Hop til indhold
love64$

Simone, Pigekollektivet

Recommended Posts

Fatter de piger da ikke snart vi ikke gider deres fake billeder....

 

https://annoncelight.dk/showad/199705

 

https://www.google.dk/search?tbs=sbi:AMhZZivQ2r4fEGbV5bFNe8tJZetGGytXgrfGwC10jajyBlhYWSMTqhy_11TQfgARNfJcuOVA3H7ko8vX5C3aD1mkFCfyybo_1EnHYngYNtmmUkmrDOGVU03vU13C3E3vaYgmOkYY0WyUh1ftM2ckjD0WAg36q_1MamwbLgwVDVzy2_15NXnCfaEiAX87nNDauVNlb7Vf3T3riE4XJu03KyowmnLtFq1mpcXLU5Fm2dw0xUo2xEkWlFhr_1zBY1Lijs2FJQTFBStmB7USMGKTGWf6RfqlEADip1x3q3QebFHkJbk1XND0KogMVF8ncF-On6UM6lBepTWpuAMbuAfif1P_1b_1KUPvkKzx7hKz2K4FT92eVmSJDZ79rWTwH3MJwLJTjGZC1nyQur5ijGOEDw_1pgTkhZbprvs22im8Get9ViMyR0ESktKm3taghn6k7PWItvfT0U2_1y5gC19PXfMd1FsKfJC6MxruX7e6evA86BTiF8aUeRBaCvPTvfSYdydlY9N52MYbpH36-CHEBVwLYtKv81DVh70He2rmdbPwiTEJxveDTjZ-hOX1h6eymMVyddmkPfEfGa6O-qL34MCeGvvagGJQG13nssvsWe_1Uz4DornYTMnv1kr9DvtoEsKSUbtSbhoyfqWbu7s-PkZoxrXQyD32Mw5xzC6GBNkJGKYO6G4xtuio6TUASe7Z_1--enCzhMjl3i3nk43RXKQWQOhi2KqRNvGNjPfSRXQ3fC219mLC_114jYTX7SR96XJKuqYMp5pJGpxJbcLMcisNpwW_1u_1SOFaf63b-TC7ipKEBBEMghKR30SU_1wr1tluQenoa1fe29sEPKHhf1bKjXr33eO55gGiWfb-HLHAiaxfiX0AZdRS0wq65zR_1tBm2hGYNMqNq_19Hkk1FhT9u9nochccP4WtRy2_1qnKMRDzZn8UYTff6oyuKtxNIdFsBlWNgyU4RPzAXyBfKLp1zncG3SK2MsKflys9udT4B8r_19lYkRL8gROlvb89DhcawUMYlywiIIjrpceYEOLvo5EH1t8PoLfWKzkd6ZoNqLMYC0kgG7XoHzjdqWXx9hG1_1LGS3TGlG6U2i2mS7sWlm_10wHJSgMb5pARTonqm-DEMJd_1h_1sw4VMCubXWLnu6SkfG12vltZnOJ7hHcJwzR3KZmmaBeGu1MUooQ--urxGZIZvmwKC1oMqHuukey-WROoH-SsTB8QQzgU8aB907dKqSPqiSl4YGKTkk6XHp_1odWiPh-dPetjBwAUiJonL3k5GHGUuQM_14b8hC0rVrtn7TvbDOs3lhHLBv72FHUWNfRDH2MxYfyRnjP-N8MLzZnsD0bbQaxb1uM9ggM26Nxy4Z73VsLE4bPi9SMyu92Y32kqqDpyKvScALDCklgI0JTZ8re3WCYbpavae2vvj9Zr2Bk1NAA-H16GeCjYap7DK9zVDvMd1XAUTIR7Ba9gqr3SgozPkZ5AYBFf4Ic2vcq8nJb1z_1LpT3j_1CosB400MFudqnAzS7xevVk1Bo4g_1PC2vDfp0-BAiM3Sg5IASEFPkfkxtmlW2E

Redigeret af Qivitoq
Overskrift ændret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vildt nok......Det ville tage under 5 minutter at tage et par selfies med mobilen, i fald en rigtig fotograf ligger udenfor budgetrammerne for annoncering.

Man (i hvert fald undertegnede), mistænker straks at fake billeder dækker over at pigen måske er knap så attraktiv som annoncetekster antyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
variomaster skrev, for 9 timer siden:

Det er vildt nok......Det ville tage under 5 minutter at tage et par selfies med mobilen, i fald en rigtig fotograf ligger udenfor budgetrammerne for annoncering.

Man (i hvert fald undertegnede), mistænker straks at fake billeder dækker over at pigen måske er knap så attraktiv som annoncetekster antyder. 

