Hop til indhold
Bananas

Normalt og acceptabelt at sælge sex??

Recommended Posts

Jasmin skrev, for 54 minutter siden:

Enig - det er faktisk den eneste grund til at jeg også vil være forbeholden,..... 

Hvis jeg mistænker at min datter in spe er gjort af et svagere stof end sin mor - så håber jeg aldrig hun begynder.... men har hun psyken til det..... by all means... go for it

Det hårde i den her branche er ikke alt det der er til at tage at føle på... renlighed, dumhed ect.... det er den udtalte mangel på respekt der skinner igennem på så mange måder ... den er grusom... og det er det der er hårdt ved at være GP og det der æder en levende hvis man ikke ved hvordan man skal bearbejde det

Ja, det påvirker desværre mig pt men jeg aner heller ikke hvordan jeg skal gøre det for at være ærlig. Er langt fra at være proff. desværre. Synes det frækt og hyggeligt men det fandme hårdt arbejde. :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg tænker også at mangelen  på respekt er noget af det allerværste. Men er det ikke sådan generelt hos os alle..i alle sammenhænge, på jobbet, i parforholdet, forholdet mellem børn og forældre o.s.v.  Så snart vi ikke føler os værdsat og anerkendt, så falder tingene fra hinanden og vi føler os svage..

Netop DET er sikkert ualmindelig hårdt som GP. De mænd med allermindst selvværd, har jeg en forestilling om, også er dem der forsøger at hæve dig over andre..kunne være en GP hvor man jo har "ret til" fordi man har betalt..tænker de. 

Her er kommer det altoverskyggende problem  så. De gp'ere der er stærkest og har kunnet sortere blandt gæsterne i årevis, har således kunnet bygge en sikker gruppe af mænd op, hvor de ved der ingen problemer er i den retning....Men hvor mange (få) mon det er ?   De gp'ere der har sværest ved at skaffe gæster.. .de står måske med det hårde lod at skulle finde sig i nedladenhed og manglende  respekt. Hvis de vil tjene penge...Må være sindssygt svært.  - Og vi er tilbage ved denne verdens afsindigt kyniske virkelighed : De svageste og de der har det sværest ( også økonomisk ) bliver trampet på, - hvis de vil prøve at tjene noget  som GP.

Jeg kommer fra et miljø hvor det er totalt tabu at tale om prostitution. Men jeg har den dybeste respekt for de piger jeg har besøgt. De er rent ud sagt fantastisk  dygtige til at udføre jobbet på den mentale del også. Respekt for det !

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Somebody skrev, for 2 timer siden:

Ja, jeg tænker også at mangelen  på respekt er noget af det allerværste. Men er det ikke sådan generelt hos os alle..i alle sammenhænge, på jobbet, i parforholdet, forholdet mellem børn og forældre o.s.v.  Så snart vi ikke føler os værdsat og anerkendt, så falder tingene fra hinanden og vi føler os svage..

Netop DET er sikkert ualmindelig hårdt som GP. De mænd med allermindst selvværd, har jeg en forestilling om, også er dem der forsøger at hæve dig over andre..kunne være en GP hvor man jo har "ret til" fordi man har betalt..tænker de. 

Ja - du rammer noget af det rigtigt.... 

ikke at blive anerkendt - fred være med det... ofte (med mindre det er gengangere) er sexen overfladisk for den kan aldrig blive mere end begge parter putter i det.... så at manden ikke anderkender min eksistens bagefter eller endnu værre - virker til at have bondeanger... det kan håndteres... 

det er psyk 1-0-1 så det kan bearbejdes ud fra den parameter at det i virkeligheden slet ikke har noget at gøre med mig..... 

det er dem der går videre end ligegyldigheden og bondeangeren, der trækker tænder ud... 

jeg har lige været i Esbjerg... det var en rædsom tur og jeg kommer IKKE tilbage for ALDRIG i den tid jeg har hygget mig som Jasmin har jeg fået så mange hæslige beskeder, så mange trusler og så mange beskeder blottet for pli og dannelse og respekt.. 

