Hop til indhold
Lady Cherie

Hvor er mine annoncer??

Recommended Posts

Jeg satte 2 annoncer på for ca 1 time siden på for at jeg gæstevisittede Jylland 11 og 12 februar og de er nu slettede?

Hvilke regler har jeg overtrådt?

Jeg ser samtidig i min profil at jeg har fået 2 afvaselspoint er det for at sætte 2 annoncer på?

Hvad jeg har gjort ca siden jeg blev medlem herinde?

Hvem har slettet mine annoncer og med hvilken begrundelse er de blevet slettet og hvilke regler har de overtrådt?

siden jeg har fået 2 advaselspoint for det?

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 34 minutter siden:

Jeg satte 2 annoncer på for ca 1 time siden på for at jeg gæstevisittede Jylland 11 og 12 februar og de er nu slettede?

Hvilke regler har jeg overtrådt?

Jeg ser samtidig i min profil at jeg har fået 2 afvaselspoint er det for at sætte 2 annoncer på?

Hvad jeg har gjort ca siden jeg blev medlem herinde?

Hvem har slettet mine annoncer og med hvilken begrundelse er de blevet slettet og hvilke regler har de overtrådt?

siden jeg har fået 2 advaselspoint for det?

Det er da mystisk at de er blevet slettet uden nogen begrundelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu havde jeg jo ellers lovet mig selv at jeg ikke skrev indlæg herinde...for jeg er jo godt klar over at man skal have mere end en diplomatisk indgangsvinkel til de grønne for tiden for at være med, så jeg håber på at jeg kan smiger mig ind på ham der Admin hæ hæ...men den her er lige så ren, som Rolf, så den her tør jeg sku godt!

Jeg havde efter min karentæn lovet mig selv at nøjes med at sætte annoncer på, så det har jeg gjort....først i Januar...præsis 2

og da jeg er den helt store tekstforfatter....så er teksten en tekst jeg har jeg har brugt...så dandan ca....mange gange før...det samme med foto

og til den store overraskelse for mange...

tataaaaaaaaaaaa

2 nye til her i februar, som jeg har brugt tid på at lave

Men nu slettet!

Så kan jeg spørge om hvorfor? annoncerne indeholdte intet andre af mine annoncer har gjort før, eller foto, der kunne støde.

Så jeg vil gerne vide hvem har slettet mine annoncer? hvilke regler har de overtrådt? siden de blev slettet? Sletter man bare fordi man kan?

Hvis jeg genposter mine annoncer,....hvilken garenti har jeg for de får lov til at blive stående denne gang, uden den "triggerhappye" grønne går amok igen?

Får man slettet sine advaselspoint i takt med at jer grønne bliver "taget med fingrende" i "Magt/cencur-kassen" for kvajninger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ludvig

For min skyld må det være en fegl 40-90...jeg er græsk katosk, jeg ved bare at når vi pt laver en fegl herinde, så får vi bål og brand og advasler og karentæne

Her er der en grøn der har lavet fegl, jamen så må der da trækkes advaseler og andet baglæns.....lidt som regnestykker.

Andet vil jo ikke være rimeligt med den tid jeg har brugt for at lave annoncer, som bare hensynløst bliver slettet....og jeg ved jo ikke om jeg tør genposte dem...den kan jo blive slettet, straks efter!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Jeg kan heller ikke finde min annonce fra tidligere

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Cherie.

Jeg har undersøgt sagen og forhørt mig hos mine "grønne" kolleger. Du har pt ingen karantæne og har ikke fået nogen advarsler for nylig. Ingen af mine kolleger kender til sagen og der er, så vidt jeg ved, ikke nogen der har hverken slettet dine annoncer eller givet dig nogen nye advarsler. Der må være tale om en teknisk fejl. Prøv at poste dine annoncer igen.

VH Observator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften

Min 'Wellness' annonce fra i formiddags er også forsvundet. For et par måneder siden blev den også væk.. men ingen skade sket :)

Håber dog annoncerne 'hænger ved' fremover ;) 

Go' aften til alle

* Mylena *

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 18 timer siden:

Hej Ludvig

For min skyld må det være en fegl 40-90...jeg er græsk katosk, jeg ved bare at når vi pt laver en fegl herinde, så får vi bål og brand og advasler og karentæne

Her er der en grøn der har lavet fegl, jamen så må der da trækkes advaseler og andet baglæns.....lidt som regnestykker.

Andet vil jo ikke være rimeligt med den tid jeg har brugt for at lave annoncer, som bare hensynløst bliver slettet....og jeg ved jo ikke om jeg tør genposte dem...den kan jo blive slettet, straks efter!

 

 

Fair nok Cherie..:-)

Aner ikke om du føler dig forfulgt, men jeg syntes måske det er lidt utaknemmeligt med al den brok, hvis man lige husker på at det er ganske gratis for jer at annoncere, samtidig med at de personer som gerne skal få det hele til at hænge sammen, ikke får Kongens mønt for at stå model til alverdens udgydelser.

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ludvig skrev, for 6 minutter siden:

Fair nok Cherie..:-)

Aner ikke om du føler dig forfulgt, men jeg syntes måske det er lidt utaknemmeligt med al den brok, hvis man lige husker på at det er ganske gratis for jer at annoncere, samtidig med at de personer som gerne skal få det hele til at hænge sammen, ikke får Kongens mønt for at stå model til alverdens udgydelser.

Vh Ludvig.

Kan da godt følge Cherie, sidde og bruge oceaner af tid på at lave annoncer, det mindste man kan gøre, er da at give en tilbagemelding mht. hvorfor de er slettet. Det mener jeg da er almindelig høflighed. Men der er du åbenbart uenig.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 2 timer siden:

Kan da godt følge Cherie, sidde og bruge oceaner af tid på at lave annoncer, det mindste man kan gøre, er da at give en tilbagemelding mht. hvorfor de er slettet. Det mener jeg da er almindelig høflighed. Men der er du åbenbart uenig.

