Hop til indhold
okbobobo

Mylena Silkeborg - Fuldstændig tømt

Recommended Posts

Så Mylena havde et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, så jeg bestilte 30 minutters blowjob. Mylena er en rigtig behagelig og smuk kvinde med en rigtig smidig og velplejet krop. Hun sutter rigtig dejligt og varirerret og gerne dybt. En fantastisk indsats leverede hun og en dejlig behagelig service hvor man hele tiden følte sig meget velkommen og tilpas.

http://www.theladymylena.com/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Viborgsearch skrev, for 3 timer siden:

Er hun "gammel"? (+40-50) ?

 

meget svært at vurdere på billederne

Mylena skriver selv i sin annonce, at hun er 43 :

Med en figur (ikke mindst lange ben & velformet numse:wub:) og velplejet hud som mange 30-årige ville misunde hende, tvivler jeg ikke sekund på at dette er rigtigt. Jeg kunne næsten mistænke hende for at lægge et par år eller tre til ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konsulen skrev, den 29/2/2016 at 15:39:

Hvordan kom du i kontakt med hende?  Hun svarer ikke når jeg ringer. 

smid hende en besked her inde og prøv at ringe :) det kun på hobby basis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt hende da hun holdt til i Hillerød/Sjælland for en del år siden.... Dejligt at læse at hun stadig holder højt niveau... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mortover skrev, for 24 minutter siden:

Hvor er det henne i Silkeborg hun træffes?

Når/Hvis man opnår en aftale med Mylena, så udleveres adressen og transportmulighed til stedet. Mylena er den eneste, der skal udlever adressen pga. diskretion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 3 timer siden:

smid hende en besked her inde og prøv at ringe :) det kun på hobby basis

Det lykkedes mig at få en aftale i dag og det har jeg bestemt ikke fortrudt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, den 14/2/2016 at 16:47:

Så Mylena havde et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, så jeg bestilte 30 minutters blowjob. Mylena er en rigtig behagelig og smuk kvinde med en rigtig smidig og velplejet krop. Hun sutter rigtig dejligt og varirerret og gerne dybt. En fantastisk indsats leverede hun og en dejlig behagelig service hvor man hele tiden følte sig meget velkommen og tilpas.

http://www.theladymylena.com/ 

Hey Okbobobo

Mange tak for dine flotte & rosende ord. 

& ikke mindst tusind tak for dit dejlige besøg. Det var mig en fræk fornøjelse at hygge om dig :wink:

Ingen tvivl om at du er meget velkommen igen, når du finder tid & lyst.

Indtil da... hold dig varm ;-)

* Kys fra Mylena *

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, den 14/2/2016 at 00:44:

Mylena er en skøn skøn kvinde. :)

Hey DJX

Mange tak. Du er jo også en skøn skøn mand at få besøg af ;-)

Ha' en dejlig dag.

* Kys til dig *

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andreas skrev, den 29/2/2016 at 18:38:

Mylena skriver selv i sin annonce, at hun er 43 :

Med en figur (ikke mindst lange ben & velformet numse:wub:) og velplejet hud som mange 30-årige ville misunde hende, tvivler jeg ikke sekund på at dette er rigtigt. Jeg kunne næsten mistænke hende for at lægge et par år eller tre til ;) 

 

Hey Andreas du Dejlige

Nu gir du mig jo røde kinder igen, igen :grin:

Tak for de søde ord. Du ser bestemt heller ikke værst ud :wink:

Ingen grund til mistanke... jeg er er født i 1972... såe... Intet er lagt til eller fra.. hi..hi.

Du ønskes en skønherlig dag.

* Kys fra Mylena *

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. RC skrev, for 18 timer siden:

Jeg har besøgt hende da hun holdt til i Hillerød/Sjælland for en del år siden.... Dejligt at læse at hun stadig holder højt niveau... 

Hey Mr. RC

Tak for dit besøg i sin tid :) længe siden. Håber du har det godt.

Det glæder & beærer mig rigtig meget, at du skriver højt niveau :-P

Jeg kan jo ikke andet end være extra glad, når jeg får sådan nogle frække dejlige besøg.

