Hop til indhold
Gæst

GB tæt på Mariager torsdag den 9 juli kl 18

Recommended Posts

Gæst

Jeg laver lige en ny annonce der er lidt nemmere at overskue og med opdateret info

Det sker den. torsdag den 9 juli kl. 18 og 2 timer frem, det koster 1.000 at deltage.

Der er 2 piger på grund af stor tilmelding.
Pige 1

Pige er 19 år 167 høj vejer 54 kg har små a-skål bryster, en rigtig hottie, det er hendes andet GB.

Hun er med på alt der ikke giver mærker og anal med forbehold og det skal være stille og roligt, hun er ikke så erfaren med anal.

 

Pige 2

pigen er 20 154 høj vejer 42 kg 75 D skål, hun er dansker og brysterne er ægte :)

Hun er til alm sex og blow det er uden gummi. Hun vil ikke have sæd i sig eller munden ellers må der kommes alle steder

Der kan sendes billeder af pige 1 på mail dem der er her er af pige nr 2

Skriv til [email protected] for tilmelding

untitled.png

untitled1.png

Redigeret af Charlie35

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Hvorfor skal alt det sjove ske i Jylland  :-) håber det gik godt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Er lige hjemvendt derfra, det gik rigtig godt. Ca 20 mænd havde en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en super aften.

Både til de to frække piger der gav den gas hele vejen igennem, og til drengene der også gav den gas, men også gav plads så alle kunne være med.

Og tak til Charlie35 der fik det hele til at ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Charlie35 og de to flittige piger :-D

Tak for et super GB, hvor de to piger leverede varen til fulde. De var villige og flittige. 16-20 mænd fik vel næsten deres lyster styret i tidsrummet.

Udemærket lokalitet

tak til deltagerne for god tone og humor, og at vi alle fik plads.

kommer gerne igen Charlie35 til dit næste arrangement. 

Eneste minus er som altid. For dårlige og for bløde senge ( jydsk eller IKEA ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der var en del af jer der gerne ville lave eneaftaler med pigerne, og nogle af jer fik kontakt oplysninger på dem i går.

Jeg lovede pigeren at lave en liste til dem med interesserede, hvis I sender mig jeres kontaktoplysninger så skal jeg sende dem til pigerne. I må meget gerne skrive i mailen, hvilke af pigerne I gerne vil lave en aftale med :)

De ønsker ikke henvendelser fra alle mulige useriøse personer, derfor skal I i den mail i skriver til mig, oplyse hvilken farve min T-shirt have, dem der deltog er klar over hvad jeg mener her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til dem, der har skrevet lidt om GB med de to unge piger. Håber der måske er et par stykker mere, som gerne vil bidrage med et par ord. Kunne desværre ikke selv deltage, da jeg synes, at en køretur på 2,5 timer er lige i overkanten i sommervarmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Charlie,

Jeg kunne desværre ikke deltage sidst - men ser nu at der på Fyn vist er gang i noget tilsvarende :-)

Er der chance for at I gentager seancen indenfor de nærmeste par uger ?

Mvh,
Brandmand

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke med mig ved roret, men der kan være en anden der tager over :)

Men der nu nok op til pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke med mig ved roret, men der kan være en anden der tager over :)

Men der nu nok op til pigerne.

Jeg kunne godt være interesseret. Ejer et sommerhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...