Hop til indhold
okbobobo

Mylena Silkeborg - Fuldstændig tømt

Recommended Posts

storslem skrev, for 55 minutter siden:

Hej tror hun er ældre end angivet kunne ikke få lårbasserne op over hovedet da jeg var på besøg. Det plejer først at være et problem når man runder de 50.

Hey Storslem

Hi..hi.. Jeg tillader mig at ta' det som et meget stort kompliment, hvis du betragter mig som værende en på over 50 :huh: :D

Jeg øver mig så nu hjemme på stuegulvet på at få stængerne helt om bag nakken,

så hvis vi en dag mødes igen & vi begge ligger i den rigtige stilling... så skal du bare se løjer :lol:

Rigtig herlig aften til dig.

* Mylena *

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, for 13 timer siden:

Hej tror hun er ældre end angivet kunne ikke få lårbasserne op over hovedet da jeg var på besøg. Det plejer først at være et problem når man runder de 50.

lol3.giflol3.giflol3.gif

jeg er 31 - og det kan jeg heller ikke....   siden hvornår skulle det have det fjerneste med alder at gøre...   

Som jeg husker den yderst smukke Mylena er hun både smidig og med en slank krop der kan gøre de fleste på min alder misundelige....  og så den chokolade-hudfarve....  jeg er slet ikke misundelig...  overhovedet slet ikke :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ hæ

Det har overhovede ikke noget med alder at gøre...jeg kan snildt stå på hovedet og lægge mine ben op, på armene....eller for for den sags skyld have bene op over hovedet....

Og jeg er 107 år....Det er først når benet skal være strakt over hovedet det begynder at knibe efterhånden....ja ja alderen begynder at trykke :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mylena

Jeg har prøvet at ringe flere gange da jeg meget gerne vil lave en aftale med dig. Ikke mindst efter at have læst alle de rosende ord om dig. Jeg havde nu tænkt mig at have dig i 3 - 4 timer en dag hvor vi begge har tid. Hvordan kommer vi i snak??

Knus den diskrete og seriøse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften Kinky fyr

Jeg har desværre vidst været optaget da du ringede. Beklager.

Jeg sender dig gerne en hilsen via PM... hvis det er okay ?

Så kan vi skrive nærmere derom i første omgang.

Du ønskes en dejlig aften til vi skrives ved ;)

* Knus fra Mylena *

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 14 timer siden:

lol3.giflol3.giflol3.gif

jeg er 31 - og det kan jeg heller ikke....   siden hvornår skulle det have det fjerneste med alder at gøre...   

Som jeg husker den yderst smukke Mylena er hun både smidig og med en slank krop der kan gøre de fleste på min alder misundelige....  og så den chokolade-hudfarve....  jeg er slet ikke misundelig...  overhovedet slet ikke :):):) 

Pyhaa... dejligt at læse at jeg ikke er den eneste der ikke kan få benene bag nakken :lol:

Jasmin... tusind tak for dine søde ord :)

Vær ikke misundelig... der er jo så bare noget andet som jeg nok ikke har... men som du har... Ska' vi bytte ? ;)

Ha' en herlig aften, Jasmin

* Knus fra Mylena *

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Hæ hæ

Det har overhovede ikke noget med alder at gøre...jeg kan snildt stå på hovedet og lægge mine ben op, på armene....eller for for den sags skyld have bene op over hovedet....

Og jeg er 107 år....Det er først når benet skal være strakt over hovedet det begynder at knibe efterhånden....ja ja alderen begynder at trykke :D:D:D 

Hey Lady Cherie

Jeg har lige fundet et trick til at kunne (ud)holde benene strakt over hovedet... ligemeget alder :-P

Jeg fortæller dig gerne tricket... hvis du fortæller mig din hemmelighed til, hvordan du holder dig så smuk & velholdt... & speciel af en 107 årig :blink:;) 

* Mylena *

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, for 2 timer siden:

TheLadyMylena

Hvad mener du med at give besked på PM

Knus

Prøv at klikke på kuverten helt oppe ved siden af dit brugernavn, så kan du skrive til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...