Hop til indhold

Recommended Posts

ja jeg har også været der for 3 gang på en uge og pigerne er super men hende der tager tlf når man ringer har desværre ikke styr på en skid hun skriver intet ned og derfor kan man opleve at der er booket når man kommer selv om man har en aftale det er meget synd da pigerne ellers er fantastiske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi idag hos See / C.. Rigtig sød pige, meget lattermild.. Super charmerende.. 29 år sagde hun.

Det eneste der ikke var i op var brysterne, lidt hænge dutter der. Men det glemte man sku med den gode behandling. :)

fuld service til 1200

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja man kan vel ikke kalde det at tage en for holdet når jeg har været der så mange gange men de fortsætter med den gode service og hold da helt op de er glade for sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må give Kingo ret de er glade for sex :-) 

Jeg var forbi igår for at hygge mig med S men hun var desværre optaget så jeg blev tilbudt at prøve Nan en NY Mørk skønhed med det sødeste smil. Det skulle senere vise sig at hun også har en super krop.

Hun masserede mig med varm olie hvilket altid er super dejligt hun brugte underarmene og albuer og fandt mine ømme steder og tog sig kærligt af dem Men da hun nåede til ballerne blev hun pludselig Engle blid og mens den ene hånd masserede ballerne gik den anden hånd på opdagelse mellem mine ben og både Lillemand nosser og stjernen fik en tur jeg måtte hurtigt om på ryggen og hun kom hurtigt ud af sin lille kjole så der var frit udsyn til hendes dejlige bryster ikke for store men en dejlig håndfuld hendes brystvorter reagerede og blev hårde da de fik en sutte tur hun begyndte på b2b men jeg stoppede hende ret hurtigt da jeg ville have mere og hun begyndte at sutte mig mens hendes finger kørte langsomt rundt om stjernen hun hoppede derefter op på mig og red som om hun ville først i mål men jeg ville ikke komme endnu så jeg fik hende ned på alle 4 og gav alt hvad jeg havde i doggy og da kanonen var klar rev jeg kondomet af og skød ladningen ud over hendes ryg og jeg tror jeg ramte hende helt op i nakken så meget tryk var der på :-) 

som altid fik jeg bad og kaffe og det hele kostede 1200.

Jeg har nu fået problemet hvem skal man vælge når der nu er 3 skønheder at vælge imellem løsningen er måske at prøve 2 sammen næste gang ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi Nara i fredags og fik godt nok ikke hørt noget navn fra hende den dejlige jeg kom i hænderne på, men efter Larsens beskrivelse vil jeg tro det var S jeg mødte, og bare ved at sidde og skrive om det nu ville jeg ønske at jeg lige kunne smutte forbi igen.

Det var godt nok første gang jeg prøvede Thaimassage, eller ihvert fald med mere end kun massage for det blev til Body2body med HJ til sidst, fortrød at jeg ikke tog den fulde pakke da hun tog kjolen af, for hun er bare vild med sex og gerne hårdt sagde hun, så et godt klap i hendes lille faste numse og en hånd på missen kunne man få hende til hvad som helst:-P håber godt nok jeg får mulighed for at møde hende igen, og måske prøve hendes deepthroat som hun fortalte hun var rigtig glad for:-o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig S er en Thai stjerne. Har netop tilsvarende behandling som beskrevet tidligere. 

Lige en service meddelelse:

S tager tilbage til Thailand og kommer tilbage til Nara i september! Hun rejser 29 april. 

Dog skulle der komme en afløser i samme periode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var taget den lange vej fra aarhus til vejle idag udelukkende for at møde S :)

jeg havde ikke booket tid ... så da jeg kom var hun optaget... men jeg kunne komme tilbage en time senere....

hvad kan jeg sige .... Wow-... så er det lige meget om man er til asiatiske piger eller ej ...(det skal siges at det er jeg :) )

S er uden sammenligning den bedste pige jeg har været sammen med i danmark på en klinik ... før ... under ...og efter fik jeg den dejligste behandling...

og jeg havde på intet tidspunkt fornemmelse af at jeg bare skulle afsluttes ... hun var der for at jeg skulle ha det dejligt....

puhhha ... hende kan man godt blive lidt forelsket i .... 

ham der skrev han havde været der 3 gange på en uge ... ja .. det kan jeg godt sætte mig ind i... hun har sat standarden for god service .... 

hun har fortjent enhver krone hun får ...  hun får 3 Michelin stjerner fra mig ...  hun er værd at kører efter .... 

