Hop til indhold
Onslow

Når man selv opsætter præmisserne,

Recommended Posts

Onslow skrev, den 5/1/2016 at 16:46:

Og når Bundesmutti og Löfven nødtvunget har måttet erkende, at deres vanvidspolitik har givet bagslag, så er det vores problem, eller hur?

Som jeg tidligere har påpeget, så er Afrikas fødselsoverskud på 24 millioner i 2014-2015, altså hvert år, hvornår erkender du, at det ikke er en opgave, som Europa kan eller skal løse på trods af alle de gode intentioner, vi måtte have?

Med hensyn til de 72 kilometer, så har Ungarn jo vist vejen i stor målestok, og med hensyn til kysterne, så har vi skibsværfter, der mangler opgaver og med lethed kunne producere de nødvendige kanonbåde!

Kære Gamle brokkehoved;)

------- og med hensyn til kysterne, så har vi skibsværfter, der mangler opgaver og med lethed kunne producere de nødvendige kanonbåde!

- -  det havde da været meget mere katastrofalt, om vi havde haft isvinter siden december, og alt hvad der er af sund og bælt forlængst fra frosset til 1 m. tyk is. Så kommer de sgu først for alvor rendende ind over kysterne alle mulige steder - og nogle videre til Sverige og Norge :wink:

Ta det venligst som et ironisk indlæg;) i en alvor situation for såvel Danmark, som dem der er på flugt fra krig og dem der bare veldfærd shopper.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 4 minutter siden:

Kære Gamle brokkehoved;)

------- og med hensyn til kysterne, så har vi skibsværfter, der mangler opgaver og med lethed kunne producere de nødvendige kanonbåde!

- -  det havde da været meget mere katastrofalt, om vi havde haft isvinter siden december, og alt hvad der er af sund og bælt forlængst fra frosset til 1 m. tyk is. Så kommer de sgu først for alvor rendende ind over kysterne alle mulige steder - og nogle videre til Sverige og Norge :wink:

Ta det venligst som et ironisk indlæg;) i en alvor situation for såvel Danmark, som dem der er på flugt fra krig og dem der bare veldfærd shopper.

Mange hilsner

Nyder livet

Er der krig i Tyskland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 15 timer siden:

Migrationen vil ikke stoppe før vi alle har det lige dårligt, med mindre man gør noget for at bremse den.

Hvordan har du tænkt dig at standse den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 13 timer siden:

Er der krig i Tyskland?

Synes du ikke at Tyskland har taget mere end deres rimelige del af de flygtninge der er kommet til Europa?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 1 time siden:

Synes du ikke at Tyskland har taget mere end deres rimelige del af de flygtninge der er kommet til Europa?

Det var jo tyskerne der inviterede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 6 minutter siden:

Det var jo tyskerne der inviterede.

Vrøvl, de flygtninge der er kommet over Middelhavet og op igennem Europa er IKKE blevet flygtninge fordi Tyskland valgte den menneskelige tilgang og meddelte at de ville give asyl til forfulgte mennesker. De er snarere blevet flygtninge fordi Irakkrigen gav grobund for IS, samt at Assad fik mulighed for ustraffet at bombe sin egen befolkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 3 minutter siden:

Vrøvl, de flygtninge der er kommet over Middelhavet og op igennem Europa er IKKE blevet flygtninge fordi Tyskland valgte den menneskelige tilgang og meddelte at de ville give asyl til forfulgte mennesker. De er snarere blevet flygtninge fordi Irakkrigen gav grobund for IS, samt at Assad fik mulighed for ustraffet at bombe sin egen befolkning.

Migrantstrømmen tog ekstra fart da Merkel sagde vi har plads til alle, nu vil hun gerne sende invitationen på andres vegne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 16 timer siden:

Er der krig i Tyskland?

Kære Gunger:)

- -  Er der krig i Tyskland?      -      lige i øjeblikket tænkte jeg, hvad pokker mener manden med det!  - -  men :

Nej, der er ikke krig i Tyskland, - selvfølgelig ikke; men der er en del der flygter fra krig andre steder på kloden, og en del af dem + veldfærd shoppere videre gennem Tyskland, og videre til Danmark - Norge - Sverige - Finland

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, 1 time siden:

Migrantstrømmen tog ekstra fart da Merkel sagde vi har plads til alle, nu vil hun gerne sende invitationen på andres vegne.

