Hop til indhold
love64$

Simone, Pigekollektivet

Recommended Posts

Gæst

Jeg tænker, at der lige for en god ordens skyld, skal påpeges , at det IKKE er Simone fra pigekollektivet her omtales. Det er en veninde af Ida, som kun var med den ene gang. Simone som er i pigekollektivet , skal jo ikke lide herunder :-)

Knus Line. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Line skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tænker, at der lige for en god ordens skyld, skal påpeges , at det IKKE er Simone fra pigekollektivet her omtales. Det er en veninde af Ida, som kun var med den ene gang. Simone som er i pigekollektivet , skal jo ikke lide herunder :-)

Knus Line. 

Godt du nævner det, for det har jeg overset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line skrev, den 16/1/2016 at 16:35:

Jeg tænker, at der lige for en god ordens skyld, skal påpeges , at det IKKE er Simone fra pigekollektivet her omtales. Det er en veninde af Ida, som kun var med den ene gang. Simone som er i pigekollektivet , skal jo ikke lide herunder :-)

Knus Line. 

Sjovt nok havde hun samme data som Simone der er hos dig, og når man ringer og spørger hvordan hun ser ud, og hvorfor hun ikke har billeder på, så får man samme forklaring som Ida gav, Jeg har lidt tusser og vil ikke genkendes... Såååå Line den holder ikke den der...

Redigeret af love64$

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
love64$ skrev, for 8 timer siden:

Sjovt nok havde hun samme data som Simone der er hos dig, og når man ringer og spørger hvordan hun ser ud, og hvorfor hun ikke har billeder på, så får man samme forklaring som Ida gav, Jeg har lidt tusser og vil ikke genkendes... Såååå Line den holder ikke den der...

Nu må jeg jo altså være den der ved bedst hvem vi er i pigekollektivet ikk smart ass! Simone har været med de sidste 2 år. Den anden Simone er ved bla koldning stjernepigerne. Den simone som Ida pigen havde med er stadigvæk i koldning og kommer muligvis på som gæstevisit ved os sidst på måneden , men med andet navn da vi jo - suprice, har en simone. Simone ved os er IKKE den samme ok! 

Fucking utroligt alt skal skæres ud i pap og at i ikke har andet at give jer til end at køre det barnlige pjat ud på siden her! Få et liv. 

Ps du kan jo ringe i morgen og hilse på vores Simone.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ps, jeg har heller ikke billeder på og det er vi faktisk flere der ikke har af samme årsag! Surt for de ufattelige nysgerrige staklerne osv ja, men sådan er det så og mon ikke vi bliver flere der er på det hold med den indstilling der ligges for dagen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Line skrev, for 18 timer siden:

Ps, jeg har heller ikke billeder på og det er vi faktisk flere der ikke har af samme årsag! Surt for de ufattelige nysgerrige staklerne osv ja, men sådan er det så og mon ikke vi bliver flere der er på det hold med den indstilling der ligges for dagen.. 

ville være super hvis alle piger ville tilslutte sig det stigende antal der ikke vil bruge billeder i deres markedsføring...så kunne stalkere, og andet rakker pak finde andre at genere, og samtidig kunne alle kunder blive fri for at blive præsenteret for brug af fake, samt manipulerede billeder...men det er nok ønsketænkning :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 16/1/2016 at 12:12:

Jamen Hurra for de piger som ser stort på at blive genkendt - og Hurra for dem som ikke ønsker at blive genkendt af deres onkel og div stalkere..... Så kald det falskmarkedsføring eller hvad du vil.

Men pigerne har også et privatliv at beskytte.....det har du vel også.

Selvfølgelig har jeg det, og derfor har jeg valgt et job som er socialt accepteret.........Hvis man som luder ikke vil genkendes pga. billeder må man få taget nogle hvor det er svært at blive genkendt eller man må fravælge at have billeder overhovedet........at ligge billeder på en annonce af en fremmed person som ikke er en selv, og derefter påstå at det er en selv er snyd og bedrag punktum.

