Hop til indhold
Guest Maii Love

Galdetråd: opkald med hemmeligt nummer

Recommended Posts

Guest Maii Love

Jeg tændte min telefon kl 6 i morges og indtil nu er der en eller anden med hemmeligt nummer, der har ringet op og lagt på med det samme 26 gange! Hvad fanden (og en hel masse andre eder) er det for en pikspiller der gør sådan noget? Giver det et kick? Hvad får han ud af det? Det er netop en af grundene til at jeg ikke tager imod gæster med hemmeligt nummer!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker for både kvinder og mænd. Jeg havde en homoseksuel mand der ringede mig op 5-6 gange om dagen. Nogle gange kunne jeg høre ham stønne, andre gange lagde han bare på... 

 

Det der hjalp var at få nummerviser på min tlf. Jeg ringede ham op 1 gang og truede med anmeldelse og så hørte jeg aldrig noget igen. Ville jeg måske gøre i dine sko ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan informere dig om at det ikke er en selvfølge at det er en mand men en kollega der syntes det er fedt at bringe dit pis i kog.

Jeg nappede en pige i at ringe maaaaange gange op ved at tage min anden mobil og ringe hendes nr op samtidig med hun havde mig i røret på min arbejdsmobil og wupti mærkelig nok var hendes nr optaget hver gang. Sikkert for at blokke min mobil for opkald fra seriøse gæster.

Men det er fandens træls og spild af overskud med de hemmelignr. 

Håber du trods alt får en super dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 33 minutter siden:

Det sker for både kvinder og mænd. Jeg havde en homoseksuel mand der ringede mig op 5-6 gange om dagen. Nogle gange kunne jeg høre ham stønne, andre gange lagde han bare på... 

 

Det der hjalp var at få nummerviser på min tlf. Jeg ringede ham op 1 gang og truede med anmeldelse og så hørte jeg aldrig noget igen. Ville jeg måske gøre i dine sko ;)

Hvordan ringer du hemmelig nr op. Det er vi rigtig mange der gerne vil vide.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

På et plan er det vel en form for chikane, men i og med det er hemmeligt nummer kan jeg ikke gøre meget, udover at brokke mig til jer og min telefonpige ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

ja....brok du dig bare til os, men det hjælper nok ikke....ha nu alligevel en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 53 minutter siden:

På et plan er det vel en form for chikane, men i og med det er hemmeligt nummer kan jeg ikke gøre meget, udover at brokke mig til jer og min telefonpige ;-) 

Hej Maii

På min telefon, kan jeg "skjule" opkald fra hemmelige numre, så de aldrig kommer igennem

Det kan gøres på Android og Windows phone, så mon ikke også på Iphone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror de fleste af os kan sætte os ind i, at det er frustrerende og pisseirriterende, når folk ringer fra hemmeligt nummer. 

Jeg tager heller aldrig telefonen, når folk ringer fra hemmeligt nummer og er også interesseret i at blokere dem. 

Vildmand skrev, for 4 minutter siden:

Hej Maii

På min telefon, kan jeg "skjule" opkald fra hemmelige numre, så de aldrig kommer igennem

Det kan gøres på Android og Windows phone, så mon ikke også på Iphone

Har du et link til en guide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 3 timer siden:

Jeg tændte min telefon kl 6 i morges og indtil nu er der en eller anden med hemmeligt nummer, der har ringet op og lagt på med det samme 26 gange! Hvad fanden (og en hel masse andre eder) er det for en pikspiller der gør sådan noget? Giver det et kick? Hvad får han ud af det? Det er netop en af grundene til at jeg ikke tager imod gæster med hemmeligt nummer!

sweetie - få dig en gammel samsung 3 eller noget i den stil - koster en tussebasse eller deromkring... og så brug den til kunder.... 

1. du kan blokere opkald fra hemmelige numre

2, du kan gemme op til 200 (tror jeg det er ) i en frasorteret liste

3. du kan lukke af for spammere på sms

og du kan gemme op til 1200 message strings....  

