Hop til indhold
Guest Søren Brun

Advarselspoints/Karantæner

Recommended Posts

Gæst
Bananas skrev, for 26 minutter siden:

Så ved du altså ikke hvad strengen handler om. Den handler ikke om at man kan opføre sig, den handler om hvis det er en god idé at få at vide hvilke som har fået karantæne og i hvor lang tid. F.eks .....

:arrow: Hvis man opfører sig ordentlig så sker det jo ingenting. Den information du efterspørger betyder bare ikke så meget for mig. Administrator har hidtil ikke gidet at komme frem med det og det forstår jeg godt for ham og hans medarbejdere bliver jo tit svinet i indlæg fra brugere så snart det bliver givet en advarsel eller karantæne og det kommer frem fra brugeren selv.

Hvis der var respekt for Administrator og hans folk så var det i orden men at skulle høre på hvordan minimoderatorerne herinde ville råve op om manglende advarsler, forkerte advarsler og lave mere ballade end de gør i forvejen ja den lyst har jeg ikke og interessen for at snage i hvem der nu er i den sorte bog har jeg heller ikke. Det kunne være enkelte brugere også selv synes at det ikke kommer andre ved. Men sikke en ballade det ville give hvis forslaget blev til virkelighed.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Nille skrev, for 14 timer siden:

Hvorfor går folk så meget op i advarsler og karantæner, man kan bare holde sig på måtten, længere er den ikke.

God weekend :)

Naturligivis, så du har ikke fået nogen advarsler???

Nille skrev, for 21 timer siden:

Jeg synes det er en dårlig ide at udstille folk, som med dette forslag.

Hvorfor?. Det er vel ingen grund til at skjule fakta.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 2 minutter siden:

:arrow: Hvis man opfører sig ordentlig så sker det jo ingenting. Den information du efterspørger betyder bare ikke så meget for mig. Administrator har hidtil ikke gidet at komme frem med det og det forstår jeg godt for ham og hans medarbejdere bliver jo tit svinet i indlæg fra brugere så snart det bliver givet en advarsel eller karantæne og det kommer frem fra brugeren selv.

Hvis der var respekt for Administrator og hans folk så var det i orden men at skulle høre på hvordan minimoderatorerne herinde ville råve op om manglende advarsler, forkerte advarsler og lave mere ballade end de gør i forvejen ja den lyst har jeg ikke og interessen for at sange i hvem der nu er i den sorte bog har jeg heller ikke. Det kunne være enkelte brugere også selv synes at det ikke kommer andre ved. Men sikke en ballade det ville give hvis forslaget blev til virkelighed.

Se på fanden, du kunne jo faktiskt skrive din mening om trådens emne. Godt gået.:wink:

Den informationen betyder heller ikke ret meget for mig. Men jeg kan forstå at nogle undrer hvorfor folk forsvinder; især hvis de er blevet venner. Mig bekommer det ikke ret meget; jeg har alligevel ingen venner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
kanonkongen skrev, for 46 minutter siden:

Hej Søren Brun.

Jeg er bare ikke helt enig, og dt behøver vi jo heller ikke være.

Enig, der skal jo være en grund til at skrive/lave lidt debat.B) Jeg faldt nok primært over det, du skrev om Blue Jacket, det synes jeg er helt off topic, med andre ord så indleder du med et eksempel som er komplet ubrugeligt. Medlemmer, der frivilligt forlader EG, kan selvfølgelig nævne grunden, hvis de synes at det er relevant. Hvis ikke, skal det være deres 'hemmelighed'.

Og godnat til dig.

Redigeret af Søren Brun
Sidste er blevet mere uddybende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, den 13/2/2016 at 08:30:

Hvorfor går folk så meget op i advarsler og karantæner, man kan bare holde sig på måtten, længere er den ikke.

God weekend :)

Problemet opstår vist, men jeg er ikke ekspert, når de så at sige forsøger at "holde på andres måtte"! (Jeg ved det, den var ualmindelig dårlig....)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt kommentarer til de fire oprindelige forslag: 

Søren Brun skrev, den 12/2/2016 at 23:58:

Er det noget, der bør offentliggøres på EG? :huh:

1) Har valgt at forlade EG

2) Nye medlemmer

3) Karantæner og længden af disse, (for ikke at skabe myter)

4) At dette bør være et dagligt punkt på 'Feedback om Eroguide.

 

1: Folk skal have lov til (frivilligt) at forlade boardet og/eller gradvist glide ud af debatten. 

Måske havde man brug for EG på et punkt i sit liv, og er videre nu. Måske mistede man interessen. Måske får man tonsvis af ***** ved sin nye unge kæreste/MILF/GILF. 

Fred være med det, og verden går videre, uanset om man har postet 2, 200 eller 2000 poster. 

 

2. Hvis de poster noget godt eller bemærkelsesværdigt, så lægger man af sig selv mærke til det. Ingen grund til at admin eller mods skal bruge tid på det. 

 

3. Jeps, god ide. Hvis det ikke er for tidskrævende, så gerne åbenhed i moderationen. 

Det er dog ikke noget, jeg personligt har gået at ventet på. 

 

4. OK sted at lægge det - hvis det besluttes. 

Dagligt er dog måske lidt voldsomt, især hvis det kun bliver punkt 3. Ugentligt er helt fint. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, den 18/2/2016 at 16:16:

Problemet opstår vist, men jeg er ikke ekspert, når de så at sige forsøger at "holde på andres måtte"! (Jeg ved det, den var ualmindelig dårlig....)

Ved mit normale trinbræt i det offentlige transportsystem så jeg her til aften den rødhårede og -skæggede fyr, der tumler mumlende rundt og støder ind i væggene og de ventende passagerer. Psykiatrien er sparet væk, så vi må leve med medborgere, der ikke tager deres medicin. Han er dog blevet mere stille med årene, så det er kun nye kvindelige passagerer, der kigger skræmt på ham.

Sådan er det også herinde, vi giver sjældent karantæne til nogen, medmindre vi er nødt til det. Skråen bliver altid vendt et par gange eller tre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...