Hop til indhold
Onslow

Når man selv opsætter præmisserne,

Recommended Posts

Onslow skrev, for 1 minut siden:

Yes, og mens vi smider 1.000 ud, inviterer vi 10.000 andre ligesindede indenfor.

Godaw mand, økseskaft!

Gør vi det ?? Hvad får dig til at tro alle nyankomne er kriminelle ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 39 minutter siden:

Gør vi det ?? Hvad får dig til at tro alle nyankomne er kriminelle ?

Tysk fjernsyn har i dag oplyst, at 18 ud af de 29, som det "effektive" politi har formået at identificere, er nys ankomne asylansøgere.

Hvad får dig til at tro, at resten af de 1,2 millioner, der ankom i 2015, er retskafne mennesker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Tysk fjernsyn har i dag oplyst, at 18 ud af de 29, som det "effektive" politi har formået at identificere, er nys ankomne asylansøgere.

Hvad får dig til at tro, at resten af de 1,2 millioner, der ankom i 2015, er retskafne mennesker?

Ud med dem der ikke kan opføre sig ordenligt. UUUDDDDD.

Men døm ikke alle for noget disse kriminelle idioter har gjort, er egentlig det jeg mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Ud med dem der ikke kan opføre sig ordenligt. UUUDDDDD.

Men døm ikke alle for noget disse kriminelle idioter har gjort, er egentlig det jeg mener.

Og du mener slet ikke, at der er et mønster i den kvindeforagt, disse muslimske kulturberigere udøver?

Eller mener du også, at det er relevant at drage sammenligning med de uhyrligheder, der gennem tiden blev udøvet af hvide, kristne mennesker, tit i den katolske kirkes navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Og du mener slet ikke, at der er et mønster i den kvindeforagt, disse muslimske kulturberigere udøver?

Eller mener du også, at det er relevant at drage sammenligning med de uhyrligheder, der gennem tiden blev udøvet af hvide, kristne mennesker, tit i den katolske kirkes navn?

Jo, det mener jeg da. Og derfor skal de have at vide, at enten indordner I jer efter lovene her, ellers kan vi ikke hjælpe jer.

Og jo, sammenligninger kan man godt drage, det nytter bare ikke, selvom det jo er rigtigt !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du står til potentielt at invitere 100 mennesker til en rund fødselsdag og ved, at der blandt fætre og onkler findes et større kontingent voldsberedte festspoilere, anlægger du så samme synspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 2 timer siden:

Jamen så er de jo undskyldt.

Hvis jeg får et brev fra en fotofælde vil jeg undskylde mig med at jeg var fuld og liderlig.

Du forstår ikke forskellen på en "forklaring" og en "undskyldning"?

F.eks. var årsagen til,  at Conevski likviderede de 2 drenge på Femøren i 84 næppe, at han var/er musllm, men nok snarere, at manden var/er psykopat og voldelig!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som det er blevet skrevet så ofte før.:

Ikke alle muslimer er terrorrister, men alle terrorrister er muslimer.

Og ja, hvis man søger ihærdigt nok, så kan man godt finde eksempler på det modsatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 59 minutter siden:

Som det er blevet skrevet så ofte før.:

Ikke alle muslimer er terrorrister, men alle terrorrister er muslimer.

Og ja, hvis man søger ihærdigt nok, så kan man godt finde eksempler på det modsatte.

hahahahaha. Onslow, Onslow, Onslow - det tror ikke engang du da på..... Men det lyder jo fint, hvis man vil provokere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

hahahahaha. Onslow, Onslow, Onslow - det tror ikke engang du da på..... Men det lyder jo fint, hvis man vil provokere ;)

Synes du, at det er at provokere, så skylder du vist lige et par eksempler på det modsatte, og nej, ABB, IRA og ETA tæller ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Synes du, at det er at provokere, så skylder du vist lige et par eksempler på det modsatte, og nej, ABB, IRA og ETA tæller ikke!

Ja, det synes jeg. Og hvis du sætter op hvem der ikke tæller, så "opsætter du jo elv præmisserne" - som jo er navnet på tråden, og startet af dig, så det hele passer nok meget godt sammen.... ;)

Tæller FARC, RAF, UFF, LORD ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

RAF tæller ikke, det er "Schnee von gestern", UFF og LORD har jeg aldrig hørt om, men med hensyn til FARC, så "touche". :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 33 minutter siden:

RAF tæller ikke, det er "Schnee von gestern", UFF og LORD har jeg aldrig hørt om, men med hensyn til FARC, så "touche". :D 

UFF er en Nordirsk protestantisk terror gruppe. LORD er en kristen kult terror bevægelse fra Uganda, Congo, Rwanda og CAR

Men pointen er ikke at gøre nogen værre eller bedre end andre. Det jeg mener er at terrorbevægelser er terrorbevægelser. Uanset religion. De skal bekæmpes med alle midler. Alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

UFF er en Nordirsk protestantisk terror gruppe. LORD er en kristen kult terror bevægelse fra Uganda, Congo, Rwanda og CAR

Men pointen er ikke at gøre nogen værre eller bedre end andre. Det jeg mener er at terrorbevægelser er terrorbevægelser. Uanset religion. De skal bekæmpes med alle midler. Alle.

Forskellen er blot den, at der intet findes i Det Ny Testamente, som vi baserer protestantisk kristendom på, der kan anvendes til at legitimere drab, vold og -tægt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du spørger muslimer i Mellemøsten, så er alle terrorister nok jøder og kristne.

Hvem definerer ordet "terrorist"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 minutter siden:

Forskellen er blot den, at der intet findes i Det Ny Testamente, som vi baserer protestantisk kristendom på, der kan anvendes til at legitimere drab, vold og -tægt!

Men det gør der jo egentlig heller ikke i koranen. Der bliver fejlfortolket og fejlciteret i et væk. Af muslimer såvel som andre. Iøvrigt er hverken jøder eller kristne vantro efter koranen, idet vi - efter koranen - tror på den samme gud. De mener bare ikke at man kan blive gravid fra en ånd, og derfor er jesus ikke guds søn, omend de ikke nægter han har levet. 

De tosser der (mis)bruger koranen til at legitimere drab, voldtægt og vold, er de rigtige kriminelle terrorister, og de skal bekæmpes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 37 minutter siden:

Men det gør der jo egentlig heller ikke i koranen. Der bliver fejlfortolket og fejlciteret i et væk.

Sludder og vrøvl!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

UFF er en Nordirsk protestantisk terror gruppe. LORD er en kristen kult terror bevægelse fra Uganda, Congo, Rwanda og CAR

Men pointen er ikke at gøre nogen værre eller bedre end andre. Det jeg mener er at terrorbevægelser er terrorbevægelser. Uanset religion. De skal bekæmpes med alle midler. Alle.

Kom nu TVR smid nu Breivik kortet.

Onslow har en pointe i at langt de fleste terrorhandlinger begås af personer der bekender sig til fredens religion.

Redigeret af Gungner
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 15 minutter siden:

Kom nu TVR smid nu Breivik kortet.

Onslow har en pointe i at langt de fleste terrorhandlinger begås af personer der bekender sig til fredens religion.

Gungner.... Rent sprogligt (og matematisk) var det IKKE det, Onslow skrev!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...