Det gennemgående tema fra min tur var

1: Første besked der overskrider mine grænser fuldkommen... typisk om jeg tilbød usikker sex (allerede der kan kunden overhovedet ikke besøge mig) eller "jeg være danske mand der vil kneppe dit lille fisse" (jeg modtager IKKE andet end danske mænd og danske mænd skriver ikke forkert ordstilling+formfejl)

2: mig der høfligt svarer at jeg ikke dyrker usikker sex under nogen form, citat fra min annonce om hvem jeg modtager og i øvrigt at vedkommende skal henvende sig andet steds. Høfligt, præcist og ikke til at misforstå. 

3a : besked fra idioten om at jeg jo bare er en luder og hvor meget han skal betale for at få lov til at gøre hvad han vil

3b: besked fra idioten om at klamme ludere bare skal tage det som han vil og hvor meget han i øvrigt glæder sig til at "indsæt selv voldtægts-scenarie her"

 

Selvfølgelig har jeg da set det hele før i løbet at de forgangne 2 år - især lige da jeg var begyndt som Jasmin i 2014.

.... men ALDRIG i den koncentration det tikkede ind på min tlf i Esbjerg. Jeg var dybt chokeret og det tog virkelig en ordentlig bid af mig. Min mand siger det tog mig flere dage at blive normal igen og at turen hjem fra Esbjerg (han kørte over så vi kunne følges hjem i bil) var med en pige han slet ikke kunne genkende

... og jeg tror ham. En tæppebombning af ens integritet og selvrespekt er meget at ryste af.... og min distance til ham og alle der kom i nærheden af mig i flere dage var ikke til at misforstå. 

Det var så meget så jeg måtte love ham at hvis jeg nogensinde havde så modbydelig en tur igen - så tager jeg ikke flere for han kunne slet ikke holde ud at se mig sådan. 

det er ikke sådan det skal være - men det er sådan det sagtens kan være..... i større eller mindre udstrækning.. 

Hvis det var sådan når jeg er på i KBH var jeg stoppet for længst... Esbjerg var en anomali - men stadig.... den var der og beskriver ret godt hvordan det kan være. Heldigvis har jeg ikke set den koncentration andre steder i landet hvorfor jeg blev så chokeret - men selv om det er 14 dage siden jeg kom hjem kan jeg da mærke det endnu... 

Problemet er at det genererer en uvilje i mig... (og vel også i andre der oplever det for meget) ... og så er det at det holder om med at have appel at være GP

Jeg håber aldrig nogensinde jeg oplever den koncentration af had og ondskab rettet direkte mod min person igen... for så  er Jasmin fortid... ganske enkelt... så er det overhovedet ikke det værd uanset hvor begejstret jeg så er for de gæster der kommer igennem mit SMS-filter og sexen med disse søde og respektfulde i øvrigt :) 

Men den dag de søde gæster der kommer igennem mit filter ikke kan opveje alle idioterne... så stopper jeg. Og kan da mærke at det snerper derhen af ind i mellem

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gør, at en enkelt bys mænd kan byde op med så megen uacceptabel modbydelighed?

Hvad siger pigerne, der arbejder der til daglig? Genkender I scenariet, eller er det "hende Kjøwenhavnersnuden" der lige skal sættes på plads for ikke at føre sig for meget frem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Nu har jeg aldrig arbejdet i Jylland, og er også meget forbeholden overfor at gøre det, endnu mere nu efter Jasmins historie.

Selvfølgelig er der søde folk og idioter alle steder, men min egen personlige erfaring, fra den gang jeg ofte besøgte venner i Vejle, Viborg, Århus og diverse forstæder, er sgu ikke fortaler for jyske mænd. Sjældent er jeg blevet behandlet så grimt, som jeg kunne forvente dagligt at blive behandlet når jeg var i det jyske.

