Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg må sige at jeg har prøvet mange steder i min tid men alligevel blev jeg positivt overrasket over min oplevelse hos S hos Nara i Vejle. 

S er i starten af 20'erne med en gude krop og en total glat landingsbane og et par dejlig ungpigebryster. Hendes B2B er noget man skal og må prøve inden man skal i graven :-) 

hun blev utrolig tændt og fik flere ufrivillige sprøjtorgasmer hvilket bare gjorde oplevelsen endnu bedre ville have betalt hvad det skulle have været men det var standard Vejle priser. 

Om jeg skal besøge hende igen......

Prøv at stoppe mig ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tillader at betvivle ægtheden i denne anmeldelse, ny bruger der lovpriser et sted hvor andre incl. mig selv har haft ekstremt dårlige oplevelser, med griske thai madammer der forsøger at malke en hver kr. ud af dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ved ikke hvorfor nogle altid skal forsøge at tro det værste om andre det kan måske også være derfor de selv få dårlige oplevelser på visse steder. 

Pigen jeg har omtalt havde jeg en super kemi med og det gav måske lige det som de negative herre aldrig kommer til at opleve ;-) 

hun havde også kun været der en uges tid.........

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er da villig til at tage en for holdet så vi kan se om der er noget om snakken men ja det lyder lidt underligt at han opretter sig og skriver en så god oplevelse 30 min senere og svare når i skriver til ham her men når jeg skriver til ham privat besked er der intet svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 19 minutter siden:

jeg er da villig til at tage en for holdet så vi kan se om der er noget om snakken men ja det lyder lidt underligt at han opretter sig og skriver en så god oplevelse 30 min senere og svare når i skriver til ham her men når jeg skriver til ham privat besked er der intet svar

Jeps, god ide.

 

Hvis der er enslydende information fra to uafhængige kilder, så plejer det at passe :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er som i rigtig skriver ny derfor har jeg ikke lige forstået hvordan man svare på PM sorry. 

Jeg bestilte B2B men fik GFE ;-) 

for en lab....

men synes det er en god ide altid at prøve selv :-) beskrivelsen af pigen står jeg 110 % inde for om i kan få GFE er op til jer selv ...........

Redigeret af Larsens
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg tog så en for holdet med det var c jeg var inde ved hun er også 25 +- dejlig massage og alt det andet var også meget fint 1200 for fuld pakke og jeg tror jeg tager en mere for holdet i morgen da det jo var s jeg skulle prøve 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet midt januar, kan ikke huske navn på pigen, men fik en super service, pæn ren klinik bad og super sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så tog jeg lige turen til vejle igen og denne gang var det hos S og hold da kæft en krop hun har og er utrolig nem at snakke med og skrup liderlig og skide sød det er nok den bedste thai jeg har været hos ung, smuk og liderlig så bliver det ikke bedre må sige at vores førstegangs anmelder ikke har skudt helt ved sigen af

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak kingo40 rart at nogen gider at undersøge forholdene istedet for at være negativ overfor hvad andre oplever :-) 

Skal snart afsted til S igen håber hun har tid ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det må man da håbe men det er ikke forde hende der tager tlf har ret meget styr på det hun skriver intet ned men så løser pigerne det bare og det er med et smil på læben hold nu kæft jeg bliver fattig på de piger de forslog mig at jeg jo bare kunne tage begge piger næste gang men de nævnte ikke noget om prisen så nu må vi se hvad det bliver til men god tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omg - det var et godt tip.

har været til massage hos C - Sea

fantastisk sød ung kvinde med et godt humør og forholdsvis god til massage/kæle og pirrende adfærd.

lækre omgivelser med mulighed for bad før og efter.

eneste minus er at ind og udgang er knap så diskret.

gentagelse: JA FOR POKKER

tak Larsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thormod66 skrev, for 1 time siden:

Omg - det var et godt tip.

har været til massage hos C - Sea

fantastisk sød ung kvinde med et godt humør og forholdsvis god til massage/kæle og pirrende adfærd.

lækre omgivelser med mulighed for bad før og efter.

eneste minus er at ind og udgang er knap så diskret.