 

 

 

jeg var hos Emma en dag og Anna en anden dag  i sidste uge, som begge har fået gode anmeldelser  ....  Emma var rigtig sød bevares  ... men på ingen måde oppe i det service niveau som S giver og Anna ... uhmmm .. har tidligere skrevet pænt om hende ... men det var meget ringe ... endda så dårligt at jeg ikke besøger hende en anden gang! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge Nara Thaimassage i Vejle.

Da jeg var alene hele weekenden, havde jeg brugt lang tid på at spekulere over besøget. Jeg har tidligere forsøgt mig med en udenlandsk GP, hvor det mildest talt gik lidt af helvedes til, så jeg var rimelig skeptisk fra starten. Derudover var jeg ret nervøs over hele besøget, bliver man set, kan man præstere etc. For det ikke skal være løgn, så var hele dilemmaet med menneskehandel, udnyttelse og tvang også oppe at vende i systemet men af, hvad jeg har læst her og efterfølgende selv har oplevet kan jeg ikke forestille mig hun er her af tvang. 

Jeg tog derfor en beslutning i sidste øjeblik og drog mod Vejle, ankom til stedet omkring klokken 16.00, parkeringsforholdende er udmærket og man kan holde ugeneret på en form for offentlig parkeringsplads omkring 100 meter fra stedet. Den største udfordring, hvis man er paranoid som jeg er de 100 meter fra bil til dør, når det er sagt så er det næppe et problem for mange af de mere rutinerede. Da jeg ankom til døren blev jeg forundret over at der var en ringeklokke da det ikke ligner et klassisk bordel, men ringede på og i løbet af 10 sekunder blev døren åbnet af S. Hun fortalte at hun var optaget de næste 60 min, men at jeg var velkommen til at komme retur kl. 17.00. Det kan jeg ikke klage over, da jeg ikke havde bestilt tid.

Jeg kørte en lille tur i området og returnerede så kl. 17.00 præcist. Denne gang blev døren åbnet af en anden pige der talte et noget gebrokkent dansk. Hun var dog sød og anviste rummet, hvor herligheden skulle foregå. Hun fortalte at S var optaget lidt endnu, men hun ville starte massagen også ville S overtage. Helt OK, og da hun havde masseret omkring 30 minutter kom S ind i rummet og tilbød de ekstra ydelser som jeg kan forstå er standard i branchen. 

Jeg vil ikke gå i detaljer med den del, men jeg har endnu aldrig oplevet noget lignende. Nu har jeg som skrevet tidligere så heller ikke oplevet så meget, men hun var simpelthen så sød og slet ikke berøringsangst på nogen måde. Som andre skriver har hun SLET ikke travlt, og jeg måtte næsten bede hende om at gøre det færdigt da jeg ellers tror vi havde lagt der endnu :)

Efter klimaks var nået var hun meget venlig til at tørre op, og gav vel massage i yderligere 15 min før hun tilbød både bad, kaffe og vand, hvilket jeg dog takkede pænt nej til.

Da jeg spurgte, hvad hun hed svarede hun "S - Ohh you read about me on internet", så jeg tror de får rimelig mange kunder pga. deres gode omtalte her på siden. Derudover spurgte jeg, hvor gammel hun var og hun svarede 33 år. Det er mig ubegribeligt, da jeg havde hoppet i med begge ben, hvis hun havde svaret 18 år. Ingen rynker, strækmærker, hænge bryster og den slags.

Hvis du er i Vejle, så besøg hende. Hun er det hele værd og hun gav ihvertfald mig en oplevelse jeg sent vil glemme. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kabali
Karl6 skrev, den Sunday, February 28, 2016 at 20:17:

Jeg bliver nødt til også at komme med input.

Jeg har besøgt stedet (for lidt tid siden), og for mig var det en stor succes.

Jeg kom uanmeldt, og blev taget under behandlig af en ung, meget smuk kvinde. Jeg kan ikke huske navnet. Vil skyde hende til starten / midten af tyverne.

Udemærket massage, som dog ikke var hård, men det gjorde ikke noget den dag, havde mere brug for afslapning. Det var meget behageligt og der var masser af pirring, selv om der kun var aftalt massage.

Da jeg blev vendt om spurgte hun forsigtigt ind til om jeg kunne tænke mig Body to body? Vi aftalte dette med HJ som afslutning og vi aftalte en pris. Sådan normal pris for Vejle.

Pigen var meget meget flot, og det var virkelig en dejlig omgang jeg fik.
Jeg ved ikke om det bare var mig der var særligt i humør, men det var noget nær det bedste jeg personligt har prøvet. Når jeg var lige ved at komme holdt hun pause, og det gjorde hun flere gange så jeg til sidst var ved at sprænge i luften. Jeg fik en voldsom udløsning. Det var virkelig dejligt. Og så har jeg ikke sagt for meget.

