Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Tidsspillere

Recommended Posts

Hun har da også engang (inden hun sprang ud som domina!) spildt min tid ved at glemme en aftale, hvor jeg måtte gå igen fordi hun havde booket en anden. Der blev jeg da ikke kompenseret for min spildte arbejdstid. Skal jeg så også offentliggøre hendes private oplysninger, hvis jeg kender dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

det åbner jo også op for at er man ikke tilfreds med ydelse, giver hun så pengene tilbage?? eller behandler gratis..

synte GF har ret, diskretion går begge veje...

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 10 timer siden:

Det som hun gør ville vel svare til at en gæst lagde hendes private oplysninger ud på nettet, hvis hun ikke overholdt en aftale. Er der virkelig nogen der ville synes at det var OK at gøre?

Åbenbart ja efter indlægget At dømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken verden det ville blive hvis alle mente de skulle offentlig shame alle der ikke lige overholder en aftale. Jeg kunne aldrig finde på at kontakte en GP som offentlig gjorde hendes kunders oplysninger, lige meget grunden. Sådan driver man ikke forretning! Lige meget erhverv

Vi er da helt enige i at det ikke er ok at udeblive uden at give besked, en aftale er en aftale. Men måden man handler på er at det noteres privat så forholds regler kan tages næste gang kunden tager kontakt.

Skal vi kunder også offentlig gøre hendes info når hun spilder vores tid? Det syntes hun sikkert ikke er iorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Min nye telefon har plads til 2 simkort, hvor det ene kan være et taletidskort. Dette er mere praktisk end en Fickthandy. Som en ekstra sikkerhed sætter jeg kun taletidssimkortet i når jeg skal bruge det. :-P Man er sgu nødt til at være forsigtig, selv om det ikke altid er nok. ( Har prøvet at træde ud af døren fra en massageklinik samtidig med at konen kom gående forbi. Var jeg trådt ud 2 sekunder før, ville det have været hendes ansigt og ikke hendes nakke jeg pludselig stirrede på.) Men bortset fra det, er det no go ikke at overholde sine aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor vil dog udsætte sig for unødige risici ved at lave det nummer?

Jeg kan da nemt forestille midg metoder til at hun kan mindske problemet. F.eks. afsætte 2-3 timer et par gange pr uge til nye og uprøvede kunder og ellers kun tage mod faste/tidligere kunder.

Hun bekræfter bare de fordomme om ludere, såsom mangel på pli og konduitte. Lidt ligesom et par af moderatorerne og brugere på sitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er god opførsel at aflyse og kontakte pigen i god tid, hvis man bliver forhindret eller må aflyse. Så kan en anden jo være så heldig at få tiden, og dermed ingen skade sket :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 19/1/2016 at 10:44:

Denne lille domina tager virkelig fat, såfremt man ikke møder op. 

Dit telefonnummer vises simpelthen på hendes side,indtil du har betalt for spildt tid. 

Hu hej en galaj

 

http://lilithdominatrix.wix.com/lilith#!black-list/cbo1u

Næste gang min chef glemmer sin mobiltelefon på kontoret, vil jeg straks bestille en tid med det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den ‎19‎-‎01‎-‎2016 at 10:44:

Denne lille domina tager virkelig fat, såfremt man ikke møder op. 

Dit telefonnummer vises simpelthen på hendes side,indtil du har betalt for spildt tid. 

Hu hej en galaj

 

http://lilithdominatrix.wix.com/lilith#!black-list/cbo1u

Du blev bare domineret !!! øv men lid sjovt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, jeg blev i weekenden godt brændt af, af denne Domina. Hvor ville jeg ønske at jeg var faldet over denne tråd inden jeg bookede en aftale med hende. 

 

Det kostede mig naturligvis ikke andet end spildt tid, og at jeg gik glip af et socialt arrangement jeg aflyste, da jeg troede jeg skulle mødes med Lilith. 

 

I det mindste fik jeg et konstruktivt svar  : "No need for me to explain myself to you"

 

Nej, alle tiders :-(

 

Inden nogen siger "der er altid to sider af en historie", så har jeg naturligvis hele mail korrespondancen liggende i min inbox, men går altså ikke ned på "gabestok" niveau. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
flensborgeren skrev, den 24/1/2016 at 18:13:

( Har prøvet at træde ud af døren fra en massageklinik samtidig med at konen kom gående forbi.

Tænk så hvordan det ville have været - om hun var på vej ind :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...