Er det virkelig rigtigt? Hvornår sagde Merkel at der var plads til alle? Og steg antallet af flygtninge markant pga af det? Og i givet fald, med hvor meget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Vrøvl, de flygtninge der er kommet over Middelhavet og op igennem Europa er IKKE blevet flygtninge fordi Tyskland valgte den menneskelige tilgang og meddelte at de ville give asyl til forfulgte mennesker. De er snarere blevet flygtninge fordi Irakkrigen gav grobund for IS, samt at Assad fik mulighed for ustraffet at bombe sin egen befolkning.

Kære Bear:)

- - -  Vrøvl, de flygtninge der er kommet over Middelhavet og op igennem Europa er IKKE blevet flygtninge fordi Tyskland valgte den menneskelige tilgang og meddelte at de ville give asyl til forfulgte mennesker   - -  er det noget du ved eller noget du tror? 

Min egen oplevelse, af de ting der er sket det sidste - ja ca 1 år -er at det rygtes med raketfart via mobil/internettet/----  hvor er det MULIGT, at få asyl for dem der flygter fra krig, og dem der velfærd shopper, hvor kan vi få det bedst!!! - og derefter næstbedst - og trediebedst -    helt igennem menneskelig tankegang

Et eksempel : de rygtedes hurtigt, at det via fly til Moskva og videre med tog til den Russiske/Norske grænse, og herefter bare købe sig en cykel var muligt uden problemer at komme ind i Norge, - ganske vist for en kort stund, indtil Nordmændende fik nok af denne trafik. Der er sikkert mange flere eksempler på, at denne masse tilstrømning er en dynamisk masse i konstant udkig efter nye huller og med udgangspunkt i paratviden fra online information.

Jeg mener, at sandheden om masse tilstrømningen (læg mærke til mit ord . masse tilstrømning) ligger og roder rundt som en nærmest reversibel masse imellem, at flygte fra krig uden eneste andet, og et helt legalt ønske om at komme i sikkerhed, og i den anden ende, dem der helt bevidst udsøger sig Tyskland, fordi Mutti har manipuleret  "Mann muss dass" igennem, så Tyskland har åbnet ladeporten - indtil også det blev den tyske befolkning en kende for meget.

Havde denne masse tilstrømning været tilbage i 80érne (ingen internet/mobil/Youtube/Fjolsbog/---) havde den næppe været så massiv, adgangen til internet og alle de socialemedier m.m  mener jeg er med til at forstærke - ja nærmest progressivt 

Kære Bear:)   - alt, - er altså ikke bare sort eller hvidt - vel duuu:P

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 19 minutter siden:

Kære Bear:)

- - -  Vrøvl, de flygtninge der er kommet over Middelhavet og op igennem Europa er IKKE blevet flygtninge fordi Tyskland valgte den menneskelige tilgang og meddelte at de ville give asyl til forfulgte mennesker   - -  er det noget du ved eller noget du tror? 

Min egen oplevelse, af de ting der er sket det sidste - ja ca 1 år -er at det rygtes med raketfart via mobil/internettet/----  hvor er det MULIGT at få asyl for dem der flygter fra krig og dem der velfærd shopper, hvor kan vi få det bedst!!! - og derefter næstbedst - og trediebedst -    helt igennem menneskelig tankegang

Et eksempel : de rygtedes hurtigt, at det via fly til Moskva og videre med tog til den Russiske/Norske grænse, og herefter bare købe sig en cykel var muligt uden problemer at komme ind i Norge, - ganske vist for en kort stund, indtil Nordmændende fik nok af denne trafik. Der er sikkert mange flere eksempler på, at denne masse tilstrømning er en dynamisk masse i konstant udkig efter nye huller og med udgangspunkt i paratviden fra online information.

Jeg mener, at sandheden om masse tilstrømningen (læg mærke til mit ord . masse tilstrømning) ligger og roder rundt som en nærmest reversibel masse imellem, at flygte fra krig uden eneste andet, og helt legalt ønske end at komme i sikkerhed, og den anden ende dem der helt bevidst udsøger sig Tyskland, fordi Mutti har manipuleret  "Mann muss dass" igennem, så Tyskland har åbnet ladeporten - indtil også det blev den tyske befolkning en kende for meget.

