Hop til indhold
Bananas

Ulækker annonce up in my face

Recommended Posts

Gæst
Østerbroen skrev, for 3 minutter siden:

Tøserne finder nok snart noget andet at gå bananas over :D:D:D

Ja, jeg vil gerne brokke mig over den reklame der er dér nu. :D Hvor mandschauvinistisk at kalde os kællinger!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der  er da intet så skønt som gensidige sorte kys, sådan en tunge i måsen er da vidunderligt..dem der ikke bar prøvet det er gået glip af meget..  og dem der kan blive forarget af  sådan noget skulle nok finde et andet medie end dette her...  kan huske min oldemor blev forarget af blow for mange mange år siden og kunne ikke drømme om at gøre den slags.. vi skriver altså 2016 nu og numseslik hører til dagligdagen ligesom blow og digitalt tv :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hyggeonkel skrev, for 4 minutter siden:

og dem der kan blive forarget af  sådan noget skulle nok finde et andet medie end dette her...  

Hvem er forarget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ihvertfald rart med et rimeligt diskret skærmbillede når man som jeg sidder i et almindeligt familiemiljø og følger med her på EG, det er jo ikke os alle der sidder alene for nedrullede gardin i en tilrøget ungkarlehybel mellem tomme Colaflasker og fedtplettede pizzabakker :) 

En almindelig tekstside er neutral og påkalder ikke opmærksomheden og frister ikke til et kig over skulderen hos en der passerer bag om, det gør animationer og billeder derimod.

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Jeg er ved at være lidt træt af at se en kvindetunge penetrere en manderøv hver gang jeg skal logge ind på EG. Kan heller ikke undgå den, fordi penetrationen sker lige præcis hvor indlogningen sker. Der findes sikkert dem der synes billedet er superlækkert, men personligt får jeg kvalme hver gang jeg ser lortet. 

Kan i ikke placere/udforme annoncerne med lidt mere finesse?

det kunne jo også være to læbber der hygger sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 11 timer siden:

Jeg ser den ikke, men jeg logger heller ikke ud, men lukker bare min browser

For øvrigt, har du prøvet det, det er ret fedt - men kræver naturligvis en ren røv ;-)

Jeg tvivler nu på at det kræver en ren røv for ikke at logge ud. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden:

I er en flok hystader! :D 

Jeg tror du skal prøve at få kontrol over din mandehørm. Den siver jo ud af dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 timer siden:

Ja, jeg vil gerne brokke mig over den reklame der er dér nu. :D Hvor mandschauvinistisk at kalde os kællinger!

nu blev der jo sagt "tøserne" og ikke kælllnger...men overdrivelse fremmer jo forståelsen, det er vist på tide at få genudsendt"lillebror og Ingrid".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, 1 time siden:

nu blev der jo sagt "tøserne" og ikke kælllnger...men overdrivelse fremmer jo forståelsen, det er vist på tide at få genudsendt"lillebror og Ingrid".

Nej, der stod ikke tøserne Rasmus Modsat. 

image.jpeg.d64b73a8b1e010b1225a7b49ea460

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror du skal prøve at få kontrol over din mandehørm. Den siver jo ud af dig.

Årh, ligesom din sarthed? Grow some balls. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Østerbroen skrev, for 11 timer siden:

fejl

 

 

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 12 timer siden:

Ja, jeg vil gerne brokke mig over den reklame der er dér nu. :D Hvor mandschauvinistisk at kalde os kællinger!

For det første skrev jeg tøser, for det andet mente jeg slet ikke dig eller nogen af det kvindelige køn det har skrevet i denne debat. ;);)

 

Østerbroen skrev, for 12 timer siden:

Tøserne finder nok snart noget andet at gå bananas over :D:D:D

 

 

Bundstokken skrev, for 11 timer siden:

Det er ihvertfald rart med et rimeligt diskret skærmbillede når man som jeg sidder i et almindeligt familiemiljø og følger med her på EG, det er jo ikke os alle der sidder alene for nedrullede gardin i en tilrøget ungkarlehybel mellem tomme Colaflasker og fedtplettede pizzabakker :) 

 

Kunne det tænkes at der var andre årsager til at reklamen ikke får andres pis oppe og køre og for at blive i din jargon, så fordi du lever på en løgn overfor dine omgivelser behøver andre jo ikke at gøre det,  vel. :(:(

 

Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Årh, ligesom din sarthed? Grow some balls. :) 

Han elsker at være efter andre men tåler intet selv. Intet nyt i det :D:D:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Østerbroen skrev, for 6 minutter siden:

For det første skrev jeg tøser, for det andet mente jeg slet ikke dig eller nogen af det kvindelige køn det har skrevet i denne debat. ;);)

Jamen, jeg taler sådan set heller ikke om noget du har skrevet men om den nuværende reklame, så alt er godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 27 minutter siden:

 

Han elsker at være efter andre men tåler intet selv. Intet nyt i det :D:D:D

Og du kan som sædvanligt ikke lade være med at blande dig i andres ordveksling. Har du ingen egen at veksle ord med der ovre i de fine kvarteren?

