Hop til indhold
Guest Borntofly

GB med 19 årige Signe :) 16.februar

Recommended Posts

Guest Borntofly

Jeg har tidligere prøvet Signe et par gange og nu er hun klar med et GB:

https://annoncelight.dk/showad/201887

Så det har jeg self tilmeldt mig og anmeldelse følger;)

Hvis hun bare er halv så vild til et GB som hun er solo , så bliver det alle pengene værd!!

Redigeret af Observator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er godt nok højt oppe prismæssigt. Der står ikke noget om max deltagerantal desværre. Til den pris skal jeg max have 3 andre at dele hende med, ellers er 2000kr godt nok en pebret pris for bare 1 dame alene uden medhjælpere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Helt enig - det er for meget for en pige i to timer uden et max til at jeg hopper på :-):-) men håber i får en fed oplevelse til dem der skal med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
JohnPop skrev, for 16 timer siden:

Vi er godt nok højt oppe prismæssigt. Der står ikke noget om max deltagerantal desværre. Til den pris skal jeg max have 3 andre at dele hende med, ellers er 2000kr godt nok en pebret pris for bare 1 dame alene uden medhjælpere. 

 

anders Jensen skrev, for 12 timer siden:

Helt enig - det er for meget for en pige i to timer uden et max til at jeg hopper på :-):-) men håber i får en fed oplevelse til dem der skal med 

Jeg har været sammen med Signe og hun er virkelig vild!:) så jeg er ikke et sekund i tvivl om at hun vil kunne servicere alle der kommer ;) Den pige er som skabt til GB!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Borntofly skrev, for 1 time siden:

 

Jeg har været sammen med Signe og hun er virkelig vild!:) så jeg er ikke et sekund i tvivl om at hun vil kunne servicere alle der kommer ;) Den pige er som skabt til GB!

Ingen tvivl om det :-) men der er efter min mening fpr stor grådighed inden pris til jeg gider med 

tag fx Miss hell 1000kr for tre timer ca 10 mand 

laura og Clara - perfekte piger 2k for to piger ti mand i to timer :-) 

anna 1500 kr for to timer :-) med et max på 10 mand 

synes den pris er helt gal men jeg synes selvfølgeligt det er super hvis andre tager med og jeg håber i hygger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
anders Jensen skrev, for 43 minutter siden:

Ingen tvivl om det :-) men der er efter min mening fpr stor grådighed inden pris til jeg gider med 

tag fx Miss hell 1000kr for tre timer ca 10 mand 

laura og Clara - perfekte piger 2k for to piger ti mand i to timer :-) 

anna 1500 kr for to timer :-) med et max på 10 mand 

synes den pris er helt gal men jeg synes selvfølgeligt det er super hvis andre tager med og jeg håber i hygger :) 

Jeg fik også oplyst at der max kom ti mand og nok nærmere 6-8 mand:)

Så man skal nok ikke forvente en hel hær af mænd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Borntofly skrev, for 10 timer siden:

Jeg fik også oplyst at der max kom ti mand og nok nærmere 6-8 mand:)

Så man skal nok ikke forvente en hel hær af mænd ;)

Jeg forventer ikke noget - for jeg skal jo ikke med :-) men god tur :-) glæder mig til at læse on det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Charlie35

Det er bare med at tilmelde sig. Tjek hende under navnet Louise 19 på Rroguide. Tommy har lavet en fantastisk anmeldelse fra et GB på fyn(Kerteminde)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
MortenKBH skrev, den 11. februar 2016 at 08:58:

Flere billeder her (med farve): https://annoncelight.dk/profile/Studine+Kollektivet

Billederne af "Signe" er luksus Sofie / Diana 

det er ikke Louise, men hendes veninde. Sød og fræk tøs. Men da hende og Louise holdte GB sammen altså 2 tøser tog de kun 1500 kr for et GB 

Redigeret af RasmusL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt vi har Eroguide, så vi kan vende og dreje købesexmarkedet. Der er købere og sælger til alle priser, aldre, lande osv. 

Og normalt gider jeg ikke kommentere på events, om det er dyrt hvor mange der er max, med mindre jeg selv skal deltage. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
RasmusL skrev, for 10 timer siden:

Billederne af "Signe" er luksus Sofie / Diana 

det er ikke Louise, men hendes veninde. Sød og fræk tøs. Men da hende og Louise holdte GB sammen altså 2 tøser tog de kun 1500 kr for et GB 

Sorry. Efter nærmere kig vil jeg gerne rette mig selv, og undskylde min påstand. Halv delen af billederne i MortensKBH link er af Sofie/Diana og de andre er af Louise/Signe.