Snyd er snyd og en spade er en spade lige meget man pakker det ind i dårlige undskyldninger og historier fra de varme lande.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
joret skrev, den 11/1/2016 at 13:58:

Simone er en almindelig pæn pige midt / sidst i tyverne, intet at besvime over og sexen på det jævne. Hun ligner ikke det der overhovedet.  

Joret

Hvis du har besøgt hende hvorfor har du så ikke anmeldt hende og advaret os andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrenvejle skrev, den 11/1/2016 at 20:51:

Simone er pæn tusse pige og så er hun rigtig fræk 

Hvis du har besøgt hende hvorfor har du så ikke anmeldt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Moan skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du har besøgt hende hvorfor har du så ikke anmeldt hende?

Du har jo heller ikke selv skrevet nogen anmeldelser????? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Du har jo heller ikke selv skrevet nogen anmeldelser????? 

Du har jo heller ikke selv skrevet nogen anmeldelser????? 

Så siger vi det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Trinetease skrev, den ‎16‎-‎01‎-‎2016 at 12:12:

Jamen Hurra for de piger som ser stort på at blive genkendt - og Hurra for dem som ikke ønsker at blive genkendt af deres onkel og div stalkere..... Så kald det falskmarkedsføring eller hvad du vil.

Men pigerne har også et privatliv at beskytte.....det har du vel også.

jaaaaaaaa..skal vi tage et kæmpe hurra for de piger der bruger ansigt's profil billeder i deres annoncering....det er nu engang pigens eget valg :-)..hvorfor er det så svært at erkende forskelligheden, og konstant skal gå til angreb :wink:

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Grækeren skrev, for 43 minutter siden:

jaaaaaaaa..skal vi tage et kæmpe hurra for de piger der bruger ansigt's profil billeder i deres annoncering....det er nu engang pigens eget valg :-)..hvorfor er det så svært at erkende forskelligheden, og konstant skal gå til angreb :wink:

Tjah hvis du læste tingene som de er skrevet så står der hurra for dem som er offentlige og OGSÅ for dem som ikke er. Jeg ser intet angreb i det.....men jeg ser det tilgengæld i at du hiver det frem som DU kan bruge til noget negativt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

Tjah hvis du læste tingene som de er skrevet så står der hurra for dem som er offentlige og OGSÅ for dem som ikke er. Jeg ser intet angreb i det.....men jeg ser det tilgengæld i at du hiver det frem som DU kan bruge til noget negativt!

sørgeligt at du ikke kan tåle modspil...prøv at se verden udefra, og ikke kun fra DIN verden !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg gider ikke at diskutere med dig om et indlæg du lige har hængt dig fast i....og som Iøvrigt har stået der siden D 16. Jeg kan sagtens tåle at debattere og jeg kan også sagtens klare at folk ikke giver mig ret.... 

Slut fra mig i denne her tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en pige på sine "uden ansigt" profilbilleder fjerner let genkendelige kendetegn som ar og tatoveringer, vil der så også blive råbt op omkring falsk markedsføring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Hvis en pige på sine "uden ansigt" profilbilleder fjerner let genkendelige kendetegn som ar og tatoveringer, vil der så også blive råbt op omkring falsk markedsføring?

næppe...der hvor den ligger er nok hvor der bliver brugt billeder af andre end dem selv, og hvor deres egne billeder er blevet shoppet til noget som ikke er retningsvisende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 minutter siden:

næppe...der hvor den ligger er nok hvor der bliver brugt billeder af andre end dem selv, og hvor deres egne billeder er blevet shoppet til noget som ikke er retningsvisende...

OK, det er vi så ikke uenige i, synes bare at råbene om den "ægte vare" efterhånden bliver lidt skingre og ikke tager hensyn til pigernes privatsfære overhovedet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow det handler bare om at ingen mennesker har lyst eller skal finde sig i at blive snydt....hvis du ser et billede af en BMW i den blå avis, ringer til sælgeren, aftaler en tid til fremvisning, kører 25 kilometer til sælger og ser der holder en Mercedes i indkørslen..........mens sælger kommer med smarte undskyldninger fra de varme lande........det er snyd og bondefangeri.....punktum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, 1 time siden:

Onslow det handler bare om at ingen mennesker har lyst eller skal finde sig i at blive snydt....hvis du ser et billede af en BMW i den blå avis, ringer til sælgeren, aftaler en tid til fremvisning, kører 25 kilometer til sælger og ser der holder en Mercedes i indkørslen..........mens sælger kommer med smarte undskyldninger fra de varme lande........det er snyd og bondefangeri.....punktum.