Derefter aftørring, jeg blev spurgt om jeg ville have et glas vand, og jeg takkede ja.

Herefter kom en samtale der for mig viste at hun også var en god salgskvinde. Først roste hun mit vedhæng, sagde den var smuk (det har jeg da allgevel aldrig oplevet), og lidt efter fortalte hun at en af de andre damer havde sagt at hun syntes jeg var en flot fyr, og meget gerne ville have lov til at massere mig.

Dygtigt forsøg på at sikre at jeg kom forbi igen :)

Det havde jeg nu nok gjort alligevel p.g.a. den meget gode service.

Jeg kan ikke svare på om stedet er blevet dårligere, men min oplevelse var god.

Eneste ulempe ved stedet er i mine øjne beliggenheden. Det er totalt udiskret og man skal stå og vente ved døren til skue for en del forbikørende...

Nogen der har været forbi fornylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Venner. 

Så er den nye pige hos Nara prøvet ;-) hun er en smuk ung pige på ca 25 ved navn Joy kropsmæssig er hun ikke helt på højde med S men det opvejes til fulde af hendes imødekommenhed. 

Hendes massage er over gennemsnittet og med mange berøringer hvor det kilder dejligt også baller og stjernen blev ikke snydt. 

Da jeg kom om på ryggen spurgte hun om jeg " Like blowjob " og hvem gør ikke det så hun gik i gang og hvor kunne hun sutte uden regnfrakke trods det stod ned  i stænger udenfor ;-) hun stak en finger op i stjernen mens hun suttede løs dejligt og jeg måtte stoppe hende for at det ikke skulle stoppe for hurtigt på med regnslag og hun startede med en ridetur og bagefter doggy dejlig tur på landet ;-) til sidst suttede hun mig færdig og jeg kom udover hendes bryster. 

Bad og kaffe det hele for 1200 og det var det værd :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Argh! Come on! Nu har jeg læst positive indlæg her og tænkte i dag skal jeg sgu et smut til Vejle. Valget stod mellem Nara, Alinya og Yen. Men tog Nara og besøgte Joy tror jeg, meget dårligt engelsk så det meste hun sagde var "you ok"? Det sagde hun så næsten hele tiden. Sød og venlig er hun, helt sikkert, men massere kan hun ikke og hendes body til body består af hun gynger frem og tilbage over en med hendes bryster, med for lidt olie så de nærmest hopper afsted.Det var et par dage siden hun havde barberet sig, så det føltes som hun gnubbede en stålbørste mod mine ædlere dele. Og ja smag og behag er forskelligt men ingen der har prøvet Ann i Fredericia, kan mene hende her er køn, Fræk eller sexet på nogen måder, hverken figur eller væremåde. Jeg spekulerer om hende her bare har sagt hun hed Joy, for kan slet ikke se nogen sammenhæng med tidligere anmeldelser.

Men er det Joy der passerede mig, så kan man få mange meget bedre Thai andre steder i Vejle og Fredericia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm lyder ikke som den samme hende jeg besøgte var meget opsat på at tilfredsstille mig på alle måder og hun tungekyssede endda hvilket der ikke er mange der gør så det var nok ikke den samme 8-) men det har jo også meget med kemi at gøre hvordan vi bliver behandlet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej alle gode nyheder S kommer tilbage den 12 i næste månede så i kan godt begynde at spare op, jeg er begyndt så jeg kan besøge hende mange mange gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner har lige været forbi Nara til en gang Massage som altid Super Service fik da jeg spurgte at vide at S kommer i slutningen af August men at der kommer en super ny ung pige allerede d 9 August så det skal nok blive et godt Efterår :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner lige en opdate fra Nara Thaimassage jeg kunne ikke styre min egen nysgerrighed så måtte forbi og prøve den nye pige jeg blev mødt af en utrolig smuk og slank pige midt i 20'erne på bare hun hed Linda jeg bestilte en time med massage og B2B jeg vil ikke trætte jer med en laaang beskrivelse men vil fremhæve hendes utroligt imødekommende væsen hendes idlevelse var til UG ren GF oplevelse med dybe kys og superfransk. Sex i flere positioner specielt fræk doggy med stort svaj i ryggen med en fed ryg tatto. Nå så blev det en halvlang beskrivelse alligevel blev revet med da jeg gennemlevede det igen :x Skal 100 % tilbage inden i andre finder vej der skal nok blive kø ;-)

cola og bad det hele for en 1,2 Lap.