Som gp er jeg også på vagt overfor at tage imod besøgende fra det jyske, da bitter erfaring bare er, at jeg oftere står tilbage med en grim smag i munden end med sjællandske mænd... Og svenskere, for resten, nu vi er ved det, svenskere har også en lidt større tendens til at være nederen :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Men så for lige at holde mig til emnet:

Nej, det er ikke normalt at sælge sex. Der er ikke særlig mange der gør det, og så er det ikke normalt.

Om der er acceptabelt, ja, det synes jeg da, ville ikke gøre det hvis jeg syntes det var uacceptabelt.

Om det så er ACCEPTERET, det er et andet spørgsmål. Og nej, det synes jeg ikke det er, i langt størstedelen af samfundet. Og det er da ubehageligt. Og derfor jeg holder det hemmeligt fra langt de fleste jeg kender. Men nå ja...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her i pastoratet - Esbjerg og omegn - arbejder kun udenlandske piger, de er jo vant til at blive behandlet som skrammel hvor de kommer fra, så ingen forskel på at være her og der. Der er INGEN danske piger i Esbjerg og omegn. Og er der endelig en der får forvildet sig herned så smutter hun hurtigt igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
BigDick skrev, for 8 minutter siden:

Her i pastoratet - Esbjerg og omegn - arbejder kun udenlandske piger, de er jo vant til at blive behandlet som skrammel hvor de kommer fra, så ingen forskel på at være her og der. Der er INGEN danske piger i Esbjerg og omegn. Og er der endelig en der får forvildet sig herned så smutter hun hurtigt igen. 

Øv for jer. Men efter Jasmins beretning kan man nok godt forstå det :-/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 1 minut siden:

Øv for jer. Men efter Jasmins beretning kan man nok godt forstå det :-/ 

Bruger IKKE noget af skramlet, har opbygget en fast besøgs tjeneste så er godt hjulpet. Nu var det så de > mig ikke forstå< og andre ghetto boere der ødelagde det for Jasmin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax
Mette Tøsen skrev, den 2/14/2016 at 19:02:

Nu har jeg aldrig arbejdet i Jylland, og er også meget forbeholden overfor at gøre det, endnu mere nu efter Jasmins historie.

Selvfølgelig er der søde folk og idioter alle steder, men min egen personlige erfaring, fra den gang jeg ofte besøgte venner i Vejle, Viborg, Århus og diverse forstæder, er sgu ikke fortaler for jyske mænd. Sjældent er jeg blevet behandlet så grimt, som jeg kunne forvente dagligt at blive behandlet når jeg var i det jyske.

Som gp er jeg også på vagt overfor at tage imod besøgende fra det jyske, da bitter erfaring bare er, at jeg oftere står tilbage med en grim smag i munden end med sjællandske mænd... Og svenskere, for resten, nu vi er ved det, svenskere har også en lidt større tendens til at være nederen :-P

 

I efteråret lavede jeg en aftale med en jysk pige, som var begyndt at tage til sjælland nogle gange om måneden. VI skrev frem og tilbage og lavede en aftale. Den dag vi skulle mødes, skrev hun, at hun desværre var nødt til at aflyse, Hun var blevet så dårligt og respektløst behandlet og modtaget flere truende beskeder, så fremover ville hun kun arbejde i det trygge Jylland, som hun kendte. Hun undskyldte over for mig: Trist at det skulle gå ud over os "Sjællændere" som skrev pænt og høfligt til hende, skrev hun. 

jeg tænker på, om man som GP, skal være så meget på vagt overfor mænd med truende adfærd, at de her kategoriseringer i Jyder, Københavnere, etniske eller ikke etniske danskere osv sker, fordi det er en måde at beskytte sig på. ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Lowmax skrev, for 6 minutter siden:

