Hop til indhold
Guest Spooney

Bedste navn for prostituerede?

Recommended Posts

Guest Beelzeb8b
Bananas skrev, den 1/16/2016 at 17:56:

Kvinder! Det er i mine øjne hvad de allermest er, om de så er det ene eller andet.

Kald dog en spade for en spade, en Prostitueret er nu en gang en Prostitueret.

Udgangspunktet, er forhåbentligt gensidig høflighed og respekt.

"Glædes Piger", mere betegnede er vel "Glædes Kvinder". 

Ordet "kvinde" bruges normalt kun om en voksen, mens ordet "pige" bruges om et barn eller en ung af hunkøn.

Banan, formoder jeg, er præget af sine Svenske rødder:

http://www.dr.dk/nyheder/kultur/boeger/ingen-mustafa-i-kiosken-5-eksempler-paa-svensk-censur-af-boerneboeger 

Jeg har mødt alt fra dovne slamsække, der ikke har noget begreb, om "god service", til dejlige kvinder der sætter en ære i, at de surt tjente penge, går til en, god oplevelse, og som tilmed besidder kunsten, at konverserer. et "besøg" skal man helst kunne leve højt på, et stykke tid efter.

Så en fælles betegnelse, giver ikke mening.

Men derimod en Smiley ordning:

Hoe

Hoe Hoe

Hoe Hoe Hoe (Når man er glad som Jule Manden, efter besøget)

Samt en Elite Hoe (Den glæde man oplever ved, at indse  ex'ens nye man er psykopat, før hun gør).

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det lidt ligesom at en afrikaner gerne må kalde en anden landsmand Nigger.. Det generer mig ikke den mindste når en anden luder kalder mig for luder fordi det er det vi i bund og grund er.. På bordellerne ynder vi at kalde os selv "pige på lagnet".. For mig har ordet luder dog ingen negativ betydning hvis det ikke er sagt i en negativ tone eller på en nedladende måde.. Som andre har påpeget er det jo anvendelsen af ordet der har gjort det beskidt og folks fordomme.. den manglende forståelse og respekt for erhvervet er slående og har hjulpet fordømmelsen godt på vej..

Jeg forventer at blive mødt med en passende mængde respekt og så længe den er der kan I kære mænd egentlig kalde mig lige hvad i vil.. Hehe.. Og så skal jeg nok spinde som en mis og vise jer den samme mængde respekt og forståelse.. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...