Hop til indhold
Lady Cherie

Hvor er mine annoncer??

Recommended Posts

Guest Søren Brun
Guest TM skrev, Lige nu:

Der er tilsyneladende åbent for at gæster også kan skrive. :smile:

Hvis det er rigtigt, må det være en sag for Admin, for så er der da et hul på størrelse med en ladeport; og også underligt hvis ingen har opdaget det tidligere. :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Kære Vildmand

Jeghardesværreikke tagetdenstoreudvigetgrønthandlereksameniskrivning, jegerProff.hiverrist! mennuved Jegdethedder Fejl,takfordet!:-D:D:D:D 

Det kræver ikke ret meget, men selv tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest skrev, den 2. feb. 2016 at 21:44:

Jeg kan godt forstå du stiller krav og hidser dig op, kører en stemning op, for du betaler jo i dyre domme for at annoncere :D:D nå nej Admin giver sig mulighed for at annoncere gratis...

Nu var det en teknisk fejl så det  hysteri, beskyldninger, kunne du have undgået ved at slappe. Chill out madame og skam dig lidt.

Tror du ikke at du skulle vise lidt respekt ? Synes virkelig at vi GPer bliver set ned på. HUSK at vi mennesker med rettigheder som alle andre. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

AmatørMILF - mon ikke du blander tingene sammen ... ?  Herinde er der vist ingen der ser ned på Glædespigerne. Men indtil videre så køres forum gratis og frivilligt - så man har hverken rettigheder eller pligter herinde - man har muligheder og faciliteter - som stilles gratis til rådighed for både leverandører og nydere af tjenesteydelserne.

Men - ret mig hvis jeg tager fejl - ingen betaler en rød reje for at være herinde og ingen har særlige rettigheder (som så heller ikke kan tages fra en)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 4 timer siden:

AmatørMILF - mon ikke du blander tingene sammen ... ?  Herinde er der vist ingen der ser ned på Glædespigerne. Men indtil videre så køres forum gratis og frivilligt - så man har hverken rettigheder eller pligter herinde - man har muligheder og faciliteter - som stilles gratis til rådighed for både leverandører og nydere af tjenesteydelserne.

Men - ret mig hvis jeg tager fejl - ingen betaler en rød reje for at være herinde og ingen har særlige rettigheder (som så heller ikke kan tages fra en)

Jeg synes såmænd det jeg synes og ikke mere. God weekend herfra  

Amilf :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...