:) 

Redigeret af RasmusL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Nille skrev, for 4 minutter siden:

så er forvirringen total... så er Signe er Louise?

Ja det tror jeg vist vi kan konkludere:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

Signe og Louise er en og samme person.da hun var her på fyn hed hun Louise19. hun er pigen med den mest perfekte røv i den her brance . en skøn og vild fræk pige. ang priser så er det rigtig de er hoppet lidt op. da hun holdte et i Mariager sammen med sofie kostede det 1000 kr for de to.og da vi holdt gbér her på fyn og i århus lå prisen på 1000 kr også. og der var et plus på 500 kr for uden gummi. vi har holdt gb hvor prisen var 1500 kr. men der var ikke tilmeldinger nok til den pris, jeg ved ikk om de 2000 er uden gummi men det tror jeg.

det er rigtig de ikk er hos mig mere. da de vil tjene mere og derfor tager de til kbh en gang imellem. da de håber på at tjene meget mere derover. og ja Louise har fundet en ny der styre hendes aftaler derover. hvis i har råd vil jeg anbefale jer og besøge hende og sofie . de er i en særklasse for sig og giver sig 110 %. 

Sofie er os den samme som er den lille mørke pige der var med i mariager og som på et tidspunkt var lidt på en klinik i århus og der hed rebekka. hun har været noget længere i kbh end louise har. men os en lille rigtig dejlig pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, for 32 minutter siden:

... jeg ved ikk om de 2000 er uden gummi men det tror jeg.

Signe har skriftligt bekræftet at de 2000 :shock: er med gummi (og selvfølgelig ingen anal og KUN en pige)

totalwild skrev, for 32 minutter siden:

Sofie er os den samme som er den lille mørke pige der var med i mariager og som på et tidspunkt var lidt på en klinik i århus og der hed rebekka. hun har været noget længere i kbh end louise har. men os en lille rigtig dejlig pige. 

Hvis Sofie tidligere har været på en klinik, så kan hun vel umuligt være 20 år gammel som hun reklamerer med? På danske klinikker skal piger så vidt jeg er informeret være mindst 21, så hendes korrekte alder må vel være minimum 22-23 år? :huh:

Redigeret af MortenKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
MortenKBH skrev, for 41 minutter siden:

Signe har skriftligt bekræftet at de 2000 :shock: er med gummi (og selvfølgelig ingen anal og KUN en pige)

Hvis Sofie tidligere har været på en klinik, så kan hun vel umuligt være 20 år gammel som hun reklamerer med? På danske klinikker skal piger så vidt jeg er informeret være mindst 21, så hendes korrekte alder må vel være minimum 22-23 år? :huh:

Jeg er ikke bekendt med om hun har været på klinik Sofie , men hun ligner en på 20 år og jeg er ret sikker på at hendes alder holder....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

nu kender jeg begge pigers korekte alder navne adresser osv osv . og det er ligegyldig info for alle andre jo. men jo hun har været på klinik og det er jo også ligegyldig. det gør hende jo ikk minder dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

til info. så ved alle jo herinde at de fleste gpér aldrig opgiver deres faktisk alder og navne. og om der findes en eller anden form for krav eller lovgivning for de skal være 21 år på en klinik. har jeg ikk undersøgt. og skulle det være tilfældet. så tror jeg godt at alle os ved at det jo aldig vil blive overholdt. og som kunder de steder eller i private omgivelser er det jo ligemeget om alder svinger op og ned. har feks tit set annoncer som er 2 - 3 år gamle hvor pigen har den samme alder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenKBH skrev, for 3 timer siden:

Signe har skriftligt bekræftet at de 2000 :shock: er med gummi (og selvfølgelig ingen anal og KUN en pige)

Hvis Sofie tidligere har været på en klinik, så kan hun vel umuligt være 20 år gammel som hun reklamerer med? På danske klinikker skal piger så vidt jeg er informeret være mindst 21, så hendes korrekte alder må vel være minimum 22-23 år? :huh:

Det er op til FLERE gange blevet diskuteret herinde på eroguide. Pigerne kan starte den dag de fylder 18, også på klinik, det er bare ikke alle steder der ønsker dem så unge, men se nu f.eks Studinekollektivet. De har ofte 18 års piger på programmet. Så skulle den vidst være afklaret :P

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...