Kære Bear:)   - alt er altså ikke bare sort eller hvidt - vel duuu:P

Mange hilsner

Nyder livet

Min pointe er at der hverken kommer flere eller færre FLYGTNINGE afhængigt af hvad Merkel, Löfven eller Støjberg finder på at komme med af udmeldinger, den eneste indflydelse deres udmeldinger får er HVOR flygtningene tager hen, IKKE om hvorvidt de flygter fra deres hjem eller ej. Det var også derfor jeg skrev som jeg skrev:

Vrøvl, de flygtninge der er kommet over Middelhavet og op igennem Europa er IKKE blevet flygtninge fordi Tyskland valgte den menneskelige tilgang og meddelte at de ville give asyl til forfulgte mennesker

Du har fuldstændig ret i at de flygtninge der kommer til Europa i disse år er ganske godt informeret via mobiltlf/Internet osv.. men det ændrer ikke ved det faktum at der ER mange mio flygtninge i verden i øjeblikket, rigtig mange af dem er helt reelle flygtninge der flygter fra krigen i Syrien/Irak, og rigtig rigtig mange af dem befinder sig i de højt besungne "nærområder" der er ved at drukne under presset, mens de Europæiske lande forsøger at overgå hinanden i at behandle flygtninge så dårligt så muligt så de ikke kommer til lige netop det land, men vælger et af de andre. Der er kommet ca 1 mio flygtninge og migranter til EU i år, dvs. ca 2 promille af den samlede europæiske befolkning, det burde en så rig region som EU være i stand til at håndtere. Til sammenligning har et land som Libanon taget et antal flygtninge der svarer til 25% af befokningen.

Det er ikke nogen holdbar løsning, alt for mange flygtninge i nærområderne igennem længere tid vil destabilisere nabolandene, med deraf følgende endnu flere flygtninge. 

1446534147_flygtninge_nabo_620_0.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 1 minut siden:

Hvor mange flygtninge har Golfstaterne og Saudi Arabien taget?

Flere end Syriens naboland, Israel.

Men mener du at fordi nogle diktaturstater ikke lever op til deres ansvar, så retfærdiggører det at Europa ikke lever op til sit?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 11 timer siden:

Vrøvl, de flygtninge der er kommet over Middelhavet og op igennem Europa er IKKE blevet flygtninge fordi Tyskland valgte den menneskelige tilgang og meddelte at de ville give asyl til forfulgte mennesker. De er snarere blevet flygtninge fordi Irakkrigen gav grobund for IS, samt at Assad fik mulighed for ustraffet at bombe sin egen befolkning.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-01-07-intern-rapport-tysk-politi-ydmyget-af-sexforbrydere

  • En mand der sagde "Jeg er fra Syrien! Du skal behandle mig venligt! Fru Merkel inviterede mig."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, den 6. jan. 2016 at 09:20:

Flere stråmænd!, du har efterhånden opbygget en ret pæn samling. :shock:

Flygtninge der flygter fra krig og forfølgelse mener jeg at man skal hjælpe uanset hvor de kommer fra, imodsætning til hvad du vil gøre, nemlig at skyde på dem.

Hvad angår din Hitler sammenligning, så tror jeg at du selv kan se at den er langt ude i hampen. Hvis ikke så læs lige hvad jeg skrev en gang til.

" Og så vil jeg stadig ikke acceptere at man skyder på ubevæbnede mænd, kvinder og børn for at forhindre dem i at komme ind i landet".

>Flygtninge der flygter fra krig og forfølgelse≤

Hvad så med flygtninge der beskyder deres værter med raketter og kanonslag, overfalder, voldtager og krænker kvinder og røver deres ejendele.

Skal de også hjælpes? De har jo taget terror og forfølgelse med hjemmefra, så bør de ikke blive hjemme.

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 06/01/2016 at 17:06:

Du har sikkert ret TVR. De menesker i Köln opførte sig ikke som abekatte; men som taknemmelige civiliserede menesker.

Du sammenligner med nazisme og jødeforfølgelse, ok.

Hvem var det der optrådte racistisk og forfulgte andre, de tyske kvinder? Hvis du vil opleve rigtig racisme så prøv at tage til de arabiske lande, der stortrives den.

Til orientering er antallet af kvinder der har anmeldt seksuelle krænkelser nu oppe over 100.

Hvor mange der ikke har anmeldt vides ikke.