Ses derude i det skønne Thaiuniverse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGamle skrev, for 2 timer siden:

Hej venner lige en opdate fra Nara Thaimassage jeg kunne ikke styre min egen nysgerrighed så måtte forbi og prøve den nye pige jeg blev mødt af en utrolig smuk og slank pige midt i 20'erne på bare hun hed Linda jeg bestilte en time med massage og B2B jeg vil ikke trætte jer med en laaang beskrivelse men vil fremhæve hendes utroligt imødekommende væsen hendes idlevelse var til UG ren GF oplevelse med dybe kys og superfransk. Sex i flere positioner specielt fræk doggy med stort svaj i ryggen med en fed ryg tatto. Nå så blev det en halvlang beskrivelse alligevel blev revet med da jeg gennemlevede det igen :x Skal 100 % tilbage inden i andre finder vej der skal nok blive kø ;-)

cola og bad det hele for en 1,2 Lap.

Ses derude i det skønne Thaiuniverse.  

er hun ny i danmark  ?

eller taler hun dansk  ?

 

S kommer om 24 aug....  så jeg er begyndt at samle flasker sammen så jeg har lidt spare penge til hende

.....

:)) 555

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Nare for første gang i mandags.

Blev vidst ind i et lækkert rum, tilbudt bad og toilet inden start.

Sorry drenge men fik ikke fat i navnet. Men pigen havde en lækker stram krop. Stor tattoo på låret en lille hen over lænden samt lidt på foden. Store bryster som strittede af lyst. Gudekrop

Massagen er der ikke meget at skrive om. Men fik forhandlet lidt pris om fuldpakke på plads.

Fik en dejlig omgang sex hvor hun var indlevende og opmærksom på mig, hun har kræfter til at ride hårdt og længe.

Afslutningsvis fik jeg et NASTY blowjob som for altid vil være PRINTET på nethinden. FUCK det var toppen. Finger spøt  talk og finale you name it. Waaaov

Da jeg skulle i bad kom jeg forbi en anden kunde som sad i mellemgamgen og ventede IKKE fedt. Og da jeg skulle ud sad der en herre i forlokalet og drak rødvin med Mutter IKKE fedt.

Men alt i alt fik jeg et besøg som jeg ikke vil være foruden. 

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 2 timer siden:

 

Da jeg skulle i bad kom jeg forbi en anden kunde som sad i mellemgamgen og ventede IKKE fedt. Og da jeg skulle ud sad der en herre i forlokalet og drak rødvin med Mutter IKKE fedt.

Men alt i alt fik jeg et besøg som jeg ikke vil være foruden. 

Venligst 8000

Tak for anmeldelsen. 

...og forhåbentlig lærer stedet med tiden at "diskretion gives og forventes" er det gældende i den branche. 

Jeg har (I alle mine år) faktisk aldrig stødt på en anden mand under et GP-besøg, ansigt til ansigt, og det vil jeg gerne blive ved med. Selvom jeg ind imellem har kunnet høre snak mellem GP og en anden mand, og i enkelte tilfælde har kunnet lytte med på "akten".

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 10. august 2016 at 09:11:

Jeg var hos Nare for første gang i mandags.

Blev vidst ind i et lækkert rum, tilbudt bad og toilet inden start.

Sorry drenge men fik ikke fat i navnet. Men pigen havde en lækker stram krop. Stor tattoo på låret en lille hen over lænden samt lidt på foden. Store bryster som strittede af lyst. Gudekrop

Massagen er der ikke meget at skrive om. Men fik forhandlet lidt pris om fuldpakke på plads.

Fik en dejlig omgang sex hvor hun var indlevende og opmærksom på mig, hun har kræfter til at ride hårdt og længe.

Afslutningsvis fik jeg et NASTY blowjob som for altid vil være PRINTET på nethinden. FUCK det var toppen. Finger spøt  talk og finale you name it. Waaaov

Da jeg skulle i bad kom jeg forbi en anden kunde som sad i mellemgamgen og ventede IKKE fedt. Og da jeg skulle ud sad der en herre i forlokalet og drak rødvin med Mutter IKKE fedt.

Men alt i alt fik jeg et besøg som jeg ikke vil være foruden. 

Venligst 8000

Du sku ha taget Mutter , som du kalder hende , hun er god efter et par glas rødvin 

Del dette indlæg


Link til indlæg

C IS BACK

Stadig samme super service hvis det var mig der havde vundet de 140 mill var pigerne hos Nara nok også millionærer :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej alle kunne ikke dy mig da jeg kom der op så valgte begge piger altså C og linda tror jeg nok og hold nu kæft det var en god oplevelse de er bestemt vær at prøve 2 af de lange for en time med to piger er helt ok for mig det er ikke sidste gang det skal prøves

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...