Jamen. jeg er jo ingenlunde uenig med dig, hverken med eller uden punktum. ;)

Men det kammer over, når man begynder at forlange, at piger skal gøre dem selv genkendelige for at tilfredsstille diverse stalkeres perfiditeter.

Og her tror og forventer jeg, at du også er 100 % enig. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
EUwanker skrev, for 2 timer siden:

Onslow det handler bare om at ingen mennesker har lyst eller skal finde sig i at blive snydt....hvis du ser et billede af en BMW i den blå avis, ringer til sælgeren, aftaler en tid til fremvisning, kører 25 kilometer til sælger og ser der holder en Mercedes i indkørslen..........mens sælger kommer med smarte undskyldninger fra de varme lande........det er snyd og bondefangeri.....punktum.

Næh, denne tråd handler om at Ida inviterer til gang bang sammen med en veninde.  Prøv at læs tråden fra starten ;) 

Veninden er pga kropsudsmykning let genkendelig, derfor vælger Ida et modelfoto. 

Alle der ønsker at deltage i GB bliver af Ida gjort opmærksom på at der er anvendt modelfoto. 

 

Hvad f.... er egentlig problemet? 

Der er ingen der er blevet snydt. 

Har der været et eneste indlæg fra nogen der har følt sig snydt til det pågældende GB? 

Hvis man generelt ønsker, endnu engang, at diskutere falske fotos, ville det være relevant at gøre det i en af de utallige strenge der allerede eksisterer. Man kan også oprette en ny :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Jamen. jeg er jo ingenlunde uenig med dig, hverken med eller uden punktum. ;)

Men det kammer over, når man begynder at forlange, at piger skal gøre dem selv genkendelige for at tilfredsstille diverse stalkeres perfiditeter.

Og her tror og forventer jeg, at du også er 100 % enig. :) 

er der nogle indlæg du kan referere til  ???...eller er det på formodninger du bygger din påstand på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Næh, denne tråd handler om at Ida inviterer til gang bang sammen med en veninde.  Prøv at læs tråden fra starten ;) 

Veninden er pga kropsudsmykning let genkendelig, derfor vælger Ida et modelfoto. 

Alle der ønsker at deltage i GB bliver af Ida gjort opmærksom på at der er anvendt modelfoto. 

 

Hvad f.... er egentlig problemet? 

Der er ingen der er blevet snydt. 

Har der været et eneste indlæg fra nogen der har følt sig snydt til det pågældende GB? 

Hvis man generelt ønsker, endnu engang, at diskutere falske fotos, ville det være relevant at gøre det i en af de utallige strenge der allerede eksisterer. Man kan også oprette en ny :)

 

 

jooo..der har du spot på klimax, at bruge billeder af andre er falsk markedsføring...det er såmænd bare det trådstarter har anfægtet :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Grækeren skrev, for 2 minutter siden:

jooo..der har du spot på klimax, at bruge billeder af andre er falsk markedsføring...det er såmænd bare det trådstarter har anfægtet :wink:

Ja, men ikke lige i dette tilfælde, vel? Ingen kan  jo møde pigerne, uden at kontakte Ida, som fortæller at der er anvendt model foto.

Og så er det faktisk synd at tråden ødelægges at den sædvanlige grødsnak om falske fotos. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Ja, men ikke lige i dette tilfælde, vel? Ingen kan  jo møde pigerne, uden at kontakte Ida, som fortæller at der er anvendt model foto.

Og så er det faktisk synd at tråden ødelægges at den sædvanlige grødsnak om falske fotos. 

 

man bliver altså nød til at forholde sig til trådstarters indlæg, og ikke afspore den....nu er det jo i markedsførings øjemed at han hentyder til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...