Hop til indhold
Guest Borntofly

Sofie og Signe fra AL. Super fræk trekant!:)

Recommended Posts

Guest Borntofly

Så blev weekenden skudt igang fredag med et besøg hos Sofie og hendes veninde Signe:)

https://annoncelight.dk/showad/196766

Havde bestilt en halv time med dem begge. Uden at gå i detaljer kan jeg sige at det var super frækt og de var ikke bange for at lege med hinanden. Skøn indlevelse fra begge piger og dejligt naturligt . Ingen mekanisk leg de to piger imellem .

Sofies veninde er en flot og super fræk blondine. Små bryster og en velformet bagdel. Hun kunne bestemt sit kram;)

Og endnu engang synes jeg vi skal holde tråden til at handle om min oplevelse og IKKE om deres priser. For jeg synes det var ALLE pengene værd! Og det må endnu engang være det vigtigste;)

God weekend:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
EPO skrev, for 9 minutter siden:

Hvor gammel vil du tro hendes veninde er ?

 

EPO

Hun er 19 år:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 3 timer siden:

Små bryster og en velformet bagdel.

Vad innebär velformat för dig? Petite och fast eller rund och något att greppa i? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Hun er ikke petite, men bestemt fast. Hun ser ud som en der har trænet en del.

Loppan skrev, for 3 minutter siden:

Vad innebär velformat för dig? Petite och fast eller rund och något att greppa i? :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Flot og superfræk" - Du tænder noget i mig der. Kan du ikke beskrive hendes ansigt, evt. på en skala 1-10... Jeg har tidligere været sammen med Sofie og vil beskrive hendes ansigt som en 8-9 stykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et enkelt spørgsmål da jeg også overvejer at møde dem begge, hvordan var det når du skulle skifte fra den ene til den anden? Samme kondom eller stoppede i op for at skifte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Littlefinger skrev, for 39 minutter siden:

"Flot og superfræk" - Du tænder noget i mig der. Kan du ikke beskrive hendes ansigt, evt. på en skala 1-10... Jeg har tidligere været sammen med Sofie og vil beskrive hendes ansigt som en 8-9 stykker.

Det kommer jo an på øjet der ser;) Så det er svært. Men jeg vil nok sige en 7'er. Meget køn og med søde smilehuller:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Simoan skrev, for 38 minutter siden:

Et enkelt spørgsmål da jeg også overvejer at møde dem begge, hvordan var det når du skulle skifte fra den ene til den anden? Samme kondom eller stoppede i op for at skifte?

Samme kondom er muligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja det er hvilken mand der ser :-)  Mener helt klart hendes ansigt er top og det blev bare pænere og pænere nu længere vi noget i akten :grin:

Ja jeg høre til typen der bliver påvirket af pigens præstation. Men første hånds indtrykket var bestemt også i top.

 

EPO  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
EPO skrev, for 47 minutter siden:

Tja det er hvilken mand der ser :-)  Mener helt klart hendes ansigt er top og det blev bare pænere og pænere nu længere vi noget i akten :grin:

Ja jeg høre til typen der bliver påvirket af pigens præstation. Men første hånds indtrykket var bestemt også i top.

 

EPO  

Det anfægtede jeg bestemt heller ikke. Jeg synes også at Sofies ansigt er helt i top og er meget enig i din "karakter". Hun er smuk i mine øjne;)

Redigeret af Borntofly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skriver godt nok at vi skal holde pris udenfor, men kan ikke lade være. Sorry! 

3500 for en halv time?!!!

Redigeret af Steven85

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Steven85 skrev, 1 time siden:

Du skriver godt nok at vi skal holde pris udenfor, men kan ikke lade være. Sorry! 

3500 for en halv time?!!!

Ja det er jo heldigvis et frit land vi lever i!

Hvis jeg nu synes at det var alle pengene værd så er det vel det vigtigste. Hvis man ikke har prøvet at være sammen med dem så mener jeg ikke man ka udtale sig om prisen. Ligeledes er der masser af andre "fisk i vandet" og dem kan man jo bare vælge. Især når det nu virkelig støder en!

Så skal vi ikke lukke denne diskussion omkring pris og lade tråden handle om min oplevelse . Selvom det åbentbart er svært for mange herinde at forstå!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hej ja det er et par over lækre piger ,og jeg mener også det med prisen er en Diskussion uden ende,nogle har et godt betalt job så ex 4000kr er små penge andre er på bistand og 40 kr er mange penge, nå men jeg har også før været på sofie hun er lækker ,men da jeg nu fik muligheden for signe  helt uden hele vejen dog plus 500 kr  tog jeg hende 30 min for 2000 kr og jeg havde gerne betalt 3000kr  sikke en stram fisse og røv over lækker og fast pas godt på de piger  ,,jeg skal besøge dem igen  idag hvis signe er ledig 

Redigeret af Daisymann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap af drenge!

Usikker sex er pr. definition et chancespil med risiko for at trække en MEGET stor nitte (plus risikoen for at smitte andre med dødelige sygdomme)... Andre vil kalde det dybt uansvarligt!

Og en attest er ikke engang et stykke lokumspapir værd!

Den sagde højst noget om en tilstand for 3-4 uger siden.... Og nu har disse piger jo næppe levet i kloster siden, hva? Læg dertil at deres kunder også har langt flere partnere end gennemsnittet.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig ... Det er russisk roulette med pikken ... Ville aldrig knalde en GP uden hætte, uanset hvor lækker, sexet og sød hun måtte være !

Har mit helbred og liv for kært !

Men syns det er helt ok, at en der knalder uden gummi giver andre, der gør det samme en heads up =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borntofly skrev, for 3 timer siden:

Ja det er jo heldigvis et frit land vi lever i!

Hvis jeg nu synes at det var alle pengene værd så er det vel det vigtigste. Hvis man ikke har prøvet at være sammen med dem så mener jeg ikke man ka udtale sig om prisen. Ligeledes er der masser af andre "fisk i vandet" og dem kan man jo bare vælge. Især når det nu virkelig støder en!

Så skal vi ikke lukke denne diskussion omkring pris og lade tråden handle om min oplevelse . Selvom det åbentbart er svært for mange herinde at forstå!

Godt ord igen. Jeg er super glad for, at du havde en super oplevelse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ryddet op i tråden og uddelt advarsel til Nolimit. Vi accepterer ikke den slags chikane på EG! Derudover vil jeg gerne henstille at vi kommer tilbage på sporet igen. Hvis man ønsker at diskutere usikker sex, henvises der til den generelle debat.

 

Redigeret af Observator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ved ikke hvad der har stået ang attest jeg viste kun penge    ,,,,,og lækre er de piger i sku prøve 

Redigeret af Daisymann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Hitchcock skrev, for 9 timer siden:

Har hendes lyshåret veninde en annonce som Sofie?

Nej det var på Sofies annonce hun blev nævnt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...