I efteråret lavede jeg en aftale med en jysk pige, som var begyndt at tage til sjælland nogle gange om måneden. VI skrev frem og tilbage og lavede en aftale. Den dag vi skulle mødes, skrev hun, at hun desværre var nødt til at aflyse, Hun var blevet så dårligt og respektløst behandlet og modtaget flere truende beskeder, så fremover ville hun kun arbejde i det trygge Jylland, som hun kendte. Hun undskyldte over for mig: Trist at det skulle gå ud over os "Sjællændere" som skrev pænt og høfligt til hende, skrev hun. 

jeg tænker på, om man som GP, skal være så meget på vagt overfor mænd med truende adfærd, at de her kategoriseringer i Jyder, Københavnere, etniske eller ikke etniske danskere osv sker, fordi det er en måde at beskytte sig på. ??

God pointe... Desværre er 80% af det vi piger har at gå efter, jo faktisk bare vores mavefornemmelse. Psykopater og deslige fødes desværre ikke med et Scarlett letter i panden.

Men måske er det hele bare en kulturel misforståelse, eller en kulturel seen ned på hinanden? Forbandede københavnersnuder og dumme bonderøve? 

Jeg ved det ikke... Jeg ved bare at når en mand skriver til Mette "jeg vil have det og det som du ikke tilbyder din lille lorteluder" så gider Mette ikke at se ham, end ikke for en million kroner. Og når en mand på en bar siger til den private pige "du skal sutte min pik på lokummet, og så skal jeg nok købe en drink til dig bagefter, din lorteluder" så gider den private pige sgu heller ikke at se ham...

Og det er så hvad enten han er jyde, københavner, tyrker eller englænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Jeg har hørt fra andre piger, at de modtager lignende beskeder. Trist og foruroligende.

Nå, beklager hvis  denne snak er lidt off topic.

 

 Hmm..

Med lidt held bliver man ”straffet” J

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, den 13. feb. 2016 at 20:13:

Hvad siger pigerne, der arbejder der til daglig? Genkender I scenariet, eller er det "hende Kjøwenhavnersnuden" der lige skal sættes på plads for ikke at føre sig for meget frem?

Jeg er fra Sjælland og har haft eget privat diskret sted mellem Skjern og Ringkøbing i ca 1 1/2 år. Jeg genkender ikke scenariet, jeg har haft søde stabile gæster, ganske få afbrændere og næsten ingen idioter i telefonen i Vestjylland. Også fra Esbjerg ;) Helt modsat København, som jeg ikke er interesseret i at arbejde i.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare sige, at jeg har den største respekt for kvinder som stiller deres dyder til rådighed mod betaling, det er fandme nogle seje tøser! 
Tænk en fattig verden vi ville leve i, hvis de slet ikke fandtes!?. Så jeg forstår ikke hvordan nogen kan være nedladende over for dem, det er jo helt grotesk.

Jeg siger ikke dette for at få fedtemærker, jeg er faktisk ikke selv nogen stor bruger af det, da jeg allered har, og altid har haft, alt hvad jeg skal bruge af sex og kærlighed der hjemme. Men jeg tager et lille sving ud i fantasiens vidunderlige verden, med en nøje udvalgt GP'er, et par gange eller tre om året, og fuck hvor jeg nyder at der er den mulighed.
Stor respekt for de kvinder (-og her taler jeg selvfølgelig ikke om kvinder som er handlet, undertrykte eller misbrugere).

At det så ikke er accepteret i bredere kredse, hverken at sælge eller købe sex, er jeg nok ret enig i, sådan er det bare, desværre,  men det forhindre ikke mig i at være dybt fascineret at kvinder som kan og vil gøre det. Det halter måske lidt mere med mændene/køberne, men hvad faen, at købe et slag fisse er, vel om ikke en menneskeret, så da i hvert fald helt acceptabelt, når det foregår på et ordentligt grundlag. 

Love and understanding! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...