Jeg har gjort diverse opmærksomme på, at Simone er tusset og er for let genkendelig, og derfor har JEG valgt det billede, som ligger tættest på hendes kropsform. Dette er blevet informeret ALLE, som jeg personligt har talt med. Og love64$ vil du venligst lade vær med at skrive nasty sms'er på min tlf! Tak Ida.

Bortset fra brok fra andens side, vil jeg lige benytte lejligheden til at takke de dejlige drenge, som mødte op.

I var super drenge, og vi gentager selvfølgelig succesen ;-)

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Mr.xxx skrev, for 1 time siden:

Godt at høre at i gentager Ida - er lidt nysgerrig efter at vide hvor mange der egentlig deltog??

Mysterious Mr.xxx, 7 deltog i alt, hvilket var et godt tal. Ingen kedede sig (håber jeg) :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
fyrenvejle skrev, den 12/1/2016 at 16:52:

Tror ikke der  var nogle  der ikke fik nok smf

;-) Kys søde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor ikke bare få taget nogle hurtige fotos med et kamera og få fjernet evt. tattoos i Photoshop eller et andet fotoredigeringsprogram.
At bruge andres billeder i markedsføringen af ens butik er ikke cool og udtrykker, i mine øjne. seriøsitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
PrinceCharming skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor ikke bare få taget nogle hurtige fotos med et kamera og få fjernet evt. tattoos i Photoshop eller et andet fotoredigeringsprogram.
At bruge andres billeder i markedsføringen af ens butik er ikke cool og udtrykker, i mine øjne. seriøsitet.

Jeg er rent faktisk enig med dig PrinceCharming, og man kan 110% kalde det for falsk marketing, hvilket jeg er modstander af, men i dette tilfælde var det et sidste øjebliks handling.

Paintshop (photoshop) er løsningen, jeg leger selv en del med det. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Frække Ida skrev, for 2 timer siden:

Jeg er rent faktisk enig med dig PrinceCharming, og man kan 110% kalde det for falsk marketing, hvilket jeg er modstander af, men i dette tilfælde var det et sidste øjebliks handling.

Paintshop (photoshop) er løsningen, jeg leger selv en del med det. :wink:

hvis man ser en lækker jakke i en reklame, og det er lige en efter ens smag....tager tidligt fri fra job, bruger tid på transport ankommer til butikken, og bliver præsenteret for en jakke som ikke er den sammen som i reklamen...om man bliver skuffet neeej man bliver temmelig negativ....alt form for brug af andres billeder, samt enhver brug af Photoshop er direkte smagløst....men sikke et rame skrig der er når pigernes billeder bliver brugt af andre...joooo dobbelt moralen længe leve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Falske billeder er skidt - meeeeen Photoshop kan altså være nødvendigt for ikke at blive genkendt af evt et familie medlem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis billederne var modelbilleder, ville jeg kunne forstå hysteriet fra potentielle gæster, men det er det jo ikke. Jeg vil kunne forstå, at billedets virkelige ejer, ville blive sur.

Efter at nettet er kommet på banen, har det været en fordel og en ulempe for pigerne. Pigerne har de bedste muligheder for at reklamere, men pigerne kan også få hele deres tilværelse ødelagt. Der er mange piger, der igennem tiden, er blevet opdaget via nettet, og det har betydet en deroute ned. Piger bliver genkendt på de mærkeligste ting.  Photoshop er okay, hvis det er for at fjerne evt genkendelse. At bruge "falske" billeder har altid været brugt og har været accepteret, så længe at der blev gjort opmærksomt herpå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Esglædespige skrev, for 41 minutter siden:

At bruge "falske" billeder har altid været brugt og har været accepteret, så længe at der blev gjort opmærksomt herpå. 

Accepteret kan jo diskuteres, men så længe der bliver gjort opmærksom på det, kan vi som kunder altid finde en anden GP. En GP som er ærlig og som står ved sine egne billeder.
Står man i døren foran en pige, der slet ikke er den samme som på billederne, og er der ikke gjort opmærksom på, at hun har stjålet billeder fra andre, så må man jo gå igen efter at have udtrykt sin utilfredshed.

Hvad angår tyveriet af billeder, så kan jeg sagtens finde på at kontakte den oprindelige ejer, når jeg ser at billeder er blevet stjålet, så den oprindelige ejer kan sende en faktura for uberettiget brug.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Falske billeder er skidt - meeeeen Photoshop kan altså være nødvendigt for ikke at blive genkendt af evt et familie medlem.

kan virkelig ikke se nogen trylleri ved at bruge billeder uden ansigt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Altså det er nemmere at genkende et menneske du kender godt ( kroppen ) end du lige vil være ved... Jeg vil godt vove den påstand at ALLE piger med prof billeder har fået dem redigeret.

