Hop til indhold
Guest Spooney

Bedste navn for prostituerede?

Recommended Posts

troldmanden skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor skal det være hemmeligt. ;) 

nu det ikke noget jeg fortæller til familien eller mine kollegaer. gør du da det? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, for 41 minutter siden:

nu det ikke noget jeg fortæller til familien eller mine kollegaer. gør du da det? ;)

Nej det gør jeg faktisk heller ikke, så hemmelig elskerinde er et godt bud, men kan elskerinde ikke også gå an? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 4 minutter siden:

Nej det gør jeg faktisk heller ikke, så hemmelig elskerinde er et godt bud, men kan elskerinde ikke også gå an:) 

så pyt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Penisterapeut ;)

Blue balls behandler.

 

Redigeret af Skalde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, 1 time siden:

Blue balls behandler.

 

Hvis dine boller er blå, vil jeg anbefale dig at gå til læge og ikke de piger som tråden handler om :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jadukada skrev, den ‎17‎-‎01‎-‎2016 at 08:58:

Hvis dine boller er blå, vil jeg anbefale dig at gå til læge og ikke de piger som tråden handler om :-D

 

Betegnelsen 'blue balls', er hvis der er gået for lang tid.. Det kan især være slemt, hvis man tror man skal have noget, men så alligevel ikke får det ;)

Back on topic: I gamle dage hed det "offentligt fruentimmer" men det er godt nok ikke særligt charmerende. Jeg synes stadig Glædes Pige er det mest rigtige ord, for de skønne kvinder.

 

Redigeret af Eastwood

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo svært igen én gang til at finde på nye ord for det samme - vi har jo haft diskussionen adskillige gange før, og da  trådstarter har været herinde i godt et par år, må han jo have set de tidligere debatter desangående.

Men lad gå da - det ord, som vel nok bedst beskriver, hvad det drejer sig om, må være  "købesexpige", idet begrebet "købesex" jo existerer i forvejen.

Men selv plejer jeg at sige "massagepige" - i nyere tid påvirket af de tidligere debatter dog gradvist oftere "glædespige".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er selvfølgelig enige om at alle "Skøgerne"  ;-) herinde er en form for betalte elskerinder som disker op med virtuøs elskov. HVER GANG! 

Det er alle de andre som "bare" er bolledamer he he.

Massagepige synes jeg heller ikke er særlig rammende, for helt ærligt, hvor mange bolledamer kan egentlig gi´en ordentlig og solid massage? Det er der i alle tilfælde mange som ikke kan.

Bolledamer er mit valg, så kan det være en dejlig festlig bolledame med krudt i trusserne, eller en trist mokke over sidste salgsdato.

Redigeret af pacer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Syntes som udgangspunkt vi er glædespiger, glædesspredere da vi gerne vi give go fræk service men luder syntes jeg er en vinkel der hører til en seance hvor dirty talk og rollespil, dominans hører til for mit vedkommende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Min ven og jeg snakkede på et tidspunkt om magten der ligger i jobbet og jeg kom til at lave en lille joke:

"Jeg er punani prinsessen, og du kommer (kommer! Haha! Pun intended) eller går efter mit forgodtbefindende!"

Så jeg er en Punani Prinsesse :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sproget er levende og udvikler sig hele tiden. Nogle ord mister den oprindelige betydning, og vi får en anden forståelse af, hvad der menes, når vi hører det. Tænk på så smukt et ord som "åndsvag". Et ord, der meget præcist beskriver, hvordan nogle mennesker er. De er svage i ånden. Så er ordet blevet brugt som et nedsættende skældsord, eller som et ord, der godmodigt siges til en der er fjollet: "Du er åndsvag". Derfor har nogen fundet på nye ord for de mennesker, ordet åndsvag oprindeligt var hæftet på. Ordet "evnesvag" er er vel også et pænt og ordentligt ord, der afløser "åndsvag". Det værste er ordene:"Psykisk udviklingshæmmet". for pokker da for plakat at få klistret på.

Ovenstående er ment som eksempel på, hvad der sker med sproget. 

En parallel sproglig udvikling er sket med ordet "luder". Ordet som sådan fejler da ikke noget, men fordi det bliver brugt som skældsord, er det selvfølgelig respektløst at bruge det for at beskrive en kvindes erhverv. Skøge og offentligt fruentimmer er vel på samme måde respektløse.

