Hop til indhold
Bananas

Normalt og acceptabelt at sælge sex??

Recommended Posts

Ledvogter lukkede tråden om priser, lige præcis når Roland påstod at det ikke er normalt og acceptabelt at sælge sex. Så jeg nåede ikke at svare.
I min optik er det måske ikke helt normalt, men fuldstændigt acceptabelt at sælge sex, og hvis min datter eller min kæreste ville gøre det så skulle jeg acceptere det. HVIS de gerne ville prøve og det gjorde dem glade. Problemet er måske at karrieremulighederne er noget begrænsede og at erfarenhed og mange års arbejde desværre ikke fører til større indtægter. Men en periode - hvorfor ikke?
I mit gamle hoved er det mere problematiskt at købe sex, end at sælge. Men det er mit problem og mig om det. Og jeg har faktiskt både købt og solgt.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at rigtig mange har 2 holdninger til det, altså lidt dobbeltmoral.

De fleste, både mænd og kvinder vil nok ikke synes, at det var særlig rart, hvis ens datter var massagepige......men modsat så ha' fuld og helt oprigtig, respekt for, hvis nabokonen/datteren var massagepige (dette gælder dog kun mændene tror jeg...kvinderne/konerne ville aldrig kunnne ha' respekt for det)

Ps bor selv med en GP....men igen dobbeltmoral.....det er ikke noget vi praler med til vejfesten:grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter jørgensen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror at rigtig mange har 2 holdninger til det, altså lidt dobbeltmoral.

De fleste, både mænd og kvinder vil nok ikke synes, at det var særlig rart, hvis ens datter var massagepige......men modsat så ha' fuld og helt oprigtig, respekt for, hvis nabokonen/datteren var massagepige (dette gælder dog kun mændene tror jeg...kvinderne/konerne ville aldrig kunnne ha' respekt for det)

Ps bor selv med en GP....men igen dobbeltmoral.....det er ikke noget vi praler med til vejfesten:grin:

 

Unskyld de personlige spørgsmål: Men bor du med en GP - og køber sex? Eller er du herinde fordi din kærestes erhverv gør dig interessered by proxy?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Unskyld de personlige spørgsmål: Men bor du med en GP - og køber sex? Eller er du herinde fordi din kærestes erhverv gør dig interessered by proxy?

Tidligere storforbruger af både danske og udenlandske (og også thaier)......men ikke mere....nu er det mere interesse for branchen og dens udvikling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været kæreste med en GP, og det var lidt sjovt det med at jeg pludseligt holdt op med at knalde andre, imens hun blev ved :smile:. Men sådan var jo overenskomsten.

Nu lidt mere personligt: Er det en thai du er blevet sammen med? Du er selvfølgelig ikke nødt at svare, men hvis du nogensinde skal blive statsminister, er det jo lige så godt at springe ud af skabet nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke om det er helt normalt og acceptabelt at sælge sex og om det nogensinde bliver sådan. Omvendt er det helt normalt og acceptabelt at købe sex. Det er dog ikke noget man snakker med kasseekspedienten i supermarkedet om, men sine venner kan man godt snakke med det om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved ikke om det er helt normalt og acceptabelt at sælge sex og om det nogensinde bliver sådan. Omvendt er det helt normalt og acceptabelt at købe sex. Det er dog ikke noget man snakker med kasseekspedienten i supermarkedet om, men sine venner kan man godt snakke med det om.

Mærkeligt... i min verden er det omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Har også været kæreste med en GP, og det var lidt sjovt det med at jeg pludseligt holdt op med at knalde andre, imens hun blev ved :smile:. Men sådan var jo overenskomsten.

Ha ha:grin:, ja det har du ret i....men altså jeg må sige, at det egentlig var meget lettere at acceptere, end jeg ville ha' troet inden......og det giver faktisk en god snak, når begge parter har godt kendskab til branchen.

 

Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Nu lidt mere personligt: Er det en thai du er blevet sammen med? Du er selvfølgelig ikke nødt at svare, men hvis du nogensinde skal blive statsminister, er det jo lige så godt at springe ud af skabet nu...

Jeg går direkte efter statsministerposten:grin:....nej hun er pære dansk.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Har også været kæreste med en GP, og det var lidt sjovt det med at jeg pludseligt holdt op med at knalde andre, imens hun blev ved :smile:. Men sådan var jo overenskomsten.

 

 Hvis jeg blev kæreste med en GP ville det være med fri sex til begge uden man blandede sig i det  :-) 

Men folk må selvfølgelig finde deres egen overenskomst…. 

Hvis jeg havde en datter ville jeg så ønske hun blev GPér??? nej det ville jeg ikke! tror det ødelægger mere psykisk end det gavner og Pigerne bliver for meget udsat for bunden mentalt af Mænd. Det er penge altså ikke værd i min optik. Men hun skulle nu ikke være bange for at komme og fortælle det hvis hun valgte den retning i livet. Ville støtte op om og elske hende alligevel

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Mærkeligt... i min verden er det omvendt.