Selvfølgelig skal man ikke gøre brysterne større/mindre osv - men man skal absolut sørge for at man aldrig kan genkendes at familie eller skøre stalker tosser!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 11 minutter siden:

kan virkelig ikke se nogen trylleri ved at bruge billeder uden ansigt...

Tatoveringer er genkendelige, og de fjernes ved Photoshop, det samme fx ved ar.

Jeg kendte engang en pige, der fik taget billeder, hoved, hår mv var skåret væk på billederne, og hun havde mit undertøj på - hun blev genkendt på numsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Esglædespige skrev, for 1 minut siden:

Jeg har løsningen...

Indsæt robotter som glædespiger, de kan være perfekte, ingen familie mv. De får ikke ødelagt tilværelsen ved genkendelse via billeder, problem solved

Jeg tror at mange besøger glædespiger, for at få en pause fra robotten. :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Esglædespige skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har løsningen...

Indsæt robotter som glædespiger, de kan være perfekte, ingen familie mv. De får ikke ødelagt tilværelsen ved genkendelse via billeder, problem solved

en anden løsning...hvorfor ikke bare lade være med at bruge billeder, det er set hos adskillige piger..bla. Karma Line, de piger hvis billeder bliver brugt i et sammenhæng de over hovedet ikke har noget med at gøre, hvor er empatien over for disse piger samt deres familie....hvorfor bruges der ikke billeder at den lokale miss Lading - ano 1975 der kan opleves ved genbrugsballet på Låsby Kro hvor hun sidder og får splinter i røven...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Grækeren skrev, den Friday, January 15, 2016 at 10:01:

hvis man ser en lækker jakke i en reklame, og det er lige en efter ens smag....tager tidligt fri fra job, bruger tid på transport ankommer til butikken, og bliver præsenteret for en jakke som ikke er den sammen som i reklamen...om man bliver skuffet neeej man bliver temmelig negativ....alt form for brug af andres billeder, samt enhver brug af Photoshop er direkte smagløst....men sikke et rame skrig der er når pigernes billeder bliver brugt af andre...joooo dobbelt moralen længe leve.

Ok, nu er det altså et menneske vi snakker om og ikke et stykke stof, og det, du skriver, er jo fuldstændig uden sympati for andre end dig selv.

Jeg gider personligt ikke skrive mere i denne tråd, sket er sket.

ALLE var glade og tilfredse, og det er det eneste rigtige relevante i sidste ende.

God dag, drenge:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frække Ida skrev, for 14 minutter siden:

Ok, nu er det altså et menneske vi snakker om og ikke et stykke stof, og det, du skriver, er jo fuldstændig uden sympati for andre end dig selv.

Jeg gider personligt ikke skrive mere i denne tråd, sket er sket.

ALLE var glade og tilfredse, og det er det eneste rigtige relevante i sidste ende.

God dag, drenge:wink:

Spørgsmålet er blot, om det vil ske igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Falsk markedsføring er falsk markedsføring........lige meget hvor meget man prøver at forklarer og snakke udenom om Photoshop, tatoveringer og familie medlemmer så er det stadig falsk markedsføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
EUwanker skrev, for 31 minutter siden:

Falsk markedsføring er falsk markedsføring........lige meget hvor meget man prøver at forklarer og snakke udenom om Photoshop, tatoveringer og familie medlemmer så er det stadig falsk markedsføring.

Jamen Hurra for de piger som ser stort på at blive genkendt - og Hurra for dem som ikke ønsker at blive genkendt af deres onkel og div stalkere..... Så kald det falskmarkedsføring eller hvad du vil.

Men pigerne har også et privatliv at beskytte.....det har du vel også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes sgu det er en svær balancegang efterhånden. Prøv lige at være aktiv pige for tiden, eller bare aktiv bag linjerne..?

Der findes et andet sted " Halløj2us.dk" hvor Basil Fawlty og Sherlock Holmes har gjort det til et trækplaster med gisninger, fremgangsmåder, teorier, mulige afsløringer og andet detektivsludder..:? Ærlig talt, så forstår jeg godt at man pakker sig ind i endnu mere anonymitet end tidligere. Fortællingerne på det seneste beviser bare at man ikke kan være forsigtig nok.

Der ligger jo viralt, en realistisk mulighed for at få hele sit privatliv lagt i ruiner, hvis man løber ind i den forkerte og forsmåede stodder og IT-nørd. Man er jo desværre tvunget ud på den tynde cyper is i dag, for overhovedet og kunne eksistere.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...