrig gøre... ville føle jeg devaluerede værdien af det jeg tilbyder... 

især fordi - jeg tror ikke på det giver flere kunder da 80% alligevel aldrig kommer igen fordi GP-jagten er fremmed-fisse-jagt....   jeg tror til gengæld på at et godt ry for at give excellent service HVER gang vil give afsindig mange flere kunder end en tilfældig kontant-rabat nogensinde ville kunne :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...