Hop til indhold

Hvor er mine annoncer??

Featured Replies

Skrevet

Det var de der tekniske fejl vi kom fra :)

Vi er i gang!

Int

Skrevet
Guest TM skrev, Lige nu:

Der er tilsyneladende åbent for at gæster også kan skrive. :smile:

Hvis det er rigtigt, må det være en sag for Admin, for så er der da et hul på størrelse med en ladeport; og også underligt hvis ingen har opdaget det tidligere. :sad:

Skrevet
Guest TM skrev, 1 time siden:

Ja det er et eksempel på at gå i meget små sko. ;) 

Så få dig et par i nogle numre større!

Skrevet
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Kære Vildmand

Jeghardesværreikke tagetdenstoreudvigetgrønthandlereksameniskrivning, jegerProff.hiverrist! mennuved Jegdethedder Fejl,takfordet!:-D:D:D:D 

Det kræver ikke ret meget, men selv tak

Skrevet
Guest skrev, den 2. feb. 2016 at 21:44:

Jeg kan godt forstå du stiller krav og hidser dig op, kører en stemning op, for du betaler jo i dyre domme for at annoncere :D:D nå nej Admin giver sig mulighed for at annoncere gratis...

Nu var det en teknisk fejl så det  hysteri, beskyldninger, kunne du have undgået ved at slappe. Chill out madame og skam dig lidt.

Tror du ikke at du skulle vise lidt respekt ? Synes virkelig at vi GPer bliver set ned på. HUSK at vi mennesker med rettigheder som alle andre. :-)

Skrevet

AmatørMILF - mon ikke du blander tingene sammen ... ?  Herinde er der vist ingen der ser ned på Glædespigerne. Men indtil videre så køres forum gratis og frivilligt - så man har hverken rettigheder eller pligter herinde - man har muligheder og faciliteter - som stilles gratis til rådighed for både leverandører og nydere af tjenesteydelserne.

Men - ret mig hvis jeg tager fejl - ingen betaler en rød reje for at være herinde og ingen har særlige rettigheder (som så heller ikke kan tages fra en)

Skrevet
Heine skrev, for 4 timer siden:

AmatørMILF - mon ikke du blander tingene sammen ... ?  Herinde er der vist ingen der ser ned på Glædespigerne. Men indtil videre så køres forum gratis og frivilligt - så man har hverken rettigheder eller pligter herinde - man har muligheder og faciliteter - som stilles gratis til rådighed for både leverandører og nydere af tjenesteydelserne.

Men - ret mig hvis jeg tager fejl - ingen betaler en rød reje for at være herinde og ingen har særlige rettigheder (som så heller ikke kan tages fra en)

Jeg synes såmænd det jeg synes og ikke mere. God weekend herfra  

Amilf :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.