Det er løsningen på alle dine problemer med røvhuller :) de kommer ganske enkelt aldrig i gennem ... 

jeg havde en ... han spammede mig med sms via nettet ...... og mit filter sagde 156 tilbageholdte beskeder....  og mindst ligeså mange opkald på en weekend...  han må ikke have lavet andet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror de fleste af os kan sætte os ind i, at det er frustrerende og pisseirriterende, når folk ringer fra hemmeligt nummer. 

Jeg tager heller aldrig telefonen, når folk ringer fra hemmeligt nummer og er også interesseret i at blokere dem. 

Har du et link til en guide?

Samsung; 

Settings, Device, Call, Call Rejection, Auto Reject List - og så marker i Unknown number :) Så kommer ingen ukendte numre igennem - de ryger direkte på svareren 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for svar. :) 

På min LG telefon skulle jeg gå ind i:

Telefon, Opkaldsindstillinger, Afvis opkald, Afvis opkald fra, Sætte kryds i Private numre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Jasmin skrev, for 1 time siden:

sweetie - få dig en gammel samsung 3 eller noget i den stil - koster en tussebasse eller deromkring... og så brug den til kunder.... 

1. du kan blokere opkald fra hemmelige numre

2, du kan gemme op til 200 (tror jeg det er ) i en frasorteret liste

3. du kan lukke af for spammere på sms

og du kan gemme op til 1200 message strings....  

Det er løsningen på alle dine problemer med røvhuller :) de kommer ganske enkelt aldrig i gennem ... 

jeg havde en ... han spammede mig med sms via nettet ...... og mit filter sagde 156 tilbageholdte beskeder....  og mindst ligeså mange opkald på en weekend...  han må ikke have lavet andet :) 

Jeg har en gammel bøf af en Samsung 2-3 Galaxy-whatever som arbejdstelefon, men jeg har enkelte stamgæster der ringer fra hemmeligt nummer, så jeg vil helst ikke blokere for alle hemmelige numre - kun ham/den/hende der spammer mig. 

Godt du lige kendte max på beskeder - indtil videre er jeg på 852 ;) 

 

indtil videre har hemmeligt nummer-gutten ringet 38 gange... Håber da for ham at han ikke betaler opkaldsafgift :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 2 timer siden:

Samsung; 

Settings, Device, Call, Call Rejection, Auto Reject List - og så marker i Unknown number :) Så kommer ingen ukendte numre igennem - de ryger direkte på svareren 

Problemet er at når ordensmagten ringer, så er det fra et fælles kontor hvor nummeret vises som hemmeligt. Dette gælder også enkelte forretningsforbindelser, så man kan ikke bare frasortere alt :( 

Opkald mellem 17 og 20 med hemmeligt nummer har dog indtil nu i 100% af tilfældene været totalt ligegyldigt tidsspilde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan altså sagtens vise hemmeligt nummer. Der findes en app der viser hemmelige numre og der findes også et telefonselskab som profilerer sig på at give adgang til hemmelige numre. Justphone tror jeg det hedder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 20 timer siden:

Problemet er at når ordensmagten ringer, så er det fra et fælles kontor hvor nummeret vises som hemmeligt. Dette gælder også enkelte forretningsforbindelser, så man kan ikke bare frasortere alt :( 

Opkald mellem 17 og 20 med hemmeligt nummer har dog indtil nu i 100% af tilfældene været totalt ligegyldigt tidsspilde.