Selv hælder jeg mest til ordet "glædespige". Et godt og positivt ord, der både beskriver den forventningens glæde, man har før et møde (tænk om 20 minutter er jeg ved at føre min pik ind i en fremmed dame - det er da noget at glæde sig til) og efter mødet er der glæden over en dejlig oplevelse. Samtidig kan ordet måske være med til at give pigerne lidt selvrespekt. At have et erhverv, eller gøre noget, der giver andre mennesker glæde. Det er vel ikke så dårligt.

Så glædespige er min favorit....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
deralte skrev, 1 time siden:

JSelv hælder jeg mest til ordet "glædespige". Et godt og positivt ord, der både beskriver den forventningens glæde, man har før et møde (tænk om 20 minutter er jeg ved at føre min pik ind i en fremmed dame - det er da noget at glæde sig til) og efter mødet er der glæden over en dejlig oplevelse. Samtidig kan ordet måske være med til at give pigerne lidt selvrespekt. At have et erhverv, eller gøre noget, der giver andre mennesker glæde. Det er vel ikke så dårligt.

Så glædespige er min favorit....

Må indrømme at jeg ikke synes at betegnelserne glædespige og massagepige er gode og/eller dækkende, da en del eller måske mange af dem, der virkelig forstår at sprede glæde, er 40+, og så er de vel over pige alderen, og har været det i et stykke tid.

Jeg bryder mig heller ikke  om Line's mandebehager, synes ikke at det lyder særligt godt eller attraktivt, nærmere lidt klinisk.

Jeg synes personligt at sexbehandler dækker meget fint, hvad der sker selvom det ikke er et særlig 'sexet' udtryk. Sexterapeut kunne også være en mulighed, hvis det ikke kræver en teoretisk baggrund og måske også autorisation for at kunne bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 50 minutter siden:

Må indrømme at jeg ikke synes at betegnelserne glædespige og massagepige er gode og/eller dækkende, da en del eller måske mange af dem, der virkelig forstår at sprede glæde, er 40+, og så er de vel over pige alderen, og har været det i et stykke tid.

Jeg bryder mig heller ikke  om Line's mandebehager, synes ikke at det lyder særligt godt eller attraktivt, nærmere lidt klinisk.

Jeg synes personligt at sexbehandler dækker meget fint, hvad der sker selvom det ikke er et særlig 'sexet' udtryk. Sexterapeut kunne også være en mulighed, hvis det ikke kræver en teoretisk baggrund og måske også autorisation for at kunne bruge.

Jeg synes stadig prostitutrice er flot, og glæder mig desuden hver gang jeg skal møde min Masseuse par preference. Eller massøse som man siger på dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

God fornøjelse. Er hun så (din Masseuse par preference  i 'pige'-alderen i eller i 'voksen'-alderen?)

Flot udtryk prostitutrice  men måske ikke særlig dansk (eller svensk/skandinavisk), men nok heller ikke din dagsorden. Men hvad betyder dette franske udtryk på almindeligt dansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massøse kræver at man er i voksenalderen. Et modent menneske der udøver et dejligt erhverv. Ellers - hvis man er praktikant - så er man stadig kun en massagepige :wink:

Prostitutrice er min konstruktion af det engelske "prostitute". Prostitueret er jo egentlig et substantiviseret adjektiv og dermed lingvistiskt ikke et håndværk. En måde at sprogligt nedvurdere et menneske - om end subtilt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, den 29/1/2016 at 23:47:

Ja sproget er levende og udvikler sig hele tiden. Nogle ord mister den oprindelige betydning, og vi får en anden forståelse af, hvad der menes, når vi hører det. Tænk på så smukt et ord som "åndsvag". Et ord, der meget præcist beskriver, hvordan nogle mennesker er. De er svage i ånden. Så er ordet blevet brugt som et nedsættende skældsord, eller som et ord, der godmodigt siges til en der er fjollet: "Du er åndsvag". Derfor har nogen fundet på nye ord for de mennesker, ordet åndsvag oprindeligt var hæftet på. Ordet "evnesvag" er er vel også et pænt og ordentligt ord, der afløser "åndsvag". Det værste er ordene:"Psykisk udviklingshæmmet". for pokker da for plakat at få klistret på.

Ovenstående er ment som eksempel på, hvad der sker med sproget. 

Sådan er det, og ligemeget hvad vi vælger at som betegnelse, så vil ordet blive slidt og beskidt efter en tid. Derfor er det også ligemeget hvad vi vælger.

Personlig bruger jeg det ord, som pigerne ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...