I mine øjne skyldes niveauet bestemt også gæsten, som iøvrigt bliver nøje udvalgt, med fokus på gensidige fornøjelser, samt mine forberedelser af de må detaljer, omgivelserne, stemningen med mere, til hyggestunderne. 

Hos mig er det begrebet 'der skal 2 til den bedste tango' der giver mig ~& forhåbentlig også altid gæsten~ en følelse af et helt specielt niveau ;) 

Go' torsdag til dig.

* Knus fra Mylena *

 

Redigeret af TheLadyMylena

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konsulen skrev, for 17 timer siden:

Det lykkedes mig at få en aftale i dag og det har jeg bestemt ikke fortrudt 

Hey Konsulen

Hvor var & er jeg glad for dit besøg igår :wink: Håber du hyggede dig ligeså meget som jeg & at du havde en fortsat dejlig dag.

Glæder mig til at se dig igen lige pludselig :wink:

* Knus & kys til dig *

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 18 timer siden:

Når/Hvis man opnår en aftale med Mylena, så udleveres adressen og transportmulighed til stedet. Mylena er den eneste, der skal udlever adressen pga. diskretion.

Hey BigDick

Jeg kunne ikke sige det bedre selv & giver dig så fuldstændig ret. Tak for dine ord herom :)

Diskretionen er pålagt mig for brug af stedet & det samme kræves af gæsten til enhver tid, på alle leder & kanter.

Derud over er der mange andre former for diskretion, som begge parter skal ha' tillid til, altid bliver opretholdt.

Vi skal jo, som du også så fint skriver mellem linierne, passe på hinanden & værne om hinanden :)

Jeg håber du har det dejlig BD & ønsker dig en skøn dag ;)

* Knus til dig fra Mylena *

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mortover

Lyder til, at man skulle få en aftale i hus :)

Er hun ligesom på billederne og snakker dansk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mortover skrev, for 2 minutter siden:

Lydlige så dansk som dig og migil, at man skulle få en aftale

Er hun ligesom på billederne og snakker dansk :) 

Præcis som på billederne og er Pære dansk som dig og mig. Rigtig god fornøjelse, med besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Ja, jeg taler & forstår skam flydende Jysk :) Er 174/175 cm. høj... lidt højere når jeg engang får de høje stiletter eller støvlerne på ;)

Det eneste jeg har pillet ved i mine fotos, er at sløre ansigtet, da jeg går op i 351 % fuld diskretion & anonymitet.

Resten er den fuldstændige naturlige mig ;)  'What You see is what You get' 

Rigtig herlig onsdag til Jer.

* Mylena *

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mortover skrev, den 24/3/2016 at 15:48:

Er hun ligesom på billederne og snakker dansk :) 

 

TheLadyMylena skrev, for 8 timer siden:

Det eneste jeg har pillet ved i mine fotos, er at sløre ansigtet, da jeg går op i 351 % fuld diskretion & anonymitet.

Resten er den fuldstændige naturlige mig ;)  'What You see is what You get' 

 

Kort sagt: smuk chokoladebrun, dansk kvinde som 100% lever op til billeder og beskrivelse. Og vigtigst af alt - totaloplevelsen hos hende overgår i min optik forventningerne med adskillige 100% :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Hej tror hun er ældre end angivet kunne ikke få lårbasserne op over hovedet da jeg var på besøg. Det plejer først at være et problem når man runder de 50.

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, for 26 minutter siden:

Hej tror hun er ældre end angivet kunne ikke få lårbasserne op over hovedet da jeg var på besøg. Det plejer først at være et problem når man runder de 50.

Det har da intet med alder og gøre :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, for 38 minutter siden:

Hej tror hun er ældre end angivet kunne ikke få lårbasserne op over hovedet da jeg var på besøg. Det plejer først at være et problem når man runder de 50.

kan det ikke være ligemeget med alder, hun har jo en flot krop og giver åbenbart en rigtig god oplevelse.  jeg har desvære ikke oplevet hende men hun står  højt på listen over piger der skal besøges 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...