Hmm. Kan vi måske være enige om at vi ser verden forskelligt. Du skriver selv, at du har været kæreste med GP, så måske du ved bedre ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ved ikke om det er helt normalt og acceptabelt at sælge sex og om det nogensinde bliver sådan. Omvendt er det helt normalt og acceptabelt at købe sex. Det er dog ikke noget man snakker med kasseekspedienten i supermarkedet om, men sine venner kan man godt snakke med det om

Hej sølvpapirshat......pu ha.....jeg ville gerne tro, at du havde ret, måske kan man tale med nogle af sine venner om det, og måske ville det være acceptabelt for dem, men hvis det generelt florerede i din omgangskreds, at du var sexkøber, så tror jeg en del ville kigge skævt til dig.....det er stadigvæk et tabu....mange gør det, men ikke ret mange taler om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter jørgensen skrev, for 10 minutter siden:

Ha ha:grin:, ja det har du ret i....men altså jeg må sige, at det egentlig var meget lettere at acceptere, end jeg ville ha' troet inden......og det giver faktisk en god snak, når begge parter har godt kendskab til branchen.

 

Jeg går direkte efter statsministerposten:grin:....nej hun er pære dansk.....

Peter Jørgensen for Prime Minister :wink:

Enig - jeg troede også det ville være sværere, men det gik faktiskt godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 7 minutter siden:

 Hvis jeg blev kæreste med en GP ville det være med fri sex til begge uden man blandede sig i det  :-) 

Men folk må selvfølgelig finde deres egen overenskomst…. 

Hvis jeg havde en datter ville jeg så ønske hun blev GPér??? nej det ville jeg ikke! tror det ødelægger mere psykisk end det gavner og Pigerne bliver for meget udsat for bunden mentalt af Mænd. Det er penge altså ikke værd i min optik. Men hun skulle nu ikke være bange for at komme og fortælle det hvis hun valgte den retning i livet. Ville støtte op om og elske hende alligevel

Sådan er kærligheden til børnen - altomfattende,

Min datter er ikke GP - hvad jeg ved. Men en af hendes bedste venner er, en pige jeg også er vel bekendt med. Og hun har det  meget godt med det. Hende har det ikke ødelagt, men styrket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 9 minutter siden:

Hmm. Kan vi måske være enige om at vi ser verden forskelligt. Du skriver selv, at du har været kæreste med GP, så måske du ved bedre ? ;)

Nej bedre ved jeg ikke - men anderledes ved jeg. Jeg har helt klart problemer med at købe sex og den position i forhold til sælgende kvinder som mange sexkøbere mener de har ret til . Problemer der har sin oprindelse inde i mit inderste. Men jeg har ingen problemer med at folk sælger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 26 minutter siden:

TJeg ved ikke om det er helt normalt og acceptabelt at sælge sex og om det nogensinde bliver sådan. Omvendt er det helt normalt og acceptabelt at købe sex. Det er dog ikke noget man snakker med kasseekspedienten i supermarkedet om, men sine venner kan man godt snakke med det om.

Jeg kan ikke se forskellen i og betale for sex og sælge det ? Vi vel allesammen mennesker  uanset hvad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Ledvogter lukkede tråden om priser, lige præcis når Roland påstod at det ikke er normalt og acceptabelt at sælge sex. Så jeg nåede ikke at svare.
I min optik er det måske ikke helt normalt, men fuldstændigt acceptabelt at sælge sex, og hvis min datter eller min kæreste ville gøre det så skulle jeg acceptere det. HVIS de gerne ville prøve og det gjorde dem glade. Problemet er måske at karrieremulighederne er noget begrænsede og at erfarenhed og mange års arbejde desværre ikke fører til større indtægter. Men en periode - hvorfor ikke?
I mit gamle hoved er det mere problematiskt at købe sex, end at sælge. Men det er mit problem og mig om det. Og jeg har faktiskt både købt og solgt.

Sex er godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan ikke se forskellen i og betale for sex og sælge det ? Vi vel allesammen mennesker  uanset hvad.

Hmm. Det kan du have ret i. Nu ser jeg dog kun ud fra min egen næsetip og kan ikke udtale mig om sælger-siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 7 minutter siden:

Sex er godt

No shit Sherlock!! ;-)

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter jørgensen skrev, for 5 minutter siden:

Nu siger kæresten, vi skal i seng:wink:.....så go'nat herfra...