gentagelse: JA FOR POKKER

tak Larsens

nu er jeg forvirret... der blev snakket om der var C og S der gav massage,.. men du skriver C og Sea er den samme pige??? hvordan hænger det lige sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jeg også inden jeg gik ind af døren og ved bestilling.

jeg foretog en forholdsvis simpel risiko vurdering og valgte at vove pelsen med de bekræftende anmeldelser og så måtte tiden vise om det blev C eller S eller hvem pokker der nu arbejdede der.

jeg var heldig tror jeg nok og meget tilfreds med hende der tog sig kærligt af mig. Der var tre kvinder og gætter på den lidt ældre var Mutter selv. Hun var nu også ganske køn, men foretrækker selv de yngre modeller.

hende jeg besøgte sagde hun hed C eller Sea

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 24/2/2016 at 09:26:

Jeg tillader at betvivle ægtheden i denne anmeldelse, ny bruger der lovpriser et sted hvor andre incl. mig selv har haft ekstremt dårlige oplevelser, med griske thai madammer der forsøger at malke en hver kr. ud af dig.

Det er så fedt når sådanne foredomme bliver skudt i sænk.

Velkommen nye vi tror ikke en skid på jer eller noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg havde en aftale med S i weekenden, jeg kom til aftalte tid, men hun var optaget en time endnu... det er sgu for dårligt, men efter aftale med hende  der var der så kom jeg igen en time efter, men nu havde hun så ikke lyst til at arbejde mere den dag fik jeg at vide, men jeg kunne  så komme igen dagen efter og blev spurgt om jeg ville ha en tid, NEJ TAK! magen til useriøst sted skal man lede længe efter, så husk hvis i skal derned så er det som at spille lotto, men der sker desværre tit de steder der får god omtale, så får de masser at lave og skider på aftaler indtil det bliver sløje tider igen,,, så jeg finder lige et andet sted for eftertiden, heldigvis så er der mange seriøse steder i Vejle med flotte smukke piger der giver en super service OG hvor man kan få en tid og den bliver overholdt.. så dem holder jeg mig til

Redigeret af Hyggeonkel
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver nødt til også at komme med input.

Jeg har besøgt stedet (for lidt tid siden), og for mig var det en stor succes.

Jeg kom uanmeldt, og blev taget under behandlig af en ung, meget smuk kvinde. Jeg kan ikke huske navnet. Vil skyde hende til starten / midten af tyverne.

Udemærket massage, som dog ikke var hård, men det gjorde ikke noget den dag, havde mere brug for afslapning. Det var meget behageligt og der var masser af pirring, selv om der kun var aftalt massage.

Da jeg blev vendt om spurgte hun forsigtigt ind til om jeg kunne tænke mig Body to body? Vi aftalte dette med HJ som afslutning og vi aftalte en pris. Sådan normal pris for Vejle.

Pigen var meget meget flot, og det var virkelig en dejlig omgang jeg fik.
Jeg ved ikke om det bare var mig der var særligt i humør, men det var noget nær det bedste jeg personligt har prøvet. Når jeg var lige ved at komme holdt hun pause, og det gjorde hun flere gange så jeg til sidst var ved at sprænge i luften. Jeg fik en voldsom udløsning. Det var virkelig dejligt. Og så har jeg ikke sagt for meget.

Derefter aftørring, jeg blev spurgt om jeg ville have et glas vand, og jeg takkede ja.

Herefter kom en samtale der for mig viste at hun også var en god salgskvinde. Først roste hun mit vedhæng, sagde den var smuk (det har jeg da allgevel aldrig oplevet), og lidt efter fortalte hun at en af de andre damer havde sagt at hun syntes jeg var en flot fyr, og meget gerne ville have lov til at massere mig.

Dygtigt forsøg på at sikre at jeg kom forbi igen :)

Det havde jeg nu nok gjort alligevel p.g.a. den meget gode service.

Jeg kan ikke svare på om stedet er blevet dårligere, men min oplevelse var god.

Eneste ulempe ved stedet er i mine øjne beliggenheden. Det er totalt udiskret og man skal stå og vente ved døren til skue for en del forbikørende...

Redigeret af Karl6
Stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...