Hop til indhold

Simone, Pigekollektivet

Featured Replies

Skrevet
Grækeren skrev, for 2 minutter siden:

man bliver altså nød til at forholde sig til trådstarters indlæg, og ikke afspore den....nu er det jo i markedsførings øjemed at han hentyder til :-)

Ja ok, men han Ida kommer jo hurtigt med forklaringen - ikke? 

Jeg synes det er flueknepperi - men det kan jo nok give nogen en bette udløsning :mrgreen:

• Svar 51
  • Visninger 8.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Falsk markedsføring er falsk markedsføring........lige meget hvor meget man prøver at forklarer og snakke udenom om Photoshop, tatoveringer og familie medlemmer så er det stadig falsk markedsføring.

• Selvfølgelig har jeg det, og derfor har jeg valgt et job som er socialt accepteret.........Hvis man som luder ikke vil genkendes pga. billeder må man få taget nogle hvor det er svært at blive genkendt

• Det er vildt nok......Det ville tage under 5 minutter at tage et par selfies med mobilen, i fald en rigtig fotograf ligger udenfor budgetrammerne for annoncering. Man (i hvert fald undertegnede),

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Ja ok, men han Ida kommer jo hurtigt med forklaringen - ikke? 

Jeg synes det er flueknepperi - men det kan jo nok give nogen en bette udløsning :mrgreen:

ahhhh...en stor udløsning, det siges at fluer er godt stramme :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.