Men bliv nu ikke alt for trist at du ikke ikke fik nogen manderøv at kigge ind i, måske kan du og i andre med samme exquisite taste tage til nærmeste sauna og kigge så meget i vil. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Årh, ligesom din sarthed? Grow some balls. :) 

Aah - I get it. I grow some balls, and voila - så kan jeg pludseligt lide at kigge ind i mænds anus? Fungerer det virkelig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 32 minutter siden:

For det første skrev jeg tøser, for det andet mente jeg slet ikke dig eller nogen af det kvindelige køn det har skrevet i denne debat. ;);)

Bundstokken skrev, for 12 timer siden:

Det er ihvertfald rart med et rimeligt diskret skærmbillede når man som jeg sidder i et almindeligt familiemiljø og følger med her på EG, det er jo ikke os alle der sidder alene for nedrullede gardin i en tilrøget ungkarlehybel mellem tomme Colaflasker og fedtplettede pizzabakker :) 

 

Kunne det tænkes at der var andre årsager til at reklamen ikke får andres pis oppe og køre og for at blive i din jargon, så fordi du lever på en løgn overfor dine omgivelser behøver andre jo ikke at gøre det,  vel. :(:(

 

Han elsker at være efter andre men tåler intet selv. Intet nyt i det :D:D:D

 

 

Hvilken løgn er det du mener jeg lever på ? :) 
Min familie ved godt jeg køber sex og det sker med min hustrus fulde billigelse og oprindeligt på hendes opfordring, men derfor kan vi jo sagtens have et ønske om en gensidig diskretion om emnet.
Jeg bliver ikke sjælden ønsket god fornøjelse og når vi ses igen, spurgt om det var en god oplevelse -  dette synes jeg så er lidt grænseoverskridende :-? .

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Og du kan som sædvanligt ikke lade være med at blande dig i andres ordveksling. Har du ingen egen at veksle ord med der ovre i de fine kvarteren?

Men bliv nu ikke alt for trist at du ikke ikke fik nogen manderøv at kigge ind i, måske kan du og i andre med samme exquisite taste tage til nærmeste sauna og kigge så meget i vil. ;-)

Lille pige dog, forstå at andres grænser et anderledes end din.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, Lige nu:

Lille pige dog, forstå at andres grænser et anderledes end din.

I lige måde lille snobtroll :grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bundstokken skrev, for 2 minutter siden:

Hvilken løgn er det du mener jeg lever på ? :) 
Min familie ved godt jeg køber sex og det sker med min hustrus fulde billigelse og oprindeligt på hendes opfordring, men derfor kan vi jo sagtens have et ønske om en gensidig diskretion om emnet.
Jeg bliver ikke sjælden ønsket god fornøjelse og når vi ses igen, spurgt om det var en god oplevelse -  dette synes jeg så er lidt grænseoverskridende :-? .

Du skrev du havde brug for diskretion når du sidder i et familiemiljø, hvis alle i dit familiemiljø ved hvad du laver forstår jeg ikke dit behov for diskretion. 

Du skrev malende om hvordan alle os lever incl pigerne måske der intet havde imod annoncen, er det viden du har eller ville du bare svine nogen til på et grundlag du ikke har ?? ;);)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 1 minut siden:

eller ville du bare svine nogen til på et grundlag du ikke har ?? ;);)

 

Han prøver måske at leve op til mesteren fra Østerbro :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

I lige måde lille snobtroll :grin::grin::grin:

Det er ikke mig der vil have at andre skal underligge sig mine grænser lille barnlige pige :D:D

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 5 minutter siden:

Det er ikke mig der vil have at andre skal underligge sig mine grænser lille barnlige pige :D:D

 

Amen!

Her er en lille quiz? Gæt på baggrund af følgende ord en bestemt bruger her: sippet, fordømmende, selvhøjtidelig, komisk, selvmodsigende, kværulerende

Hvem kan det mon være?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ser vi i denne tråd endnu et eksempel på den danske formen for ytringsfrihed. Jeg siger at JEG ikke kan lide en annonce. Jeg siger at JEG ikke kan lide ett billede. Jeg siger ikke noget som helst om nogen anden.

Og så kommer i med hån, spot og spe, og kalder mig for sager, bedømmer hvem jeg er etc. Dansk ytringsfrihed når den er som bedst: d.v.s. når du kan nedgøre andre. Ikke når du siger din mening om sagen, men nedgører andre. 

Men jeg skal vel være stolt der kan fremkalde så meget antipati hos den slags mennesker :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 10 minutter siden:

Amen!

Her er en lille quiz? Gæt på baggrund af følgende ord en bestemt bruger her: sippet, fordømmende, selvhøjtidelig, komisk, selvmodsigende, kværulerende

Hvem kan det mon være?

Du glemte det vigtigste: Svensk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...