Hop til indhold
Bananas

Ulækker annonce up in my face

Recommended Posts

Bananas skrev, for 1 time siden:

Så ser vi i denne tråd endnu et eksempel på den danske formen for ytringsfrihed. Jeg siger at JEG ikke kan lide en annonce. Jeg siger at JEG ikke kan lide ett billede. Jeg siger ikke noget som helst om nogen anden.

Og så kommer i med hån, spot og spe, og kalder mig for sager, bedømmer hvem jeg er etc. Dansk ytringsfrihed når den er som bedst: d.v.s. når du kan nedgøre andre. Ikke når du siger din mening om sagen, men nedgører andre. 

Men jeg skal vel være stolt der kan fremkalde så meget antipati hos den slags mennesker :smile:

Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så er der frit slag til at smutte tilbage til sverigstan. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, 1 time siden:

Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så er der frit slag til at smutte tilbage til sverigstan. :D

Wow, jeg bøjer mig i støvet for den topkommentaren. :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Plaskeren skrev, for 6 timer siden:

Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så er der frit slag til at smutte tilbage til sverigstan. :D

Med eller uden smiley, den kommentar var i mine øjne langt fra dit normale niveau, Plasker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...