Go'nat ... til kæresten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... ift. trådens overordnede spørgsmål, så tænker jeg, at der hos yngre kvinder over de sidste år er sket et mentalt skred ift., om det er ok, at sælge sex. Både via VM og diverse  sugardatingsider er det helt vildt nemt at hocke op med en ukendt mand og lige score en hurtig aftale, hvor man får 1000 eller hvad ved jeg til de nye jeans, parfumen, man gerne vil ha eller til weekend-endens bytur. Easy peasy - fast in fast out... - udfordringen for disse unge, sprøde kvinder kan på sigt dog være, at de bliver afhængige af disse lette penge og får svært ved at slippe det igen. Personligt tænker jeg, at det også kan påvirke deres adfærd ift. mænd generelt og at deres psyke skal være stærk, for at der ikke sætter sig varige spor. Og hvis du spørger dem, så tænker hovedparten af de helt klart ikke, at de er GPere eller tripper rundt på kanten af at prostituere sig selv.

Om det er normalt at sælge sex, nok ikke i den brede befolknings øjne. og acceptabelt nok heller ikke. Der er igen den fjollede mentale forskel på synet på kvinder og mænd. behøver ikke definere det nærmere, vel...

Slutteligt kan jeg kun sige, at jeg tager hatten af for de dejlige piger og kvinder, som arbejder mere eller mindre fuldtids som GPere. Respekt tøzer, i gør en stor forskel og ingen bør se ned på jer eller se skævt til jer eller hviske-tiske om jer i krogene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er ikke meget Mizz Skov IKKE får skrevet... Måske med den kant - at vi som gruppe (os der både køber/sælger) har en lidt/noget biased opfattelse hvad vi tror at folk generelt kan acceptere . Jeg tror nemlig ikke der er meget accept af det at være GP - eller køber uden for vores univers. Eller rettere sagt - der er INGEN accept i de bredeste kredse  - selvom vi gerne vil bilde os det ind.

Sugardating er en anelse i en gråzone (selvom vi alle herinde ved præcist hvad det er) - jeg tror ikke de mange piger/drenge - jo for dem er der skam også - der er på sugardating egentlig helt har gjort sig klart hvilken glidebane de står på kanten af...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg er faktisk ikke sikker på der bliver set så vandvittig skævt til sexkøbere...

Der er flere af Mændene herinde, hvor omgivelserne godt ved de laver grisestreger. Det virker ikke som om de bliver udstødt af samfundet af den grund. Nogle Mænd herinde er blevet sendt til GP af konen, da hun synes det er en god løsning. Laver nogengange selv grin med "det der med ludere" og synes faktisk ikke folk reagerer så vildt på det. 

Den er nok værre med de sexsælgende kvinder. Først er der de andre kvinder som føler sig truet af dem, det er aldrig en heldig situation. Dernæst synes man det er temmelig ulækker  hun ligger med gamle vamle mænd. Man ved nok ikke, at mange af deres kunder faktisk ikke er gamle vamle Mænd der ikke har har en realistisk chance for sex såfremt de ikke betaler for det.

Sexsælgende Mænd er vist bare geniale, hvis de kan få Kvinder til at betale for sex

Tror faktisk det største problem ligger inde i vores egne hoveder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 14 timer siden:

 Hvis jeg blev kæreste med en GP ville det være med fri sex til begge uden man blandede sig i det  :-) 

Men folk må selvfølgelig finde deres egen overenskomst…. 

Hvis jeg havde en datter ville jeg så ønske hun blev GPér??? nej det ville jeg ikke! tror det ødelægger mere psykisk end det gavner og Pigerne bliver for meget udsat for bunden mentalt af Mænd. Det er penge altså ikke værd i min optik. Men hun skulle nu ikke være bange for at komme og fortælle det hvis hun valgte den retning i livet. Ville støtte op om og elske hende alligevel

Der er to grunde til, at jeg ikke ville ønske, at min datter begyndte at sælge sex. Den ene grund er den stigmatisering pigerne er udsat for og som gør, at de må dække sig ind bag løgnehistorier om deres arbejde. Den anden er de mænd, der bare ikke respekterer kvinder - især ikke glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 53 minutter siden:

Der er to grunde til, at jeg ikke ville ønske, at min datter begyndte at sælge sex. Den ene grund er den stigmatisering pigerne er udsat for og som gør, at de må dække sig ind bag løgnehistorier om deres arbejde. Den anden er de mænd, der bare ikke respekterer kvinder - især ikke glædespiger.

Enig - det er faktisk den eneste grund til at jeg også vil være forbeholden,..... 

Hvis jeg mistænker at min datter in spe er gjort af et svagere stof end sin mor - så håber jeg aldrig hun begynder.... men har hun psyken til det..... by all means... go for it

Det hårde i den her branche er ikke alt det der er til at tage at føle på... renlighed, dumhed ect.... det er den udtalte mangel på respekt der skinner igennem på så mange måder ... den er grusom... og det er det der er hårdt ved at være GP og det der æder en levende hvis man ikke ved hvordan man skal bearbejde det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...