Det er jo så ikke så vigtigt for os piger lige at ordensmagten ikke kan få fat på os.... hvis de vil noget er det NÆPPE det nummer de ringer på *gg* :) 

 så med mindre man som Maii tillader at nogen gæster alligevel ringer fra hemmeligt nr :) - så vil jeg sige det er den hellige gral 

Der er jeg glad for at jeg har lært alle mine faste at der ikke er noget der hedder undtagelser.... sms mig... ellers ingen aftale :) 

Særaftaler kan vi finde ud af inden for dørene.... men når det gælder kontakt - så er det på min måde eller slet ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Jamen måske man skulle overveje så der ikke kan ringes fra hemmelig nummer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 22 timer siden:

Problemet er at når ordensmagten ringer, så er det fra et fælles kontor hvor nummeret vises som hemmeligt. Dette gælder også enkelte forretningsforbindelser, så man kan ikke bare frasortere alt :( 

Opkald mellem 17 og 20 med hemmeligt nummer har dog indtil nu i 100% af tilfældene været totalt ligegyldigt tidsspilde.

Bare rolig, du behøver IKKE bekymre dig om at undlade at svare, når ordensmagten ringer, så aflægger de dig et besøg, i reklamevogn med uniformerede chauffører.  - Trust me - .Jow jow der er sgu service på drengen,

Lige præcis, det er røvhullerne der vil sælge alt muligt skrammel mellem himmel og jord, der ringer i det tidsrum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 3 minutter siden:

Jamen måske man skulle overveje så der ikke kan ringes fra hemmelig nummer

Hvis du har en fast besøgende med hemmeligt nummer, så beder du vedk. om dette og gemmer det i din telefon under hans "navn" - når han så ringer så står der på displayet at - xxxxx.ringer, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
BigDick skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du har en fast besøgende med hemmeligt nummer, så beder du vedk. om dette og gemmer det i din telefon under hans "navn" - når han så ringer så står der på displayet at - xxxxx.ringer, 

Okay det troede jeg ikke man kunne, men tak for oplysningen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 31 minutter siden:

Okay det troede jeg ikke man kunne, men tak for oplysningen :-)

Sorry - det gik sgu lidt for hurtigt der. Jeg blandede det sammen med udeladt nummer, Så nej det kan man ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 54 minutter siden:

Bare rolig, du behøver IKKE bekymre dig om at undlade at svare, når ordensmagten ringer, så aflægger de dig et besøg, i reklamevogn med uniformerede chauffører.  - Trust me - .Jow jow der er sgu service på drengen,

Lige præcis, det er røvhullerne der vil sælge alt muligt skrammel mellem himmel og jord, der ringer i det tidsrum. 

Og de har tendens til at have en forfærdelig sjællandsk accent - BELASTENDE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 23 timer siden:

Problemet er at når ordensmagten ringer, så er det fra et fælles kontor hvor nummeret vises som hemmeligt. Dette gælder også enkelte forretningsforbindelser, så man kan ikke bare frasortere alt :( 

Opkald mellem 17 og 20 med hemmeligt nummer har dog indtil nu i 100% af tilfældene været totalt ligegyldigt tidsspilde.

Hvis man har Onfone, kan man tilvælge at hemmelignummer opkald, får en automat-svare der fortæller at man ikke modtager hemmelige opkald. De får valget mellem at trykke 1 for at vise nummer, eller afbryde.

Gælder mig bekendt også ordensmagten, men hvem vil ikke gerne blokere dem? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 59 minutter siden:

Hvis man har Onfone, kan man tilvælge at hemmelignummer opkald, får en automat-svare der fortæller at man ikke modtager hemmelige opkald. De får valget mellem at trykke 1 for at vise nummer, eller afbryde.

Gælder mig bekendt også ordensmagten, men hvem vil ikke gerne blokere dem? :)

Nogen gange vil man helst blokere dem, andre gange har man brug for deres opkald... 

Løsningen med, at man kun bliver stillet igennem, hvis man oplyser sit nr. er besnærende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ville jeg lige finde et link, og så viser det sig at Onfone er blevet til Yousee, det fame ikk til at følge med i..

PS. Jeg ved ikke om servicen er bibeholdt, men kender en som arbejder i Yousee kundeservice, så kan da spørge.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...