Nej det er jeg ikke.

Men en time efter er det vel udelukket at alle muligheder for fejl er undersøgt..? Udefra virker det som et angreb på de Grønne, så snart muligheden byder sig. Det er ikke fair hvis vi brugere skal forvente en 24/7 respons, fra frivillige som i forvejen har nok og gøre med at holde sit normale Nick skjult for barnlige sjæle, der har gjort en dyd ud af evt. afsløringer. Desuden sidder der en flok som altid kan gøre tingene bedre, og altid kræver forklaring på latterlige petitesser de finder under deres evige søger efter fejl fra dem der giver os denne gratis mulighed.

Jeg forstår slet ikke man orker og tá kampen op, når man lige er tilbagevendt efter et længere los i røven. Ovenikøbet er dobbeltprofilernes konge lige blevet tildelt, det der i manges verden vil være en katastrofe, nemlig 7 måneders karantæne. Så med den vigtighed annoncen havde, så ville jeg nok gå lidt mere ydmygt til sagen, hvis jeg var heksen.:-)

Mere uforståeligt bliver det, når jeg på det private plan, kun har hørt Cherie omtalt som en hjertevarm kvinde og rigtig god kollega..? Hun har jo rigeligt og bidrage med og mange gange tidligere gjort det med humor og erfaring, så jeg syntes at det vil være ærgerligt hvis ikke heksen gav det en chance til, og så bare erkendte at hun alligevel vil få svært ved at undvære miljøet. Ynkebænken burde være under hendes status som "PROFF" pige..;-)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TM
Ludvig skrev, for 22 minutter siden:

Nej det er jeg ikke.

Men en time efter er det vel udelukket at alle muligheder for fejl er undersøgt..? Udefra virker det som et angreb på de Grønne, så snart muligheden byder sig. Det er ikke fair hvis vi brugere skal forvente en 24/7 respons, fra frivillige som i forvejen har nok og gøre med at holde sit normale Nick skjult for barnlige sjæle, der har gjort en dyd ud af evt. afsløringer. Desuden sidder der en flok som altid kan gøre tingene bedre, og altid kræver forklaring på latterlige petitesser de finder under deres evige søger efter fejl fra dem der giver os denne gratis mulighed.

Jeg forstår slet ikke man orker og tá kampen op, når man lige er tilbagevendt efter et længere los i røven. Ovenikøbet er dobbeltprofilernes konge lige blevet tildelt, det der i manges verden vil være en katastrofe, nemlig 7 måneders karantæne. 

Ludvig 

Er det ikke en arrogant holdning at have? 

Hvilken ret har du til at stille dig op på en pidestal og moraliserer over andre brugeres opførsel?

Vi er forskellige som mennesker og det du synes er "latterlige petitesser" er der nok andre som synes er vigtige. 

Hvem er den omtalte debattør du taler om? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Guest TM skrev, for 6 minutter siden:

Ludvig 

Er det ikke en arrogant holdning at have? 

Hvilken ret har du til at stille dig op på en pidestal og moraliserer over andre brugeres opførsel?

Vi er forskellige som mennesker og det du synes er "latterlige petitesser" er der nok andre som synes er vigtige. 

Hvem er den omtalte debattør du taler om? 

Hvad holder dig tilbage fra og bruge det normale Nick..?

hvis man forsøger at RÅBE sig gennem et forum, så kommer man blandt normalt begavede, til at fremstå som usympatisk og utiltalende. Det var vist bare hvad jeg forsøgte og forklare via min pedistal. Det kunne jo munde ud i en forklaring, der gav mening når man konstant føler sig forfulgt.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige noget der rammer en af mine kæpheste - det hedder fejl og ikke fegl - beklager, ikke for at være pernippen, jeg laver selv mange fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TM
Vildmand skrev, for 23 minutter siden:

Bare lige noget der rammer en af mine kæpheste - det hedder fejl og ikke fegl - beklager, ikke for at være pernippen, jeg laver selv mange fejl

Ja det er et eksempel på at gå i meget små sko. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Underligt. Vi har både en Guest TM og en Guest, der begge kan skrive indlæg uden at de står i medlemslisten. Nogen der kan forklare dette? Jeg ved godt at dette er off topic.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 23 timer siden:

Hej Ludvig

For min skyld må det være en fegl 40-90...jeg er græsk katosk, jeg ved bare at når vi pt laver en fegl herinde, så får vi bål og brand og advasler og karentæne

Her er der en grøn der har lavet fegl, jamen så må der da trækkes advaseler og andet baglæns.....lidt som regnestykker.

Andet vil jo ikke være rimeligt med den tid jeg har brugt for at lave annoncer, som bare hensynløst bliver slettet....og jeg ved jo ikke om jeg tør genposte dem...den kan jo blive slettet, straks efter!

 

 

Jeg kan godt forstå du stiller krav og hidser dig op, kører en stemning op, for du betaler jo i dyre domme for at annoncere :D:D nå nej Admin giver sig mulighed for at annoncere gratis...

Nu var det en teknisk fejl så det  hysteri, beskyldninger, kunne du have undgået ved at slappe. Chill out madame og skam dig lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TM
Søren Brun skrev, Lige nu:

Underligt. Vi har både en Guest TM og en Guest, der begge kan skrive indlæg uden at de står i medlemslisten. Nogen der kan forklare dette? Jeg ved godt at dette er off topic.;-)

Der er tilsyneladende åbent for at gæster også kan skrive. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...