Det gjorde de da ikke, det er da noget sludder. Men vi ved vel ikke om det var flygtninge eller "utilpassede" andre. Kriminelle er de ihvertfald, og de burde bures inde, hvis de er lokale statsborgere, og smides ud, hvis de ikke er. Men at dømme tusinder af andre - måske endda millioner af andre - pga disse usle kriminelle, er da for langt ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Det gjorde de da ikke, det er da noget sludder. Men vi ved vel ikke om det var flygtninge eller "utilpassede" andre. Kriminelle er de ihvertfald, og de burde bures inde, hvis de er lokale statsborgere, og smides ud, hvis de ikke er. Men at dømme tusinder af andre - måske endda millioner af andre - pga disse usle kriminelle, er da for langt ude.

Nu var de 15 der blev andholt alle i besiddelse af midlertidig opholdstilladelse med henblik på asylansøgning, der var fjorten syrere og en afghaner.

Det var jo ikke kun i Köln der var problemer man i mange andre byer, også i Schweitz og i Finland, så der er et mønster.

1000 menesker er trods alt mangemenesker, de udviser klare racistiske holdninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, 1 time siden:

Nu var de 15 der blev andholt alle i besiddelse af midlertidig opholdstilladelse med henblik på asylansøgning, der var fjorten syrere og en afghaner.

Det var jo ikke kun i Köln der var problemer man i mange andre byer, også i Schweitz og i Finland, så der er et mønster.

1000 menesker er trods alt mangemenesker, de udviser klare racistiske holdninger.

Måske de bare var fulde....liderlige....åndssvage....og kriminelle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 23 minutter siden:

Måske de bare var fulde....liderlige....åndssvage....og kriminelle?

Måske var de arketyper af muslimske mænd, nå nej, det må man jo ikke sige og velsagtens snart heller ikke tænke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 4 timer siden:

>Flygtninge der flygter fra krig og forfølgelse≤

Hvad så med flygtninge der beskyder deres værter med raketter og kanonslag, overfalder, voldtager og krænker kvinder og røver deres ejendele.

Skal de også hjælpes? De har jo taget terror og forfølgelse med hjemmefra, så bør de ikke blive hjemme.

Nej, de skal så vidt muligt smides ud, de skal ihvertfald ikke have asyl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 7 minutter siden:

Måske var de arketyper af muslimske mænd, nå nej, det må man jo ikke sige og velsagtens snart heller ikke tænke!

Hvis det var arketyper af muslimske mænd, hvorfor var der så ikke flere end 1000 der opførte sig uacceptabelt? Der er jo mio af muslimske mænd i Europa, som åbenbart allesammen burde opføre sig på den måde hvis det var "arketyper af muslimske mænd".

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 3 timer siden:

Måske de bare var fulde....liderlige....åndssvage....og kriminelle?

Jamen så er de jo undskyldt.

Hvis jeg får et brev fra en fotofælde vil jeg undskylde mig med at jeg var fuld og liderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Hvis det var arketyper af muslimske mænd, hvorfor var der så ikke flere end 1000 der opførte sig uacceptabelt? Der er jo mio af muslimske mænd i Europa, som åbenbart allesammen burde opføre sig på den måde hvis det var "arketyper af muslimske mænd".

Det taler jo netop for at det handler om nyankomne migranter, der ikke har lært at opføre sig ordentligt. Ikke nordafrikanske dansetyve fra noabobyen.

Når det nu står i koranen at mænd ikke kan styre sig når de ser utildækkede kvinder, kan man jo lige så godt bevise det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 11 minutter siden:

Det taler jo netop for at det handler om nyankomne migranter, der ikke har lært at opføre sig ordentligt. Ikke nordafrikanske dansetyve fra noabobyen.

Når det nu står i koranen at mænd ikke kan styre sig når de ser utildækkede kvinder, kan man jo lige så godt bevise det.

Står det i koranen ?? Ikke den koran jeg har læst. Kan fortælle hvor i koranen det står, så kan jeg læse op på det.

MHT nyankomne eller ej...... det er ligegyldigt. Det de har gjort er kriminelt og skal straffes. Enten med udvisning eller fængsel. Det sidste kun hvis de ikke kan smides ud !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Står det i koranen ?? Ikke den koran jeg har læst. Kan fortælle hvor i koranen det står, så kan jeg læse op på det.

MHT nyankomne eller ej...... det er ligegyldigt. Det de har gjort er kriminelt og skal straffes. Enten med udvisning eller fængsel. Det sidste kun hvis de ikke kan smides ud !!

Yes, og mens vi smider 1.000 ud, inviterer vi 10.000 andre ligesindede indenfor.

Godaw mand, økseskaft!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...