Hop til indhold
Guest Maii Love

Galdetråd: opkald med hemmeligt nummer

Recommended Posts

hej maii Love 

det er nogen som har for meget tid og det skal man ikke tage sig af. 

hvis dine gæster vil have fat i dig sender de dig en sms så kan du svare på den i stede for og være ligeglad med 
telefon-overiver-rigning 

Hilsen 
helene 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 2 timer siden:

Nu ville jeg lige finde et link, og så viser det sig at Onfone er blevet til Yousee, det fame ikk til at følge med i..

PS. Jeg ved ikke om servicen er bibeholdt, men kender en som arbejder i Yousee kundeservice, så kan da spørge.

KF.

Det er vist (i telefonsammenhæng) meget længe siden, at Onfone blev købt af TDC (Yousee) og siden skiftede navn. Det foresvæver mig, at der er et andet selskab, der har servicen med, at hemmelige numre kun stilles igennem, hvis man indtaster sit nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 12 minutter siden:

Det er vist (i telefonsammenhæng) meget længe siden, at Onfone blev købt af TDC (Yousee) og siden skiftede navn. Det foresvæver mig, at der er et andet selskab, der har servicen med, at hemmelige numre kun stilles igennem, hvis man indtaster sit nummer.

Jeg kan heller ikke få det til at passe... Min hukommelse spiller mig et puds. Hvad dælen var det nu det selskab hed? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan heller ikke få det til at passe... Min hukommelse spiller mig et puds. Hvad dælen var det nu det selskab hed? 

Justfone? De reklamere ihvertfald med de kan. 

 

Edit, man får valget om at kunne oplyse sit nummer for at kommer i gemme til modtager. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var det jeg tænkte på.

http://meremobil.dk/2014/09/justfone-er-luften-slut-med-hemmeligt-nummer/

"

Det er funktionerne, der skal tiltrække kunderne.

En af de mere kontroversielle er ”Vis hemmeligt nummer”, hvor nummeret på den der ringer vises, også når det er angivet som hemmeligt. Personen der ringer op får inden nummeret vises mulighed for enten at acceptere telefonnummeret vises eller afbryde opkalde"

Men justfone er nu fullrate? 

Ikk nemt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...